Új hozzászólás Aktív témák

  • (Bundás)

    addikt

    Szerintetek befektetési szemmel van értelme ebbe a játékba pénzt ölnie a fejlesztőknek? Engine/bughalmaz javítás sokkal költségesebb mint egy dizájner kitalál pár új skin-t, csicsázás, stb. Pár elvetemült veszi a platinumot, stb. és ennyi.
    Ez az engine soha nem lesz tökéletes. Nem tudnak új játékosokat toborozni, más a trend, a játék elég skill orientált, a régiek öregednek kifele és nem jó nekik semmi. ;]
    A Quake3 más korszakban született, sok generáció lőtte végig az számtek órákat, kolikban lan, nem volt ennyi multi game stb.; bele égett gyerek, tini, középsulis stb agyába a játék és benne maradt a feeling a mai napig, de már senkinek nincs annyi szabad ideje, megszűntek a klikkek, klánok, közösségek. Ahogy írta valaki, lassan csak a mag marad.

    Quake 3 így meg úgy, de Kiadó szemmel mekkora profitja volt az ID-nek az eladások és a tényleges játékosok számát illetően? :B

    Bocs a sorokért, csak olvasom és mindenki sír, de basszus ez van. Két oldala van az éremnek.

    Én elvagyok ezzel a sz@rhalmazzal. Delag idegesít, amikor megyek és meccsenként pár alkalommal hirtelen 1-2 "méterrel" arrébb dob a gép. Fps drop olykor, tdm-en a 2v4, 3v4 meccs indulás bug, vagy amikor 4 perc kell mire a kilépő játékost ténylegesen kidobja és helyére egy bot/játékos kerül.

    Gyökér skinekkel nekem nincs bajom. Nyilván gáz, hogy mindenki a bugok javítására vár nem tütü szoknyára. Anno Q2-Q3-ban is ment a skinezés, a mikulás jelmez stb, szerintem fun minél gyökerebb karakterrel menni. :)

Új hozzászólás Aktív témák