-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
Amikor eladtam az A6-ot és az utolsó utam videóját betettem ide, búcsú emlékként. Felröppent ugye a téma a negyed tank meg a nagynyomású esetéről... -.-"
Na a kedves, új tulaj ma megkeresett és többek közt ezt is írta :"Már nem emlékszem mire kerestem, de tök véletlenül kiszúrtalak a prohardver.hu fórumon is, láttam, hogy ekéznek, hogy negyed tank alatt volt a szint, amikor eladtad és hogy most aztán tuti megáll a nagynyomású pumpa. Jelentem él és virul "
Meg hát talált egy nem gyári tartozékot a kocsiban, kiderült hogy az enyém Egy kis kígyó volt hátul elrejtve
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
K Norbi
addikt
válasz 6030D #195503 üzenetére
Még régen nekem volt körbe neon az autó alatt kék!
Halálos Iramban első részét láttam, kell! Spoiler is kell!
Lábtérbe is kell! "És ütemre villogott"
Golf úgy nézett ki este mint az 1000 éves sólyom.Alap gyári szarral nem lehetett régen felmenni a városba.
Mert kinéztek.Ez volt az élet [link]
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz K Norbi #195502 üzenetére
Hát sokkal jobb is mint azzal a rohadt erős fehérrel!
Ez már határeset.
Mikor először láttam ilyen Arteont a visszapillantóban, amíg nem előzött meg fogadni mertem volna rá, hogy valami tuningmatyi túfaszt verdája a szomszéd faluból.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
bul07
nagyúr
válasz bul07 #172591 üzenetére
Hűtővíz hőfok kérdés
(Aláírásomba a kocsi)Elindulok a kocsival igen hamar eléri a 70fokot a mutató és szépen megy tovább akármennyivel is megyek, nem úgy mint régen hogy 70fok felé nem ment csak városban
Viszont ha utána ketyeg a kocsi alapjáraton 5-10percet elkezd csökkenni a hőfok és lemegy 70-90érték közepére olyan 80környékére, de ahogy elindulok se perc alatt újra 90-en állEz így szerintetek normális?
Ugye 2019 10hó végén volt termosztát csere. Itt képek minden
WAHLER 4264.87D termosztát került a kocsibaÉn arra gondolok hogy kinyitni kinyit de nem zár be teljesen, csak akkor ha nagyon lehűl akkor zár be teljesen ezért nincs gond a hidegről melegedésnél mert akkor zárva van
Létezne hogy csak két évet bírt egy WAHLER termosztát?
Véleményetek?
Megint cserélni kellene?
Ne foglalkozzak vele míg melegszik rendesen?
Milyen veszélyei lehetnek? (Gondolok is nem nyitásra, beragadásra)............
MásikAmúgy mi a normális érték a befújt meleg levegő hőmérsékleténél?
Olyan 15Km után már 60fokos levegőt fúj be, majd utána szépen lassan növekszik és akár a 71-72fokot is eléri, megállva egyből csökken kicsit olyan 63környékére
Megállás után mire előkotortam a telefont ilyet tudtam fényképezni
Középső rács [kép] és ilyen kapcsolók állása mellet [kép][ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
bul07
nagyúr
válasz aero. #195512 üzenetére
Nincs OBD
De viszonyítási alapnak jó az óra(#195510) Reggie0
Annyira nem volt hideg 1-2fok volt most délután, kicsit lengedezett a szél
Akkor annyira nem meglepő ezLehet alapjáraton nem termel elég hőt
Én azt hitem sokkal többet fogyaszt, de most legutóbb 679Km tankoltam 43-44litert, ebben rengeteg hideg járat van
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
bul07
nagyúr
válasz aero. #195514 üzenetére
Úgy értettem hogy nekem nincs amit bele kellene dugni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #195516 üzenetére
Itt a fórumba ajánlották hogy jó márka a WAHLER
Neki én feltétel nélkül hiszekVEMO márkáról én még nem is halottam(bár ez lehet nem sokat jelent )
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
K Norbi
addikt
Focvis [link]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bul07 #195509 üzenetére
Persze, hogy esik a hőmérséklet, ha maxom járatod a fűtést. :D Bármelyik TDI tulaj megerősíti, de ha gondolod, csinálok neked videót a skodámról. Ha teljesen felcsavarom a fűtést és csak alapjáraton ketyeg, esni kezd a mutató. :D Febi-vel is csinálni fogja... 22-23 fokra állítva a fűtést, megszűnik a jelenség. Ez a motor alapjáraton nem termel elég hőt, hogy fullon menjen a fűtés.
1stVikman : Vezélő csere megoldotta a leállást?
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #195529 üzenetére
Akkor megnyugodtam
Nem szoktam alapjáraton járatni és lehet eddig ezért nem tűnt fel
De most beugrottam egy boltba és fűtöttem édesanyámra, mikkor kijöttem akkor láttam hogy csökkent( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #195530 üzenetére
Nem temelnek ezek hőt. Volt egy horror utam TDI-vel, akkor rájöttem, hogy mennyire vékony a határ télen az üzemmeleg motor és a maximális fűtés teljesítmény között. Ónos eső esett, ami azonnal fagyott rá a szélvédőre. 2-3 kilométerenként meg kellett állni lekaparni, úgy, hogy a fűtés maxon tolta a szélvédőre. Mivel csak lassan lehetett haladni a vízhőfok nem ment 70 fok fölé egész úton. Előtte és utána sem volt ilyen gond. Mondjuk nem is kellett maxra tekerni a fűtést. A G4-el nincs ilyen gond, az a benzinmotor egy házat is kifűtene, amennyi felesleges hőt termel. Amíg nem veszel ki teljesítményt a TDI motorból, addig az nem fog melegedni.
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #195533 üzenetére
Nekem a B6 1.9 Tdi-s B6 passat is úgy fűt mint állat. Csak 19 fokra merem állítani a fűtést, mert, ha 20 fokra rakom, rám olvad a kabát. Ja és 4-5 km után már meleg levegőt fúj.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
cech19960320
tag
Érdekesség:
Az Octaviákat már 67 hétre igazolják vissza -
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #195534 üzenetére
A skodriban van egy 2 KW-os elektromos rásegítés, ami beindítás után azonnal tolja a meleget, de önerőből kell neki 15-17km, mire a motor hőjét kezdi nyomni. még a régi PD csak-csak fűtött valahogy, de a modren CR-tdi már lófütty. nálam konstansan 23 fokra van állítva, nem tekergetem, mert van ülésfűtés, szóval nem fázok. Nem lesz benne hamarabb meleg, ha felhúzom maxra, mert tovább tart olyankor a motornak elérni az üzemi hőfokot.
[ Szerkesztve ]
-
válasz cech19960320 #195535 üzenetére
Kicsit durva kontraszt, januárban rendeltem az enyémet, júliusra ígérték majd április végén hívtak, hogy 2 hét múlva lehoznák, ha nem baj?
-
IntelKiller7
veterán
-
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #195536 üzenetére
Láttam már ilyen rásegítőt. Ez a motor csak a Skodákban van?
vzsryl
Melóhely bruttó 10 percre van a lakástól, biztonságos nem biztonságos nem fogom levenni a kabátot ennyi időreAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #195542 üzenetére
CFHC nem sok mindenben volt, mert ez a nem kiegyenlítő tengelyes, egyszerű szívó sorral 2.0CR TDI 140 lóval. Golf6, Golf plus, Octavia kiváltsága, Passat, Superb, Sharan ,Touran, Alahambra.. a nagyon közeli rokonát kapta CFFB kóddal, de azon van kiegyenlítő tengely és csappantyús szívósor. A blokk majdnem azonos, csak néhány különbség van. CFFB valamivel jobban tartja a lendületét a kádban található két tengely súlyának köszönhetően. Más különbséget nem érezni vezetés közben.
Egyedül az olajpumpa szíját kell 300k körül ledobni, aztán sokat elmegy. Több CFHC-t láttam 350 000km környékén beállni az elmulasztott szíj csere miatt...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cech19960320 #195546 üzenetére
Mi azon viccelődtünk, biztos nem találnak több váltó kart, azért késik. Manuálisban meg sem tudják mutatni, mert nincs sehol raktáron. Mindenki DSG-t akar, mindenből is. Mi szeretünk váltogatni, nem kell a pingyur kapcsoló a váltó kar helyett.
Nincs rendszer abban, hogy mikkorra készül el.
[ Szerkesztve ]
-
cech19960320
tag
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #195547 üzenetére
Céges autókat akartunk venni (többet is). 4 éve egy rossz kombi Focus 6 guriga volt, most ugyan azzal a felszereltséggel 10 miska. Toyota RAV 4 (fapad) megáll 10 miskába, Lexus RX 450h meg 18-20 miska, DE nem is ez a lényeg. Hanem hogy az összes márkakereskedés 9-12 hónapos határidővel vállalta. Sőt a KIA azt mondta, hogy ha most rendelsz autót akkor valamikor megkapod. Úgy hogy az a 8 hónap még baráti is lehet ezekben az időkben.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest