-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz brumi1024 #124534 üzenetére
Én - jobb híján - várom az újabb szoftverfrissítést.
Sok-sok éven át Opelem volt, az az érzésem, hogy ott jobban képben vannak a márkaszervizek.
A Golfon a 3. próbálkozásra sikerült belállitani az ajtókat; persze egy ajtótartó-csavarról leverték a festéket, majd lejavítom magam. Az App-Connectre csak pingvineznek. -
veterán
válasz brumi1024 #124566 üzenetére
Tavaly nyáron megnéztem 2 db Bömbit (320d E91? kombit és 520d F10? kombit), a 3-asnál a G6 igényesebb autó. Túl sok negatív képzetet társítok a BMW-hez.
Simán elképzelhető, hogy nem adom el / nem veszik meg a G7-et. A fotókat még a nyár elején készítettem, de tegnap jutottam el addig, hogy feltegyem a hahura. Minden hétvégén - ahogy tegnap is - beszól a feleségem, hogy ne nyomjam neki, ne száguldozzak, mert elénk vág egy bamba alak, nem akar meghalni. Vélhetően a bimmert is kigurítanám az M7-en.A Merga meg régi vágyam - kombi V6 dízel, de lehet 220/250 CDI is - csak tolni a csillagot nyugodt 160-nal, beleférnek a biciklik. Tavaly nyáron egy ilyent is kinéztem, elmentem személyesen megtekinteni, élőben korántsem volt hibátlan, aztán rá pár napra megvettük a Golfot. Hozzáteszem, hogy egyszer se vezettem W212-t.
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #124566 üzenetére
Én legközelebb már elgondolkodom egy ilyenen: BMW 325i M-Paket
Komolyabb autók na, öcsém megint vett egy BMW-t, ezúttal E46 328Ci-t.Az embereknek fáj az igazság!
-
Kiskokó
veterán
válasz brumi1024 #125303 üzenetére
Jólvan ne vedd ennyire a szívedre
Az Öthengeres 2,5el meg végképp nincs baj.
Focvis :
Hát alap esetben szocos! Szocialista meg ózsdi/régi (mint pl a mai világban egy Nokia 8800.. jó teló meg újkorában 280ezer ft volt anno 10 éve... de mára már csak szocos szar )
De jelen esetben elég sarkalatos ... inkább arra próbáltam célozni hogy már egy 10-12 éves (evvel ezelőtti) autóba egy ilyen "bonyolult turbo+kompresszoros ráadásul kis 1,4-es motort csináltak. nekem ez most új volt..Amúgy meg (elnézsét mindenkitől ne vegyétek túl komolyan de igazság szerint a IV golf a szocos az V-ös sosem tetszett főleg a plus... Egészen a 7-.esig nem tetszett egy Golf se. de ez csak az én véleményem
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #125348 üzenetére
Főként 4-es golfról volt szó, abban a comfortlineban még gumikormány van műanyag váltógombbal, és kézifékkarral, és nekem sz*r semmit se tartó plüss üléssel.
Mostaniaknál már jobban lehet variálni nyilván, és több az extra is, de az alap R=GTI ülésről most sem mondanék le, ami megtalálható a highline felszereltségben is, a comfortban viszont soha. Az meg más tészta, hogy azt választ az ember már bele amit akar, csak győzze kivárni a legyártást.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #125774 üzenetére
Csomitér mélyebbnek tűnt G4 hez képest, hosszra ugyanaz, mert a táskám ugyanúgy fért el hosszába, most megnéztem a G4 330l, a leoné 380l, amit a mélyebb kivágással értek el, ami nem biztos, hogy jó is, mert mélyebbre kell hajolni, nehezebb cucc esetén biztos nem jó.(Amennyit én pakolok oda, igazából ez el is hanyagolható)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #126012 üzenetére
Gondolom extráktól is függ, mekkora felnivel van, napfénytetős, nem napfénytetős stb.
1.4-es motor nyilván nem is nyom annyit, nincs rajta 312-es fék stb.Itt ráadásul 8s-et írnak 0-100-ra, én 8.2-t könyveltem el, de lehet ezt ragozni, a tényen nem változtat, bármelyik 2.0 CR-t lehagyom (Amikor a chip rajta volt nem is kicsit).
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #126015 üzenetére
Az SQ7 mióta 2.0?
Az új RS ugyanúgy 184, az elmegy, írtam fentebb. Olvass figyelmesebben ezt tudom ajánlani.
A dupla turbós passatot szerintem meg hagyjuk, ki vesz olyat ebben a csóró országban?
Ha eddig 1db új RS octaviaval találkoztam pedig havonta legalább 1x megteszem BP.-Miskolcot pályán, akkor a passatra mennyi az esély?
BMW-ből az új 525-k elmennek, a régebbi motoros nem, mert dög nehéz, de miért kéne felvennem a versenyt minden egyes új autóval, egy lassan 20éves konstrukcióval?
Én meg vagyok elégedve vele, jelenleg elég amire kell, és teljesen helytálló az állításom. Valótlant sosem állítok. Téma részemről off.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Kiskokó
veterán
válasz brumi1024 #126021 üzenetére
Az oké hogy a Xenon és a LED menetfénye különböző... már csak kialakítás miatt sem lehet ugyan az...
De hogy a BMWnél ugyan olyan Xenon - Xenon lámpában ráadásul az egyik 2012 a FL meg 2014 és az újabban nem led az index...
Szélén fehér házban a pontok
FL Xenon Nyix Led index
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz brumi1024 #126024 üzenetére
Pedig csak a Mátrix lámpa... nagyon durva nekem új Audi ha egyszer lesz sima Xenonal tuti nem is veszem meg...
Értem én amit mondasz hogy ez ehhez jár, az ahhoz stb, csak nekem egy eléggé viccesen hat hogy 2011-12 ben a Xenon mellé megkaptad a LED indexet de 2014-15-ben csak Led mellé van led index és xenonnál kiszúrják a szemed egy SZAROS IZZÓVAL!!!! Ami még Látszik is a búrában.... nevetséges...
Ugyan ez X5-X6 nál ... nem 10millás autók.. hanem inkább 20... és kapsz egy 80ftos izzós indexet 2016ban!!!
BMW for president!
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
MPowerPH
félisten
válasz brumi1024 #126045 üzenetére
Azert ezzel nem tudok egyet erteni. F10 es F10 kozott oriasi kulonbsegek vannak.... En egyszerre neztem az A6-ot, es a 2db F10-est, amibol az egyik egy fapados 20D volt, a masik meg egy full-full 30D. Kb. mintha masik autoba ulnel. Az Audi S line sportulese kenyelmesebb, mint a BMW fele sportules, mert jobban idomul a hatad felso reszehez.(az autokhoz rendelheto alap ules is jobb az Audinal) Ellenben a BMW fele komfort ules, vagy hivjuk fotelnek, visz mindent kenyelemben, es azt tenyleg magadra tudod allitani. A bor mindegyikben az agyig vekonyitott verzio, mindegyik sporol. Aztan ott volt az A6 -oknal levo tablet, ami szerintem nem esztetikus, na meg kicsike. E92 -ben mar nagyobb volt a kijelzo, az F10-ben meg hatalmas, es szepen beleolvad a muszerfalba. A 6er -ben is tablet van, de azt gusztan oldottak meg, jobb egyseget kepez. Aztan volt az A6-ban HUD is, ami eleg idetlenul volt odarakva. Mintha racsavaroztak volna a muszerfal tetejere, mig a BMW-nel teljesen integralt, a vezeto poziciobol eszre sem veszed, hogy ott van. Az anyagfelhasznalas mindket markanal kivalo, szerintem. Nem zorgott, recsegett sehol sem, minden muanyag puha volt, ahol annak kellett lennie.(6er -ben borozott volt a muszerfal is) Szoval passz, nekem meg az F10 volt az, ami hozta a minosegerzetet, mert ugy erezted magad benne, mintha valami jol megalkotott irodaban lennel, egy kenyelmes karosszekben. Sokkal nagyobb darabnak tunik belulrol az auto, pedig ugyan akkora, mint az A6.
Don't Tread On Me
-
molnarpeter
nagyúr
válasz brumi1024 #126062 üzenetére
F10 egyik első benyomás: a kormányon alul lévő műanyag igencsak nyekereg, ha megnyomja az ember. Összességében bejött egy próba alapján (Luxury Line felszereltséggel), de az Audi részéről szerintem is kidolgozottabbak a részletek. A tabletet én sem értem teljesen, talán a légrostély miatt oldották meg úgy
Saint_: Gumis topic röviden: apollo most best buy 4évszakosban, Michelin CC az etalon. Ha nem mész sokat, lehet alternatíva.
[ Szerkesztve ]
-
-
kk831228
addikt
-
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #127768 üzenetére
Nemtudom hányan...Akiknek többnyire probléma van/volt itt az autójukkal, azok vagy szart vettek/ vagy nem lett normálisan szervízelve. Tudom mi, és mikor lett cserélve, teljesen nyugodt vagyok ezzel kapcsolatban.
Ha így is lesz (1% eséllyel) max. 250e ft-om bánja, nem olyan nagy tétel ez úgy gondolom...
De menjünk tovább a világvégét felfestve, még akár 5 évente is beleférne egy ilyen (nálam 80-90e km), az autó árát tekintve, és még így is bőven marad pénzem, egy többmilliós amortizációját figyelembe véve, mivel a forma, és az új technika pont hidegen hagy.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
MPowerPH
félisten
válasz brumi1024 #127931 üzenetére
2 fokos kulso homerseklet eseten 1 km utan tolja a meleget(van valami elektro preheater), es az olaj 80-90 fokos 4km utan. Ez tetszik, mert kisebb a hideg motornal jelentkezo kopas, de a fogyasztast rendesen megdobja. Ugyan ez a regi benzines E39-nel 10 km volt,(az nem futott) es akkor is csak a viz ment fel 100 fokig, az olaj valszeg hidegebb volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #128019 üzenetére
Jogos az észrevétel.
"Valójában csak félig igaz a teljesítménynövelésről szóló hír, hiszen a 2.0 TSI motor már korábban is rendelhető volt 230 lóerős kivitelben, a jelek szerint azonban mostantól sutba dobják a 220 lovas verziót, és csak a combosabb, 245 helyett 250 km/óra végsebességre képes modell marad a kínálatban." - [link]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs