Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz ACE- #44047 üzenetére

    Ha megnézed a PayPal oldalát támogatják ezt, még a visszaküldés költségét is állják.
    Az hogy technikailag abban a menüpontban kell indítani és Other indokot választani, azért van mert nincs más mód. De elsőként mindig az eladóhoz fut be a panasz és neki kell reagálnia, hogy elfogadja vagy nem a problémát. A PayPal később lép be valamelyik fél kérésére, én azt tekintem az ő panaszrendezésüknek. Azért általában meg lehet egyezni, itt is részben megtörtént a PayPal dispute-tól függetlenül, csak épp szemétkednek.
    Jelen esetben nem hajlandóak az egyébként kötelezően biztosított elállási kérelmet elfogadni és visszaadni a pénzt, annak ellenére hogy a terméket is visszakapták. Lehetne az EU-s fogyasztóvédelmi szabályokkal rendezni, de ez gyorsabb.
    Ezeket átnézve miként lehetne ezt rendezni?
    BIZONYTALAN A MÉRETBEN? A PAYPALLAL NYUGODTAN MEGVEHETI, MERT MI AKÁR A VISSZAKÜLDÉST IS ÁLLJUK.*
    És nézd meg itt a lépéseit, a piros cipő alatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák