Új hozzászólás Aktív témák
-
*Ropi*
félisten
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
#31733248
törölt tag
válasz aleister #70548 üzenetére
Abban az adatbázisban 2009-es a benzines és 2016-os a dízel. Itt nézd meg a lap alján, a Mérések fülnél.
"Én a 2017-est vezettem, aminél módosítottak a zajszigetelésen, és erre a ráncfelvart variánsra írta a szaksajtó, hogy csendesebb a dízel, mint a benyás."
Ez az, ami egyáltalán nem igaz. A szaksajtó már tíz éve is azt írta a dízelekre, hogy mennyire csendesek, én viszont nemrég használtam a ráncfelvarrt dízelt heteken keresztül (két benzines között). Erre mondom, hogy városban ég és föld. Nem csak ennél, még a Superb-nél és a Passatnál is sokkal halkabb (városban) az Octavia TSI, pedig azok egy kategóriával feljebb játszanak, jóval több hangszigeteléssel. Szóval ami egy régebbi dízelből beülve nagyon halknak tűnik, innen nézve katasztrófa. Városban alapjárat, kis tempójú haladás, elindulás-megállás - itt jóval halkabb a benzines.
A dízelt a sokat városozóknak eleve csak automatával ajánlom, gyakorlatilag az összes jobbkezes kis utcánál csúsztatni kell a kuplungját, hogy az első két fokozat között le ne fulladjon. A benzinesnél ez fel sem merül, ráadásul nem is olyan feltűnően orrnehéz, mint a dízel.
-
Freddy76
addikt
válasz Mr.Csizmás #70554 üzenetére
Pedig a macska tud repülni. Anyósom macskái legalábbis, persze csak olyankor, amikor nincs senki a közelben...
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
MODERÁTOR
válasz t_a_m_a_s #70556 üzenetére
Azzal vitatkoznék, hogy rettenetesek a magyar reklámok. Mármint a nagy része az. De ahol mondjuk a megfelelő csapatot bízzák meg, meg mondjuk a kreatív is olyan volt előtte, akkor lehetnek nagyon jól összerakott, minőségi reklámokat gyártani. Ehhez mondjuk az is kell, hogy spórolják el a gyártásköltséget, jó magyar szokás szerint.
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
t_a_m_a_s
őstag
-
Byk01
senior tag
válasz Freddy76 #70539 üzenetére
"...kevesebbet fogsz előzni (nem feltétlenül azért, mert nem lenne rá képes, hanem azért, mert nem mész bele az előzésbe inkább)"
Ezzel szépen keresztbe is tettél az előző bekezdésed 60%-ának, ami a biztonságosabb előzésről szólt
Remélem, egy perben nem így érvelsz"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
szuszinho
őstag
Reklámból még mindig "szabószilvi" a kedvenc
-
aleister
veterán
válasz #31733248 #70552 üzenetére
"Abban az adatbázisban 2009-es a benzines és 2016-os a dízel"
Valamit benéztél.
Közvetlenül a dízel alatt ott van az újabb benyás is.A hivatkozott oldalról:
Mazda 6 2.2D Stationcar 2015 43,1 57,0 62,1 65,7 68,7 71,4
Mazda 6 2.5 2016 37,9 57,8 61,5 65,3 66,2 69,6Szóval a régebbi dízel van összehasonlítva az újabb benyással, és az új modellnél még nagyobb is lett a zajszigetelés.
"A dízelt a sokat városozóknak eleve csak automatával ajánlom, gyakorlatilag az összes jobbkezes kis utcánál csúsztatni kell a kuplungját, hogy az első két fokozat között le ne fulladjon. "
Hm. A dízel fullad? Sokkal érzékenyebb a benyás a gáz-kuplung egyensúlyra. A városi araszolásban pont, hogy jobbak a traktorok, mert csak elkezdem felemelni a kuplungot, és szépen megindul magától. A kuplung gyakorlatilag csak a váltáshoz kell...no meg a kettőstömegűnél a biztonság kedvéért induláskor/leállításkor.
Egyébként a most bemutatkozó modellben már van városi araszoló aszisztens.
Viszont úgy érzem, hogy megint kezded elvinni dízel vs benzin irányba a dolgot ezzel az araszolással, orrnehézséggel, pedig egyedül a zajszint volt megemlítve.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Freddy76
addikt
Ha elolvasod, érted, kivéve, ha nem akarod érteni. Ha van alattad egy lomha, nem gyorsuló autó, nem előzöl. Akkor sem, ha tudnál, mert egyszerűen nincs komfortérzet. Ellenben egy erősebb autónál más a helyzet.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Studi
addikt
válasz Freddy76 #70565 üzenetére
Azért szerelnek sebességváltót az autóba, hogy használd. amit te lomhának nevezel, az nem lomha, csak megfelelő fordulaton kell használni előzéskor. Benzinmotornak nem fáj az 5000 körüli fordulat, ott megy igazán. De dízelnek sem árt, ha visszapakolsz előzéskor.
Ha olyan autót szeretnél, ami 50-től 150-ig váltás nélkül húz, akkor villanyautó kell neked.
-
Freddy76
addikt
OK, igazatok van. Semmi értelme a 192 lovas 2,5 literesnek, a 160 lovas 2 literessel pont ugyanúgy lehet előzni.
Megkockáztatom, hogy vezettem annyit, mint itt legtöbben, de lehet, hogy eddig szarul csináltam.
Őszintén remélem, hogy nem komolyan gondoltad, hogy kioktatsz arról, hogy a jobb gyorsulás optimális fordulaton elérhető, és emiatt vissza kell váltani
[ Szerkesztve ]
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
spanyoll
addikt
Mi a megveszekedett feszkes faszom van minden topicban? Itt is... megartott a szurkeseg az embereknek? Ebayes topicban is mindenki egymast pocset csapkodja, akciosban detto, itt most az a kerdes hogy visszavaltunk vagy nem. Oke, ertem, diskurzus, hasznos, stb, de most komolyan, barki elhiszi hogy meggyozi a masikat barmirol? Mondom ez nem zarja ki a beszelgetes/vita lehetoseget de jo hosszu ideje eloszor latom, hogy barmelyik topicot nyitom meg csak a cicaharc megy.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
m3ss
veterán
trollmodba kapcsoltal? teljesen mashogy kozlekedsz egy nyomatekos autoval. azert van annak elonye, hogy barmilyen fokozatbol lenduletesen el tudsz indulni visszavaltas nelkul. pont ez az amit hasznal mindenki atlagautozasnal. arrol nem is beszelve, ha nem eleg rovidek a fokozatok, akkor teljesitmenycsucsot meg sem talalod egy szivo autonal ha valtogatsz akkor se mindig. ha eleg rovidek a fokozatok, akkor meg autopalyan fogsz uveghangon kozlekedni 130 korul is. mint s2k, miatak...
jok a feltoltott motorok, foleg a modern turbokkal, az a vonoero a nyomatek miatt, meg ahogy erzetre erolkodes nelkul huz, persze meg van a varazsa a sokat porgo szivo motoroknak is.
egy szivoval talan nagyobb elmeny az autozas, inkabb ingerel arra hogy porgesd hangok, fordulat meg a teljesitmeny miatt...legjobb a nagy szivo benzin az nyomatekos is, porog is..(#70568) t_a_m_a_s lehet ugy is elvezni egy eros autot hogy nem megy feltetlen szabalyosnal gyorsabban. belassul a sor aztan felgyorsitasz 90rol autopalyan. vegeter a sebessegkorlatozas utepites miatt en szeretem a benzint egetni feleslegesen, tul sok idonk mar ugy sincs erre attol, hogy szazkilencven loeros autoval jar, meg nem lesz kozveszelyes vki, nem ezen mulik. sztem ennel amugy is sokkal feljebb van a feleslegesen eros auto..mondjuk 1 tonnara 200-250 loero felett mar nem sok ertelmet latom.
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
t_a_m_a_s
őstag
Poénból írtam Sőt fokozni is tudom, eljárkáltam én a trabival is, pedig az valami huszon lóerő. Nekem 15 éve van jogsim, kizárólag 1,4-es körüli 100 ló körüli autókat vezetek. És tényleg ezekkel is el lehet járni, tényleg kb elég mindenre.
Persze volt már a seggem alatt 200+ lóerős BMW is, persze hogy élvezetes, persze hogy tolnám neki én is ha ilyenem lenne, persze hogy padlógázzal gyorsítanék a pályán 130-ig.Holnap majd jól beletépünk...
-
Real_Necro
veterán
válasz Freddy76 #70567 üzenetére
Igy van, ma is utanam kullogtal Hegyaljan f12 korul. Felteve ha 21re vegzodik a rendszamod. Egyebkent szep a verda.
Mondtam mar, hogy vettem 1Ftert ma duplo legot?
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #70574 üzenetére
Ha kimentél érte kocsival az Örsről Budaörsre, akkor nem 1 ft volt.
-
aleister
veterán
válasz Novics #70573 üzenetére
Gondolom a nemlétező jamaica-s, reggie-s topicban is mindig béke van. Tudjukmiért.
Az autó kis/nagy teljesítményre a legjobb analógiát tán a házimozi rendszerek kapcsán tudnám felállítani. Ott a hozzáértők szokták mondogatni, hogy nem azért kell a nagy teljesítmény, hogy bömböljön a rendszer, hanem, hogy egységesebben, könnyebben, erölködés nélkül nyújtson minden körülmény között telt hangzást, kiegyensúlyozott teljesítményt.
Ettől még a hülyegyerek, aki gizdázni akar, bömböltetheti a cuccost, ez is egy felhasználási mód, de az értelmesebbek helyén kezelik a wattot és a lóerőt is.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Real_Necro
veterán
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #70577 üzenetére
Akkor jó vétel volt.
-
Novics
senior tag
A főnök kiégette az agyamat: "Endre, nem eszel ebből a nápolyiból? Vagy sztriptízből, vagy mi?" (Ő is, és az Endre is beteg egy kicsit, és a Strepsils-ről van amúgy szó.)
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Byk01
senior tag
válasz Freddy76 #70565 üzenetére
Levezetem: Azt mondod, a vezetés legveszélyesebb része az előzés. Ez a 165 lóerős autóval 320 m-en keresztül tart, a 225 lovassal meg 270 m-en. Mivel az erősebb jobban gyorsul, több előzésbe mész bele, mint a gyengébbel. Tehát többször teszed ki magad veszélyes helyzetnek, amik ugyan darabonként rövidebb ideig tartanak, de összességében valószínűleg (egy útra vetítve) hosszabbak lesznek.
Mindezt nem azért írtam, hogy meggyőzzelek arról, hogy add el az autód, és vegyél egy Trabant kombit, csak a logikai levezetés miatt mondtam el,
meg hogy úgy tűnjön, mint ha veszettül gépelnék valamit fontosat, közben meg csak fórumozok"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
rbalint88
addikt
Ez abszolut habitusfuggo. Van aki a 200+ loeros autoval is tud 80-nal vonatozni a fouton es van aki az ezresswifttel is megelozi a 89-cel “totymorgot”. En magamat inkabb az utobbi csoportba sorolom, azzal a kitetellel, hogy csak a biztosba megyek bele. Erdelybe jarunk viszonylag gyakran, azon az uton mindig van olyan, aki fele-negyede eros autoval belemegy olyan szituba, amibe en nem merek...
-
aleister
veterán
válasz #31733248 #70586 üzenetére
Igen. Pontosan. Nem is akartam ezt szóvá tenni, mert erre valami olyasmi válasz jött volna szerintem, hogy "motor karakterisztika miarr gyakorlatilag másodlagos a típus".
És ismét igen. Alapjáraton kb 6 db-vel csendesebb a benyás, aztán feljebb minimálisan csendesebb hol a dízel, hol a benyás. Szerintem ez uróbbiak füllel nem, csak tesztgéppel érzékelhető eltérések. Nevezzük őket egyenlően csendesnek.
Ellenben a kezdő kijelentésem az volt, hogy a szaksajtó szerint a 2017-es modellnél lett csendesebb a dízel. Amiket linkeltem azok 2015 és 2016-os verziók. Szóval simán lehet, hogy igaz a kijelentés, de majd úgyis tesztvezetem egymás után őket, és akkor tudok biztosat mondani.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
gorgo
őstag
Azt a faszhosszabbítós leborult szivarvégit!
Kandúrharc van, vagy mi a pöcs?!!?Menjetek, kapjátok el az asszonyt, (előjáték, stb. legyen)...
Szép, kerek popsi legyen mindenkivel!"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
#31733248
törölt tag
válasz aleister #70587 üzenetére
Az ugye meg van, hogy +3 dB kb. kétszer olyan nagy hangerősséget jelent, ugye? Magyarul az a kijelentésed, hogy "Alapjáraton kb 6 db-vel csendesebb a benyás" azt jelenti, hogy kb. négyszer olyan hangos a dízel. Ahhoz meg, hogy ezt észrevedd, semmiféle műszer nem kell.
-
MODERÁTOR
Reagálva a cicás topicra azt kell mondjam, hogy pont ma kezdtük el nézegetni a macskát itthon, mert hát meghízott a szentem a szokásos téli kialakításához képest is jobban (úgy, hogy alapvetően már nem jár ki, mert a másodikról nem is tud).
Na most emellé vedlik is mint az őrült, mindent össze szőröz, így újra felvetettem Csillának, hogy mi lenne ha megborotválnánk... Most Ő is épp be volt pöccenve rá, és nem nézett csúnyán az ötlet miatt, így kibökte, hogy úgy nézne ki mint azok az szfinx macskák....
Aztán beindult az agyam, hogy lehet hogy úgy, de ez dagadt..........
BAZDMEG, kigúglizom!!!!! - és nem csalódtam az internetben. Ha ez nem dobja fel a napotokat, akkor soha semmi a világon, mert én szarrá röhögtem magam:
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
Mercutio_
félisten
Nektek is égjen ki az agyatok (a koppány dodony komment thread is odab*sz) aztán menjetek teambildingelni
crey: Hogy került mazsi tetkója a homlokára?
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Real_Necro
veterán
Most neztem meg A szef cimu filmet. Annyira nem volt nagy eresztes, de az Eastwood lany...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Byk01
senior tag
válasz rbalint88 #70584 üzenetére
Naa, álljunk meg. Most autókat hasonlítunk össze, vagy sofőröket? Mert akkor én meg azt mondom, hogy a vonatozós nagyobb eséllyel megelégszik a gyengébb autóval, az előzgetős, viszont megveszi az erősebbet, és megint ugyanott vagyunk
Na, elég az autókból meg a vezetőkből, vótmá jócsaj is szóval píszláv (nem 3,14 tót, hanem béke meg szeretet)
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...