- World of Warships
- Horizon Forbidden West
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elden Ring
- Contra: Operation Galuga teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- Dragon's Dogma 2
- PlayStation 5
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
-
GAMEPOD.hu
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
Orbb
aktív tag
válasz sid.:Rc211v #3208 üzenetére
másokat is, Nekik is segitett a reinstall.próba.
The Practise make perfect...
-
5150
aktív tag
Azért ilyen géppel nem kellene ennyire ugrálni az fpsnek.
"QL engem soha az életben nem dobott ki." Engem egy időben minden pályaváltásakor, de volt hogy meccs közben is. Sokaknál csinálja időről időre. A leggyakoribb viszont hogy nem enged be, nem az, hogy kidob. Olyankor látszik is specben hogy próbálkozik a csávó de annyi ideje sem marad, hogy becsatlakozzon, repül. Aztán ez ismétlődik kibe kibe.
Én próbáltam mindent, game reinstall, steam reinstall, reset, játékfájlok ellenőrzése stb. Semmi. A cache folderek törölgetése segitett csak. De az azonnal.
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
-
dargelot
senior tag
Ha nem enged be meg nagyon sokat tölt az nálam is volt. Olvastam reddit-en, hogy a szerver lassan azonosít be illetve hibázik. Azt javasolták, hogy google DNS-t állítson be akinél ez van. Azóta egy hibám sem volt, s mindig beenged játékba.
Aki tenne vele egy próbát:
8.8.8.8 8.4.4.8Egyébként mióta 10shard/400plat egy hős? Tegnap tesómnál voltam, játszott és minden hős ilyen olcsó volt. Sőt miután vett egyet, azután is maradt az ár a kövire ennyi.
-
Orbb
aktív tag
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz ballazol #3202 üzenetére
Mos mé? A jelenlegi programozási tudásommal remekül be tudnék illeszkedni a patinás fejlesztő
csücsapatba. )SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
GEIL
addikt
Itt valami nem műxik rendesen.
A CPU-nak vagy a GPU-nak pörögni kéne 100%-on.....az EGYIK mindig limitál mert kiakad 100% terhelés körül, a másik meg 40-80% között ugrál..... ...DE itt mindkettő max 2/4-3/4 terhelésen ugrál ami nagyon fura.....ilyet egy játéknál sem láttam még.[ Szerkesztve ]
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------
-
galaktikus
aktív tag
Sziasztok!
Azt lehet tudni, hogy miért veszi le a játék nullára az összes hangerőt? Ha felnyomom a csúszkákat, újra visszaáll. Süket a játék
Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon
-
5150
aktív tag
válasz galaktikus #3220 üzenetére
Nézd meg csinálja e, ha kikapcsolod ezt
(#3219) GEIL Azt nem néztem (késő, vagy inkább korán volt) de a gépét elnézve még úgy is eléggé dropos a dolog, ha a windows power plant balanceden hagyta. Ennyit szerintem nem throttlingolhat. Kivéve ha átirta a vga biost (szrul) bányászathoz.
(#3218) Orbb A steamnek vannak különféle "cache" mappái, ott tárol sokszor elavult cuccokat és néha a játékok hibásan működnek tőlük, főleg updateket követően. Van ilyen mappa egyedileg az adott gémhez, de van a steamnek sajátja is, ha jól emlékszem és az appdatában is mintha lett volna neki.
[ Szerkesztve ]
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
-
galaktikus
aktív tag
Nem műxik így sem bakker.. A bevezető videóknak van hangja, a töltés után nulla. A csúszkák visszaállnak ugyanúgy újraindítás után is. Wtf??
Pedig úgy kipróbáltam volt a 2v2 TDM-et. Erre vártam, hogy legyen végre rendes ranked játék.Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon
-
5150
aktív tag
válasz galaktikus #3222 üzenetére
Lehet hogy a hangkártyád drivere cseszexik Vagy a beépitett HRTF esetleg összeakad a kártyáéval? (ha van neki)
[ Szerkesztve ]
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
-
Orbb
aktív tag
Bugyuta kérdés, no oltás, pls.
szóval, szeretnék átállni bethesda launcherről, steam-ra, mikre figyeljek?
Köszönöm!The Practise make perfect...
-
-
esfrost
tag
-
-
Vigilante
őstag
válasz Synthwave #3198 üzenetére
Hát ezt a spawnprotection-t tényleg ki kéne szedni. Huh de felbaszott ez tegnap este, de tényleg. Biztos egy adag szerencsétlenség is közrejátszott. Nagyon ritkán van nekem szerencsém a gamekbe ugyanis, de ez valami vicc már tényleg... Egyáltalán mindenkinél 3 másodperc ez a spawnprotection? Mert engem eskü 3 másodpercen belül szedtek le spawn után bakker.
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
dargelot
senior tag
válasz Vigilante #3237 üzenetére
"Spawn protection is longer by 1 second with each death while scoring no kills. A player who died 5 times in a row without getting a kill will have the maximum, 5 seconds total time of spawn protection.
As soon as they fire, it fades. The base time is 1 second."
Magyarul alapból 1sec, de minden olyan halállal amikor nem ölsz nő egyel, 5sec-ig. Ha ölsz akkor újra egy lesz. Ha lősz akkor elmúlik.
-
Vigilante
őstag
válasz dargelot #3238 üzenetére
Akkor csak én szopom be ezekkel állandóan, hogy telibe durrantom, majd levédi a pajzsa és akkor jön egy harmadik, ami hátba durrant... Így pedig már valamennyire értelmes a rendszer, de piszok idegölő, hogy egy csomószor ezeket találom be, nem pedig azokat a jó playereket, akikről hamar lemegy.
△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △
-
dargelot
senior tag
válasz Vigilante #3239 üzenetére
Nyilván megtalálsz mindenkit, csak az marad meg az emlékedben amelyik protection alatt halhatatlan volt.
Amúgy most durván beesett a játékosszám. A max egyszerre játszó eddig fele akkora mint az elmúlt hónapban (Steam - Dec - 3,482, Jan - 1,788), illetve twitch.tv-n is beesett 100-150 körülire az átlagos nézőszám. -
frango13
aktív tag
válasz Synthwave #3242 üzenetére
Azért amikor "F2P" lett, akkor sokan játszottak. Most már a Profik se nagyon játszanak vele. Cooller PUBG-vel, Cypher Fortniet-tal, Agentet is PUBG-n látom. Killsen OW-zik. Dahangot is OW-zni láttam. Valamelyik nap Raphat láttam játszani pár duelt meg Toxicot. Nem csodálom, hogy nem játszik vele a kutya se. Egy idő után elege lesz az embernek a várakozásból, hogy na majd a kövi patch, meg na majd akkor megint a következő...Alapjaiban f*s ahogy van. Nekem mindig a sperr difi jut eszembe a QC-ről. Az igazi mechanikus az nyersen a fizika törvényei miatt úgy működik ahogyan annak kell. Ez a Quake 3, Quake Live. A normális motorral "szereltek". Persze vannak -sportosnak mondott autókban- próbálkozások, hogy számítógéppel kalkuláltan próbálják leutánozni a sperr difit(Persze ez olcsóbb megoldás.), de az a büdös életbe nem lesz olyan, mint az igazi. Ez pedig a Quake Champions. A movement se lesz a büdös életbe olyan, mint az elődökben, mert direkt azt akarják "mesterségesen" más közegbe bemásolni.
[ Szerkesztve ]
:)
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz frango13 #3243 üzenetére
"Sokan"? Maximum az utóbbi 4-5 év Kvékes számaihoz viszonyítva (azt is csak kb. 1 hétig...se), de a szándékolt ellenfelekhez képest (CS:GO, OW etc.) mikronnyi. Már csak az alapvető műfaj miatt is.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
dargelot
senior tag
válasz Synthwave #3245 üzenetére
A gond az, hogy maga a műfaj egyszerűen már nem felkapott. Akárcsak az RTS. Ha a játék motorja jó lenne és sok elvárásnak eleget tennének az sem lenne garancia arra, hogy sokan játszanának vele.
Az emlegetett Quake Live steam számok szerint 2014 óra 3x volt 700 átlagos játékosszám felett /hó. A Quake Champions most másfél éves mélyponton is ennél jobban teljesít.
Maga a műfaj a 2000 években volt csúcson, aztán többször jöttek ki hozzá játékok, de lassan más lett a FPS fő irány. Most battle royal és overwatch típusú az irány. -
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz dargelot #3246 üzenetére
2014-ben még volt külön QL launcher is, nem csak Steamen játszották. Ahogy pl. én sem. Arról nem is beszélve, hogy QL closed beta az 2008, open beta meg 2009. 2014-ben egy 5(-6) éves játék volt, ami egy akkor 15 éves játék kipofozott verziójaként létezett.
Ennek tudatában arra, hogy hogyan teljesít a QC, térjünk vissza 2023-2024 tájékán, aztán nézzük meg, hogy hol lesz 2027-ben. Meg hogy milyen lesz a 2032-es refresh.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz frango13 #3243 üzenetére
Hellyel-közzel helytálló.
Remek példa a Quake (1), majd QuakeWorld. <3 Azt például tudtad, hogy a rocket/grenade (pineapple, ha korhűek akarunk lenni ) jump nem egy szándékosan implementált feature, hanem a jól beállított fizikai jellemzők mellékterméke volt?
Vagy ott van a strafe jump, ami egy kódban lévő bug végeredménye, csak úgy döntöttek, hogy érintetlenül hagyják. A bug egyébként egyszerű matematikai alapokon nyugszik: amikor egy iránygombot lenyomsz, a mozgási sebességedhez az engine hozzáad egy egységvektort az adott irányba, de a végösszeg soha nem normalizálódik, aminek az lesz a végeredménye, hogy ha a player modellt a jelenlegi kinetikus vektortól számítva 90 fokon belül elmozgatod, túlléped a saját (vég)sebességedet. Máris lehet ultrasmooth keresztülfolyni a mapon. Nyilván, ha ezt brute force erőltetik, silány lesz a produktum (QC).
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
5150
aktív tag
válasz Synthwave #3249 üzenetére
Ez új volt. Ezek szerint az eredeti id programozói még véletlenül is jobb játékot hoztak össze, mint a qc-n munkálkodó figurák szándékosan?
[ Szerkesztve ]
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
Új hozzászólás Aktív témák
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan