-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sas madár
őstag
válasz tibcsi0407 #18900 üzenetére
Szia!
Sajna a kérdésedre nem én adok választ,viszont légyszives továbbra is osszad meg a fejleményeket,mert folyamatosan követem amit írsz róla és teljesen értetlenül állok ezen üzeneted olvasása közben.
Érthetetlen hol csúszott el az információ.
Erre végképp nem számítottam,pont a pay-pal védelemben gondoltam én is a megoldást.
Kaptál is részletes indoklást miért nem térítenek vissza?Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.
-
Topikgazda
válasz tibcsi0407 #18903 üzenetére
Valójában tényleg nem léehet dönteni, a Gearbest elküldte, igazolta a Paypal felé, amíg nem érkezik meg nem lehet dönteni. De sok embernek gondja van Gearbes szállítással, csak egy megoldás van.
-
Topikgazda
válasz tibcsi0407 #18905 üzenetére
Talán a szállítónál, kell érdeklődni. A DPD a hunyó. Sem a Gearbest nem tud lépni, amíg a DPD azt nem mondja, hogy átadva, vagy elveszett, a Paypal meg még annyit sem tud lépni, köze nincs hozzá, hogy az eladó és a vevő közt miként mozog az árú.
Az hogy a DPD miért nem kézbesített az a kérdés. -
tibcsi0407
félisten
A DPD-vel már korábban sok kört futottam ebben az ügyben. Ők természetesen a Gearbestre mutogatnak, hogy nekik a GB a megrendelőjük, felém nem tartoznak elszámolással. Azt persze kijelentették, hogy nagy valószínűséggel eltűnt a csomag.
Ezt szerintem a Paypal felé is meg kellett tenniük. Ezért is furcsa a Paypal döntése.
Ma kapott tőlem egy szép levelet a holland DPD, ahol leírtam nekik, hogy mennyi 181 Dollart vesztettem és, hogy zárult a Paypal ügy.
Kezd bosszantó lenni. A végén az lesz, hogy még annak is örülök, ha a Gearbest a felét is visszafizeti.
Ha a Paypalnál nincs fellebbezési opció, akkor sajnos a Gearbestre vagyok utalva.
Egyébként írtam egy levelet a Paypalnak, hogy ezt nem tartom fair-nek és megkérdeztem, hogy hová lett a nagy buyer protection...https://utdetailing.hu/
-
Sas madár
őstag
válasz tibcsi0407 #18907 üzenetére
Igen itt valójában mivel te fizettél és nem kaptál érte semmit így te kergetnéd ezt az ügyet de aki a pénzt kapta a GB ő nyugodtan kivárja a határidőt ,aki szállít az is megkapta a pénzét ezért jelenleg szintén az átfutási határidő miatt üldögél a babérjain.
Náluk rendezve a számla és pont nekik volna egymás közt tisztázandó ez a kérdés.
Szerintem nem reménytelen mert lefut a kézbesítési határidő és a DPD nem fogja tudni igazolni a kézbesítést
onnan mindenképp el kell kezdeni visszafelé göngyölődnie.
Ugyanis itt jogosulatlanok a pénzre amit fizettél ugyanis igazolhatóan nincs meg az ellenértéke.Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Sas madár #18908 üzenetére
A probléma az, hogy a Paypal zárta a claim-et. Ami azt jelenti, hogy többet nem nyithatok erre a vásárlásra. Max fellebbezni lehet abban az esetben, ha megérkezett és sérült, vagy ilyesmi.
A Gearbest pedig nem fog a két szép szememért fizetni.
Mit lehet tenni? Ha nem születik döntés 1-2 hónapon belül, akkor az összes létező fórumon lehúzom a Gearbestet, ahol értékelést kell írni. De szerintem rajtam kívül még jópáran, ha Ők is ráfáznak. Ennyire negatív reklámra pedig nincs szükségük.
Egyébként ma leírtam egy ticketben a Gearbestnek, ha megszánnak, akkor nagyon-nagyon pozitív véleményt fognak tőlem kapni minden lehetséges oldalon, ahol lehet értékelni, de ha nem leszek kártalanítva, akkor az ellenkező történik.
A probléma az, hogy egy ember nem nyerhet meg egy ilyen csatát, de van egy gyanúm, hogy nem leszek egyedül.
Ha a Paypal érdekeit nézzük, akkor pedig az is látható, hogy egy nagyon jól felfutó Webshopról van szó, akik rengeteg pénzt rajtuk keresztül mozgatnak. Így inkább egy vásárlót veszítenek el, mint egy egész shop-ot.https://utdetailing.hu/
-
Sas madár
őstag
válasz tibcsi0407 #18909 üzenetére
Én akkor is azt gondolom itt még nincs befejezve,esetleg előre csúszott a paypal reklamációd időben.
A GB nem zárhatja le ezt a vásárlást azzal a ténnyel,hogy nincs kézbesítve!
Ilyenkor neki GB-nek a szállító magaDPD vagy a biztosítója kártalanít!
Ez GB-nél dupla jogosulatlan gazdagodás!Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.
-
Topikgazda
válasz tibcsi0407 #18911 üzenetére
De véd a Paypal! De addig amíg nincs a szállítás lerendezve, nem tud mit tenni. Olvasd már el a Paypal vásárlói védelemre vonatkozó szabályait, feltételeit.
Jelen esetben neked a Gearbest-el kell rendezned a szállítási késedelmet, problémát. Ne keverd már össze a dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
Kifejthetnéd kicsit bővebben, hogy a nagy általánosságok puffogtatása helyett mit lehet enni egy ilyen szituációban KONKRÉTAN! Van egy olyan félelmem, hogy hamarosan sokan kerülünk hasonló szituációban, akiket a Gearbest átkúrt a palánkon...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Topikgazda
válasz somogy #18913 üzenetére
Ha nem voltam érthető egy "szállítás alatt" lévő vásárolt árú esetén nincs a Paypal-nek semmi kötelezettsége.
Az eladó igazolta, hogy elküldte, a szállító nyilvántartása alapján az látható, hogy folyamatban.
A Paypal nem tud semmit sem tenni. Erre nincs szerződési feltételünk a Paypal és mi köztünk, így semmi követelésünk nem lehet feléjük.De nincs lerendezve semmi. Vásárolt valamit amit nem kapott meg. Tehát a Gearbestnek még mindig van kötelezettsége.
Ha elveszett, ettől függetlenül neki továbbra is el kell juttatni a terméket a megrendelőnek, vagy adja vissza a vételárat. Ez még mindig a vevő és az eladó dolga lerendezni a vásárlási feltételek szerint.
DE ez van a vásárlási feltételeknél, és ha ilyet lát az ember akkor nem vásárol abban a boltban:
GearBest nem vállal felelősséget ha a vásárolt tárgyak elveszenek vagy megsérülnek a szállítás közben.
GearBest will not be held responsible for items lost or damaged in transit.
Mivel nem ő ügyfele a DPD-nek semmilyen információja nem lehet hivatalosan, hogy elveszett. Ha a DPD szerint elveszett, akkor azt jelezni kell a feladónak, majd valami biztosítás alapján lerendezik egymás közt (DPD-Gearbest) és a Gearbestnek el kell küldeni a kifizetett árút, újból. Megint csak a Gearbest-hez jutottunk.
sanzi89 Konkrét tanács: Ne vásárolj tőlük.
Ha az eBay-n nem találsz ilyen terméket, akkor nézd meg az Aliexpress-en, a Tmart-on, a DX-n és a Banggood-on. Ezek mind korrekt és az eBay, Ali tökéletes vevő védelemmel rendelkező árusító helyek.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Volt egy rendelésem,ami nem érkezett meg,indul resolation center,írtam az eladónak,10 napon belül nem írt vissza,ezért lezárták,és október 5-n írták credit to credit card,de a paypal balance-n nincs semmi,mennyi idő mig átutalják?
Nem az érdekel,hogy hova postázod,hanem hol van a termék!!!!!
-
Georgee72
újonc
ILYEN LÉTEZIK...?!!!!
We are contacting you regarding your Transaction with Mike Jeo. We shall be expecting to receive the necessary Western Union Information from you, and you are required to send the Western Union information to us, We want you to know that your money is 100% safe and secured with PayPal and you are safe to proceed with the transaction and your account will be credited with the full amount of $6,700.00 USD immediately you get back to us with the western union information.
You are required to send to us the Western Union Information Stated Below for Verification:
(1) Sender's Name;
(2) Receiver's Name;
(3) MTCN (Money Transfer Control Number);
(4) Amount Sent;
(5) Western Union Receipt.So you should go ahead and send the $700.00 USD Today, and we shall be expecting to receive the Western Union Information from you as soon as possible. You can contact us if you have any question(s).
Sincerely,
A. Williams,
The PayPal Team. -
dlaj
őstag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a PayPal miért felejti el a konverziót? Állandóan át kell állítanom fizetés előtt, hogy a bankom váltson ne a PP. Az utóbbi időben lett ez probléma.
Hiába állítom be a PP felületén és mentem el, fizetéskor mindig korrigálnom kell.
Más valakinek nincs ilyen problémája? -
Georgee72
újonc
Sziasztok.
Van a paypal-nak olyan ügyfélszolgálata,ahol meg lehet tudni,hogy az igazolás amit (elvileg) ők küldtek az eredeti -e?
-
somogy
tag
Köszi, ez így korrekt volt! Akkor miért zárta a Paypal a claim-et, "úgymond" amíg nincs lerendezve a szállítás?
Én ugyan eben a szituban vagyok. Nekem megírta a DPD ,hogy vegye fel a kapcsolatot a GB velük, mivel ők a megrendelők. Ezek után meg írta a GB nekem,hogy a csomag elveszett. -
Georgee72
újonc
You've received an instant payment
Hello ………
This e-Mail confirms that you have received an Instant payment of $6,700.00 USD
from Mike Jeo via PayPal MERCHANDISE Payment Service.Reversals : This method of payment can not be reversed.
Status : Pending - Transport Company Awaiting Payment.
View the details of this pending transaction below
Summary of this transaction
Transaction IDSent From 6W334298754387UK49
Mike Jeo
mikejeo3@gmail.comSent to
Account Name: …………..
Bank Name: Budapest Bank
IBAN: HU90…………………..
Country: Hungary
Phone Number:
Email:Merchandise Amount $5,950.00 USD
Transport Charges
Western Charges
Total Amount
Title
$700.00 USD
$50.00 USD
$6,700.00 USD
CarOnce the money's in your account you can:
• Spend the money online at thousands of shops that accept PayPal
• Withdraw it from your bank account.
• Transfer the money to a credit card.
The above sum includes the transport charges & tax as we and the Transport Company quoted for the buyer (as per PayPal MERCHANDISE PAYMENT POLICY). You will receive a Message from the us shortly informing you on how to send the Transport Fee and Tax to the transport company.A személyes részeket érthető okokból kivettem....!!!
Ja és persze mindenhol PayPal-os logók ,ahogy azt kell!!!
-
Topikgazda
válasz Georgee72 #18934 üzenetére
Mintha írtam volna már, hogy direktbe nem küldhetnek bankszámlára.
Ha küldeni akar a Mike Jeo $5,950.00 USD ( ezt nem így írják, vagy $5,950.00 vagy 5,950.00 USD)
akkor simán az ő mikejeo3@gmail.com küld a te Georgee72@gmail.huk Paypal e-mail címedre (egyenlegedre)
Kamu az egész. Nézd meg ezt. -
Topikgazda
válasz tibcsi0407 #18938 üzenetére
Nem, arra hogy a Gearbesttől vásároltál, ha elveszik a csomag ő mossa a kezeit, úgy jártál.
Hiába írsz nekik, hogy nem kaptad meg, mintha direkt egy DPD fekete lyukba küldenék a nem létező küldeményt.
Ha megérkezik és nem felel meg a leírásnak, hibás akkor él a Paypal védelem.
De a linkelt képen a szállítás DPD általi törlése látható, az okot nem láttam. A 8.-ai bejegyzés kódja az Additional oszlopban mutatja hogy kinél volt utoljára, a DPD erre mit mondott?[ Szerkesztve ]
-
somogy
tag
Az az én trackingem. Ezt Írta nekem a DPD: Because this parcel is stuck since 8 September you have to contact with the sender. The sender can contact with us for a claim.
Utána írta a GB ezt: Dear Norbert,
We are sorry for this delay to reply due to the national holidays.
We apologize with this delay and sincerely regret you have not received your order.
Unfortunately it appears that your order has been lost on the way.
-
SSlyTR
aktív tag
Ezzel csak az a gond, hogy ők 2-5 napot ígértek a szállításra. Szóval nem teljesítették a rájuk eső részt.
Nekem a DPD elismerte, hogy elvezett a csomag és írták, ezt az infót adjam át a feladónak, ő tudja mit kell tennie.
A PP-on is megírtam, hogy a csomag hivatalosan is elveszett. Erre is azt mondta a rohadék kínai, hogy várjak (szept 6-i rendelés). Vártam, most kíváncsi vagyok mit reagálnak most. Én még ezután eszkalálom az esetet. Van időm, kivárom. -
Fancy-boy
addikt
Köszi a választ.
Verified és Premier.
Szerintem nincsen semmilyen limitem. Hol kellene megnézni?
Ez nem friss regisztráció, hanem már több éves.
Szerinted ez csak időszakos ellenőrzés?Legutoljára ezt írták:
"To provide one of the safest online payment methods PayPal reviews every withdrawal before it is approved. Occasionally, we may hold a withdrawal if there may be a higher-than-normal level of risk associated with the transaction."
"When a withdrawal is held, this is not a reflection of you or your account activities. Our internal security system is an automated system which reviews all of the details of every withdrawal that is made through PayPal. This is similar to the way your bank or credit card issuer approves transactions."
"For fraud prevention reasons, I cannot see what aspect of this withdrawal has caused our internal security system to intervene. Neither can I override or manually change the security settings to allow your withdrawal to go through immediately."
-
Gallowgater
tag
Szia!
A napokban kaptam három levelet is a következő címről: paypal@e.paypal.com
A paypal community-t olvasgatva, ott is egymásnak ellentmondó hozzászólások vannak, a cím kapcsán.
Továbbá a legtöbb találat is azt sugallja, hogy ez egy phising próbálkozás.
Neked van ezzel a címmel tapasztalatod?
Köszi, Gallowgater
Z68X-UD7-B3 // Core i5-2500K // Noctua NH-D14 // G.Skill RipjawsX 16GB // MSI GTX 1070 gaming X // OCZ 60GB Agility 3 // WD 750GB Caviar Black // Corsair AX850 // Corsair 600T White // Corsair SP2500 // Roccat Tyon // Isku
-
xors
senior tag
Sziasztok!
Most csináltam PayPal -t, már kb az összes cikket, írást átolvastam ezzel és az eBay -es vásárlással kapcsolatban, de még van pár kérdésem:
Ugye beírtam bankkártya számot és kódot, megterhelik a számlámat 400Ft -al (folyamatban van, majd beírom a négyjegyű kódot), a kérdésem, hogy hogy van a vásárlás menete? Én leütöm a kínai árut pl 5$ -ért, beírom a PayPal -es emailemet meg jelszavamat, és hogy fogja levenni a kártyámról a pénzt a PayPal? Elvileg automatikusan mivel már ugye megadtam a kártyaszámot és a kódot nekik. (Tehát nekem a bankból nem kell pénzt a PayPal felé utalgatnom) Olvastam hogy be lehet állítani, hogy a bank vagy a PayPal konvertáljon. (mivel a pénz HUF -ban van a számlámon) Szerintetek mindenképp a bank az olcsóbb? Nem fog pl külön átváltási díjat felszámolni?A másik kérdésem: Át tudom állítani utólag a PayPalt, hogy ne terheljék a számlámat automatikusan, hanem nekem kelljen utalgatnom? (tudom, hogy ez lassabb folyamat, de talán biztonságosabb? ugye nem tudja ilyenkor a bankkártya kódomat a PayPal. Vagy már mindegy? )
Sorry a bugyuta kérdéseimért, de ez a PayPal még nekem nagyon új és furcsa
-
XP NINJA
őstag
Sziasztok.
Regisztráltam Spotify-ra 10 perces emaillel, mivel nem akartam semmilyen adatomat megadni. Beleegyeztem hogy 30 napig a prémiumot ingyen használom, amit ha nem mondok le akkor havonta vonják a létező paypalomról az 5 eurót. Volt is egy 0,01 eurós levonás aktiválás miatt, ezzel lett az automatikus levonás engedélyezve. Na már most lejár a 30 nap 5 nap múlva, lemondanám, de ahoz jelszó kell, amit nem tudok, amihez e-mail kell, ami már nincs . Paypalon az aktiv automatikus levonásoknál lemondtam a spotify céget, igy nem tudnak tőlem levonni. A kérdés az, hogy ezzel büntethetnek-e valahogy engem, vagy egyszerűen nem tudják levonni, és megszűnik a fiók/prémium?
-
Topikgazda
válasz Gallowgater #18947 üzenetére
Ez nem az ő címük, hivatalos service@intl.paypal.com, ha valamelyik eladó számlát küld az meg innen jöhet: member@paypal.com.
Az Extrem Digital promocíót kaptam régebben a paypal@e.paypal.com címről,de ők adtak kedvezményt és az Extrem Digital oldalán is ismertették.
Elméletileg jöhet ilyen, de nem azzal, hogy küldj előre pénzt valakinek és küldő cég honlapján biztos van rá utalás.
A levél alján írja is, ha feliratkoztál ilyen hírlevelekre, akkor azért küldik.
because your email preferences are set to receive the PayPal Periodical Newsletter and Partner/Third Party Promotions[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Laptop 15,6" -70% i7-10610U 4Mag 32GB 512GB SSD FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia