Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
"De kár hogy nem 25 éves vagyok, szarnék az egészbe, csajok, pia, sport, stb...
Asszem digitális detox kéne. Könyv, vörösbor, valami mozgás. Csak az egész világ a kurva facebookon (v. hasonló szarokon) lóg. Hiányoznak az emberek."Sajnos én se 25 vagyok, hanem 40 leszek idén (belegondolni is szar), de többet mozgok, mint valaha. Folyton fogyatkozott a társaságom, ahogy mindenki házas meg gyerek, aztán most megfogadtam pár csaj ismerős tanácsát, és - bár eddig abszolút nem voltam ilyen típus - beiratkoztam táncórára. Sőt, kiváltottam bérletet, amivel az összes órára járhatok (a két kiválasztott táncban és a szintemen), s mivel most van időm, nem apróztam el, a héten volt 5×1.5 óra tánc plusz bringával járok (élvezet volt hétfőn, kedden, szerdán és csütörtökön is szarrá ázni hazafelé, még akkor is, amikor nem vagy csak kis esőt jósoltak; az elvileg vízálló cipő meg se száradt másnap reggelig), hétvégente pedig túra, mert hát a dolgozó emberekkel akkor lehet találkozni.
Amúgy kultúra: rengeteg koncert van mostanában, sokat pótolnak, ami covid miatt csúszott. Vagy lehet csak én vagyok ennyire benne az underground és zenész körökben...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
rbalint88
addikt
koca bringázáshoz: még fiatalabb koromban (amikor a félelemérzet még nem volt jelentős) elmentünk kocsival Kismarosra, feltekertünk a Nagy-Hideg-hegyre és onnan legurultunk. Kiábrándító volt. Felfele 3 óra sípoló tüdővel (pedig 18-20 évesek voltunk), lefele max fél óra és a kocsinál voltunk...mondjuk közben dolgozott minden a bringákon, rugóutak ki voltak használva teljesen, féktárcsák ellilultak, a láncterelők se dísznek voltak. De tényleg, kiábrándítóan rövid volt lefele
-
rbalint88
addikt
Ja ha, már zene, meg csajok, ezt most dobta elém a youtube: Alessia Cara & The Warning - "Enter Sandman" (Official Music Video) - The Metallica Blacklist Album
Ezt meg mert "jó csaj + szar zene" (a topik alapelveihez hűen): [link]
-
Jahno
őstag
válasz rbalint88 #83905 üzenetére
Rugók meg féktárcsa, haggyámáááá :-D
Na jó, idővel egy rendes bicajon azért lett. Mármint citybike, amiben kereket cseréltettem ipari kivitelre, ha már egy nyáron megszámlálhatatlan mennyiségű kilométer ment bele, mert mi mást lehet csinálni kertek alatt tanyán. Eleve közlekedési eszköz, meg szomszéd faluban a fagyizó volt 15 kilométerre és volt mikor egy nap kettőt is fordultunk. Vagy odahaza derült ki, hogy valamelyikőnk valahol őzet látott a kertek alatt és visszabicóztunk megnézni, hogy már ne legyen ott mire odaérünk :-D
Mondjuk akkor én atom jól bírtam mindent, meg persze nyáron egész nap úsztam körbe-körbe a bányában. De csináltam olyan marhaságot, hogy anyámék tapétáztak és benézték, kellett még két tekercs. Én meg kimentem érte bicajjal Szlovákiába. Útközben szomszéd faluban csatlakozott unokatesóm is, aztán elballagtunk szépen, odavissza 200 kilométer környéke. És ha már arrafelé jártam akkor vettem akciósan pár cuccot, sulikezdésre füzetek, iskolaszer meg bányába egy matrac, mert az jó.
Na majd idén tekergek itt is a városban vagy kertek alatt valami szolídabb kivitelben.
-
rbalint88
addikt
jó, hát ezt a terepet is meg lehetett volna ugrani citybike-kal, csak akkor felfele és lefele is 3 óra lett volna anno gimi első után volt egy osztrák bringatúra, egy héten át napi 100-150km, a végére kb bőrkeményedés lett mindenki fenekén a nyeregtől gimi alatt nagyon bele voltam csavarodva a bringázásba, DH alatt egy fokozattal toltuk a haverokkal (120-140mm rugóút kb), de amíg low budget volt, addig a technikai hátrányt bátorsággal pótoltuk jó móka volt lassan majd a gyerekek belenőnek a bringázásba, aztán vehetek megint bringát.
-
.mf
veterán
Naponta-kétnaponta tekerek Bp-en, vannak sztorik. Tegnap pont összefutottam Merci kollégával, meséltem is, hogy előző nap két affér is volt: Kiskörút, Kálvin előtt Lónyainál ahol a bringaúton át lehet csak az elkanyarodó sávba letérni, megyek a bringaúton, erre egy régi Transporter autómentő, autó helyett két kanapéval, se index, se tükör, elkezdi kihúzni az elejét, de akkor, amikor már ott vagyok a kabin mellett, tehát csak ki kellett volna néznie oldalra, a tükör irányába, de hát arra nyilván nem nézett, mert minek. Pár perccel később, Károly körút Dob sarok után, fekete kombi Alfa (156 vagy 159), szintén se index, se tükör, de még helyzetjelző se, mert este 6-os sötétségben minek, parkolásból egyszercsak elindul és kihúzza elém. Kikerültem balra, szerencsére nem jött senki, de mikor visszaelőzött, még ő nézett csúnyán rám... mintha nem neki kellett volna körbenézni és elsőbbséget adni.
Pedig pont aznap cseréltem elemeket a lámpákban, olyan fényerővel villog, hogy az engem is zavar, tehát nem láthatatlan nindzsaként jöttem. De hát vakok és hülyék ellen ez is kevés.Tigris: salsa és bachata
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Freddy76
addikt
válasz Ear001 #83915 üzenetére
Pont ezt akartam írni én is. János kórház előtti kereszteződés, már bőven piros a Városmajor utca felől, de a biciklis jön és átsuhan, nem hal meg, mert satufékezek. Szilágyi Erzsébet fasoron biciklis a buszsávban teker (szabálytalanul, ott nem mehetne), majd a busz rádudál, erre kezet kirak, és jön be az előttem lévő autós elé, kábé 20-al a 40-el szabályosan közlekedő autós elé. Mindezt ott, ahol van bringaút. Azt, hogy a lámpa nélküli zebrán teljes sebességgel teker át elsőbbsége tévhitében, már nem is írom, a bringások nagy része nem fogja fel, hogy az autós a gyalogosokra van felkészülve, nem a hozzájuk képest nagy sebességgel érkező kerékpárosokra.
Pár hónapja egy fixis hülyegyerek mellém ér a pirosnál, és lazán megkapaszkodik a tetősínben. Amikor elküldöm az anyjába, akkor még ő van vérig sértve.
Ha nem fékeztem volna minden idióta kerékpáros manővernél ott, ahol amúgy én szabályosan közlekedtem volna, már többük vére lenne a lökhárítómon.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Studi
addikt
válasz Ear001 #83915 üzenetére
Akármennyire is bosszantó, itt bizony az autósnak kell vigyáznia a bringásra is. Akkor is, ha az hülye. Mert az emberélet a fontos.
Ezzel nem azt mondom, hogy a bringás szabadon lehet hülye, hanem azt, hogy egy ~másfél tonnás vagy még nagyobb vasat irányítva óvatosabbnak kell lenni, mert könnyen válik halálossá. -
.mf
veterán
válasz Ear001 #83915 üzenetére
Ez a hozzászólás kiváló példája, hogy mi a probléma a magyar közlekedési (sőt, nem csak közlekedési) kultúrával: automatikus táborokra bontás, beskatulyázás, ing-magára-vétel, másik csoportra mutogatás és visszatámadás. Nem általánosítottam, hogy minden autós ilyen, sőt. Aznap volt legalább ezer autós útközben, 99.8%-kal semmi gond nem volt. De ezerben volt ez a kettő, aki hülye: nem nézett tükörbe, nem nézett körbe, nem indexelt, nem adott elsőbbséget. Én teljesen szabályosan egyenesen mentem a bringasávban, ki voltam világítva. Kocsiban ülve ugyanúgy szidnám őket egy hasonló manőverért; gondolom te is anyázol bőven kocsiban ülve más autósok miatt is. Itt nem az a konfliktus, hogy bringás vs autós, hanem az, hogy az adott ember hülye.
Tisztában vagyok vele, hogy vannak hülye bringások is, én is szívok miattuk. Beérek egy lassú kocabringást, feltart, meg kell várnom amíg a kocsik elhaladnak, hogy meg tudjam előzni, aztán jön a lámpa: én megállok, a gyökér meg továbbmegy - és a lámpa után kezdődik elölről az egész. A másik meg az, hogy sok autós csak azt látja, hogy a köcsög bringás megy át a piroson - azt meg, hogy én ugyanúgy ott állok a pirosnál, szabályosan, mint ő, figyelmen kívül hagyja. Így én hiába vagyok messze átlagon felül szabályos, ennek az autós-bringás feszkónak én is iszom a levét, mert "vak, süket, szabálytalan és láthatatlan biciklis" vagyok.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
gorgo
őstag
Én már sajnos alig kerekezek, de közúton tekerni már extrém sport. Extrém, mert veszélyes.
Mondjuk a térdízületeim se kívánják .
Amúgy vidék közút se sokkal jobb, mivel az agglomerációs népség amúgy fővárosi bunkó, súlyosbítva azzal, hogy neki +10 v. +20 km-t kell vezetnie, hogy megkezdhesse a belvárosi vezetését. Sötétben, ködben, esőben katasztrofális aszfalt minőségen mennek mint az állat. Nekem elég a szembejövőkre figyelni, nehogy valamelyik beláthatatlan szakaszon, kanyarban előző hülyét kifogjak. Azért még így is jobb mint Pestre meg haza..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Studi
addikt
válasz Ear001 #83920 üzenetére
Tapasztalom én is mindkét (igazánól futva mindhárom) oldalról a közlekedési morált. Mindenki rohan, mindenki figyelmetlen. Százalékosan kifejezve igaz, hogy az autósok a legkevésbé szabálytalanok. A bringások meg hajmeresztő dolgokra is képesek. Alapvetően én is szabálykövetően tekerek, mégis fosok, ha közútra kell menni, mert az autósoknál egy apróbb figyelmetlenség is nagyobb bajt tud okozni. Optimális az lenne, ha mindenki mindenkire odafigyelne.
-
Jahno
őstag
"Százalékosan kifejezve igaz, hogy az autósok a legkevésbé szabálytalanok"
Bringások persze tiltakoznak, én lassan 10 éve magyarázom, hogy egy szép tavaszinyári napon üljünk ki ide meg oda, aztán számoljuk meg. Tök eccerű lenne, addig csaj szájtépés. És persze egy mérés nem mérés.
-
Ear001
addikt
Szívesen bedobom a fedélzeti kamera képeket a közösbe. Ez itt csendes kisváros, pompásan kijelölt kerékpársávokkal. Ma reggel sötétben volt az állomásig egy illegálisan behalytott román kamion, egy nem indexelős balkanyar egy Fordostól, igaz nem jött senki, három kivilágítatlan biciklis, egy, aki áttekert a zebrán, és így nem adott elsőbbséget az érkező autónak, egy bal harci fordulóval szétnézés nélkül két sávon át a kerékpár tárolóhoz forduló.
[ Szerkesztve ]
-
Byk01
senior tag
Én nem vagyok meggyőződve arról, hogy a biciklisek szabálytalanabbak lennének, mint az autósok. Miért is lennének mások? Ugyanabból a kultúrából jönnek. Viszont az biztos, hogy a biciklis szabálytalanságok látványosabbak, mert azt nem veszed észre, hogy az autósok nagy része tojik a sebességhatárokra, de próbáld ki, hányan fognak letolni, ha pl. egy negyvenes városi szakaszon be is tartod a negyvenet. Vagy ott vannak az olyan határesetek, amikor mérlegelési lehetősége van az embernek, például az, hogy már korlátozottak-e a látási viszonyok (szerintem ilyenkor télen szinte minden nap gyakorlatilag az egész nap annak számít, mégis az autósok legalább 30%-a nem használ lámpát, és az ilyeneknek akkor sem jut eszébe felkapcsolni, ha épp szitálni kezd az eső). Azt sem szoktam érteni, hogy egy biciklis miért nem tud feltenni előre meg hátra egy-egy párezer forintos lámpát, és használni, ha kell, de az autósnak még fel sem kell tennie, ott van, kötelezően beépített tartozék, csak egy mozdulat lenne használni.
Ami a nagy különbség a biciklis és az autós szabálytalanságok között, hogy a bicikliseké leginkább ön-, az autósoké pedig "köz"veszélyes. Illetve sok olyan van a biciklis szabálysértések között, ami abból adódik, hogy gyakorlatilag inkább harmad-, mint másodrendű közlekedőként vannak kezelve, és a közlekedési dinamikájuk egyáltalán nincs figyelembe véve. A "kedvenc" példám erre a 4-es úton Vecsésen lévő Mol-kút, ahol az úttal párhuzamosan haladó kerékpárosnak kell elsőbbséget adnia a mögüle érkező, az útról lehajtó autósnak, aki vagy használja az indexet, vagy nem, de ha igen, akkor is a hát mögé nézve és a biciklin imbolyogva (mert ugye lassítanod kell, hogy meg tudj állni) kell ezt megállapítania. Eközben ha az autósnak kellene elsőbbséget adnia (ahogy a logika egyébként is diktálná), egy olyan biciklissel lenne dolga, aki vagy szemből érkezik, vagy látta, mert utolérte, és egyértelmű a forgalmi helyzete is, hiszen egyenesen halad tovább (vagy ha szabálytalanul, jelzés nélkül bekanyarodik a kútra, akkor is csak bosszúságot okoz, de nem balesetveszélyt)."Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
gorgo
őstag
Amire a leginkább kíváncsi lennék, de sosem tudom meg: én mennyire vagyok hülye az úton. Rohadtul megnézném magam külső szemlélőként. Mert én is tutira az vagyok egyes szitukban. Valamennyire mindenki az, de mindig a másik az őrült .
Anno fiatal és bohó koromban amikor még durván nyomtam a bicajt, akkor pl. tudtam hogy igen sokszor vagyok szabálytalan, de sosem volt balesetem. Pontosan tudtam, hogy meddig mehetek, és mi lesz, ha elbaszom. Remélem marad is így."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
.mf
veterán
válasz Ear001 #83920 üzenetére
"Százból kettő hülye az jó arány. Bárcsak a kerékpárosoknál is ez lenne az arány."
A hülyeség mértéke és veszélyessége között nagy különbség van. Százból kettő olyan, aki olyan helyzetet teremt, ami - ha nem lenne ennyi rutinom - minimum könnyű, de akár súlyos sérülésekkel járna rám nézve, aki teljesen szabályosan mentem? Mindezt öt percen belül kétszer? Faszt jó arány ez. Gondolj már bele, hogy hány olyan szitud volt, amikor a másik hülyeségének ilyen komoly következményei lettek volna rád nézve. Ha egy hülye bringára ül, a saját életével játszik - az autóban ülő hülye viszont a máséval is (sőt, gyakran a vétlen szokott rosszabbul járni). Az autó fegyver. Sokkal súlyosabb következmények, sokkal nagyobb felelősség.
(Meg ez csak a kirívóan veszélyesek aránya volt, emellett rengeteg olyan van még, aki pár fokkal kevésbé veszélyes, de szintén szabálytalan: nem tart oldaltávolságot vagy akár be is lóg a bringasávra, bringasávon parkol vészvillogóval, a Kálvin lámpánál rendszeres, hogy valaki forgalmi sávnak használja a bringasávot, vagy "még ezen a sárgán átférek" nagygázzal a piroson, buszsávon előzi a dugót jobbra indexszel, ahol még több száz méterig nem lesz jobbra nem szemből egyirányú kisutca, kézből telefonál vagy nyomogatja a mobilt, megengedettnél gyorsabban megy, kisebb követési távolságot tart, stb. - az autósoknál is rengeteg a szabálytalan, csak az apró szabálytalanságok annyira általánosak, hogy már szóvá sem tesszük).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Studi
addikt
Közúti nézeteltérés rendezése...
Ilynekor mindig megnyugszom, jól van, a leghülyébbekkel még nem is futottam össze... -
Freddy76
addikt
Amikor én rendszeresen bringával jártam dolgozni, a gyalogosokkal sokkal több gondom volt, mint az autósokkal. Az utóbbiakkal valószínű azért nem volt problémám, mert én is sokat vezetek, és pontosan tisztában vagyok azzal, hogy ők mit, hogyan látnak. Ellenben a balettozó gyalogkakukkok nem egyszer okoztak komoly gondot. A Gellérthegy előtt rakparton egymás mellett fut a bringaút és a gyalogút, én tekerek egy normális tempóval, előttem andalog a gyalogúton egy párocska, akik valamin elkezdenek évődni, a fiú viccből kicsit meglöki a lányt, aki rálép a bringaútra, én meg jól oldalba vágom a kormányommal. Csak azért nem lett belőle balhé, mert sokkal nagyobb darab voltam a srácnál, és nem mert pampogni. De volt nagy esésem is amiatt, mert a kisgyerek a járdáról átszaladt a bicikliútra.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Freddy76 #83929 üzenetére
baleseti ügyintézőként mindegyik ütnivaló:
- olcsóautós prolik
- taxisok
- újgazdag prolik
- gyalogosok (itt a kártérítés is macerásabb)
- kőműves furgonok/teherautósok
- random egzotikus külföldi rendszámosok
- bicajosból meglepően kevés esemény van a modal split %-hoz képest.[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Freddy76
addikt
válasz Mr.Csizmás #83931 üzenetére
Szerintem korlátozni kellene a használatot. Mondjuk akinek 2023. január 1-én német autója volt (ide értve a német tulajdonú konszernek leányait, pl. Seat, Skoda), kizárólag azt használhatja Budapest útjait február első hetében. Február második hete a francia autóké, május második hete a japánoké, augusztus első hete a többi keletié, szeptember 22-e lenne az amerikai autóké, szeptember 23-24. a skandináv autóké. Az év többi részében az olasz autóké a város, mert azok szépek.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
cdl
senior tag
válasz Freddy76 #83929 üzenetére
+1
Amikor írtam, hogy para a város, nem fejtettem ki, hogy nem az autósokra gondoltam.
Debrecen élhető ilyen aspektusból. Viszont a bringautak a spórolás jegyében leginkább járdára felfestett vonalakból állnak.
Itt viszont a világtalan gyalogos, koca kerékpáros, futár, kutya, macska, papagáj megy mindenfelé.
Alig várom, hogy kiérjek a közútra.
Az autósokkal kevés gondom van. Bár a zebrákon nem szállok le(a patent pedált nem szeretem kioldani és sétálni rajta), de mindig lelassítok és megvárom, hogy elengedjenek.
Így 10-ből kilenc gond nélkül elenged. Megköszönöm, haladunk.
Külterületen csak ha szemből ráelőznek a másikra, akkor anyázok.
Fura módon ezen sofőrök 90%-ban nők. -
Byk01
senior tag
válasz Lassú Víz #83925 üzenetére
Addig, amíg nincs lehetőségük előzni, akkor viszont mennek, mint a meszes. az sem érdekli őket, hogy a következő saroknál ott a zebra, és addig nem fognak megelőzni téged.
Freddy: "Az év többi részében az olasz autóké a város, mert azok szépek." - na, akkor nem lenne forgalom, mert az olaszok meg a szerelőnél várnák, hogy menni tudjanak
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Freddy76
addikt
Minden családban vannak ciki rokonok... Amúgy lehet, hogy csúnya, de hogy nagyságrendekkel több egyéniség volt benne, mint az összes korabeli társában együttvéve, az biztos. Emellett ez csak csúnya maradt az idő múlásával, de a kortársai kimondottan avíttnak tűnnek.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
gorgo
őstag
válasz Freddy76 #83938 üzenetére
Arról amúgy jókat írtak nagyon...
Egy kis brutál muzsika 94-ből. Beszarás, atommeghajtású úthenger!!
Ma reggel hallottam a rádióban, lesz Napalm Death koncert. Valaki? Mondjuk valamikor 1996-97-ben hallgattam őket rendszeresebben, azóta se . Rájuk se néztem azóta, Prong-ék 2010 utáni produkcióit is most kezdtem keresgélni..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Mercutio_
félisten
Az hagyján, de lesz Motley Crue és Def Leppard koncert is!
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
aleister
veterán
Az a baj ezzel a biciklis-erolleres-autós háromszöggel, hogy miközben mindháromnak elvileg az úttesten kellene közlekednie, addig egyedül az utolsó esetében szükséges a KRESZ ismerete.
Tán egy magas közlekedési morálú társadalomban a szabályismeret hiányát tudná kompenzálni az egymásra figyelés, de idehaza ez ritkán jellemző.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
-
j.bravo
addikt
válasz aleister #83941 üzenetére
Biztos csinált valaki tanulmányt hogy mibe kerülne es milyen hatásai lennének gazdasági meg egyéb oldalon, de (ezeket nem ismervén, az elv illetve a vélelmezett közl. biztonságjavulás miatt) masszívan támogatnám hogy közúti használat esetén kelljen jogsi minden járműre. Lehetne persze a vizsga anyagát a járműhöz szabni, de valami kellene minden járműhöz.
A “mindenre műszaki vizsgát és forgalmit” legalább ugyanolyan messzire vezetne, de azon is lehetne agyalni…(tartok tőle hogy a konklúzió az lenne hogy túl drága - más kérdés hogy konkrét életveszély csökkentése érdekében semminek sem szabadna drágának lennie)
Whatever.
-
-
Byk01
senior tag
válasz aleister #83941 üzenetére
A KRESZ ismerete mindenkinek szükséges, csak nem mindenkitől követelik meg, hogy vizsgázzon is belőle. Az meg megint egy másik kérdés, hogy mennyit ér a 70 éves bácsi KRESZ-tudása, aki úgy fél évszázada szerezte meg a jogosítványát, és azóta sem kellett erről a tudásáról bizonyságot adnia.
Freddy: tudnád, milyen sületlenségeket szoktak írni emberek egy-egy balesetről szóló hír alatt a facebookon úgy, hogy az állításuk szerint van jogosítványuk. És ez a biciklisekre is vonatkozik, mert felmérések szerint 80%-uknak van jogosítványa is.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
.mf
veterán
válasz j.bravo #83944 üzenetére
Az én koromban (mintha nem a topiktagok korátlaga alatt lennék ) ált. isk. technikaórán tanultunk Kreszt, sőt, az ált. iskolák technika-versenye nagyrészt arról is szólt (Bp. 1. vagy 2. helyezés lett a csapatunk, már nem emlékszem pontosan). Szerintem most sem lenne hátrány... ahogy gazdasági alapismereteket is taníthatnának...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
j.bravo
addikt
most azt írtad burkoltan, hogy vén f.szok vagyunk?
mondjuk,azok is vagyunkvannak akik azokÉn is emlékszem Kresz parkos kirándulásra (Pécs 80-as évek közepe), de hogy technikaversenyen Kresz lett volna, arra nem. Mondjuk konkrétan technikaversenyre sem, csak matek, vers- és prózamondó, később biológia, fizika, kémia, meg énekkari versenyekre. Na meg a foci- meg minikosárlabda városi/megyei bajnokságokra.
Whatever.
-
gorgo
őstag
Ez a baromállat nyíltan kimondta, hogy "egyértelműen nem" akar az EU tagja lenni Magyarország, csak hát muszáj neki?!??!
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest