-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Igen, Golf 6 1.4 TSI, abból a gyengébbik 122 lovas CAX.
2003. óta - 1 évet leszámítva (céges Mondeo ) - csak turbós autóm volt, eddig 1 db turbóm halt meg egy 150 km-es padlógázas autópálya-menet után egy csippelt Vectrában (150 lovas felhúzva 180+-ra, az GPS-szel ment 228-at, egyszer röpült a jogsim is ebben az autóban azóta csak több lett a traffipax, én meg 7 évvel öregebb).Prémiumot azért kezdtem a TSI-be tankolni, mert heti rendszerességgel felvillant az EPC-lámpa és akkor megtorpan egy pillanatra, egyszer pont egy kicentizett előzés közben Szerviz szerint égéskimaradás volt a hibaüzenet. Prémium benyával (OMV 95, vagy 100) ez nem fordult elő egyszer sem.
Új autót saját zsebből eddig 1x vettem (azt is a volt barátnőmnek), nem vállalom be az első 2-3-4 év bukóját, így marad majd a lutri az euro5-ös dízellel (euro6-os még odébb lesz, hogy azt vegyem).
Szerk: és a fenti turbóhalálban az is közrejátszott, hogy akkor még elhittem, hogy a gyári GM olaj és a 30 ezres olajcsere tökéles párosítás egy csippelt dízelhez aminek rendesen nyomom is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- Milyen légkondit a lakásba?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Aliexpress tapasztalatok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- További aktív témák...