-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
panada
tag
Ezt én is megfigyeltem, hogy a film alatti fekete sávban (mert ugye a filmek zöme szélesvásznú) a felirat "ghostol", de olyan furcsán, aztán TV adás, vagy sorozat rendbe rakja ottani változó képtartalommal. Én mindent felirattal nézek, eredeti nyelven, így arra jutottam, hogy a BD lejátszóban a felirat pozicionálását használom, és ha alapból nem a képen van a felirat (hanem lejjebb, belóg a fekete sávba vagy csak a fekete sávban van), akkor feljebb állítom a kép aljára. Nekem bevált (még a nem fekete háttérből adódó kisebb kontraszt miatt is jobb egyébként, kényelmesebben olvasható).
-
dszabi
tag
Szerintem mi nem ertjuk egymast.
Miert szamitanak a laptop beallitasai? Csak menj bele a vezerlopult kepernyo beallitasaiba, es jo alaposan allits felre valamit, meglatod!Osszekotni meg rengeteg fele modon lehet, hdmi, dvi, vga, komponens, hogy csak a leggyakoribb eseteket emlitsem..
-
adodaniel
őstag
Én ahogy figyeltem úgy gondolom, hogy TV bemenetre kalibrál. Nálam a Dune-ön állított valamit, gondolom a színteret és utána rádugta a laptopot a tv-re (ugyanarra a bemenetre, ahol a Dune is van), kiterjesztette az asztalt és a tesztábrák a tv-n jelentek meg. Az alapján meg bekalibrálta.
[ Szerkesztve ]
-
echterion
nagyúr
Ha van kéznél videokamera, én inkább azt állítanám a tv elé, mikor nézem, és a felvétellel mennék be a szervízbe. Ők is beljebb lennének vele és te is hamarabb kaphatnál megoldást a problémádra.
(#76993) kpal: Saját tapasztalat: 42" két méterről még oké, 2,5-3-ról már kicsinek tűnik. 55" 4,5-5 méterről már kicsinek tűnik erősen.
[ Szerkesztve ]
**********
-
Petykó78
tag
Saját példámból kiindulva sajnos járatni fogják napokig, amíg észre nem veszik a hibát. Nekem az ígért 2-3 szerviznapból lett 2 hét és emiatt egy combos Discovery logo ghost. Azzal ment náluk folyamatosan a TV és az idő alatt „nem vették észre azt a hibát” amit a 2 hó-rukk ember elszállításkor kapásból kiszúrt.Próbáld meg valahogy dokumentálni és tudatni velük a pontos hibát beszállítás előtt. Sok időt és energiát spórolsz meg.
-
Petykó78
tag
Igen, a Video Part volt. Egy hónapja már ide leírtam a kalandjaimat velük. Csupán 4 hónapba telt egy garanciális ügyintézés. Csak, hogy érezd a hozzáértésüket: hülyének néztek, mikor megemlítettem a műszeres kalibrációt. Szerintük összeszerelésnél belövik a legjobb képet, azon utólagos állítással csak rontani lehet...
-
oil120
senior tag
Jól sikerült elkapnod a villanást!
Ha jól látom ez a harmadik negyed lehet függőlegesen. Y vagy Z bord hibára gyanakodnék elsődlegesen, mivel úgy gondolom az oldalsó cof ic-k, vagy drive-ok ennél kisebb sávokba vannak kiosztva.
De gondolom a Pana szervizben is ki tudnak indulni ebből a felvételből.
Sok sikert hozzá! -
bogabi
senior tag
Az a helyzet - vagy legalább is régebben ez volt - hogy a hibát reprodukálni/dokumentálni kell. Ezt ki kell küldeni az európai szervizközpontnak (az esetleges alkatrészigénnyel együtt), akik megszakértik, és ha ők is úgy gondolják, akkor küldenek cserealkatrészt. Ha esetleg nincs raktáron, akkor berendelik Japánból. Na, mire ezek a körök lefutnak, simán eltelhet 1 hónap is. Nyilván egy panelcsere kb. 15 perc, de nem ez tart sokáig...
Fentieket a miskolci Pana márkaszerviz szerelője mesélte el ezelőtt egy/másfél évvel.
A tévedés joga fenntartva. A meccs áll egyenlőre, egyelőre ez a helyes.
-
Kernel
nagyúr
Gondolom azért, mert az amerikai és a kelet-európai morál nem ugyanaz, nálunk nagyobb hagyománya van az ügyeskedésnek.
Például régen, a Gelkás időkben sokan azt hitték, hogy a szervizben kilopják az ember készülékéből az alkatrészeket, ami egy értelmetlen butaság. Ha kiveszi, mit rak be helyette, ha lenne mit, akkor meg nem kell kivenni. Senki nem csinál magának plusz munkát, és a tévhitekkel szemben, a szakemberek utálják, ha az ügyfél visszahozza a készüléket, ezért igyekeznek jól megcsinálni.
Mivel a kommunista világ bűnei már elévültek, elárulhatom, hogy ha nagyon kellett valami, egyszerűen rá lehetett írni egy garanciális készülék munkalapjára és kihozni az alkatrészt raktárból. Persze nem túlzásba, voltak néha ellenőrzések is, de ezek megfoghatatlan dolgok és akkoriban természetesnek számított.
Az is érdekes volt például, amikor egy Orion hangdobozban cseréltem sugárzót, jött egy ellenőr a Ramovill forgalmazó cégtől, gyanús volt neki, hogy túl szépen forrasztottam vissza a vezetékeket, mintha gyári lenne. Pedig tényleg kicseréltem, nem is tudott mit tenni, de ez már azért nevetséges volt.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
DjKoxi
senior tag
Szerintem nevetséges, és felháborító a Panasonic garanciális hibakezelése, ügyintézése.
Az LG plazmámnál szó nélkül kicserélték ( itthon, és úgy, hogy nem is látták a hibát ) először a tápegység modult, később a bemeneti modult, közben hoztak csere wifi sticket, majd miután meglátták a hibát, variálás nélkül kiállították a csereutalványt. -
oil120
senior tag
Sajnos a Panasonic hazai képviseletéről már én sem tudok pozitívan nyilatkozni. Januárban regisztrálni akartam a GT60-at, mely nem sikerült, azóta a megoldáson dolgoznak. Nevetséges.
A szerviz nagy részét tudomásom szerint áttelepítették Szlovákiába.
Számomra úgy tűnik csak az értékesítés lett fontos mára a magyarországi Panasonicnak.
Egy problémámmal az angliaihoz fordultam és még aznap válaszoltak. -
edge76
újonc
Az én Panám is járt az ominózus szervizben.4-6 hetet ígértek a javításra, több mint két hónap lett belőle,igaz pdp cserés volt a tv.Én is aggódva engedtem ki a kezeim közül a gépet, ismerős a futártól kapott fecni,az már csak hab a tortán hogy a futár a rakományt meglátva azonnal felajánlotta, h fektessük le a raktérben a dobozt.Na erre mondtam azt h akkor vagy állítva megy el a tv, vagy itt marad.Reakció: szidni kezdte a szervízt...De visszatérve a szervízre, a tv hibátlanul jött vissza, a garit meghosszabbították az ott töltött idővel. Talán annyi még h a keret védőfóliája mintha karcos lett volna,ezért gondosan el is tettem, ha legközelebb megy szervízbe, teszem fel a kávára a védelmet.Bár...erre inkább ne kerüljön sor
-
bogabi
senior tag
Sajna valóban ilyen nehéz az ügy. Nekem is valamelyik panelt kellett cserélni a régi G20-asban, mert időnként fogta magát, és a kép átment olyanba, mintha teljesen felhúztam volna a kontrasztot (vagy mintha negatív lett volna a kép), ráadásul ilyenkor villogott, mint egy stroboszkóp. És nekem is több, mint 1 hónapig volt szervizbe, mert ahogy már írtuk, dokumentálni kell a hibát - ami ilyen esetben ugye nem egy egyszerű feladat. Amúgy én is levideóztam, amikor egyszer észnél voltam és volt nálam éppen telefon. Ezt mutattam meg a szervizesnek, hogy lássa, mi a gond, mert volt olyan, hogy hetekig nem volt vele probléma. A Panasonic sajnos ilyen feltételeket támaszt az alkatrész cseréhez. Hogy ez csak a TV-re vonatkozik, vagy a többi szórakoztatóelektronikai cuccnál is ez van, az nem tudom.
[ Szerkesztve ]
A tévedés joga fenntartva. A meccs áll egyenlőre, egyelőre ez a helyes.
-
hunspikey
őstag
Én ismerem a pana szervizeseket mint a rosszpénzt - és kb úgy lehetne őket jellemezni, mint a teljesen jó szándékú, de full együgyű ovis csoport. Szerintem valami kiégett ex-gelkás brigád- szépen kijönnek - örülnek, hogy hallanak tőled új dolgokat - és végrehajtják amit te már az 50000 külföldi post elolvasása után tudsz.
Szóval lehet velük bírni - más kérdés, hogy ennek nem így kéne működnie.
Mondjuk most már nem számít semmit sem...
A whisky skót, a kávégép olasz, a TV meg Oled, épp egy LG77G3
-
Petykó78
tag
Gratula! Ez könnyen ment, mintha nem is ugyanarról a szervizről beszélnénk
Köszi az infót, használd egészséggel.@efi99
Elhiszem, ez esetben elnézést az általánosításért. Csak saját példámból indultam ki, nálam a másik TV sokkal gyorsabban kezeli a CI+ kártyát, mint a Panasonic.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
"Egyedül a hibakeresés volt kicsit problémás (nem is találták meg ugye)"
Nem is fontos, meg sokszor kideríthetetlen is, hogy mi megy konkrétan tönkre az alaplapon, A-board-on. Ezeket nem javítják, kompletten cserélik, ha valami gond van. Az én egyik vadi új, de hibás tévémnél is így volt, A-boar-ot cseréltek volna rajta. (Ha nem kértem volna inkább egy új készüléket.) Nem keresgetik a konkrét hibás alkatrészt, az drágább lenne, mint a komplett paneleket sorozatban legyártani. De ugyanez van például mosogatógéppel is, erősítőkkel is, tehát ez nem tv-specifikus. Így megy ez már.
Na de a lényeget nem mondtad, megjavult a készülék?
[ Szerkesztve ]
-
oil120
senior tag
Szia, Te azt írtad, hogy az üzemidő nem nőtt meg jelentősen az idő alatt, míg a szervizben volt. Erre én azt írtam, hogy szerintem meg nem cseréltek maint.
Én egész biztosan megreklamálnám a javítást befenyegetve a fogyasztóvédelemmel.Heffi, szerinted át írható az üzemidő? Gondolod, hogy van gyártó és szerviz amelyik ezzel foglalkozna?
Meg kell kérdezni a Pana szervizt, hogyan van az, hogy main csere után közel ugyanazt mutatja a számláló?
[ Szerkesztve ]
-
spiritex
veterán
Amikor írtad, hogy visszakaptad megmondom őszintén, hogy az volt az első gondolatom, hogy csak nehogy az legyen, mint az esetemben egy furcsa és szerviz körülmények között szinte produkálhatatlan tablet hibánál. Mivel hogy 1.5 hónap után én ugyanúgy kaptam vissza a cuccot, mint ahogy elküldtem, és ott is azt állították, hogy rendben van, megjavították. Gondolom az ezzel a céljuk, hogy hátha ráun a tulaj a herce-hurcára, és megússzák a tényleges javítást.
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
oil120
senior tag
Szia,
Gondolom presztízsből sem nyilatkozik olyat, hogy nem tudta ennyi idő alatt megjavítani. Mondhatta volna még azt, hogy a jelzett hiba nem jelentkezett, de ezt megnehezítette az, hogy videót csináltál a jelenségről. bízhatott abban, hogy esetleg valami külső dolog okozta ezt a jelenséget és hátha megszűnt. De nem tudok a Pana szerviz fejével gondolkozni.Csak a mostani Pana támogatási rendszert megemlítve:
5 évvel ezelőtt a G20-at regisztráltam náluk és idén a G60-at szerettem volna. Valamilyen oknál fogva nem sikerült, támogatást kértem tőlük, február óta többször is írtam de eredményt nem tudtam elérni.
Nagyon remélem ezt a fórumot olvassa ottani illetékes elvtárs és most nagyon elszégyenli magát a többiek nevében is. -
nagyúr
"Imádkozzatok, hogy sose romoljon el a pana plazmátok."
Nem azért, mert pana, sem nem azért mert plazma, de én is imádkozom, hogy ne romoljon el a tévém, ugyanis 1-2 hónapja lett 2 éves, úgyhogy nincs már rá gari. Egyébként amíg garis volt is imádkoztam, hogy semmi baja ne legyen, mert mint tudjuk, a gariztatás sem egy leányálom, de nem a panaság és nem a plazmaság miatt. Vannak más típusú és technológiájú tévékkel is szerviz-rémtörténetek. Persze ez téged nem vigasztal.
[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
En amikor egy 60"-os Samsungban kijelzöt csereltettem,akkor az ugy nezett ki,hogy .: Szerdan bejelentettem,penteken kijöttek megnezni.: ,,igen,valoban csikos.Megrendeljük az ujat" Hetfon mar jöttek is a kis kocsijukkal,es ki is csereltek a nappalimban. 1 het sem volt. A regi kijelzöt pedig vittek magukkal.
Give me your cum,bull!
-
Ispy
veterán
Emlékszem amikor megvettem a pio BDP 160-as lejátszót, kivettem a dobozból és majdnem eldobtam, mert a kinézete alapján azt hittem van súlya, közben az egész meg olyan, mint a pillecukor, pedig van szélessége és mélysége is, gondolom ha belenéznék, akkor szintén látnék egy kis panelt, meg a meghajtó egységet.
Egy jó kis régi vhs lejátszónak azért még volt súlya is, volt benne anyag
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
Új hozzászólás Aktív témák
- A topik plazma televíziókkal foglalkozik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- LED / LCD TV topic topic
- Projektor topic topic
- Házimozi erősítő és minden, ami hozzá csatlakoztatható topic
- Házimozi belépőszinten topic
- Milyen asztali médialejátszót? topic
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen