Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    addikt

    válasz McNamara #207985 üzenetére

    A környéken próbálj kapcsolatba kerülni legalább 2 másik szervizzel (ez vidéken akár 2 megye is lehet) és mindig kérj előzetes írásos árajánlatot.
    Nagyon valószínű hogy még ha mind hivatalos szerviz is, képesek lesznek teljesen eltérő dolgokat cserélni, csinálni, és főleg eltérő (+/- akár 20-30%) árakat mondani.
    Emiatt, hogy tudd mi az igazság fel kell majd venni a kapcsolatot a Pohu központtal is, akik elsőre mindig el fogják majd mondani hogy kb semmi közük ahhoz, hogy Te vettél egy autót egy Pohu szalonban, ha meg nem PoHu de egyébként VW márkakereskedésben akkor végképp, és több kor belőlük is konkrét választ kicsikarni.
    Ha Anyukád nem egy versenyző típus akkor 2 éves koráig nem kell majd a kocsihoz nyúlni, ha városban jár és TSI akkor egy köztes olajcsere meggondolando. Ezt ne szakszerviz csinálja mert akkor megszagoljak hogy hajlandó vagy pénzt költeni az új autóra és onnantól lehuznak.

    2 évesen egy átvizsgálás egy fékfolyadek csere és egy pollen szűrő lesz a feladat az olajcsere mellett. Ez most egy Kodiaq nal kb ,180-220 attól függően hogy kapsz e kedvezményt. (A Fabia 1.0 nyilván kevesebb olajat kér)

    Amiket írtál, tárcsa és betét inkább 3-4 évesen jöhet elő (betét inkább de nem tudom hogy vezet a Hölgy), de ha a garanciahoz nem kell én nem vinném ezek miatt se a márkaszervizbe.
    Olvasd vissza pár hsz em, sajna a VW sokszor össze vissza beszél és úgy kell kihamozni 2-3 kereskedés meg a Pohu válasza alapján hogy mi az igazság.

    A lényeg hogy pénzt akarnak keresni amivel amugy nincs baj.

    Ha pedig úgy vagy vele hogy az a pár 100 ezer Ft nem számít akkor menj mindig oda ahol vetted és ne foglalkozz vele mennyi az annyi, legalább nyugodt leszel.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

Új hozzászólás Aktív témák