Új hozzászólás Aktív témák
-
aleister
veterán
Urak!
Egy kis villámhelp kéne. A kötelező biztit mikor lehet felmondani? Csak akkor, ha ki van vonva a gépjármű a forgalomból?
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Mercutio_
félisten
Nem kell, de először csak a 4WD-t lehetett kapni, ahogy írtam a hsz-t és kerestem a linket vettem észre, hogy már van anélkül is. Mondjuk ha 1 millát engednek az árból talán érdekes lehet csak az eleje nem túl esztétikus (hátulról meg előző quashkai )
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
aleister
veterán
válasz Freddy76 #15505 üzenetére
A pics! Akkor el ell ballagnom az okmányirodába kivonatni az alfát a forgalomból.
A kérdés már csak az, hogy ott kérnek-e kötelező biztit, mert azt erre az évre nem fizettem még.Kb 2 éve nincsen rajta műszaki sem.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
-
aleister
veterán
válasz Real_Necro #15507 üzenetére
Csaknem.
Mármint mire? Ha nincs műszaki, vagy ha nincs kötelező?
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Real_Necro
veterán
válasz aleister #15508 üzenetére
Én úgy tudom ha nincs kötelező... kérdés mennyire ellenőrzik meg pl okmányirodában számít e.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
aleister
veterán
válasz Real_Necro #15509 üzenetére
A kötelezős részéről annyi infóm van (mert ugye most küldözgetik a kis buták nekem a leveleket, hogy fizessem már be), hogy ha március 1-ig nem fizeted be, akkor nem lesz biztosítva a kocsid, DE a fizetési kötelezettséged ugyanúgy él. Ezt gondolom majd megpróbálják behajtani.
Pluszbónusz nem az eredeti biztosítási díjat, hanem a legkedvezőtlenebb (állítólag 7-10x magasabb díjat kell fizetned). Kis olvasnivaló.Szerintetek?
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Larry303
addikt
ennyi
mercutio: de, végülis vállakozásom van...szal kimondottan munka és horgászautó...de régi nem az amit linkeltél... keveset eszik, keveset kell rákölteni, és mindent kibír kb -nekem ezek a fő szempontok.
ja és tele szemetelhetem az asszony soha nem ül benthttps://www.flickr.com/photos/kocsisbalazs
-
Mercutio_
félisten
-
#40935168
törölt tag
válasz Real_Necro #15500 üzenetére
Fogyi uhhh.. városban 8 talán, vegyesben 6.5-7 ? Neeem tudom, saját adataimra nem emlékszem, de megkérdezem anyám élettársát, ő vette meg, de neki nincs ólomlába, nyugodtan közlekedik. (Én inkább dinamikusan, de én sem állat módra).
Ami tetszett:
- tank feeling, kanyarodáskor, haladáskor, mindenhogy.
- belül egy ufó, vastag oszlopok és lapos szélvédő
- szélzaj relatív kicsi
- formája - csukja be mindenki a szemét, mert magam sem hiszem el hogy ilyet mondok egy szutyok Fordra - kisebb szerelem. Gyönyörű orra van szerintem és a többi része is oké. Volt ennek a sedan verziónak egy ráncfelvarrottja, orrban szinte ugyanaz, de a háta meg van a ráncfelvarrottnak mélyítve (a hátsó csomitartó fedél), ennek még nincs, ez a szebbik seggű szvsz
- Az 1.8-as nem fulladozik le alacsony fordulaton (alapjárat körül, lásd nemtetszik lista), de nem megy nagyon. Na ebben a 2 literesben van nyomaték, odalépsz, akkorát gyorsul mint a barom. Hamar éled a ménes - és jó dízelesen 4000-nél vége is a sztorinak, el kell már váltani.
- pihepuha műszerfal, mindene. Csodás. Végre nem ilyen kopogósműanyag szar. Valami nagyon kellemes, bőrmintázatú műanyag-gumi keverék, nagyon jó.
- első szélvédő fűtés. Hát ez télen valami eszméletlen jó Olvasztja le a nagy havat is mint a szél, aláolvaszt és az lecsúszik Nem kell kaparni. 5 perc és lent van róla a hó.
- jó a 6-hangszórós Sony hifi. Meglepően. És én vájtfülű vagyok és amúgy semmibe se nézem a Sony-t, se autóban, se otthon.Ami nem tetszett:
- lefulladósdi. A Calibra-val tudok úgy indulni - és a 2.0 dízel Verso-val is tudtam - hogy szépen csorgatom ha lusta vagyok, vagy ráérek, 1-esben a kuplungot felengedve.. vagy szimplán hosszú csúsztatás nélkül csak egy rövid csúsztatással már alapjárat körül összezár a kuplung és én onnantól gázt adok. A Mondeo erre úgy reagált, hogy IRDATLAN ütéshang, mintha a motorban valami robbanna, vagy Belém jöttek volna és lefulladás. Borzalmas hanggal fullad le. Nem szimplán lefullad és hát jólvan, sípol valami a műszerfalon, újraindítok, hanem betegesen kurvanagyot üt valami a motortérben úgy, hogy az egész kocsi belerázkódik és félsz újraindítani, vajon működik-e még. De mind ilyen, ezzel a motorral, próbáltam másik kettőt is (hátha az enyém rejtett hibája), nem. A többi kétliteres is ilyen. Az 1.8-as nem volt ilyen fulladós. Ennek kell egy pici gázfröccs az érzékeny gázpedállal 1-esben nyugodt-mérsékelt induláshoz, ami nem egyszerű művelet (mert ugye érzékeny a gázpedál). De tanulható, viszont gyengébb rutinú ember vagy női sofőr tuti, hogy napjában 2x lefulladna vele. Az Opellel 5-év alatt ha 1x fulladtam le, mert elfaszoltam valahogy, sokat mondok. Tehát a Toyota és az Opel alapjáraton felengedve lassan a kuplungot, alapjárat alá esik 100 fordulatot és elkezdi mozdítani a kocsit (semmi gázadás!) míg végül visszatér alapjáratra és már gurul finoman 1-esben. A Mondeo alapjárati finom felengedésre beejti a fordulatszámot, majd mint akinek elfogy minden levegője vagy ereje, egy irdatlan "ütéssel" feladja és lefullad. De csak a kétliteres. Fura egy hülyesége (szerintem elektronika, gyárilag ilyen). Merthogy anyám élettársának előtte 1.8-as fóka volt, az nem csinálta ezt. (Na nem is ment így, mint a barom)
- Recsegő ropogó műszerfal. Freddy, ilyen nincs a fauvéban. A Passat egy prémium munkásautó, a Mondeo meg egy átlag munkásautó. Ne válts, utálni fogod. Itt minden ripp-ropp, ahogy megnyomod. Puha a borítás és az anyag, de a középkonzol, a rádió körül a szürke műanyag, az egész teljes középkonzol egy recsegő ripp-ropp. Megnyomod és mintha ezer üvegszemcse lenne alatta. Mind ilyen, a céges flottás többi is. Igénytelen hatást kelt, elég nagy kontrasztban az igényes-puha műszerfallal.
- Megy a kocsi mint a barom, egészen óra szerinti 180-ig. Onnan már csak alig és 200-nál fal. Egy centit sem tovább. Addig elég jól, de ott kőfal, egy centivel sem jobban. És ebből vonj le 10-et, ha GPS-el valósat akarsz látni. Az óra szerinti 150 utazó nagyon jó neki viszont és az még pont a háromlábú méréshatár alatt van. 1x sem mértek be ezzel a sebességgel (heti 2x M3 Bp odavissza, tehát kb. csukott szemmel elvezetek Pestre, annyit mentem). Fogyi is jó itt még, szélzaj is, .. vállalható. De hogy így vége legyen a dízelnek 190-200 körül, hihetetlen. Mondjuk nem egy versenyautó, de akkor is. Ahhoz képest, hogy 1-2-3-4-ben mit lép és 5-6-ban is milyen erővel húzza fel magát nagy emelkedőkön, fura. De ez tipikus TD karakterisztika, hatalmas nyomaték, de csak szűk sávban. Egy benzin turbo reggelire megkajálja és annak 6k körül kezd bukni a görbéje. De Neked nem versenyezni kell, célnak tökéletesen jó lenne Neked a Mondi, ha szereted az ülésbe tapasztó kemény erőt. Tényleg nagyot ugrik.
- Németként, német autópályára, ahol a közhiedelemmel ellentétben (hogy jaaaj németben sem lehet már úgy menni, sok a korlátozás stb) nem vennék ilyet. A nem-német gyártók egyszerűen képtelenek a nagy utazósebességre. Köln és Bonn között van a reptér, ahova havi 1x kijártam, és Bonnban az iroda. A taxis a pályán az E osztályú mercivel úgy kente neki a 180-200-at, hogy a fordulatszámmutató sehol sem volt, a motorhang szintén seholsem, és egy szutyok négyhengeres dízel. Az autónak meg sem kottyant, suhantunk és tökéletes biztonságérzetem volt, elöl is, hátul is, mikor hova ültem. Egyszer egy S320 CDI vitt be Bonnba egy kollégámmal, az külön világ És ha ezután megnézed a négyhengeres dízel E osztályok műszaki adatait, lóerő, nyomaték, és egy Mondeo-ét, azt mondod, semmi extra. Amúgyis a VW gyártja a legjobb dízeleket, de papíron ami sok a Fordnál, vagy jobbnak tűnik egy mercihez képest, a valóságban lópikula. Lehet rövid a hatodik, a mercinél meg hosszabb, nem tudom, de Németben nem meglepő, hogy annyi saját autó szaladgál az utakon, egyrészt hazai járgányok, másrészt tolják nekik, ahol lehet. (Ahol meg nem, ott nem). De Számodra ez sem releváns sztem.
- Idővel kicsit "száradó" váltó. Pedig nem folyt belőle semmi. Eleinte mint egy mézesbödönbe mártott fakanál, vaj az egész. Álom. 60-ezer km után meg karból kell 1-esből 2-be áttenni meg ilyenek. Ja és a középkonzol recseg hozzá Istenem, az a kopogós keményműanyag mindenhol..
És ennyi. A jóhoz lehet még tudnék írni, a rosszhoz nem nagyon. Ülés nagyon jó, ülésfűtés többfokozatú (5 talán), szóval .. jó, nem S600 és memóriás ülések, de kategóriájában nagyon jól fog, nagyon kényelmes és úgy összességében amúgy egy szerethető autó. Csomagtér hatalmas nagy tepsi, egy háló kell bele, hogy ne guruljon minden mindenfele, .. mi mást mondhatnék még ? Kérdezz.
-
Mercutio_
félisten
válasz #40935168 #15513 üzenetére
Új mazda6-ról nincs egy hasonló elemzésed?
Szeirntem Freddy-t lehet az is érdekelné (bár fél millával fentebb indul mint a mondeo)[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
m3ss
veterán
válasz #40935168 #15499 üzenetére
kanyarsebesseg miert lenne nagyobb? foleg szaraz uton? pont ellenkezoleg. nem gazolsz kanyar kozben (autoverseny mondjuk), mert plusz erohatast kapnak a gumik a gyorsitas, lassitas miatt, nem csak az oldaliranyut, ezert hamarabb elveszitik a tapadasukat. szoval egy standard 90 fokos kanyarban turnin meg apex kozott nem gazolsz, hanem a leheto legnagyobb sebesseggel tapadashataron tulajdonkeppen sebesseget tartva kanyarodsz leheto legnagyobb sugaru iven amig el nem ered a kanyar csucspontjat ahonnan kigyorsitasz
persze real world mas a szitu, viz, ho, bohockodas kanyar kozben.. ugy igazad van. de nem veletlen nem osszkerekes a legtobb palyaauto..
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Real_Necro
veterán
válasz #40935168 #15513 üzenetére
Nem értelek.
Ezt írtad előbb:
"- pihepuha műszerfal, mindene. Csodás. Végre nem ilyen kopogósműanyag szar. Valami nagyon kellemes, bőrmintázatú műanyag-gumi keverék, nagyon jó."
aztán írtad később:
"Recsegő ropogó műszerfal. Freddy, ilyen nincs a fauvéban. A Passat egy prémium munkásautó, a Mondeo meg egy átlag munkásautó. Ne válts, utálni fogod. Itt minden ripp-ropp, ahogy megnyomod. Puha a borítás és az anyag, de a középkonzol, a rádió körül a szürke műanyag, az egész teljes középkonzol egy recsegő ripp-ropp. Megnyomod és mintha ezer üvegszemcse lenne alatta. Mind ilyen, a céges flottás többi is. Igénytelen hatást kelt, elég nagy kontrasztban az igényes-puha műszerfallal."
WTF?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Mercutio_
félisten
válasz Freddy76 #15516 üzenetére
Esetleg tudsz eladó 2-3 éves nem lerohadós/lezúzott/2hetente szervízben valamivel Quashkait, Kuga-t, Mokkát occsóér ismerőstől? mert akkor én is meggyőzhető vagyok
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #15517 üzenetére
Azt nem írtam, hogy benyást néztem. Melóba többnyire bkv-val járok (amíg el nem költözünk egyszer)
1.6-os nekem elég lenne. 1.8-as meg ha jól tudom nincs csak 2.0-es. Az meg benyába lehet temető lenne. Passzolok.
Aztán az is lehet várok még pár évet, kiszolgál a kis Astra és váltok egy EcoBoost-ra. Bár még nem igazán ismerem, de annak már szebb a belseje.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #15517 üzenetére
a középrész és a "kardánalagút" tényleg kemény, meg ropogós kicsit, gondolom erre gondolt kutyus is. Nekem mániám nekitámasztani a térdem a középrészhez, akár vezetek, akár utas vagyok, és a Mondeoban kanyarodásnál hangja van.
szerk: benyásból nem tudom milyen van Mondiba, de ha szívó, akkor 2000 ccm alattit nem néznék az tuti. Nagy és nehéz az a kaszni, és ahogy az 1.6-os is viselkedik egy fóka alatt, az 1.8-as benzinessel biztos, hogy alulmotorizált lesz. Menni elmegy vele, de nem lesz élvezet[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Real_Necro
veterán
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
aleister
veterán
válasz Real_Necro #15522 üzenetére
Anyu biztos szőke.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Larry303
addikt
válasz Real_Necro #15522 üzenetére
csak én érzem ezt nagyon erőltettnek?
https://www.flickr.com/photos/kocsisbalazs
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #15521 üzenetére
azt nem tudom, de szerintem az 1.8 tdci-nél gyengébbel nem szabad megvenni. Nem is a lóerő, hanem a nyomaték miatt. Én nem vagyok egy lóerő fetisiszta, de ennél gyengébbel szinte biztos, hogy csak kínlódás lenne vele.
Az 1.8tdci az nálunk vegyes használatban (kb 50% város, 50% országút) 6,5 körül eszik.Just a simple Lineman...
-
aleister
veterán
Jut eszembe a tavaly márciusban jóváhagyott új PTK tudtommal most március közepén fog életbe lépni.
Tudjátok ez az engedélykérős f@szság a fotó elkészítése előtt dolog.Született végül módosítás az ügyben, nem tudjátok? Freddy?
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Mercutio_
félisten
válasz aleister #15526 üzenetére
Azt nemtom, de nekünk ezt küldték körbe
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
*Ropi*
félisten
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
madgie
titán
válasz *Ropi* #15528 üzenetére
Guns-t is jól tolják
-
Mercutio_
félisten
Megvakultam [link]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
MODERÁTOR
válasz Mercutio_ #15530 üzenetére
Ezentúl az ilyenekért is insta bann jár. Vagy jobbat mondok, a családod, ismerősöket és haverokat is bannolom. Ja nem csak a mostaniakat, hanem a jövőbenieket is.
Így sokkolni egy ártatlan moderátort baszki....
Még jobbat mondok! Felfogadom Freddyt, és beperellek!
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
Real_Necro
veterán
"ismerősöket és haverokat is bannolom"
Akkor bannolhatod a fél fórumot, beleértve Freddyt és jómagadat is...
Amúgy mi bajotok vele? Az ő arca alapból torzít, még halszem sem kell hozzá. Amúgy nem éreztek késztetést, hogy megküldjétek szívlapáttal?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
*Ropi*
félisten
válasz madgie #15529 üzenetére
Néztem azt is.
(#15530) Mercutio_: Emberibb? Minden relatív... Itt még a hangját is hallhatod: szerintem meg fox süketű'ni, de nem a diumdisumtó'.
(#15533) Real_Necro: A hangja is torzít, de effekt vagy erősítő sem kell hozzá.
crey: Bocs, hogy linkelni mertem, csak így teljes az összkép / összhang.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz *Ropi* #15528 üzenetére
Ha már cselló akkor inkább a ThePianoGuys.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Balinov
félisten
válasz psycroptic #15485 üzenetére
biztos mondtak, de lehetoleg ugy valassz termeket, hogy az Amazon legyen az elado/seller. Ugy szvsz szinte 100% a magyarorszagra szallitas + ha valami gixer van a cuccal, a panaszugyintezes is gordulekenyebb (tapasztalat)
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Chapel
addikt
Nem érdekel a nő... azt mondjátok meg milyen obi az a terepmintás dög
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
*Ropi*
félisten
-
Balinov
félisten
na, 3 nap utan elhozhattam a szekeret, nem fulladok le, siman indul, fasza az alapjarat, csak 2/3/4-esben a gyorsitasnal olyan erzesem van, hogy meg,megakad. Most jottunk meg a csikos plazabol Veraval, meg o is erzi, utaskent. Frankon vihetem vissza jovo heten...
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Chapel
addikt
Keresgélem az állam, de még nincs meg. Mit tud ez az obi és persze a 400-as társa
Az első képen lévő állvány elég frankónak tűnik, makróra legalábbis
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari