-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz kriszpontaz #44058 üzenetére
Én pont ma néztem meg a gyertyákat ~20.000km után. Bosch -ok vannak benne, a gyertya alul benn a mociban ami van az a rész gyönyörű tiszta száraz és őzbarna világos szép semmi kosz semmi koksz. A meneten felül viszont van egy kis olaj. Ez gáz? Aztán még feljebb a gyújtáskábel (nem kábel hanem merev) ott megint semmi olaj.
Egyébként NGK menjen majd bele tavasszal? Vagy van annál jobb? Ár nem számít, most hogy 1.000 vagy 2.500, oly mindegy úgyis sokáig tart.. Illetve pl NGK -án belül is érdemesebb az ilyen olyan titán nagyon hegyes diódás kisüléses extra szart venni vagy semmivel nem fog többet tudni?
(A hosszú éllettartam tök mellékes mert úgyis cserélem rendszeresen mint mindent) -
haddent
addikt
válasz Declare #44064 üzenetére
A lézer fényszóró? Az hogy ez nem egy tipikus na még egy bmw na még egy audi? Viccen kívül, itthon legalábbis, ezek az Audi kombik, bmw kombik illetve a szedán bmw -k sorozatban vannak. Ugyanaz az ócska szokásos fekete szín ugyanaz az összes. Értem én hogy jó autó megveszi élvezi leszarja de nekem pl van igényem arra hogy egy ici picit valahogy más legyen.
Egyébként te tényleg inkább vennél 1-2 éves valami alsó kategóriás hátsókerekes szutykot mint egy vadiúj K Astra GTC -ét? Annyiban egyetértünk hogy a motorok egyelőre nagyon kis harmatos szemetek de talán majd lesz valami erősebb, remélem. (Bár ezt épp a múltkor épp veled beszéltük ki, hogy hiába hangzatos a 200 lovas bmw ha mellé 2 tonna és 1 centivel sem agilisabb) -
haddent
addikt
válasz Declare #44067 üzenetére
Nem lézer hanem ez az új ledmátrix cucc na écsed má! A hátsókerék biztos nagyon jó móka csak használhatatlan, profi sofőrök versenyzésével számtalanszor bebizonyosodott hogy összkerék után az fwd ezerszer stabilabban és gyorsabban veszi a kanyart. Ja hát driftelni azt nem lehet meg menőzni, én kérek lnézést Direkt túlzás / szarkazmus de amúgy lényegében igaz
trassher amíg vannak akik helyén kezelik a dolgokat és a jelent nézik nem a 30 évvel ezelőtti valóságot (ami egyébként épp a jó megbízhatóságot tükrözné), és veszik, addig nincs gáz. És van, jól láthatóan fogynak az Opelek, nincs itt gond.
Ez olyan mint hogy a Suzuki Swift (régit főleg) is le lehet nézni, hát nem is egy csoda. Csak akkor néznek nagyot amikor az 1.2 -es Swift a 600 kilójával kipicsázza a csoda 30 éves M3 -at németbő' rendszeres, 100 ezres olajcserével meg 2.5 tonnával[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #44074 üzenetére
Na nemár hát nincs annál jobb amikor odataposol és ki akarja csavarni a kezedből a kormányt Nem viccelek tényleg jó érzés, és még milyen lehet 2-3-400 lóval
Szerintem még sosem vezettem hátsó kerekest, mármint személyautót, csak nagy dögöt. Ezért személyes tapasztalat nincs, de amit írtam az tény, nem én voltam a versenypilóta, van youtoube on is valahol vidi.
A kezesség alatt mit értessz? Olyan mintha FWD -vel hátsó tengelyen fékeznék de csak picit miközben kanyarodok? Én olyankor érzem azt hogy iszonyú kis helyen befordul és oda teszi mellé a seggét is, ha kicsit húzom a kéziféket kanyar közben. Ilyesmi érzés lehet? -
haddent
addikt
válasz stickermajom #44080 üzenetére
Akkor lehet, hogy igazatok van, mondom életemben nem mentem említésre méltó RWD -vel, én ezt így olvastam/láttam videón, elhittem mivel nem volt tapasztalatom
Egyébként a FWD -t könnyebb gyártani? Nem pont az a bonyolult? RWD -nél csak 90 fokkal elforgatva betéve a motort hátra a tengely meg a difi aztán megy is nem? Nekem egyszerűbbnek tűnik az elmélet, vagy ez sem igaz? -
haddent
addikt
válasz Feenyx #44083 üzenetére
Mostanában a bődületes melegben én is érzek valami kis benzinszagot néha, de amíg minden más okés és nem csöpög semmi sehol nem tulajdonítok neki túl nagy jelentőséget. Remélem nem robbanok fel egyik nap
AMD Power meg lesz az, csúnyát néznek majd vag nem vag bayerischemotorwerke meg a többi
-
haddent
addikt
válasz Declare #44106 üzenetére
Na jó már azért ám De látod azért sokakat / nagy százalékban az ilyen baromi jól eltalált ötletes és ugyanakkor intelligens reklámokkal nyernek meg. A marketingjük még jobb mint a RWD -jük
Egyébként hülye vagyok mert elfelejtettem hogy dehogynem mentem RWD -vel, nem is rég kb 1 hónapja vett haverom 15 éves valami Merci kabriót, automatát ( ). Nyilván nem volt időm hozzászokni aztán próbálgatni az erejét / kihasználni de látod így első blikkre nem volt maradandó élmény
Egy jó Imprezza awd -ét már inkább megnéznék egy jó kis kiránduláson a Mátrában -
haddent
addikt
válasz stickermajom #44133 üzenetére
Hát azért a dízelek még gyári állapotban is mocskosul koszolnak. Nem tudom a DPF pontosan mennyit szűr / mi lenne nélküle, de főleg a common-railes (mint itt, Tőletek megtudtam) motorok szaga / végeredménye borzalmas ammónia szag és érzés gyárilag mindennel felszerelve is. Nem akarok hülyeséget mondani, mert aztán lehet hogy DPF nélkül éppen hogy jön a gyárkémény vastagon és emiatt nem az apró kis részecskék fullasztanak meg, hanem rendes szén jön ki ami látványosabban szennyez de kevésbé pusztítja a tüdőt meg a szemet..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Azt írták kopik, meg a fogyasztási besorolása szar meg hangos. Röviden igen, nem fizetett eleget
De ha így is van, a hangot pont leszarom, a fogyasztás különbség nulla ilyen kategóriát létrehozni csakis valami elvakult idióta zöldnek juthatott eszébe és cserébe fele annyiba kerül mint a többi. Meg is van mit veszek jövőre -
-
haddent
addikt
válasz Declare #44170 üzenetére
Nehogymár kihalld a különbséget 69 és 71 decibel közt úgy, ha hozzá is vagy szokva és nem egymás mellé rakod a kettőt hallókészülékkel együtt A fogyasztás meg szerintem mérési hibán belül van.. Meg amúgy is turbó dízeled van abból sem egy óriás motor még hova akarsz jobban fogyasztani
40-50 ezer km -es kopás az kevésnek számít? Nekem nem hangzik rossznak de soha nem néztem utánna / nem mértem, akkor kell cserélni ha elkopott nem ha már eléggé behozta az árát -
haddent
addikt
válasz Declare #44174 üzenetére
Jó de azt a 10-20 ezret (a 4 esetleg 4+1 gumira) összesen ki is adod a jobb fogyasztás besorolásért cserében. És szerintem évi ekkora megtakarításhoz hát kell annyit menni mint Te vagy még többet.
150k? Hát akkor lehet, hogy még az enyémek is a gyáriak. Kleber Dynaxer? Az lehet, hogy gyári nyári volt? -
haddent
addikt
válasz Declare #44177 üzenetére
A pot az tuti nem az nem emlékszem mi de már ránézésre is más. Talán valami bridgestone. De a fene se tudja nem érdekelt örültem mint majom a farkának hogy adták hozzá a téli nyári szettet felnire szerelve A nyáriba már nem tervezek még 1 szezont rakni de ebben nem segített az sem hogy baromira élvezem amikor csikorogva égett gumi szaggal indulok meg és az sem amikor kézifékkel rövidül a kanyar és ott ég aminek égni kell De csak hogy ne mondjátok, hogy szadista vagyok és szórom a pénzt: megkérdeztem a gumisnál és ő is azt mondta, hogy még ez a szezon aztán nem kéne. Sajna kicsit repedezett is már.
Na meg szeretnék nyárira 16" kereket a 15" helyett. Nagyon pici változás, de H astrán szvsz. a 16" az optimum, nekem az jön be a legjobban. Bár tavasszal mindenképp vezérléscserát hajtok végre (kevesebb mint 70k km után, a gyári 150k elvileg, szerelők ajánlása 100-110k, rendes gazdi vagyok) az ki***ott drága művelet. És akkor a küllöm a másodlagos persze..Azt hallottátok, hogy elvileg növényi glycerinnel lehet kenegetni a gumit és akkor nem repedezik meg megköszöni szépen? Patikában lehet kapni, étkezési is jó de még jobb a vegyi tisztaságú. (Egyébként e-cigi boltban is van mert azt pöfékelik a srácok )
Findzs nekem a bal hátsónál a külső kilincset nehéz volt "behúzni" és nyitni vele de semmi más. Azt meg orvosoltam a kasztnin lévő zár odébb pakolásával
[ Szerkesztve ]
-
-
haddent
addikt
válasz SteeWe #44212 üzenetére
Polírpasztával átdörgölni néhányszor szépen (körkörösen ahogy kell), utánna agyonwaxolni (nem spricnis hülyeséggel hanem kemény wax). Én szerintem ez le kéne hozza.
Ha végképp nem akkor ha van javítód az autóhoz azzal picit bekenni/befújni, ha már teljesen száraz (több nap) akkor vizes, 2000-es dörzspapírral iszonyatóvatosan és csakis körkörösen a környező területekkel együtt lemattítani, majd megismételni az első próbát (sok-sok odaadó polír és wax). De arra számíts, hogy az utóbbi már durva módszer de a foscsíknál biztos jobb lesz -
haddent
addikt
Hát a mesékben már nem hiszek egy ideje Még 300+ ezer km -rel is baromi olcsó lenne ha tökéletes lenne a motor. Mert a küllem az elfogadható valóban.
Ilyen Octavia dolgok hát nem tudom miben és miért más kategória, de az is igaz hogy kb. nem is ültem még G astrában, főleg nem vezettem. De a H -át tuti nem cserélném le rá.
A TwinPort az szerintem, amennyire én utánnajátam, problémás dolog, olyasmi mint a VVT csak még bonyolultabb, szerintem amiatt csörög zörög. A Te örge megbítzható motorodban ilyesmi szerintem még nincs, hát nem is nagyon tud zörögni szerencsétlen. Na meg lehet, hogy láncos volt, nem? Na, szóval csak röviden nem normális dolog a zörgés, ez tuti, nem a megszokott.
Ecotechről már talán nyilatkozhatok első kézből is asszem G astra is van Z16XER- rel. 150k -val került hozzám (4 évesen, vezetett könyvvel), most 5 éves és 176k km van benne. 0W-40 került bele a legutolsó 2 alkalommal, olyan 7-8 ezer kemény km töltöttem 1 decit rá és tele lett. Röviden: messze túlzás amit terjesztenek az ecotechől teljesen átlagos vagy még jobb a fogyasztásuk (olaj!), a többi autó is megeszik ennyit ha nem többet..diegho 1k alatt fogyna belőle látszólag akkor az valóban nagyon szar lenne szvsz.
-
haddent
addikt
Hát akkor bővebben amit tudok: a Z16XER (enyém) az a GM "VVT" iterációjával bír, dinamikus szelepvezérlés. A TwinPort is valami hasonló csak ott még durvább beavatkozás van mert ott konkrétan 8 szeleppel működik (?) alacsony fordulatszám esetén a 16 helyett. Szóval jó cucc, csak gondolom bonyolult.
Az szerintem egyébként nem gond, hogy indítás után 2 másodpercig van egy hangja, az nekem is van néha, én azt gondolom hogy ez a VVT és a Twinport meg egyebekkel együtt jár. De majd kijavít valaki mélyebb tudású ha hülyeséget mondok. Vagy te arra gondolsz, hogy nem szűnik meg indítás után hanem szépen csattog kerreg tovább mint egy dízel de abból is a disznóbbik fajta? Akkor a két vezérműszíj fogaskereket szokták cserélni és megszűnik (legalábbis vauxhall fórumokon, VVT esetében ezt ajánlották)De milyen a H astra amit kapott? Azért pl egy 1.6i Octavia 5 ajtó -> 1.4 H Astra kombi váltás megviselő tud lenni biztosan Ahogy nézem 115-6 ló mind a kettő, innentől kb. váltón múlik meg megszokás kérdése, ileltve súly függvénye, nem?
A többiről még kevesebbet tudok sajnos, főleg tapasztalat téren, bárcsak többet tudnék Amit viszont tudok hogy a HAstra futóműve nagyon kellemes csalódás. Még így, gyári magasságban is, ami valljuk be nem egy porbafingó Passat beállítás, jó magas. De valahogy mégis jó a geometria és nagyon fekszi az utat meg a kanyarokat, stabil marad, kemény, azt mondanám, hogy túl kemény egy gyári beállításnak átlag Jánosnak a városba, de az a jó
szerk. második hsz. -edre kis kötözködés: az újabb ecotech nem a family 2? Csak mert abból az 1.6 is már 116 ló (Z16XER / A16XER). Egyébként amit írtál, 1200 kg és majdnem 120 ló, azaz 10kg ~ 1ló az egy jó arány, nekem bejön, lehetne több, csak kevesebbel ne kelljen beérni soha többet
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Ha indítás után is marad a hang akkor szinte biztos hogy az amit írtam, keresgéltem megoldást mert féltem hogy indításkor nekem is van ilyen, de mivel aztán megszűnik ezért nem lett a dologból semmi (na meg mert 50 ezer / db és kettő kell )..
Szerintem túl baráti. Én akkor jövök ki 8 ból ha nagyon vigyázok, de nem szeretem mert már semmi hangja nincs se a motornak se a kipufogónak, rossz érzésszerk. Boccs ez nem ide fog kapcsolódni, de te autofényező/kozmetikus stb. témában mozogsz, igaz? Nem tudod véletlen, hogy hol lehet agyagot szerezni? Külföldön "clay bar" -ként emlegetik, és ezzel vizesen elvileg nagyon szépen ki lehet szedni a szutykot a fényezésből, előkészítve a polírt / akár helyettesítve ha még nem vészes a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Polírozni még nem merek, csak hobbiszinten tanulgatom a dolgokat, nem kontárkodni akarok, tervben van majd de még nem.
Viszont az "agyagozás" elvileg kíméletesen szépen kitisztítja a fényezés "pórusait", beleragadt, lerakódott cuccokat, por, kőszemcse stb.. Szóval jó dolog.
Ha már szóba jött, mennyiért lehet egy olyan polírgépet beszerezni, amivel már (kellő tudással majd) korrekt minőségben lehet dolgozni? Van preferált/ajánlott márka, típus, orbitális, random, stb..?Az a G meg biztos repül, de nekem a G -ből csak a kupé tetszik de az nagyon
-
haddent
addikt
Félre ne értsd örülök ha ennyiből megúszom egyelőre, de ez nem egy nagyon kis "szimpla" gép, rossz értelemben? Fix fordulatszám stb.? Persze biztonság az első, meg ha mást nem waxolásra biztos jó, de van ebben elég erő, hogy "lecsiszolja" a karcok széleit stb..?
Gondolom erre is lehet kapni új fejet ha elkopik stb..? Esetleg többféle fej is van hozzá (kemény közepes puha és köztük átmenet)? A 3M Ultrafine SE önmagában elég? Nem kell egy kemény fej-kemény paszta majd utánna puhával simogatni?
Ja egyébként "3M tisztítógyurma" az amiről itt agyagként hadoválokKöszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
De, el tudom képzelni mert a teljesítmény kedvéért csak akkor kapcsolok klímát ha az utasok már könyörögnek és inkább fizetnek egy tank benzint
Egyébként fiatal, ráfogható hogy a normál autók közt "erős", 2 elektromos ablak elöl, egy klíma mert hát azé na, bőven sok extra. Ez a 2 soros meg 3 soros BCD hülyeség se kéne nekem. Felhasználása nálam: mutatja az időt, grat, megértesasa58 a 2 kerék enyémbe 50-50 mindkettő a múltkor néztem. Hát remélem nem fog kelleni kb. soha, megkapja amit kell, sőt sokkal többet. 10 ezrenként belepakolok olyan olajat ami hosszú csereperiódusú és amúgy is a legfinnyássabb turbosokba való? Ha ez nem elég akkor ba***a meg magát (De elég)
w333 a fényezéshez: köszi, szerintem akkor egyből megugrom a nagyobb szerszámot, 5 ezret nem spórolok hogy aztán ne legyen elég / új kelljen hamar. Ez állítható rpm -es ha jól látom? Tehát waxolni is lehet szép komótosan, nagyon fasza
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #44243 üzenetére
Igen így van azt az olajat, már másodszorra töltöttem bele
Na a mágnesszelepesdiről nem tudtam, a vezérlés az nyilván van még mellé ami nem csak szíj hanem feszítő miegyéb, összesen ~50 ezer. De akkor nyilván még vízpumpa és hosszbordásszíj-szett csere is (az külön van nálam/unk), az a másik 50.
Na szóval a vezérléscsere (én ideszámolom a hosszbordásat is) az olyan 100k + munka, a VVT cuccok az meg 150. Húha... A végén igazad lesz a ~300k -ás saccal.
De egyébként letettem én erről, megy húz nem füstöl nem haragszik nem kerreg, stabil fordulatszám minden okés és az az érzésem hogy indítás után 1-2 másodpercig a vadi újnak is tud lenni kis hangja.
Vezérlést úgy amblock jövő tavasszal cserélek, én a VVT dolgait nem szeretném, azt gondolom nem kell még. Annyiba fájna ez mint egy generál, csak generál nélkül. Majd olyan 300ezer km után (ha egyáltalán addigra tarthatatlan dízel hangja lesz) akkor elgondolkodom rajta, bár akkor már csak úgy viccből a motort is szét lehetne kapni ha mást nem pucolgatni. Szóval ez a jövő zenéje, és a (nagyon) távolié, nem kell ezAMD Power az az érdekes, hogy ki mondja a leghangosabban, hogy szar az Opel? A 20-30 éves lerobbant """"""prémium""""" kategóriás ócskavasas hülyegyerekek
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #44261 üzenetére
Hát váltásnál rángatás az nálam "user error" kategória. Én rászoktam arra, hogy rárugok egyet a gázra minden váltásnál és vajsimán megy minden és gyorsan. Nem tudom máshol hogy megy biztos lehet ezt máshogy meg lehet le föl pöckölgetni egy joystickot a ferrariban meg az automatában váltás gyanánt, de azt meghagyom a nőknek meg a hülyegyerekeknek, igazi férfi bottal vált segítség nélkül
A klíma meg csak alul fogja meg, főleg alapjáratról induláskor, de ez is megszokás kérdése, kicsit játszani kell a gázzal induláskor. Feljebb már meg se érzed hogy rajta van egy nagy fogyasztó. Ilyen 4000 -től meg úgyis elszáll a fellegekbe Egyébként nincs olyan autó amit nem befolyásol ha beleraksz még 3 utast meg a légkondit rátolod. Lehet az 10 literes W12 motor is, akkor is, fizika törvényeivel nem tud szembe menni.
A VVT -ről, majd ha ilyen hányingerkeltő (márbocs ) dízel hangja lesz akkor kell, nincs mese. Bár szerintem bajt akkor se csinál, csak nincs meg az a +10-20 ló a simához képest. Egyébként amikor a srác kicserélte, az újjal is van hangja indítás után, csak aztán lehalkul. Ennyi, ez normális.w333 az se minden.. én 150 ezernél átvettem vezetett márkaszervizes pecsétesen, és hát olyan is. Azóta semmi nem került bele mert én végzem rajta amit kell. És mégis, sokkal jobban járna vele bárki, mert magasabb minőséget kap mint a szervizben
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #44271 üzenetére
Hát ott a videó, hallgasd meg. Jó, nem traktor, de nekem se. És bizony más a hangja egy rövidke ideig indításkor. Pedig frissen cserélte.
szerk. hát igen, el is van törve benne neki valami. Úgyhogy azért ez nem egy halálos dolog jól láthatóan.
w333 mármint melyik része?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Nálam az elektronika letiltja. Tehát ha ott hagyod a kulcsot, nem történik semmi. Jár az autó és túlfordíthatod mintha "újra" akarnád indítani és semmi nem történik, fizikailag elfordítod, valóságban semmi. Na F -nél már nem így meg kipróbáltam ott igen szép reccs lett a vége többször nem köszönöm szépen
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #44296 üzenetére
A rendoroknek milyen van? Elso gen. Vagy a facelift? Csak mert az jol lathatoan nagyon birja az esz nelkuli leszarom taposom utalom torodest
Viccet felreteve szerintem nekem faceliftes mar (2010) abbol a legfapadosabb pl hatul nincs is elektromos ablak nincs esp nincs semmi sima cd30 radio volt benne stb.. De baromi jo. Biztos sok a sporolas es egy oooosiban jobb a sizgeteles meg az extra a kenyelem de itt ugyanolyan vagy akar jobb a moci a futomu es a valto sem rossz akkor sem, ezen kivul meg kinek kell barmiJa es a lenyeg lemaradt hogy szerintem hasonlo koru sem annyiranelkepzelhetetlen mar 1M korul amit a multkor jeloltle meg pelektani hatarnak azt hiszen.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #44298 üzenetére
A régi H -kat nem ismerem de nekem 2 elöl és 2 az első ülések oldalában van lufi, ami engem idegesít is mert nem merem kikapni az üléseket Ugye azt is mondtad, hogy inkább mindig a facelift / 2. iterációs kiadást kell venni. Szerintem is, továbbra is így van, még akkor is ha az sok helyen olcsosított (viszont a hibák javítva vannak és az alapvető dolgok ugyanolyanok ha nem jobbak)
Egyébként nyilván én is akarok majd többet jobbat újabbat, amint önálló keresethez jutok biztos be is nevezek egyre újabb segítséggel, de a mostani H -tól egész biztosan nem válok/unk meg. Viszont a mostani F -től sem, mert egyrészt már bocsánat de szarért-hugyért lehetne eladni, másrészt egy rendkívül megbízható, olcsón javítható és kiváló jószág, 8 szelepes, egy tökéletes kis gép.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #44302 üzenetére
Kapnak, elhiheted. Van itt a kerületben egy-két "hülyegyerek" korú rendőr látom mit művelnek, azért mondom, hogy ami ezelőtt volt a kombi fordok (nemtom pontosan mik voltak), meg ezek a h astrák, lehet nyugodtan venni
Gergőke88 lámpán én nem fedeztem fel különbséget, viszont a hűtőrácson igen. A facelift kicsit "V" alakúbb, nem olyan gyenes, illetve a króm alatt a műanyag rács-csíkok szélei festettek/krómozottak, valamint lennt (intercooler helye gondolom?) a rács ugyancsak krómozott a széle. Valamint a ködlámpák tartója (nem a lökös, hanem ami a lökösben van műanyag betét, amiben a ködlámpa van) az a régin egyszerű sima vízszintes csíkos, a faceliftes meg rombuszmintás.
Aztán lehet, hogy ez keveredik/keveredett, meg össze-vissza, meg felszerelésfüggő, de én ezekben láttam különbséget.
diablo1984 nem nagy a csomagtartó, de jó az elrendezése. F szedánhoz képest még jobban is el lehet férni benne
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #44305 üzenetére
Pont úgy néz ki mint az F kombi hátulja szerintem Kombi seggből nekem 2 dolog tetszik: Omega, meg valamelyik régi BMW ami még szép szögletes volt, de nem a hullásautó módon ami most megy náluk..
Egyébként valszeg igazad van, hogy a szedánság miatt.trassher mit garázdálkodtál anno itt a kerületben rendszeres volt a kézifékes kanyar de úgy konkrétan a focussal astrával meg 2 féle rendőr van: aki 30-40 -el megy nem tudom hányasban de lefogadom négyes mert ő spórol, meg az aki kb cikázik nyomja neki mint az állat. Nincs bajom velük, a többségük tud vezetni csak azért mondom hogy itt a teszt megvolt és kiállták már hány éve a próbát a magyar utakon
Declare szép jónak tűnik, de a motor ettől még szét lehetett cseszve. Az rendben van hogy egy szívós az örökéletű, de az is csak akkor ha rendben volt tartva és használva rendesen volt.
Mazda 6 meg döbbenetesen jó csak aztán azt javíttasd meg.. iszonyat bonyolult az egész, borzalmas ilyen szempontból.AMD Power hát igen, sokkal kevésbé agilis a kanyarokban stb. de azért van olyan autó amiből csak az a jó, vagy nincs is más. pl öreg bömöwök
Calogero hoppá, jahogy 3 verzió van. akkor én 2010 -em már Classic III? Az miben más mint a facelift?
-
haddent
addikt
válasz Declare #44344 üzenetére
Ez rendben van de akkor miért kell erőltetni ezt az agybeteg irányt? Hogy lassan csak turbós autó lesz, benzinből is, meg a többi. Nem túlzás ez? A környezetvédelem eltúlzott téma, ha annyira aggódnának akkor kommersz magánautóra nem lenne csak benzines, SŐT, csak CNG gázos. Dehát hülyíteni kell a népet, hogy ez a jó nekünk ez a jó a bolygónak ez a jó mindenkinek
Telefonnal baromi szerencsétlen voltál, én általában még képernyőtörés nélkül is megúszom, de kamerát hazavágni, hát tényleg iszonyúra nem volt szerencséd
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #44349 üzenetére
Utálom a VW -eket a dízelt meg csak messziről szeretem mert tetszik hogy füstöl mint a dög De van itt a környéken egy öreg VW Vento cl. Van rajta egy sportkipuff meg szerintem (hobbi?) szerelő lehet a srác mert úgy látszik rajta hogy csinálgatva van rajta minden. Na, azt még én is megkívánom néha, pedig mondom, ez aztán igazán nagy szó (mármint az autót, nem a szerelőt mielőtt beszólna valamelyik )
Declare de a zsiguli mit pufogott ki? folyt ki belőle hátul a benzin a tökéletlen égés miatt aztán annyi. A sok luxus-prémium behozott dízel mit pufog ki? Nem a rendes kormot mint egy tisztességes régi dög, hanem ezt a fullasztó mikro-nano valami hülyeséget.
De ha annyira fontos a gyártóknak a környezetvédelem akkor miért nem csak CNG gázos autók jönnek ki? Annál nincs tisztább egyelőre. Beleértve az elektromosat is, mert az az energiát is elő kell állítani. Ja, és a CNG parkolhat mélygarázsban is ha jól tudom, mertk önnyen eloszlik nem úgy mint az LPG.
De továbbmegyek miért nem hagyják a kamionosokat a dízel-cng vegyes üzemmel menni? stb...
Amíg így állunk nekem ne magyarázzák be, hogy 2 literes benzin helyett az 1 literes megváltja a világot ..[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #44358 üzenetére
Hát pontosan emiatt szoktak benzinest venni, nem? Pont ott van ez, hogy kalkulálhatóak a költségek. Üzemanyag az variálható és számítható, szervízköltség előrelátható és nem vészes. Míg a turbo dízelnél bármikor jöhet egy hoppszia 1milka turbó + nagynyomású + kettőstömegű. Fordított a logikád szerintem, legalábbis eddig mindig a fordítottját mondtátok.
A benzin fogyival sem értek egyet.. én olyan 7.5 és 10.5 közt vagyok. 7.5 az, hogy épp a kötelezőt 2000 -en rotyog végig iszonyú lassan gyorsítok stb, 10.5 meg amikor kerékcsigorgatva 5000 -ig elpörög minden sebességben, hármasnál feljebb nem is megyek stb... (Az persze világos hogy többet eszik)AMD Power hát az 1.6 8 szelepes F -nek nekünk is hót mindegy. Ha üveghangig pörgettem is megevett mennyit, 6 -ot?
Declare nem, azon akarunk vitatkozni, hogy a sok lelakott beimportált "szakszerűen" csiptuningolt dízel mennyivel károsabb és több szart bocsájt ki mint egy csóri kis zsiguli. Meg ugye még régebben jött elő, hogy hegyi levegő vs dízel vs modern dízel, és szerintem mai napig nincs egyértelmű tanulmány arról, hogy most akkor jó-e ez a apróra porlasztott dízel vagy még rosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Sokszor eszembe jutott már de sosem jutottam el a kérdés megfogalmazásáig most megint felötlött bennem:
automata váltóval hogy vigyázol arra, hogy hidegen jajj ne pörögjön sokat? Van benne valami védelem? És ha vészhelyzet van akkor b***ik rá akkor is inkább védi? Manuálissan ugye vigyázok-vigyázok de ha kell odataposok néhaitól nem lesz baj.
Pl. egy automata turbodízel, ott hogy vigyázol a bemelegedésre? -
haddent
addikt
válasz Declare #44368 üzenetére
Te se gondolod komolyan hogy drágábban megveszem az automatát hogy aztán manuálban pöckölgessem és mégse legyen manuális érzés De akkor megkaptam a választ, ECU figyel, és annak megfelelően elváltja magát kellően hamar, nem pörgeti túlságosan hidegen? A másikra viszont még nem: és mi van ha mégis kéne a pörgés hidegen egy adott pillanatban?
-
haddent
addikt
válasz Declare #44387 üzenetére
Persszeee 1000 lóerő aha Ebből a kisjány-bevásárló-dodgemből. Nagyon fasza ez a tuning meg chiptuning meg turbó csere nagyobbra és úgy tuning stb.. De megkérdezném már a kedves illetőt hogy hol a kipufogórendszer? Mert ekkora tuningohz minimum a down-cat jó méretes sport (nem a fing-dob, hanem a sport). Meg mekkora az ellenállás az intercoolernek, mekkora és hol van maga az intercooler stb.
Arról már ne beszéljünk hogy ez a kis műanyagfos úgy eltekeredik egy kövér gáznál mint anno amikor a ladákat úgy felfúrták nagyobbra hogy egyet lépett oda gyerek és egyből"keresztbebaszta"(ahogy a ladások mondják ), csak nem az autót hanem a féltengelyeket meg a kormánytengelyt meg a vezérlést meg mindent ami van. Meg a biztonság hol van ebben a kis takonyban? Mert erő elvileg van benne (bár vicc hagyjuk már), de irányítani nem lehet és nem is biztonságos.Na boccs a kirohanásért de kb szakadtam végig nem bírtam leállni ez vicc ez a kis piszokfolt Remélem viccnek szántad hogy neked kéne, mert ehhez képest a Te 1.7 dízel GTC -és egy BUgatti Veyron hót mindegy hányszor "erősebb". Egy igazi amcsi dög, legyen az csak egy 4 hengeres 2.7 -es mustang, körberöhögi legyen akár valós 997ps
Na de jó volt ki is köptem a reggeli kávét
Új hozzászólás Aktív témák
- Assetto Corsa Competizione
- Xbox Series X|S
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen