Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Predator2 #19076 üzenetére

    Van a Paypalnek vásárlói védelme, amely minden Paypal-n keresztül történő vásárlási ügyletre vonatkozik, mindegy hogy magán vagy céges.
    2 kategória, ha nem érkezik meg amit vettél és nem felel meg a leírásnak -minőség, mennyiségi, nem jó- kategória.
    A vásárlástól számított 180 napig lehet reklamálni, de ha nem jó pl. akkor ugye amikor megérkezik és kibontod akkor célszerű jelezni.
    Amire figyelni kell,
    - hogy az eladó kiköthet visszaküldési időtartamot, akkor azon belül,
    - ha nincs garancia adva, akkor nincs garanciális térítés, ha van azt a vevőnek és az eladónak kell rendezni, ez már nem Paypal vásárlói védelem,
    - ha vissza kell küldeni az árút, annak kézhez vétele után vagy az eladó, vagy a Paypal adja vissza a pénzt, ezt a visszaküldést éves promóció keretében 9300 Ft-ig fizeti a Paypal.
    Ahogy meg egyezel az eladóval, annak megfelelően részleges vagy teljes vételár visszatérítés, ha nincs egyezség akkor lép be a Paypal (a probléma jelzéstől számított 20 napon belül kell kezdeményezni) vég eredmény észleges vagy teljes vételár visszatérítés.
    A hardverapró teljesen más, nem hasonlítható össze.
    Értelmezhetetlen a szenvedő fél megfogalmazásod. Nem kaptad meg, vagy nem azt kaptad.
    Igazolni: a Resolution Center-n keresztül kell jelezni, előre megadott szöveg, meg írhatsz te is néhány sort, esetleg fénykép, ha kell valami +igazolás írnak.
    De hangsúlyozom a Paypal védelem a 2., mindig az eladóval célszerű tisztázni elsőként a dolgokat, ha az nem jön össze akkor a Paypal.
    Nagyon röviden ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák