Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
sith7
nagyúr
köszi a választ mindenkinek
Har_melin
ugye, hogy ugye ?
látom már a fórum kommenteket ... " ma este valaki 20:00 körül blight map farm ? " stb ... stb.
gyorsan fel kell "nőnöm"
csak napi 1 óra játékkal nehezen megy -
TrollBalint
addikt
válasz brunnehilde #21900 üzenetére
ha gondolod 1-1 blight mapra (még egyen se voltam) összeállhatunk.
(és ha esetleg kell challenge, valami, megint... )sith7: és mindezt úgy írtam, hogy nem láttam a te hozzászólásod
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
sith7
nagyúr
válasz TrollBalint #21902 üzenetére
"Apa !!!!! Kezdődik ! "
-
BoneDragon
veterán
Engem nem érint a coop, teljesen más sebességen játszom mint mások és nem szeretnék várni másra és más se várjon rám. Én jobban örülnék ha átdolgoznák az egész trade rendszert. Nem kell AH, nem érdekel. csak lehessen átmenni mondjuk másik HO-ba és a külön fülre tett cuccot kivenni azon az áron amit kirakott, ne kelljen érte mászkálni. Vagy legyen a trade ablakon belül egy kraftolos rész is, hogy ne k*rjon át az illető, mint WoW-ban. Olyan alap funkciók hiányoznak ebből a játékból, hogy valami eszméletlen. Nem érdekel a liga, hozzák fel 2019 szintre a játékot.
Most látom már Map Device-re is lehet skint venni. Ez kell b+, nehogy bugokat javitsanak vagy valami értelmeset fejlesszenek, abból nincs pénz... Kezdenek nagyon elk*rvulni.
-
Har_melin
addikt
válasz BoneDragon #21906 üzenetére
"Vagy legyen a trade ablakon belül egy kraftolos rész is, hogy ne k*rjon át az illető, mint WoW-ban"
mivel kúrtak át? a saját trade oldalukon és a poetraden is be lehet jelölni, hogy nem craftolt cuccot keresel.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
BoneDragon
veterán
válasz Har_melin #21907 üzenetére
Félreérted. Ha van 1 cuccom, de a jelenlegi rendkivül jó kraftrendszer miatt, még liga végére sincs meg az amit szeretnék, se itt, se máshol. Igy kénytelen vagyok rábizni magam más jófejségére, de nem teszem, inkább nem lesz meg a kraft. Ezt egy olyan rendszerrel mint a WoW trade ablaknál, simán ki lehetne küszöbölni.
Nem szeretném ha lenyúlnák a cuccom magyarul.
Hány éves is a játék? Ráadásul online, nem is értem miért nem foglalkoznak ezekkel a problémákkal/lehetőségekkel.[ Szerkesztve ]
-
sirdond
őstag
válasz BoneDragon #21908 üzenetére
szerintem nincs olyan ember,aki nem értene egyet veled ebben a témában. és az, hogy a GGG nem mond semmit, csak annyit, hogy aukciós ház, vagy trade térkép nem lesz az nem túl biztató. reméljük, hogy az exilecon-on erre is kitérnek majd, de ha az nem is, akkor valaki rákérdez valamilyen Q&A formában az eseményen.
-
Har_melin
addikt
válasz BoneDragon #21908 üzenetére
"Hány éves is a játék? Ráadásul online, nem is értem miért nem foglalkoznak ezekkel a problémákkal/lehetőségekkel."
Egy éve dolgozták át a craft rendszert, a Betrayal ligáig egész más volt. Fixen megvoltak a mesterek craftjai, az összes többit meg te raktad rá megvehető cuccokból, nem is lehetett ilyen gondod. Ne szidjuk már őket olyasmi miatt, aminek nincs alapja.
Ráadásul ahogy én látom, a szolgáltatás kereskedelmet nem is igazán akarják támogatni, szerintem helyesen. A mirror service meg carry dolgokat nem tudják kitiltani, hiszen játékon belüli tranzakció, rmt nélkül, de hogy nem támogatják, az biztos.
Azt pedig, hogy mivel foglalkoznak én biztosan nem tudom. Azt viszont igen, hogy a jelenlegi elfogadom/nem fogadom el trade akciót kibővíteni egy feltételes, "majd ha visszakapom" fizetési opcióval nem egy olyan fejlesztés, amit a hatodikos Pistike kiráz az ujjából informatika házi feladatként. Van X db fejlesztőjük, Y tesztelőjük, akik prioritásos elven foglalkoznak dolgokkal. Ez szerintem sem az.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz BoneDragon #21911 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy jó, hanem hogy nem "hány éves is a játék" kérdés, mert ez egészen pontosan egy éves.
Gondot jelenthet egy-egy ritkább craft megszerzése? Igen. Cserébe nagyságrenddel több és főleg jobb opciót kaptunk. Az előző rendszerben a craftolás endgame szinten már szinte értelmetlen volt, sokkal jobb cuccok estek maguktól is, mint amit craftolni lehetett. Azt a szintet most is röhögve el lehet érni, amilyen bónuszokat akkor adtak a mesterek. Hozzáteszem, régen sem ment pillanatok alatt, én határozottan emlékszem, hogy Vorici 6L opciójához jó másfél hónapig meg kellett csinálni a napi küldetéseit, mire végre felszinteződött.
Most azzal, hogy a mesterek küldetései gyűjthetők még egyszerűbb lesz, mert nem kell minden nap csak azért megfutni egy egyébként tré mapot, hogy kihasználjam őket. (Azt nem tudom, hogy az extra küldetéseket milyen gyakorisággal adja be, de nekem öt vagy hat map alatt beadott egy plusz Alva és egy plusz Niko küldetést is.)
A trade ablak átalakítása pedig egy rendszer szintű dolog. Nem azt mondom, hogy nem lenne jó, de szerintem sem ez a legégetőbb gond. Viszont neked is csak azt tudom javasolni, amit Pszichonak: indíts egy posztot a redditen, ha nagyon sokan ugranak rá, akkor előrébb fog kerülni ez a fejlesztés.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
BoneDragon
veterán
válasz Har_melin #21912 üzenetére
Igen valóban nemrég dolgozták át, de akkor sem jó. Rengeteg ezzel kapcsolatos poszt volt a redditen trade opcióval együtt, de nem hiszem, hogy lesz bármiféle változás. Tudod mit? Nem kell egyikse ezek közül, lehet élni nélkülük. Akkor legyen a legfontosabb: optimalizálják. Ja hogy ez sem fog megtörténni? Kb 1 éve megy a sirás erről mindenhol és egyre rosszabb... Be van kapcsolva Dynamic Resolution és Blight alatt rosszabbul néz ki a játék mint a régi Doom mostani gépeken. Ha meg kikapcsolom, akkor meg kifagy.
-
Har_melin
addikt
Még egy: gyorsan ránéztem, és Jun veiled craftjai gyakorlatilag kizárólag a korábbinál erősebb, vagy addig nem létező opciók. Az a craft rendszer, amit a régi mesterek adtak, az most is fixen elérhető, sőt egyszerűbben, mert ha neked pl. pont a minyon modok kellenek, akkor ott van, hogy melyik mapokat csináld meg hozzá, célirányosan tudsz haladni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz BoneDragon #21913 üzenetére
Jó, akkor most ezek szerint átmentünk általános panaszfalba, már nem a craft szolgáltatással való kereskedésről van szó.
Magánvéleményem (úgy, hogy nem vagyok szoftver fejlesztő), hogy ezt az engine-t nem lehet már jobban optimalizálni. 2012-ben már béta volt, egy közel nyolc éves termék. Még bőven DirecX9 volt, hiába szüntették meg a támogatását, az egész motor működése azokon a paramétereken alapul. Közben hiába lettek erősebbek a hardverek, egyre több lett a megjelenítendő effekt is. Úgy próbálták/ják meg látványban tartani a versenyt a mostani fejlesztésekkel, hogy erre igazából az egésznek a magja már nem alkalmas, gyakorlatilag egy csúcsára állított piramis.
Szerintem a 4.0 meghatározatlan megjelenési ideje azért van, mert egy teljesen új motort hegesztenek a játék alá. Az pedig irgalmatlan meló, még úgy is, ha valami kész alapra dolgoznak. Az a tippem, hogy az ExileCon-on ezt fogják bejelenteni, alkalmasint valami minimális látható résszel. Részben azért, hogy utána ezekre a panaszokra legyen egy autopost válasz ("majd a 4.0-ban jön az új"). Részben azért, mert minden türelmetlenség dacára a játékosok egy dolgot utálnak jobban a nem szép játéknál - a folyamatosan elszállót.
A ligák indulásánál látható, hogy még egy évek óta kipróbált, letesztelt, működő alap is egy rakás random crasht okozhat, egy újnál inkább az a meglepetés, ha nem omlik össze. A liga összeomlásokat már nagyon gyorsan, javítani tudják, a 4.0-t szerintem addig nem akarják kiereszteni, amíg legalább a javításokat nem tudják majd hasonló tempóban elvégezni.
(Ettől függetlenül persze én is lényegesen jobban örülnék, ha nem kellett volna az előző ligában teljesen C64 szintre butítanom a grafikát, hogy pár vizes effektnél ne vágjon ki a gép. Nem elégedett vagyok vele, csak ez innen kezdve az én döntésem: szeretem játszani így is, vagy annyira zavar, hogy hagyom a fenébe.)
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
TrollBalint
addikt
válasz BoneDragon #21913 üzenetére
A szoftverfejlesztés egy elég gyorsan fejlődő ipar, ha valami 8 éves alapokon van, azt ember már nem fogja optimalizálni. Próbálkozni lehet, kisebb-nagyobb sikereket lehet elérni, de jó tuti nem lesz. (Részben ezért is fog megjelenni a 4.0, mert egyszerűbb egyet nulláról megírni, mint a meglévőt átdolgozni)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
félisten
válasz TrollBalint #21916 üzenetére
A jó öreg cod széria mai napig id tech 3
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
sirdond
őstag
válasz TrollBalint #21916 üzenetére
szerintem meg nem egyszerűbb megírni egyet a nulláról. az rettentően nagy munka, főleg egy ekkora projektnél, mint a PoE. és bár nem tudom mennyien dolgoznak jelenleg GGG-nél és abból mennyi foglalkozik konkrétan a játék engine hegesztésével, sokkal inkább valós elképzelés, hogy vesznek (vettek) egy kész engine-t és azt módosítják a saját elképzeléseikkel, a saját képükre.
[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
addikt
válasz Plazmacucci #21917 üzenetére
Az id Software az id 3 piacra dobásakor már veterán volt abban, hogy hogyan kell jó FPS motort csinálni, ráadásul pénzzel sem egészen úgy voltak eleresztve, mint egy noname új-zélandi garázscég, akik a sokadik Diablo-klónból akarnak megélni... Az id fejlesztőinek a profizmusát és az addig összeszedett hatalmas rutint dicséri, hogy egy olyan rugalmas alapot hoztak létre - ne feledjük: már eleve azzal a céllal, hogy külső játékfejlesztőknek eladják!! -, ami ennyire jól bővíthető volt.
A PoE tudtommal saját fejlesztésű motort használ, ami magában hordozza, hogy a fejlesztés elejében részt vevő pár ember tudása és az egy célú felhasználás egyaránt korlátozza azt, hogy évekkel később mennyire fejleszthető.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
Ezt közben találtam - e szerint nem lesz teljesen új motor a játék alatt, az is igaz viszont hogy még idén áprilisban is 2020-ra tették a 4.0-t, ehhez képest alig öt hónappal később már a majd kész lesz, ha elkészül opció él.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
TrollBalint
addikt
válasz sirdond #21918 üzenetére
A vásárlás is egy módszer lehet, de az irományom lényege az volt, hogy egy 8 éve futó kódot, amit 3 havonta jobban, vagy kevésbé átdolgoznak, és néhány év múlva már nem is azok dolgoznak rajta, akkor biztos, hogy a nulláról megírni könnyebb, (és egységesebb lesz) mint ezt átdolgozni. (De amúgy a vétel is kb. ez, csak ott nem ők írják, és kapnak hozzá egy dokumentációt, ami nem biztos, hogy ehhez rendelkezésre áll, ismerve a programozók adminisztratív képességét, illetve erre való hajlandóságukat ) (És írták valamelyik posztban, hogy a jobb emberek a 4.0-n illetve a console-s átíraton dolgoznak, szóval ide maradtak a közepes képességű emberkék
Plazmacucci: Nem ismerem a cod-ot mélyrehatóan, de lehet ott nem változtattak annyira mély / régi dolgokat, ami az alapokkal jött, mint pl. itt a masterek. Ha az még az elején le lett fejlesztve, akkor sok minden támaszkodhat rá.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
sirdond
őstag
válasz Har_melin #21920 üzenetére
mondjuk az se biztos, hogy ez még igaz. és lehet azért csúsznak, mert változtak az ezzel kapcsolatos tervek. de igazából mindegy is, ezek csak spekulációk és az exilecon meg "mindjárt" itt van
@TrollBalint: lehet, hogy neked van igazad, lehet, hogy nekem, de valszeg sosem fogjuk megtudni
[ Szerkesztve ]
-
sirdond
őstag
válasz TrollBalint #21923 üzenetére
hacsak nem tervezel Új-Zélandra áttelepedni, akkor nem valószínű. mert ott jelenleg, csak úgy lehet dolgozni, ha odaköltözöl véglegesre. nincs remote job
-
-
Har_melin
addikt
válasz sirdond #21922 üzenetére
igen, én is erra gondoltam, amikor írtam, hogy áprilisban még lehet, hogy más volt a leányzó fekvése. Bár a most bejelentett folyamatos upgrade-ek a 4.0-ig azt is jelenthetik, hogy kénytelenek kisebb blokkokra bontani a tervezett moduláris fejlesztést és több rész implementációra lesz szükség, amiket viszont liga közben nem akarnak ráereszteni a játékra. Megint csak laikusként (illetve pár felhasználói tapasztalattal utólag, részekben fejlesztgetett rendszerekkel ) szerintem ez nagyobb szívás, mint egy korrekt alapra rádolgozni. Főleg úgy, hogy a Tencent az egyik tulaj...
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Badlof2k
senior tag
Szamomra fura lenne ha nem tudnanak uj motort ala rakni foleg a tencentel a hatuk mogott , eleg nagy a piac mar hogy legyen mit venni amire aztan rafaragjak a gamet , de ez is mint minden mas a jovo kerdese , ezek a game change joslatok toluk meg ja eleg pesszimistan foggadja az ember 😁 foleg amilyen egyeb problemak vannak vicces lenne annak fenyebe betolnanak valami huhu dejo dolgot aztan backfire lenne az arcba , azert remelem hogy a kovetkezo ligakkal valami normalis balance temat taposnak ki nem ez a mindig kibuffolunk valamit aztan a kovire meg lenerfeljuk , bar lehet ezis statisztika a reszukrol es kiserletezgetes amit aztan kesobb egy atfogobb akar a 4.0 kornyeken bepattintanak hogy buffed everything azt valogass kedvent szerint.
[ Szerkesztve ]
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
TrollBalint
addikt
válasz Har_melin #21926 üzenetére
Sikerült rendesen elolvasnom a cikket, hát nem sok konkrétum van benne tényleg Mondjuk az, hogy modulokban ültetik át a 4.0-ra az nekem is fura. És azt sem igazán értem, hogy értik, hogy ez azért jó, mert azonnal látni lehet a változást? Úgy, hogy az új, átdolgozott modulokat a meglévő rendszer használni fogja, vagy pedig hogy aki(k) teszteli(k) a 4.0-t az fogja(k) látni egyből?
De ők tudják, ennyi év fejlesztői tapasztalattal a hátuk mögött csak tudják mit csinálnak, csak mi ne járjunk rosszulÉs igen, elég csak belépni a játékra, már adja is a daily-ket, szépen látni az Atlason
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Nem úgy volt, hogy minden nap kapunk mindegyik Masterhez egy daily-t? Mert a tooltip azt írja, hogy csak kettőt, de nekem úgy rémlik, hogy ezt megváltoztatták végül? Sajna nem emlékszem mindegyik számra, hogy mennyi volt így nem vagyok biztos benne, hogy mindegyikhez kaptam-e
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #21927 üzenetére
"nem ez a mindig kibuffolunk valamit aztan a kovire meg lenerfeljuk"
ez sajnos sokszor tényleg elég gáz, de pont a mostani liga mutatja, hogy ebben azért borzalmas nagy mértékben benne van a fórumokon osztott ész nélküli hype vagy éppen anti-hype is. Most ugye minden arról szólt, hogy rip cyclone, kész, kivégezték, blablabla.
Hát, akkor én egy hullát pörgetek, mert egy gyengébb összeállítású builddel (nincs poachers mark, nincs sand and stone) ugyanolyan gond nélkül aprítok mindent, mint eddig. Persze, a liga tartalommal szívok, de ez nem a nerf miatt van, hanem egyszerűen ilyen a mechanikája. Magyarán: lehet, hogy egy nerf (akár egy jelentősebb is) csak dupla erőssé tesz egy buildet és nem tripla erőssé, de ezt innen kezdve sokan már inkább meg se próbálják, hanem leírják.
Arról nem is beszélve, amikor az egyik nerfet bőven kárpótolja egy - nem is arra tervezett - buff. Mint jelen esetben a rohadt olcsón beszerezhető mana leech enchant, ami fölöslegessé tette gyakorlatilag a gyűrűkre a -mana vadászatot.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz TrollBalint #21929 üzenetére
én is mesterenként napi egy küldetésre emlékszem, de a ligában ez lehet, hogy csak a mapozás elérésétől számolódik? Nekem Zanának és Junnak két küldetést, Einharnak hármat jelez. Nikonak és Alvának viszont négyet, de ennél a kettőnél határozottan emlékszem, hogy a map végén felugrott egy értesítés, hogy kaptam egy plusz küldetést hozzájuk.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
TrollBalint
addikt
válasz Har_melin #21931 üzenetére
Igen, ezzel az értesítéssel én is találkoztam, és írja is a tooltip, hogy attól függően milyen mapokat csinálsz meg, kaphatsz egyikhez, másikhoz questet.
Nekem (fentről lefelé) 3-3-5-1-5 és mindegyik fehér mapra szól. (szerintem sejthető ki a kedvencem ) de ma nem sok alkalmam lesz játszani, úgy hogy holnap megnézem kihez kapok[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Har_melin
addikt
válasz TrollBalint #21932 üzenetére
nekem most megint dobott egy Jun-t, holnap majd őt fogom farmolni. Ez a struktúra nekem fényévekkel jobban bejön, mint az eddigi, most pl. egyben lenyomok egy templomot, négy map plusz a templom, slussz, egy darabig nem foglalkozom Alvával.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Pszicho
tag
válasz brunnehilde #21900 üzenetére
Nem, én most csak csendben figyelek, olvasom a véleményeket a ligáról.
Kevés szabadidővel biztos, hogy nem fogok belekezdeni a ligába, mert akkor kevés alvás, munkahelyen kóma lesz, meg a mostani liga sem motivál, ezekkel a feltételekkel.
Fejlesztgetem a coc ice nova assasinomat, tegnap lett meg az utolsó lab is, segítettek benne, most már tier 12-13-as red mapok is mennek, viszont se exalted nem esik, se jó cuccok, pedig ezeken a szinteken már elvárná az ember. Most esetleg még egy mana guardiant próbálnék ki, hogy milyen lehet.
A régi dolgok valahogy sokszor jobbak, azért is cseszik el őket...
Ligák helyett lenne ötletem mit fejlesszenek, de igazából nincs beleszólásom a dolgokba, a céget pedig jelen állás szerint nem érdekli a játékosok véleménye.Fent teljesen másként gondolkodnak.
Fent a játékosokat "piacnak" hívják, akiknek el lehet adni bizonyos szolgáltatásokat.
A piac egy tényező, amivel tudnak kalkulálni, van tőkéje, szereti az újdonságokat, nem pofázik vissza és nem lát át dolgokat. De ezek csak hétköznapi anomáliák, amikhez hozzászoktunk már, de igazából nem így kéne működniük. -
TrollBalint
addikt
válasz Har_melin #21933 üzenetére
ez a módszer nekem is sokkal jobban bejön. Eddig ha aznap nem futottam le, akkor buktam azt a daily-t, ami Zana esetében nem volt túl kellemes, ha nem volt mapom. Jun mod-jairól nem is beszélve. De most.. csak belépek hétköznap, ha játszani nincs is időm, azért 5 percem erre van, és hétvégén majd lefutom őket
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
sirdond
őstag
-
Har_melin
addikt
válasz brunnehilde #21900 üzenetére
arra én is! Most úgy tervezem, hogy a champot elviszem kb. lvl90-ig, az alatt remélem összejön neki a Bronn ára is. Addigra viszont már garantáltan tele lesz a hócipőm az elbukott blightokkal és valami olyasmit keresek, amivel az simán vihető. Nem summoner, és ha lehet, akkor kihagynám az icicle mine-t is, hogy ne a legkurrensebb cuccokat kelljen megvenni.
A Storm Brand nagyon jónak tűnt a videón, ráadásul nem is játszottam még vele soha, szóval kipróbálnám, de a leírás alapján nem tudom, mennyire lehet vele egyszerre több irányba támadni? Ha ez nem az igazi, akkor megpróbálom némileg saját fejem után a fire trappert chaos conversionnel. Standarden futottam vele egy nagyon nem igazi próbát, mert Slavedriver éppen nem volt eladó, anélkül meg a mana gondok miatt nem volt aura, de amúgy nem volt rossz.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
brunnehilde
senior tag
válasz TrollBalint #21902 üzenetére
Ha időnk engedi, és kedv is lesz hozzá, mehet majd a Blight map. Van raktáron 1-2 alacsonyabb tier.
Har_melin: azért annyira nem hiszem, hogy tele lesz a hócipőd, red mapokon is megcsinálok 5-ből 4-et. Tényleg csak az extrém elrendezések fognak ki rajtam, ha 25 felé ágazik a gombából, vagy nagyon közel rakja le. Meg a Blight map. Szóval a Cyclone köszöni szépen, jól van, ezzel a fapados változattal is megyek, mint a tank, "lassan", de megállithatatlanul. Egyébként, ha kell 6L. van egy "fölös" tabulám, amit most már nem használok. Gondoltam azzal fogok shapert ölni, de közben dobott egy 6L Ambus Charget.
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
-
sirdond
őstag
oks, majd írj rám nyugodtan, ha kellene.
@Har_melin: egyáltalán nem cucc igényes az icicle mine. egyedül egy tabulát vettem,de még az sem kell feltétlenül, egy 5L is elég lenne, az összes többi selffound cucc és t11 mapokon járok,de még oda is bőven elég. ha gondolod linkelek karaktert.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz brunnehilde #21940 üzenetére
Rendben, részemről is mehet a dolog. A hétvégén tervezek egy hosszabb játékot, amit ma délután (este) kezdek. Ha látsz fent, csak írj rám nyugodtan és megbeszéljük. Pont tegnap alakítottam át picit a buildemet (frissíették a netes buildet, úgy hogy bonthattam vissza a fámat ) de mintha jobb lenne
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Badlof2k
senior tag
válasz Har_melin #21930 üzenetére
Persze viable , de pl amit a Molten Strikeal valo mizeria volt azse volt atgondolt mert maga a skill szerintem nagyon jovolt foleg az extra ball menyisegg veget aztan legyaptak a trash jewelt utanna a Shanket , a dmget stb most is viable meg lehet mondani de ha azt nezzuk ami eddig csak pl kedveert legyaptal 2 sec alatt most 30 , szamomra ez azert baromsag mert pl igy akkor egy bossfightnal maris nem mindegy meddig van eletben az adott boss avagy mennyi dps/s van mert ha nem tudom eggyes phasek kozt instant skippeelni akkor eleg szopo roller lehet , mondjuk ennek ellenere is elozo ligaba a onehand cycloneom tool tipje full buffba 300 valamennyi k volt es igyis ereztem hogy helyenkent necces persze ez leginkabb gear optimalizalatlansag es par hianyzo szint miatt volt . Szal a lenyeg van mostis jopar valaszthato es jatszhato ahogy mindig volt melee , ranged es spell build csak a problema az ezek kozotti balance vagy ha mar melee vagyok ne kelljen mar menekulnom minden masodik secben egy utes elol amikor kozel 80% phys reduceom van es semmi element konverzio nincs a bosson es hasonlok persze tudom ott a diablo gyilok szimulatornak 🙄 Csak mint parszor mar felmerult kb mintha egy arpg dark soulst jatszanek es ez nem fun mar hosszutavon szamomra ezert is tartok breaket , plusz remelem a jovoben azert jobban atlesznek gondolva a defense dolgok , es nem az csak ugy hogy kapunk mindenfele plusz gemet ami phaset mst meg ilyeneket ad , mer ez megintcsak hogyan keruljem ki a bosst szim. De ez csak sajat gondolat
[ Szerkesztve ]
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
Har_melin
addikt
válasz sirdond #21941 üzenetére
Nagyon köszi, de nekem korábbi és mostani próbálkozások alapján egyszerűen nem fekszik a mine. Én is látom, hogy erős, sőt nagyon értékelem, hogy a trappal szemben ha aktiválom, akkor robban mindegyik, de nálam játék közben nem működik. Kivételesen nem emlékből beszélek, "márpedig csak addig élsz" alapon mégis belevágtam egy shadow-ba, egyelőre a firetrapper változatba, de indulásnak az új lightning mine-t használtam - vagy két percig. Ez van, kinek a pap, kinek a paplan. Ha nagyon nem fog menni, akkor legfeljebb majd átkonvertálom strom brand assára.
Más: jövő héten jön patch, amiben orvosolni akarknak pár blight hibát. Részben csökkenteni fogják a blight mapok monstáit (érdekes, ezek szerint az oly sokak által kért rövid spawn szünet valamiért nem megoldható), másrészt orvosolják a brünnehilde által is említett sebezhetetlen monszták kérdését. Addig szerintem érdemes várni a blight mapokkal, mert azokon még dropot is növelik.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz Badlof2k #21943 üzenetére
Itt van az, amikor az elvárások és a hozzáállás miatt lesz egészen más a megítélés. Nem azt mondom, hogy nem élvezem, ha gyorsan és biztosan le tudok verni egy bosst vagy megcsinálni egy pályát, de nálam kb. ott vége is van a játéknak. Miért nyomjam le még hússzor, amikor a mostani gearem is elég rá? Nem vonz, hogy a két exás cucc helyett vehessek egy 20 exásat, amivel pont ugyanúgy verem le.
Nekem pont akkor érdekes a játék, ha érzem, hogy bennem van a siker kulcsa, nekem kell ügyesebbnek lennem, és megoldanom a harcokat. Az frusztráló, amikor ennek esélyét sem érzem (ld. most bizonyos blight spawnoknál), de az, hogy egy boss phase-t meg kell csinálni és nem tudom "átugrani", a számomra nem gond. Ebben biztosan benne van persze az is - megint csak a megközelítésbeli különbség -, hogy én pl. nem farmolok bossokat. Ha azt tenném, akkor biztosan máshogy ítélném meg.
Nem tudom, milyen melée builddel játszottál, én nem vagyok power gamer, de amikkel az elmúlt pár évben mentem, azokkal nem kellett menekülnöm - éppen azért játszottam velük, mert nem csak adták a pofonokat, hanem állták is. Volt ebben double strike, MS, cyclone, jugg, slayer, champ, gladiator, mindenféle. Ezzel nem azt mondom, hogy a játékban rendben van a balansz, de azért ilyenkor mindig a vicc jut az eszembe a pasiról, aki azért veri a fejét a falba, mert olyan jó, amikor abba hagyja. Ha nem működik egy build (lehet, hogy csak neked, én is számtalan, másoknak nagyon bejövő buildet skippeltem), akkor kell nézni egy másikat.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz brunnehilde #21940 üzenetére
Köszi az ajánlatot, de most, hogy már így a liga első napjától van egy tuti befutó karakterem, megpróbálok egy kicsit kísérletezni. Ki akarom pl. próbálni a Tunnel tabula farmot, hogy az mennyire működik? Papíron gyorsabb és hatékonyabb, mint a Blood Aquaduct. Közben vettem kemény 1c-ért egy 5L páncélt, amin nem kellett a színeket variálni, ráraktam a pillanatnyilag legjobb life essencet, azzal el lesz a cyclone egy darabig
Védd a fákat - egyél hódot!
-
sirdond
őstag
válasz Har_melin #21944 üzenetére
mondjuk én ki sem próbáltam eddig a másik két új mine-t, az icicle-n kívül, így azokról nem tudok véleményt mondani. az biztos, hogy az icicle mine mellé kell a pierce, anélkül nem az igazi.
sima trapper-hez képest kicsit aktívabb játékstílust igényel és a summon skitterbots az egyik legjobb "utility skill" szerintem. de, ha nem tetszik nem gond, nem akarlak meggyőzni, csak leírtam a tapasztalataim
@TrollBalint: ty, délután akkor be is húzom őket, ha hazaértem
-
félisten
Első exa level 81-en breach-ből.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
sith7
nagyúr
válasz Plazmacucci #21949 üzenetére
Első chaos orb lvl 28 - on ACT 3 eleje
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest