-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
addikt
Én nem is arra értem hogy kitaláció stb... de hogy a support amit mond hol keressem hogy feltölthessem a dokumentumot és hogy ott egyáltalán nincs még a közelben sem hasonló rész az gáz.
Azért nem volt olyan pénznemben rajta mert a PayPalt én kb csak arra használtam eddig hogy biztonságosabban vársároljak. És ez után is azt fogom tenni.
Arra van mód hogy ismerősnek tovább küldjem a balance-ról a pénzem és ő vele meg lerendezem a dolgot? Mert én csak olyan részt találtam ahol a bankkártyámról akarna pénzt levenni.
Smoke some weed nigga!
-
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44001 üzenetére
Tovább küldheted egy másik PayPal fiókra akár devizára konvertálva is, de amíg a fiókod limitált addig szerintem nem fog elmenni. Az Összefoglalóban erről is van szó.
-
GAbre
veterán
Üdv!
Jól látom,hogy nem tudok átrakni bankszámlámra huf-on kívül mást,mert paypal átváltja nekem,és nem lehet átállítani sem?Avatar
-
Topikgazda
Igen így van, forintos bankszámla adható hozzá az egyenlegről történő pénz kiutaltatásra és automatikusan forintra váltódik. Magyarországi regisztrációk esetén a PayPal magyar forintos bankszámlájára fizetve lehet az egyenleget feltölteni, kifelé is az a bankszámlájuk van használva.
-
őstag
Sziasztok!
Van egy rossz rendelésem és a paypal accountomra akarják visszautalni az összeget. Ilyenkor mit kell megadnom? Az email címem? Vagy van valahol külön erre valami infó?
>>> ÚJ dobozos Galaxy S21FE tokok és üvegfóliák! Lesd meg adatlapomon! <<<
-
őstag
Kínai store, de franciaországból rendeltem. Tehát elég csak az email címem megadni nekik.
Ez volt az üzenetük (nem teljesen értem)
Dear customer Do you have paypal account? Pls send us your paypal account We will refund you in 2 working days after you provide it. It's faster and more convenient Can you give us five star and if you get the parcel, can you refund us? Wait for your reply.>>> ÚJ dobozos Galaxy S21FE tokok és üvegfóliák! Lesd meg adatlapomon! <<<
-
Topikgazda
válasz Energie X #44008 üzenetére
Akkor számold át azokkal az adatokkal amit írtam mert kevesebb lesz a visszakapott, de te tudod hogy annyi veszteség elmegy-e még. Nem tudom miben lett fizetve, de olyan deviza egyenleg legyen aktiválva és nem fogja akkor rögtön forintra váltani a PayPal. Pl ha €-ban fizettél akkor legyen €-os is lehet hogy abban küldik vissza.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Az itteni régi összefoglaló alapján csináltam vagy 5-6 évvel ezelőtt az accountot. US dollarba lett fizetve. Nem nagy összegről van szó, én eredetileg azt akartam, hogy küldjék azt a színű terméket amit rendeltem, de refundot akarnak. A paypalra nincs külön összeg feltöltve, bankkártyámról vonja.
>>> ÚJ dobozos Galaxy S21FE tokok és üvegfóliák! Lesd meg adatlapomon! <<<
-
-
Wiz Khalifa
addikt
Na megoldottam a gondom. Levásároltam a PayPal balance-t. Mivel a PayPal mai napig nem tette elérhetővé hogy tudjam mozgatni a pénzt.
Smoke some weed nigga!
-
s7evcsenko
addikt
Üdv.
Szeretnék dispute-ot nyitni.
"Ha itt nem jutunk egyezségre, akkor forduljunk a PayPal-hez dispute indítással."
14 napos elállás keretén belül visszaküldtem egy terméket németországi webshopba, amit előtte leleveleztem velük, hogy küldhetem, de most kitalálták, hogy bizonyítsam be nekik, hogy magánszemély vagyok, addig nem térítenek vissza.
Elküldtem nekik a személyes irataim másolatát, de szerintük ez nem bizonyít semmit, és nem árulják el, hogy mivel tudnám bizonyítani...
Meg szerintük az sem bizonyít semmit, hogy én ezt magánszemélyként a saját nevemmel és címemmel vettem.
Elküldhetem a paypalnak a levelezésünket?
Nem ütközik ez valami jogellenesbe, hogy kiadom a levelezésünk?
Másik kérdés, hogy paypalnak írhatok magyarul? Vagy inkább angolul?"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Topikgazda
válasz s7evcsenko #44015 üzenetére
Nem tudod elküldeni. Nincs melléklet csatolás és az eladónak küldöd el elsőként a reklamációt. Angol a kommunikáció nyelve.
-
ottalai
lelkes újonc
válasz s7evcsenko #44017 üzenetére
A 14 napos elállás csak a fogyasztókat (természetes személyeket) illeti meg, ezért szarakodnak veled. Ha van a megrendelésről visszaigazolásod, illetve a vásárlásról számlád, bizonylatod és azon természetes személy a vásárló, akkor "magánszemély" vette. Nincs több bizonyítani valód. Ha nem akar fizetni az eladó, indítsd el a dispute-ot a PayPay-nál nyugodtan.
-
Topikgazda
válasz s7evcsenko #44017 üzenetére
Ha nem egyeztek meg, akkor kéred a közbelépésüket ők amit leírtál a dispute-nál arra ránéznek, ha kell valami nekik még akkor azt bekérik tőled és az eladótól és azután döntenek.
-
nagyúr
Üdv!
Nekem nem tiszta ez a bankkártya hozzáadás. CIB banknál vagyok és nem dombornyomott a kártyám, rengeteg internetes fizetést elutasít a bank. Nagyrészt Google Play áruházban vásárolnék meg mondjuk a netflixre fizetnék elő, ezért gondoltam a paypal-ra. Ha hozzáadom a bankkártyát amivel eddig csak elvétve sikerült neten vásárolni akkor működni fog az egész anélkül, hogy pénzt kellene utalnom a bankszámlára? Mi van ha euróban kellene fizetnem?
Thanos was right.
-
Topikgazda
válasz Narxis #44021 üzenetére
Simán hozzá lehet adni a CIB kártyát. Arra kell figyelmi hogy a banki kártya beállításoknál ez a erős hitelesítés jó legyen. Ha fizetési problémáid vannak a kártyával ellenőrizni kell a beállításait és a beállított limitjeit.
Amikor hozzárendelnéd legyen rajta pénz, úgy 500-1000 Ft, de jönni kell a banki erős hitelesítésnek, amikor elmented a kártya adatokat, ha az nem kerül elő, akkor nem fog működni, hiába látod azt hogy esetleg a kártya hozzá lett rendelve.
Ha devizában kell fizetni azt a bankod lerendezi. Mindig meg kell nézni hogy ahol PayPal-al akarsz fizetni ott ez a lehetőség van-e támogatva és milyen feltételekkel. -
nagyúr
-
demmer123
őstag
Mennyi idő míre jováhagyják hogy elérhető legyen a pénzem a paypal számlán?
Jún. 16 utaltam paypal számlámra 33 EUR-t azóta ezt írja
Sikeresen frissítette a megrendelési információt. A jóváhagyástól számított 7 napon belül hozzájut pénzéhez.
-
s7evcsenko
addikt
Üdv.
Nyitottam Dispute-ot 4 napja.
Azóta azt írja az állapotra, hogy ellenőrzés alatt.
Még csak egy megerősítő mailt se kaptam, hogy fogadták volna a reklamációt vagy hogy foglalkoznának vele...
Ez normális így?
Olvastam, hogy 10-14 nap az átfutási idő, esetenként 30, de addig semmi?
Kicsit izgulok."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Topikgazda
válasz s7evcsenko #44030 üzenetére
Megnyitottad, az eladónak kell rá reagálni, ha nem történik senmi akkor neked 20 napon belül kell kérned a PayPal közbelépését. 7-10 nap közt kérd ha addig nincs semmi reakció: Lásd Összefoglaló, 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása
-
s7evcsenko
addikt
de nekem nem az van, hogy várakozás a másik félre, hanem, hogy ellenőrzés alatt.
4 napja... ezért fura nekem."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Topikgazda
válasz s7evcsenko #44032 üzenetére
Milyen indokkal indítottad? Mert amit leírtál problémát ahhoz ez a szöveg hogy visszavont előre elfogadott kifizetés az nem egészen jó. Vagy csak rossz a fordítás
-
Topikgazda
válasz s7evcsenko #44034 üzenetére
De melyik indok lett választva a 4-ből?
Mert az utolsó nem erre az ügyre vonatkozik, a másodikkal kellene indítani.
Ha jobb oldalit választottad ez egy rendszeres kifizetés, valaminek az előfizetési díjával kapcsolatos gond.
[ Szerkesztve ]
-
s7evcsenko
addikt
Igen a 4.-et választottam és a jobb oldalit.
Akkor indítsak újat a másodikkal?Vagy tudom módosítani?
Nem enged újat indítani.
de hát csak szólnak az ellenőrzés után, hogy nem jó ügyet indítottam, nem?
Vagy hagyják kifutni a nagy semmit?[ Szerkesztve ]
"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Topikgazda
válasz s7evcsenko #44036 üzenetére
Lezárják és valószínű hogy nem tudsz erre a vásárlásra másikat indítani, annak ellenére hogy rosszul lett indítva.
-
germinator66
aktív tag
válasz s7evcsenko #44038 üzenetére
Így van, nem fogsz tudni.
-
s7evcsenko
addikt
válasz germinator66 #44039 üzenetére
Ez most komoly, hogy azért, mert rossz címen indítottam, bukom az egészet?
"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
germinator66
aktív tag
válasz s7evcsenko #44040 üzenetére
Próbálkozhatsz. Úgy emlékszem volt olyan, aki írt nekik, és újranyitották...
[ Szerkesztve ]
-
Paul56
újonc
Sziasztok!
Az alábbi gondom van a PayPal fiókommal. Évekkel ezelőtt hoztam létre sokszor használtam is, de ebben az évben még nem. Ha jól tudom januártól van a kétlépcsős azonositás, amihez egy regisztrált telefonszám kell, a gondom az, hogy egy már nem létező telefonszámom van regisztrálva a rendszerben, így a második lépcsős azonosítás nem lehetséges, mivel arra küldik a kódot. Mivel nem tudok belépni, hogyan lehetségesd a regisztrált telefonszám módosítása? A support oldalon nem találtam megoldást.
Köszi a segítséget. -
Topikgazda
válasz Paul56 #44042 üzenetére
A kétlépcsős azonosítás régebb óta van és most sem kötelező. A bankkártyás fizetés erős hitelesítés egy kicsit más dolog.
Ha valaki huzamosabb ideig nem lép be annál biztonsági okból zárolás történik.
esetleges segítség az Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz, 9. Belépési telefonszám azonosítási és telefonszám változási probléma megoldása
De legnagyobb valószínűséggel ezt csak telefonon keresztül tudod most intézni. -
-
Topikgazda
Ha megnézed a PayPal oldalát támogatják ezt, még a visszaküldés költségét is állják.
Az hogy technikailag abban a menüpontban kell indítani és Other indokot választani, azért van mert nincs más mód. De elsőként mindig az eladóhoz fut be a panasz és neki kell reagálnia, hogy elfogadja vagy nem a problémát. A PayPal később lép be valamelyik fél kérésére, én azt tekintem az ő panaszrendezésüknek. Azért általában meg lehet egyezni, itt is részben megtörtént a PayPal dispute-tól függetlenül, csak épp szemétkednek.
Jelen esetben nem hajlandóak az egyébként kötelezően biztosított elállási kérelmet elfogadni és visszaadni a pénzt, annak ellenére hogy a terméket is visszakapták. Lehetne az EU-s fogyasztóvédelmi szabályokkal rendezni, de ez gyorsabb.
Ezeket átnézve miként lehetne ezt rendezni?
BIZONYTALAN A MÉRETBEN? A PAYPALLAL NYUGODTAN MEGVEHETI, MERT MI AKÁR A VISSZAKÜLDÉST IS ÁLLJUK.*
És nézd meg itt a lépéseit, a piros cipő alatt.[ Szerkesztve ]
-
s7evcsenko
addikt
Elutasított a paypal, ha jól értem, azért, amit írtál, hogy rossz kategóriában inditottam.
Írtam nekek, hogy legyenek kedvesek törölni és inditok újat, de már kevésbé vagyok bizakodó.Igen, írtam az eu-s fogyasztóvédelemnek is, valóban nem túl gyors a reakciójuk, de bennük kicsit jobban bízok.
Bekértek minden dokumentumot, levelezést...
Várom a válaszukat.Nem gondoltam volna, hogy ez a mai világban megtörténhet...
Remélem nem az lesz, hogy mindenki elutasít, visszaküldik a portékát, és még a visszapostát is rámverik..."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
ottalai
lelkes újonc
válasz s7evcsenko #44049 üzenetére
Paypal egyenleggel fizettél vagy egy mögöttes más pénzintézeti kártya volt a fedezet?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Elado jbl 200tws bluetooth fullhalgato!!!!
- Fallout 76 DIGITÁLIS KÓD XBOX SERIES/ONE/PC
- Eladó PS4 játékok
- ACER PredatoR Triton 16" 3.2k 165hz Intel Core Ultra9 32GB DDR5 2TB NVIDIA RTX4070 8GB,beszamitas is
- AKCIÓ!!! A tökéletes GF! MSI GF63 Thin 11UD i7-11800H 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Ti Gar:2024.08