Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz somogy #18913 üzenetére

    Ha nem voltam érthető egy "szállítás alatt" lévő vásárolt árú esetén nincs a Paypal-nek semmi kötelezettsége.
    Az eladó igazolta, hogy elküldte, a szállító nyilvántartása alapján az látható, hogy folyamatban.
    A Paypal nem tud semmit sem tenni. Erre nincs szerződési feltételünk a Paypal és mi köztünk, így semmi követelésünk nem lehet feléjük.

    De nincs lerendezve semmi. Vásárolt valamit amit nem kapott meg. Tehát a Gearbestnek még mindig van kötelezettsége.
    Ha elveszett, ettől függetlenül neki továbbra is el kell juttatni a terméket a megrendelőnek, vagy adja vissza a vételárat. Ez még mindig a vevő és az eladó dolga lerendezni a vásárlási feltételek szerint.
    DE ez van a vásárlási feltételeknél, és ha ilyet lát az ember akkor nem vásárol abban a boltban:
    GearBest nem vállal felelősséget ha a vásárolt tárgyak elveszenek vagy megsérülnek a szállítás közben.
    GearBest will not be held responsible for items lost or damaged in transit.

    Mivel nem ő ügyfele a DPD-nek semmilyen információja nem lehet hivatalosan, hogy elveszett. Ha a DPD szerint elveszett, akkor azt jelezni kell a feladónak, majd valami biztosítás alapján lerendezik egymás közt (DPD-Gearbest) és a Gearbestnek el kell küldeni a kifizetett árút, újból. Megint csak a Gearbest-hez jutottunk.
    sanzi89 Konkrét tanács: Ne vásárolj tőlük.
    Ha az eBay-n nem találsz ilyen terméket, akkor nézd meg az Aliexpress-en, a Tmart-on, a DX-n és a Banggood-on. Ezek mind korrekt és az eBay, Ali tökéletes vevő védelemmel rendelkező árusító helyek.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz somogy #18933 üzenetére

    Azért mert idő előtti volt az indítása. Ami még szállítás alatt van, arra nem lehet meg nem érkezett jelentés.

Új hozzászólás Aktív témák