Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Dika22 #102996 üzenetére

    Nagyon egyszerű. Első henger dugattyúját felső holtpontra állítod, leveszed a vezlérlés takaró elemét, megnézed, hogy a képen látható módon állnak-e a jelölések. Ha nem, akkor 180 fokot fordítasz még rajta, ellenőrzöd, hogy az első henger dugattyúja felső holtpontban legyen. A két fogaskeréken lévő jel között 12 szegecset kell számolni, akkor van jól beállítva, ezt betartva csak egyféle képpen lehet összerakni. Az új szettben addig forgatod a fogaskereket a láncban, míg 12 szegecs nem lesz a két jel között, és így tolod fel egyszerre a két fogaskereket. Ha előtte pont így fordítod a motort, nem lehet elrontani. Valami jó minőségű láncot vegyél, legjobb a régi 1000mb vagy 100-as, 120-as lánca, vagy eredeti skodás. Mert az utángyártottak 5-8000km után már zörögnek. Egy olajcserét sem mennek el.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák