-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beni2360
félisten
válasz Hopkins_001 #18652 üzenetére
Szerintem itthon Ft-ban levő számláról minden bank u-ból indul,de ezt a banknál kell megkérdezni.Azt is megkérdezheted a banktól melyik váltással jársz jobban ha kintről vásárolsz? Ft-€-$ vagy FT-€ . Minden banknak saját átváltási eljárása van. az OTP elég drága.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Hintalow
senior tag
válasz Hopkins_001 #18652 üzenetére
Hazai bankok eur-ban vagy usd-ben számolják el a devizás tranzakciókat, hogy mit - miben az bankonként változik, kártyatársasággal kötött szerződés függvénye.
Raiffeisen pl eurózónás vásárlásokat euróban, minden mást dollárban.Ha ausztrál dollárban vásárolsz, akkor a vásárlás pillanatában zárolják az összeget a kártyatársaság aktuális keresztárfolyamán, majd pár nap múlva, amikor könyvelik, már egy eur/usd-re váltott érték fog bejönni a bankhoz (az első konverziót aud-ről eur/usd-re a kártyatársaság végzi) amit au éppen aktuális eur v. usd eladási árfolyamon fognak átváltani forintra, majd ezt az összeget vonják tőled le végül.
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
ablack
senior tag
Sziasztok,
Ha van a Paypalomon egy bizonyos összeg, és vennék valamit amit nem fut ki akkor csak a különbséget vagy az egész összeget vonja le a bankkártyámról mikor megveszem?
[ Szerkesztve ]
-
mijos
senior tag
Ha PP számlámról bankszámlára akarok utalni akkor a számlaszámot kell megadni és nem a bankkártya adatait, ugye? Mennyi időt vesz igénybe ?
" Hagyjál öcskös, most mindenki hagyjon! "
-
Hintalow
senior tag
-
gabri83
csendes tag
üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! Tegnapi nap folyamán, újra hozzáadtam a paypalhoz a bank kártyámat és le is vonták a pénzt és a paypal vissza is igazolta hogy ellenőrzött felhasználó, mert már korábban hozzá volt rendelve. És még aznap vásároltam is az usából de azt írja az utalásomra, hogy függőben és a bankom is zárolta a pénzt. Amúgy úgy van beállítva, hogy a bankom váltja át majd a pénzt, gondolom ez most pár napot fog igénybe venni?! előre is köszönöm a segítséget
-
gabri83
csendes tag
válasz KamuMazsola #18661 üzenetére
hát annyi végül is hogy a bankkártyámról leszedték a pénzt de még az eladó nem kaptam meg, igazából ez hány napot vesz így igénybe?! vagy lehet valamit én rontottam el
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
érdeklődöm, hogy a paypal-nál az email címet lehet cserélni/változtatni?
Sajnos email szolgáltatót/címet kell váltanom. -
Norbii87
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Már egy ideje használok PayPal-t és eddig ismeretlen dologban futottam.Tegnap az Extreme Digital-nál szokásos módon paypal fizetést választottam, viszont a fizetés hibával zárult. Az Extreme oldala és ügyfélszolgálata szerint nem történt tranzakció. Az internetbankomban látom, hogy zárolva lett az összeg. A paypal fiókomban pedig: ugye 2 lépcsőben történik a fizetés, először Transfer from Credit card, aztán Payment to XY. Na nekem az első lépésnél a Payment Status: Denied, és itt vége is.
Pedig múlt héten és már ma is vásároltam paypal-lal minden gond nélkül. Sőt ma újra leadtam a rendelést és most probléma nélkül lezajlott a paypal-os tranzakció.
Gondolom valami porszem csúszott tegnap a gépezetbe, de:A kérdés, hogy most hol van a pénzem valamint hol és mikor fog megjelenni? Továbbmegy a boltnak, vagy a paypal egyenlegemre kerül valamikor vagy a bankszámlámra visszakerül ha feloldódik a zárolás?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
maj-viktor
őstag
válasz Norbii87 #18665 üzenetére
48óra és 30nap között bármi lehet... zárolva lett az összeg bank / bankszámlafüggő, hogy ha "nem jelentkezik érte a rendszer", mikor adja vissza a rendes számládhoz!
(ha olyan összeg, meg szükség van rá, akkor a bankodba személyese - telefonon többet tudnak mondani mit látnak és mikor "adják vissza", ha nem volt sikeres a tranzakció)
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
mijos
senior tag
Más számlaszámára nem is lehet ezzel pénzt utalni? Csak a sajátomra tudok kiküldeni ?
" Hagyjál öcskös, most mindenki hagyjon! "
-
Norbii87
csendes tag
válasz maj-viktor #18670 üzenetére
Nagyon köszönöm neked és Hintalow kollégának is a választ!
Nem nagy összeg szerencsére, de ha pár nap múlva sem oldják fel, csak megkérdezem majd! -
senior tag
Sziasztok.
Mit tudok az esetben tenni, ha egy fizetés pending állapotban ragad amiatt az oldal miatt ahonnan vásároltam volna? csak éppen az oldal baszakodott ezért a pénz most áll a levegőben. Írtam nekik egy rövid emailt, hogy Hi. The payments stuck in pending state. Please cancelled the payment or refund the money.
Invoice ID:
81401023944675
Date:
Sep 24, 2015
Time:
05:30:30 PDT
Status:
Pending
Ennyi elég nekik nem?iPhone 13 Pro 128GB
-
sanzi89
addikt
Van egy Paypal Claim-om a Gearbest-tel. Jött egy mail:
"We Have Additional Information for You
We are investigating the following claim:
-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------Seller's Name: GearBest
Seller's Email: gearbestpayment@gmail.com
Seller's Transaction ID: 78U10933S079XYTransaction Date: Sep 1, 2015
Transaction Amount: -$136.62 USD
Invoice ID: W150901XY
Your Transaction ID: 21D461XY
Case Number: PP-004-195-XYBuyer's Transaction ID: XY
The seller responded to our request for shipment tracking information. We
still need to investigate and confirm this information, but we wanted to
share the seller's response with you:Tracking Company: Other
Tracking Number: 05165003362912No further action on your part is required at this time. We will continue
our investigation, and contact you with any updates.If you received your item, you can cancel your claim. To do so, copy the
link below and paste it in a web browser window. Please follow the
instructions when the web page appears.https://www.paypal.com/LINK
Yours sincerely,
PayPal"De ha belépek a Paypal-ra ezt látom:
E-mailban azt írják, hogy semmi tennivalóm. Belépek Paypal-ra, ott pedig azt látom, hogy rám várnak, de sehol se tudok reagálni. Ilyenkor mi van?
u.i.: A claim előtt a dispute folyamat alatt írtam üzeneteket. Azokat sehogy se tudom előszedni. Én vagyok a béna, vagy ennyire szar a Paypal felülete?
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Akkor a Paypal-nál is agyhalottak dolgoznak. EU-s csomag, 5-7 nap szállítási idővel, 8-a óta áll egy helyben. A DPD szerint a csomag elveszett. Erre a Paypal azt üzeni, hogy várjak? De mire és meddig?
Hol találom a régi felületre való átváltást? Azt se tudtam, hogy van régi meg új felület.Attól, hogy van tracking szám, még nem fog megérkezni. Ezt hogyan tudnám a Paypal tudtára adni? Most már csak abba az irányba tudok továbblépni, hogy megérkezett a csomag, de szar valamiért.
Nem hiszem el, egy hónapja szívok lassan a Gearbest-tel, az utolsó mentsváram a Paypal lett volna, nincs egyszerűen lelki erőm velük is harcolni... Azért fizetek rajtuk keresztül, hogy megvédjenek, mint vásárlót az ilyen esetekben.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Topikgazda
-
havri1
félisten
DPD nem tárgyal, csak a feladóval (GB), aki viszont időt húz..
(#18680) sanzi89: A megérkezett de nem jó, nem jó, mert vissza fogják kérni, és nem fogod tudni küldeni (mert nincs), illetve TN sem igazolná.
Szerintem csak 1 dologa kapaszkodhatsz, az pedig az idő. EU-n belül 1 hó szállítás nem valós.[ Szerkesztve ]
havri
-
Topikgazda
válasz havri1 #18682 üzenetére
De hát ezt írta: A DPD szerint a csomag elveszett. Akkor csak mondtak neki valamit, azt le is írhatják egy e-mailben talán, de nem veszít semmit, ha a telefon beszélgetésre hivatkozva írja meg a Paypal-nek. Én annak a híve vagyok, hogy az ilyen információkat csak ne tartsam meg magamnak.
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
-
havri1
félisten
Igen, de címzett felöli érdeklődés, meg a "valószínűleg" elveszett, tudod mennyit ér egy ügyben.
Amikor ezzel szemben a feladó (aki hivatalosan érdeklődhet a csomag után) azt kéri, várjon, mert úton, és a TN is őt bizonyítja, mert ott tényleg úton van még.
Véleményem szerint, ameddig a GB nem ismeri el, hogy elveszett a csomag, addig nem lesz pozitív kimenetele az ügynek.
De ne legyen igazam!!!!havri
-
Topikgazda
válasz sanzi89 #18684 üzenetére
"a csomag nem továbítható állapotban van"
Akkor viszont a DPD a hibás, szállítás közbeni sérülés, van erre eljárásuk. Értesíteni kell a feladót, mivel hogy egy kifizetett szolgáltatást nem hajtottak végre és a feladó igénye szerint kell megoldani. Érdekes lehet az is, hogy konkrétan melyik DPD depó a hibás, hol van a küldemény. Sajna ez már megint nem a Paypal-től függő dolog. -
maj-viktor
őstag
válasz sanzi89 #18677 üzenetére
https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=05165003362912&locale=hu_HU&Tracking=Keres%C3%A9s
Ez már eszkalálva van!? Ha jól látom nem... így tudod a PayPal adtára adni, hogy valami nem kóser!
Amúgy ha jól látom - értelmezem... megadták a TN számot...
Ilyenkor ha nincs még eszkalálva, akkor amit tudsz tenni, hogy eszkalálod, ha meg eszkalálva van, akkor várni... sajnos lassan örlődnek a paypal kerekei!Amúgy én írnék egy e-mailt angolul a paypal felé, hogy xyz ügyem esetén a TN alapján, mivel EU-s csomag 1-2héten belül megkellett volna érkeznie... eltelt 3+hét és a futártól azt a tájékoztatást kaptam, hogy elveszett a csomag!
És ugyanezen e-mailt a webshop felé is elküldeni, hogy legyenek szívesek már ránézni a ügy aktájára...
Nekem most szintén egy ilyen ügyem van, amit korábban írtam, csak még nem volt lehetőségem intézni személyesen postán... ki-visszaposta... valós élő TN-el, melyen láható, hogy 1,5hónapja megérkezett az országba... Kína, de semmi további infó nincs róla! Így én is - én sem kaptam kártérítést, hanem a posta felé tudok reklamálni!
Itt is hasonló helyzet van... a feladó a futártól kérhet kártérítést (dpd esetén asszem 150E Ft-ig alapból biztosítva van a csomag)... míg te mint címzett a PayPaltól kell kapd meg a visszapénzt 136$
Viszont mivel van élő TN... így ha figyelmetlen emberkét kapsz majd simán lezárják, hogy nincs itt semmi gond... úton a csomag!(sajnos elég értetlenek dolgoznak főleg ilyen kínai webshopok esetén "kínai angollal" és jó 3-5 levélváltással lehet csak a tudtukra adni hogy mi is a pontos probléma... pl. most elveszett csomag)
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
pana0017
senior tag
Sziasztok. Egy ismerősömnek ma délután kellene Paypalt csinálnom és összekapcsolnom az eBay számlájával. Én már nagyon rég csináltam, nem nagyon emlékszem, de az megmaradt, hogy netbankból kellett kinézni egy 4 számjegyű kódot. Mivel ma nincs munkanap, így ez a regisztráció csak hétfő, kedd tájékán lesz befejezett? (OTP-ről van szó)
-
Hintalow
senior tag
válasz pana0017 #18692 üzenetére
3 lehetőség van a megerősítő kód azonnali hozzáférésére:
- HA olyan az adott bank netes felülete, hogy a zárolt bankkártyás tételeket is részletesen listázza, ott látszani fog a kód.
- HA van bankkártyás sms értesítése az embernek, akkor a 400Ft-os tételről jövő sms-ben benne lesz a kód (itt annyi kavarhat be, hogy néha lemarad a vége, mert nem fér el az sms-ben)
- Telefonos ügyfélszolgálat bármelyik banknál azonnal megmondja (itt annyi lehet a bökkenő, hogy nincsenek telefonos kódjai, és bankonként változó a folyamat, hogy mit-meddig mondanak el kódos beazonosítás nélkül)ezekből lehet mazsolázni.
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Topikgazda
válasz pana0017 #18694 üzenetére
Az aktiváló kód leghamarabb 24 óra elteltével a bank telefonos ügyfélszolgálatánál tudható meg. Az értesítő sms-ből nem a karakterhely hiánya miatt marad le, akkor amikor az megérkezik még nincs meg a könyvelése a "vásárlásnak" rendesen, csak zárolt állapotban van, kell egy kis átfutási idő.
-
maj-viktor
őstag
válasz pana0017 #18694 üzenetére
Szerintem nem... nekem annó várnom kellett pár napot, míg megjelent a számlatörténetben... bár az már vagy 5éve volt... akkoriba "bénább is voltam", illetve azóta már lehet más az OTP rendszere!
(szerintem inkább várj türelemmel)JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
adise
őstag
üdv!
ha belépek ugye paypalra van ilyen, hogy
PayPal balance: XY HUFHa fizetek online azt ebből az összegből vonja le vagy a megadott bankkártyáról?
Vagy csak akkor ha nagyobb az összeg mint az aktuális balance? Akkor viszont az egész kártyáról megy vagy csak a különbözet?köszi
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5