-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bling95
őstag
válasz brumi1024 #71345 üzenetére
Nekem ezzel a plusz minusz dologgal az a bajom hogy viszonylag lassan reagal. Amikor eloszor probaltam azert elgondolkodtam hogy most erzekelte e hogy felpoccintettem vagy sem. Mintha gondolkodta
Persze lehet hogy csak en fogtam ki rossz darabot kormanyváltót még nem próbáltam.
-
ßrainiac
addikt
válasz brumi1024 #71345 üzenetére
Igen, a + es -rol tudtam, ez az ami izgatja a fantaziam, a kormanyvalto annyira nem, az mar tavol all az utcai vezetestol szamomra. De a manual es automata kozotti allapot az bejovos, amikor te iranyitod, csak kevesebb mozdulattal (nincs kuplung pedal).
Ennyire reszletes beszamolohoz egyebkent nem volt szerencsem ilyen teren, koszi a kapcsolorol sem tudtam a gazpedalnal, erdekes, hogy hogy oldanak meg dolgokat.
A regi tipusu automatak nem annyira tetszenek, bar a G3 VR6 amit vezettem ilyen volt es baromira elvezetes is ugyanakkor, a DSG az ami nagyon vonz, amikor piacra dobtak es az elso cikkeket olvastam rola, csak amultam, bamultam ^^
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz brumi1024 #71472 üzenetére
Kb. fingom sincs, a jövő héten visz vele egy karikát, hogy
röhögjekizé, megtapasztaljam a szekér erejét.... Azért elképzelem, hogy ül benne két rosszarcú 100 kg+ os mókusbogár, és próbálnak feljutni klímával az Érdi emelkedőre..... vajon hová kell visszakapcsolni a talicskát, hogy fel is menjen??Fet-Men: ha Te mondod... Van a cégnél (én hasznàltam pár ezer km-ert) egy 1.5 literes duster, én elmondom róla az őszinte véleményem, de attó, bekönnyezel...
A fóbia motorrol meg leírta Mágus elvárs a véleményét...[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
brumi1024
veterán
válasz brumi1024 #71643 üzenetére
"De, úgy érzem, hogy elég jól. Egyedül azt nem értem, hogy másnak miért természetes a 420 le 2 literből. Ennyi erővel tegyenek bele egy 1 literes motort, 210 lóerő is több, mint elég. Sőt, tegyenek bele egy 500 köbcentis egyhengerest, hisz az is 105 lóerő, az is menne 170 felett."
Ez a legjobb, ez pont így működik
-
TaaT
veterán
válasz brumi1024 #71644 üzenetére
Amikor egy általános alap tájékozottság sincs meg, de azért ő utálja a turbós benzineseket.
A kommentelők között Shadowbull-t nagyon korrekt embernek tartom, a BMW-nél dolgozik de mindig objektíven áll hozzá a többi márkához is, múltkor mesélte hogy a gyártók nem mindig csinálják azt hogy elmennek a konkurens márka szalonba és vásárolnak egy autót tesztelésre, hanem néha cserélnek egymással, és pl a kapott porsche-t nagyon dicsérte hogy mennyire jól össze van rakva.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
7600 GS
addikt
válasz brumi1024 #71655 üzenetére
Nem merem, tényleg nagyon nagy nyomással fúj, nehogy kárt tegyen nekem ezekben a szépségekben.
Ace:
Nem lesz másik kocsi, marad a Passat. 22 éve itt van már a családban, nem is tervezzük eladni.
Nyáron kiglancolom a belét, veszek bele valami jóféle fejegységet plusz hozzá hangfalakat. Aztán nyár végén pedig remélem lesz pénzem egy 1,6 TD motorra, most csoportban árulnak egyet kompletten felújítva 45 karvaly orrúért, nagyon csábító az ajánlat.
Még valahonnan heckspoilert kell vadásszak a csomagtérajtóra, nem lesz egyszerű menet.
Egyébként nem sürgős a dolog, ráérsz vele bőven.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
8th
addikt
válasz brumi1024 #71697 üzenetére
Ismerős (Cleveland - USA) télen vett a feleségének egy új bogarat. Ott az alap verzió a 2.5 szívóbenzines automata váltóval. Már az első útján hazafelé majdnem megtörte mert a gyárilag felszerelt négy évszakos gumik semmit sem tapadnak a hóban.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz brumi1024 #71703 üzenetére
Nagyon érzékeny, egy kicsit tempósabb kanyarnál (kb. olyan, aminél wartburgban a mama odatenné a kezét a majrévasra, de még nem szorítaná) már képes beavatkozni. Édesapám, amíg nem ültem mellette egy ilyen esetnél, már attól félt, hogy a kerékcsapágy lehet rossz. Eleinte úgy tűnt, hogy egyik irányban érzékenyebb, ennek még utána kell járnunk (balos kanyaroknál mintha jobban szeretett volna fékezni).
tomcsi23: Kanyarban volt. A szélső sávban lerobbant egy Astra (ezt később láttuk), közben előztünk volna 2 kamiont, végülis azok közé csusszantunk be. De ez nem az egyetlen eset, lásd feljebb.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #71989 üzenetére
Azért mert a VW nem hülye, nem akar konkurenciát állítani saját magának. Egy Skoda minőségre és motorokban is gyengébb, mint egy Audi
Na és mi a helyzet az új leon cuprával, 280 lóval meg 5.7-es 0-100-al? Az azért kifújja az összes ódinak az orrát, ami nem S vagy RS.
-
válasz brumi1024 #72271 üzenetére
A tip programozása elkapcsol egy idő után akármit is akar az ember. Ha 20 percig akarom pörgetni nem hiszem hogy szeretni fogja.
(#72272) MunezXBK: Mi a szopi? Hogy nem annyira környezetszennyező?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
degec
senior tag
válasz brumi1024 #74378 üzenetére
ahogy az új octaviaban is ugyan az a motor van _MQB-s platformba már csak az uj 3.generácios tsik tdik mennek bele! de motor babráláson kívül eleve alkalmaznak egy halom butító dolgot pont azt nem kéne bántani ..az aktuális a4 lehet még nem mqb-s, de az meg eleve mindig a legfinomabb dolgokat kapja meg mivel az audi!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #74451 üzenetére
Az enyém elkezdett kb. 200 km-enként EPC lámpát gyújtani és egyben torpanni egy-egy pillanatra. A hibakód égéskimaradás. Egyszer egy húzós előzés közben tette mindezt, elég meleg helyzet volt.
Akkor javasolták szervizben, hogy tankoljak prémium benyát, ez tényleg bevált.Olyan 3 hete VW-ben volt szoftverfrissítésen, az új program nagyobb tűréshatárral dolgozik, igy remélem megszűnt a tünet (EPC). Az ok pedig szívórész kokszosodás lehet.
A Teleki téri (Fiumei út) OMV-n szoktam a Maxxmotion 95-öt tankolni, 10Ft-tal drágább a sima 95-nél, amúgy az egyik legolcsóbb OMV kút BP-en.
Szerk: a Maxxmotiont állítólag Schwechatról hozzák, az osztrákok arab olajat finomítanak a MOL meg oroszt, az arab könnyűolaj az orosz nehéz, több benne a kén eredendően.
A Te autókban emlékeim szerint még kevés km van, enyémben 143 e. Km.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz brumi1024 #74682 üzenetére
Tulajdonképpen valami 2 dines multimédiás fejet keresek, ami még megfizethető. navira nem is igazán használnám, inkább csak usb mp3 + usb filmek + telcsi kihangosítás. Full gyári hangrendszer.
Mit ajánlanál megfizethető kategóriában ami mondjuk szól is valahogy? (320-at nem adok egy Kenwoodért)
(tudom, hoyg a hang nagyban függ a hangszóróktól is, de nembaj ha a fej is valamennyire tud valamit)[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz brumi1024 #75473 üzenetére
Bővebben?
Nagy, kényelmes, könnyű, jó vezetni, hangos a futómű, halk a motor. 80-Nál kéri a 6-ost, de annyira már nem clever, hogy emelkedő is van a világon. Visszaváltásra nem figyelmeztet. Motorfék mintha nem is lenne. Tempomat hiper okos, de lejtőn nem képes tartani a sebességet a motorfék elrettentő gyengesége miatt. Mire vagy még kíváncsi?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen