-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykó78
tag
Bocs ha hülye kérdés. Kalibrált tv elveszti a beállításait firmware frissités után?
-
Petykó78
tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne.
Panasonic GT60 plazma, hdmi-n rákötött konzol 5.1 hangját továbbküldi optikai csatlakozón erősítőre? Nincs ARC az erősítőn. -
-
Petykó78
tag
válasz Citroware #76003 üzenetére
Nálam is hasonló a helyzet. Sokat (egészségtelenül sokat) játszottam GT60-on és ez miatt fontolgattam is az LCD-re váltást. Eddig megúsztam beégés nélkül, de tudom mivel jár ez. Viszont ha elindítok egy filmet, elbizonytalanodom.
Ha nálad tényleg nem szempont a filmezés, akkor a linkelt Sony a legjobb kompromisszum emberi áron. Egy jól kiválasztott felhősödésmentes panellel egész elviselhető lesz a váltás és mehet az egész éjszakás multi. -
Petykó78
tag
Panasonic Magyarország szerviztapasztalat. Mivel Gyulus76 fórumtársunk véletlenül szemtanúja volt a dolognak, kérte osszam meg veletek amint lezárul a dolog.
50GT60, 2013. Novemberi vásárlás.
Középen szép nagy rózsaszín-lila folt a panelen, asszem erre mondják, hogy pink blob.
Tavaly október 3.-án jeleztem a problémát, és ma kaptam vissza az új paneles tv-t.
Alig 5 hónap, 10 email, 10 telefonhívás és 2 nap szabadságom ment rá, hogy a „2 héten belüli” garanciális csere megtörténjen.
Ha van rá igény leírom bővebben, mert kalandos volt ám. -
Petykó78
tag
válasz Gyulus76 #76652 üzenetére
Na akkor közkívánatra itt az esti mese, bocs ha hosszú lesz.
Október 3.-án írtam a szerviznek, kértem nézzék meg a tévét, mert egy jókora rózsaszín folt van a panel közepén. Visszahívtak, másnap elvitték bevizsgálni 1-2 napra. Ejha, gondoltam ez Európa.
20.-án írtam e-mailt, hogy mi a helyezet. Visszahívtak, megdicsértek, hogy sem beégés sem ghost nincs a panelen, de a foltot sem látják, pedig 2 hete folyamatosan! járatják a tv-t. Bementem a szervizbe, a 2 hetes Discovery Channel adás olyan gyönyörű ghostot hagyott, öröm volt ránézni.
Megmutattam a foltot, de szerintük az nem hiba. Visszaszállítják a tévét, és azt tanácsolták menjek a fogyasztóvédelemhez reklamálni ha nem teszik. –Nem igazán erre számítottam, de balhézni sem akartam, csak egy jó tévét ha már azért fizettem.Pár nap múlva megnézte a Pana Magyarország nagyembere is, hívott, hogy semmi baja a tévének. Eh, bementem megint, neki is megmutattam mit nem akar látni ő sem. Ott szerencsétlenkedett, turkált a szervizmenüben, hümmögött mikor megjött Gyulus76 és kapásból kiszúrta a hibát. Itt már el kellett ismerniük... OK, panelcsere lesz, kb 2 hét. Ez volt október 27.-én.
Aztán 4 hónap lett a 2 hétből. Persze közben egyszer sem hívtak, nekem kellett nyaggatnom őket.
Ma délelőtt visszahozták, de kipróbálni nem hagyták, mert a páralecsapódás miatt tönkremehet. Majd hívjam őket ha ez sem lesz jó.
Na itt már lesz*rtam a párát meg az etikettet (pedig igazuk volt), mert az autómat sem tolom haza a szervizből aztán telefonálok a garázsból ha mégsem jó.A tv most fasza, az új panel teljesen homogén. Meg vagyok elégedve vele, akárcsak az első hónapokban. Lényegében új tévém van, kezdődik megint a bejáratás. Remélem kiszolgál egy jó darabig, vagy felszívom magam és meghirdetem. Még a fólia is rajt van a káván.
Elhiszem, hogy fájt nekik a garis panelcsere, a szerviz munkalap szerint majdnem annyiba került ez a mutatvány, mint maga a tévé.Bárkinek ügye lesz a szervizzel csak sok szerencsét és kitartást tudok kívánni. Saját véleményem szerint vicc az egész banda, ez a háttér nem méltó a termékek minőségéhez.
Bocs ha valakit megsértettem, nem általánosítani akartam hanem saját élményeimet megosztani. -
Petykó78
tag
válasz Gyulus76 #76668 üzenetére
Igen, Te is segítettél, köszi szépen ez úton is.
Az üzemórát nem nullázták le, szerintük nem is kell. Erre már csak legyintettem.
Valószínű veled azért voltak segítőkészek mert fizettél nekik, nekem meg ingyen volt. és ahhoz nem jár ez az extra szolgáltatás
Egyelőre semmi negatívumot nem tapasztaltam, szemre minden OK. Majd az új kalibrálás eredményét össze fogom vetni a korábbi kalibrált értékekkel, ott majd kiderül az igazság. -
Petykó78
tag
Saját példámból kiindulva sajnos járatni fogják napokig, amíg észre nem veszik a hibát. Nekem az ígért 2-3 szerviznapból lett 2 hét és emiatt egy combos Discovery logo ghost. Azzal ment náluk folyamatosan a TV és az idő alatt „nem vették észre azt a hibát” amit a 2 hó-rukk ember elszállításkor kapásból kiszúrt.Próbáld meg valahogy dokumentálni és tudatni velük a pontos hibát beszállítás előtt. Sok időt és energiát spórolsz meg.
-
Petykó78
tag
Igen, a Video Part volt. Egy hónapja már ide leírtam a kalandjaimat velük. Csupán 4 hónapba telt egy garanciális ügyintézés. Csak, hogy érezd a hozzáértésüket: hülyének néztek, mikor megemlítettem a műszeres kalibrációt. Szerintük összeszerelésnél belövik a legjobb képet, azon utólagos állítással csak rontani lehet...
-
Petykó78
tag
válasz Gyulus76 #77329 üzenetére
Szia Gyulus!
A fizetős témáról jut eszembe, hogy kalibrálták a panelcserés tévémet és még fizettem is érte.
Ígértem, hogy megírom az eredményt. Nos, ugyan olyan pontos és színhelyes lett a képe, akár az eredeti panelnek. Kivéve persze, hogy itt már nem rózsaszínű a hó meg az ég meg a sivatag homokja. Igaz, hogy máshova kellett huzigálni az értékeket, mint a régin, de a végeredmény nagyon fasza. Furcsa, de ez már nem ghostol annyira, mint a másik. Retekklubbal tesztelve.
Valaki írta, hogy a cserélt panelt nem lehet színhelyesen beállítani. Ez biztos saját tapasztalat, de szerencsére nálam nem így történt. Így utólag megérte kivárni a szerviz töketlenkedését, pazar élmény a homogén kép.
Kalibrálás előtt majdnem lecseréltem egy nagyobb LCD-re, de végül megtertom, megbéntam volna... Remélem kitart jó sokáig. -
Petykó78
tag
válasz Gyulus76 #77341 üzenetére
Igen, már a szervizben említetted, hogy téged nem zavar a dolog. és ezért irigyeltelek is.
Engem viszont nagyon, és annál a tesznye rózsaszín foltnál csak jobban jöhettem ki a dologból. Csak egy "kis" türelmembe került, na meg egy újbóli kalibrálásba. Most már nekem is tetszik a tévé képe -
Petykó78
tag
-
Petykó78
tag
Nyugi, ha garancián túli fizetős javításra kerül sor biztos, hogy gyorsabb lesz az ügymenet
Amúgy még egy szösszenet aztán befejezem a szerviz rugdosását.
Míg nyomkodták a tévémet hoztak vissza egy kávéfőzőt. Jóember elkezdi mellettem, hogy most vásároltam és az lenne a baja, hogy…
Szerviz: nem garanciális hiba!
- Azért kivehetem a dobozából és megmutathatom, egyáltalán miről van szó?
- Persze, megnézzük. Mit mondott, mi is a hiba?
Ahogy írod, be ne szarjon a tévéd. -
Petykó78
tag
Erről az jut eszembe mikor a kalibrálós srác mesélte, hogy anyósának is beállította a tévét. Mikor végzett, a drága mama lecseszte, hogy miért rontotta el a képét. Szép természetes képe lett, de neki nem kellett. Annyit mondott, ha természetes színekre kíváncsi kinéz az ablakon, és visszaállította a tévét dinamikusra.
-
Petykó78
tag
Gratula! Ez könnyen ment, mintha nem is ugyanarról a szervizről beszélnénk
Köszi az infót, használd egészséggel.@efi99
Elhiszem, ez esetben elnézést az általánosításért. Csak saját példámból indultam ki, nálam a másik TV sokkal gyorsabban kezeli a CI+ kártyát, mint a Panasonic.[ Szerkesztve ]
-
Petykó78
tag
válasz HoryThePooh #78688 üzenetére
Szia, nekem is ott javították a garis tv-met.
Panelcsere után én sem kaptam semmilyen papírt. Telefonon addig zaklattam őket, amíg el nem küldték a javítási munkalapot e-mailben. Javaslom te is nyaggasd őket amíg friss az élmény, legyen nyoma a dolognak.A szerviz szerint a cserélt alkatrészre újra indul a garancia, de ez nálam sehol nem szerepel. Próbáld meg ezt is leirtani velük.
Sajnos a kalibrálást újra el kell végezni. Nálam a korábbi, helyes beállításokhoz máshova kellett tilitolizni egy csomó értéket.
-
Petykó78
tag
válasz HoryThePooh #78691 üzenetére
A szerviz munkalapot szerintem kiadhatnák, de legyen úgy, ahogy ők mondják. Ha működik anélkül is akkor OK. Garanciafüzet nálam sem kellett.
Ha budapesti vagy és Jánossal egyeztetsz, szólj nekem privátban légyszi. Szeretnék én is kalibráltatni, lehet, hogy össze tudjuk szervezni. -
Petykó78
tag
Bocs az offért. Hétvégi bútorpakolásnál előkerült egy dönthető falikonzol. Stabil jószág, 50" feletti tévékhez is simán alkalmas. Már nem lesz szükségem rá, ingyen elvihető ha eljössz érte a XIII.kerületbe.
Képet küldök privátban. -
Petykó78
tag
válasz salapp #86602 üzenetére
És Ispy.
Nem flame és ignoráljátok ha úgy tetszik.
Így voltam vele én is. GT60-at váltott. Otthon sem mertem elmondani, hogy LG lesz helyette, még a haverok előtt is titkoltam Egyszer sem jött fel, hogy rosszul döntöttem. A különbséget, technológiákat ismerjük, összességében feljebb lépésnek tekintem. Persze mindenkinél más a preferencia. Ha gondoljátok, beszélhetünk róla mindenféle elfogultság nélkül a megfelelő topicban.Szerk:
offtopic lett belőle(OFF)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A topik plazma televíziókkal foglalkozik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- LED / LCD TV topic topic
- Projektor topic topic
- Házimozi erősítő és minden, ami hozzá csatlakoztatható topic
- Házimozi belépőszinten topic
- Milyen asztali médialejátszót? topic
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...