- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- 2024 - Íme a 23. héten megjelenő játékok listája
- The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Declare #36160 üzenetére
A belső még hagyján de autót mosni utálok. Az idegbaj kerülgetett amikor magam csináltam és 1-2 pötty maradt vagy a por megállt rajta. Inkább megcsináltatom és örömmel használom.
Sterimóm sincs, arra nem adok ki 60-70 ezret hogy megmossan a kocsit és akkor az még mindig csak egy hobby gép műanyag béllel amit ha rosszul kapcsolsz ki mehet a kukába.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Bati0501
őstag
válasz Declare #36301 üzenetére
De éppen ez az,h a dieselnél esetlegesen felmerülő költségek miatt alapból elvetjük mi a diesel autók nézegetését-illetve ahogy mi használjuk az autót,arra nem is kell/jó a diesel.
Am persze,utánanéz az ember.Csak ha van ~ két milkád egy autóra,akkor próbálod kiválasztani a lehető legjobbat,hagyva pénzt a különböző ktg-ekre,de ha ezt úgy csinálnád,h tudod,h a turbó ~100e km környékén kuka,kompresszor nem tudom,kettőstömegű is vhogy 100e környékén (ha automata,akkor a ktg 2-3 szorzót kap),kuplung is sanszos,főleg,ha már leveszik a váltót...szóval ha így nézzük,akkor vagy 1 misiért veszel autót- az előbb néztem,még a rendesen összetörteket is drágábban adják(VI Golf Variant), vagy gyűjtesz még,h legalább 3 misid legyen,h két milkás autót tudj venni.
Sztem nem logikus.Nem tudom,h te olvastad-e,én igen a becsületesnepper írását,h a magyar használt autó vásárlónak mi kell...abban van,h ha már vissza van pörgetve az órája,de lóg a bele,akkor is jó lesz,mert kevés km-es.
Na mi nem vagyunk ilyenek,de amikor még csak nézelődsz a neten,akkor első körben nem a majd 200e-et futott 4-5 éves autókat fogod először megnézni."A 3-4 eves autokban azert van annyi, mert az sanszosan meg 1 tulajtol van, kicsi az eselye a tekergetesnek " Ezt nem értem.
Épp azt kérdeztem,h h lehet,h ennyi autóban ilyen sok km van egy pár év alatt- és nem a visszatekerést hiányoltam.Ez a 3% a vadiúj,a három hónapos,a másfél éves és a három éves autókra vonatkozik.
És nem a legalább 3 éves autókra.VW Golf VI 2012- : 34 db
Max. 100e km: 19 db
Arány: 55,8%VW Golf VI: 253 db
Max. 100e km: 111 db
Arány: 43,8% -
haddent
addikt
válasz Declare #36325 üzenetére
Hát csak kicsit ellentmondásos a dolog még így is, mert dízel csak gyakori nagy(obb) távokra, ekkor viszont könnyen összejön ám az az x km amikor cserélni kell a turbot, kettőstömegű stb.. Ne értsd félre, nem leszólom a dízelt, épp azt mondom, hogy a szervizelés költségben most a sima benzin a legiolcsóbb, aztán dízel (ebből talán nincs is turbó nélküli már?), majd a legrosszabb sztem. a turbo benzin lehet.
De persze, hát még szép, hogy előnye is van. De az űrtartalom sokat nem mond el magában, a lóerő inkább. És (nekem) egy azonos lóerő, kissebb űrtartalmú turbó kevésbé kéne, mint egy turbo nélküli batár. -
Bati0501
őstag
válasz Declare #36320 üzenetére
Igen,persze,sztem is,de írtam is: Csak ha van ~ két milkád egy autóra,akkor próbálod kiválasztani a lehető legjobbat,hagyva pénzt a különböző ktg-ekre...
Elhiszem,h nem csak 100e-et bír,csak azért mondtam,mert jó párszor olvastam már,h ekkora futásteljesítmény mellett már volt,h előjött.
És mivel mi mondhatom,h csak városban használjuk az autót,szegény olyan,mintha vmi tesztpályán menne: indul,megáll,ajtó kinyit-bezár,motor ki-be,kátyúból ki-be....Illetve ahogy írtam,keveset megyünk,de azt így,ezért a diesel alapból kiesik,a turbósok meg azért,mert annak sem jó,ha egyhuzamban csak pár km-t van használva,aztán megállásnál hűteni is kellene....(nem tudom,h mennyire nehéz,de utólagosan be lehet építeni turbóhűtőt,ami úgy működik,mint a normál hűtő a kánikulában egy hosszú út után: a motor leállítása után bekapcsol és hűt)
Igen,azonos köbcenti szívó és turbós változatban ég és föld.
Pár napja a faceliftes Focus II után olvasgatok,mindenhol szinte csak és kizárólag jókat írnak róla,erről is olvastam egy cikket,h 280e km után kvázi semmi baja a diesel motornak.
Ennyit tesz,ha autópályán szedte össze ezt és nem a városban... -
AMD Power
titán
válasz Declare #36337 üzenetére
Amúgy igen! Nem az autók szaro* hanem , a tulajok suttyók. Ezért is van ez a sok roncs a világban.
Egyik promoteremnek van egy 7 éves Suzukija. A másiknak meg egy 5 éves SX4. Valahogyan elkezdtünk beszélgetni a téligumikról. Kérdem nektek milyen van fent? Azonnali válasz mind a kettőtől. A gyári téli van még rajtuk. Mondom mert? Mert drága rá a gumi. Én erre persze eléggé kiakadtam! Mondom drága Suzukis barátaim miért nem vesztek olyan autót amire van pénzetek gumira!?!? Mert mondom vagányok vagytok a 5-7 éves autótokkal de gumira meg nincs pénzetek. Szánalmasok vagytok.... Az olajcserét már meg sem mertem kérdezni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #36337 üzenetére
...szép, de én félek tőle hogy a mi c14nz-nk mennyire sírna 6ezres fordulatnál
tényleg, akinek ilyen van, az hogy használja? én ha pörgősebben megyek pl főútra felhajtásnál, akkor 2ben kb 40ig, 3ban kb 70ig, aztán 90nél felrakom 5be... ha pedig városban nyugis tempóval, akkor már 30nál felrakom 3ba, 40nél 4be... (nincs fordulatszámmérő)
előzésnél vagyok kicsit bajban, mert ha pl 50nel haladó kocsit kell megelőzni, az sima ügy 3ban, viszont ha 70nel haladót kellene, ott 3ban már van hangja becsülettel, 4ben pedig alig gyorsul... sajnálom szegénynek kitaposni a belét 3ban ...pedig elvileg gyorsulna ott 90ig is lazán
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
haddent
addikt
válasz Declare #36337 üzenetére
Még mindig azt érzem, hogy feleslegesen bizonygatsz, mert elbeszélünk egymás mellett. Itt annyiról van szó, hogy turbo nélküli benzin és (turbo) dízel közt ma már olcsóbb a szervizköltség, kevésbé kényes a benzin és sokak, köztük én is, inkább fizetek havonta egy kis összeggel többet üzemanyagra, mint "hopp váratlan 200 ezer" és ez még csak nem is motorhiba, csak a turbo kényeskedik. Még egyszer mondom, ez turbo nélküli benzin vs. turbo dizel. Nyilván nem is fair az összehasonlítás, de ettől még megtörtént.
A másik a turbo benzin vs turbo dizel. Na itt már (szerintem) egyértelműen megint a dízel, nekem inkább az kéne e kettő közül.
Harmadik a turbo nélküli benzin vs turbo benzin itt meg attól függ mire kell, de megint inkább a turbo nélküli.Én értem, és elhiszem, hogy neked meg sokaknak jól tartja magát a turbo, de én személy szerint ettől még félek tőle és nem ez nem alaptalan sajnos, ennyi. Legalábbis én nem fikáztam semmit/ nem akartam, hogy úgy hangozzon
-
haddent
addikt
válasz Declare #36342 üzenetére
Mindegy felejtsük el Viszont engem már régóta izgat a dolog, hogy itt "szívóbenzinesekről" beszéltek többen. Nem injektorosak ezek már mind? Mármint a rendes, igazi szívó már nagyon, nagyon régi kell legyen, nem? (Nem kötekedés csak én úgy tudom még az F astránk is injektoros már és az se mai gyerek)
-
gzbotii
veterán
válasz Declare #36337 üzenetére
Engem gyakorlatilag kiver a viz...szeretnek kozelebbrol kocsit valtani, de olyan dolgokat olvasok itt...hogy sokan hogy elhanyagoljak, lerugjak, felelik...aztan johiszemuen megveszik...majd kopp
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Declare #36349 üzenetére
Aztan raun, 5 eves kocsijara rakolt 150k, hogy nezzen es mennyen is valahogy es eladja me egy rakat tevekaki. Kulsore szep, keves km, szervizkonyv (markaszervizekrol is volt par remtortenet a masik topicban)
Aki megveszi, az meg oralisan kozosul egy loval kozelebbrol.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
AMD Power
titán
válasz Declare #36349 üzenetére
Ennyi! Szóval innen is látszik ,hogy nem a technikával van a gond. Szerintem ha az ember ésszel használja az autóját, lehet bármennyire is új, sok sok üzembiztos km lehet vele menni. Nem csak a "régi" autókkal. Sok okos telefon van, okos óra, okos hűtő , okos autó... Csak okos ember nem jár mellé.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#81556480
törölt tag
válasz Declare #36693 üzenetére
én nekem elment a kedvem a benzines kocsiktól. családba van 525i e39, az se akar menni. pedig jó a motorja. de nekem akkor is jobban bejön a dízel alulról jövő nyomatéka. még egy 1.9 tdi oktit is jobban kedvelek. Ezért vagy ha köv kocsi bmw lesz, akkor 320d. fogyasztásba is sokkal jobb
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #36887 üzenetére
magyar rendszámmossal ha kiküldik, akkor mindenképpen fizetni kell, ez a nem én vezettem, hanem egy családtagom dolog már nem működik pár éve, max a pontosztásnál lenne lényeges, de azt meg nem kérdezik, mert nekik is a lóvé a lényeg!
németben én is szoktam gyűjteni a piros villanásokat, az a legkellemesebb, mikor éjfél körül ki sem látok a szememen és villan..... remélem sosem küldik ki, mert már egy kisebb vagyont elvillantottam a német utakon(főleg kis városokban, falvakban az esti 30-ast nem tudom betartani......csúnyán nem....)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #36889 üzenetére
én azt tudom, hogy amit nekem kiküldtek, azt be is kellett fizetni, évekkel ezelőtt volt olyan, hogy lenyilatkoztad, hogy egy családtagod vezette az autót és nem kívánod megnevezni, ilyen módon el tudtad kerülni a bírság kifizetését! na ezt a részt törölték el, így amit fizetni kell, azt ki is fizettetik, nincs kibúvó alóla már, csak az üzemben tartónak küldik a csekket, verje le ő a sofőrön ha tudja....
-
hdman
őstag
-
hdman
őstag
válasz Declare #36904 üzenetére
A chipp az nem HW, hanem átirják a motorvezérlő elektronikát (ECU). Az nekik 0-ba kelrül. Pár dolgot megváltoztatnak és kész. Olvasd el pl ezt: [link]
Nézd meg pl az e60 bömös 25d és 30d között csak SW különbség van, maga a felépités csavarra ugyanaz. Ugyanez a Volvo D5 mocijánál, meg még pár motornál.
Opelnél lehet van különbség, pl 1,9cdtiből van 100,120,150 lovas.
Még az előző tulaj cserélte, nincs róla papirom, csak ő mondta, hogy már volt cserélve, de megnéztem és gyári márkáju van rajta. Szóval most vagy bontottra cserélte, vagy ujra, vagy a belét ujitották fel,azt már nem tudom. Amig megy, addig ok
Sopron city :)
-
haddent
addikt
válasz Declare #36944 üzenetére
Nyilván ez leegyszerűsített elnagyolt vázlat, de az "elméletileg látszólag ugyanaz" és a gyakorlatban anyagminőség stb.. (nem tudom a zsargont, ez egy külön szakma..) eltérhet. Én ettől azért tartanék. De biztos marketing is, illetve biztos ki lehet fogni olyan példányt ami csak marketing miatt lett a gyengusabb.
A második felével természetesen teljes mértékben egyetértek. Itt a probléma azzal kezdődik, hogy szerintem egy opel által belőtt mindenhol működő nagyon visszafogott kis középérték is 100x biztonságosabb és jobb mint egy kiskínai vagy utca sarki sufnis által beépített, jó ég tudja ki által programozott felülírás.
Mondom, ha valóban ezt egyedileg a te autódra, a te környezetedre szabná egy szakember valós terhelés mellett mérve, akkor fasza lenne (szerintem) -
-
-
-
hdman
őstag
válasz Declare #37095 üzenetére
Lehet. Általában prémiumot tankolok, főleg télen. Plusz mióta nem megyek havi 3000km-t.
Ma viszont munkába menet kidobta a check engine-t, meg az esp-t. Rántott egy kicsit és nem reagált a gázra. Félreálltam, reboot, azóta jó. 2 hibát tárolt el, gázpedálállás szenzorral van valami gebasz. Gyorsan kitöröltem a hibát az obd kütyümmel, hazafelé már nem dobta be. Attól függetlenül hétfőn megy dokihoz
Sopron city :)
-
haddent
addikt
válasz Declare #37250 üzenetére
Hogy oszinte legyek nekem eddig az osszes auto kenyelmetlen volt amiben ultem. Ikeas hajlitott rugozos szek/fotelhoz vagyok szokva
De egyebkent en eleg magas vagyok 185-190, nehez jol beallitani. Elegge hatratoltam, a kormanyt kicsit kiemeltem es elegge hatra is dontottem. Szerintem igy nem rossz egyaltalan, egyedul az zavar hogy a fejtamla teljesen haszontalan nem lehet donteni...
F astrahoz kepest sokkal jobban tart egeszen kicsit sportos oldalrol tartos egyebkent szamomra. Citroenek nagyon puhak de semmit nem tart, ford szvsz hasonlo ehhez, bmw 5 es x5 ben ultem meg hat az persze szep kenyelmes bor ules stb.. De nem ereztem hogy hu ezt bevinnem a lakasba is olyan joAz aprosagokrol: igen ezekben igazad van, de ez mind hiaba ha a lenyeg nincs meg.. Es szerinte a kis gagyi modelleken ez nem olyan mint egy jobbon luxus markab belul sem
-
haddent
addikt
válasz Declare #37254 üzenetére
Hat ha 100 paci felet van a "gyenge" akkor igen de en az ilyen egeszen nyomott kis dolgokra gondoltam, 3 hengeres kis kocakergetok
Igen az ules nalam is hasonlo, hat.. Ketot kozt valahol fejemet meg elbirom. Karom nekem ablakkavan van kiveve ha epp nagyon manoverezek akkor nyilvan figyelmesen "versenyzo markolasban"[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #37259 üzenetére
Pedig szerintem is gyönyörű. Ugyanúgy ahogy a Honda NSX is az marad, örökre.
Aki látott már olyat élőben, az tudja miről beszélek (feltéve ha bejött neki).
Mondjuk a cikkírót sem annyira értem, még ha igaza is van. Először:
Egy ilyen szép Mitsubishi 3000GT ettől függetlenül ma is igazi álomautó.
Később:
Egy korszakhatáron született, már kerek, de mégis nagyon a '80-as évekSzerintem meg annyira szép és kortalan - pl. a Ferrarikon sokkal jobban meglátszik hogy mennyivel korábbi egy adott modell.
Szóval nekem ebben semmi 80-as évek nincs - mit mondjunk akkor az F Astrára
Lehet hogy egyes dizájnelemek akkor jelentek meg, de nekem ez ránézésre egyáltalán nem azt sugallja hogy óóóóó, ez már 30+ éves, régimódi dizájn
Remélem, értitek, mit akartam ezzel az egésszel kifejezniPostázást nem vállalok.
-
nagyúr
válasz Declare #37262 üzenetére
Hát igen kinek mi... amikor deicide vette az OPC-t én pont azon gondolkodtam, hogy basszus miért nem vett egy NSX-et az árából. Nekem az az autó maga a stílus, másnak meg, mint neked, csak egy öreg japán fapad verda. Az OPC is repeszt, de bennem mégsem kelti azt az érzést amit kéne. Az NSX kisugárzása, a külseje, hangja, egyszóval minden porcikája azt sugallja, hogy ez egy kőkemény versenyautó. Egy ikon.
Persze mostmár abszolút meg tudom érteni deicide-ot is, az opc gondtalan, erős, kényelmes
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #37262 üzenetére
"Napi drivernek" (mostmár, hogy tudom milyen az, a H Astra óta [és akkor itt megemlítendő, hogy van ennél extrásabb nyilván]) én is egy modern gépet szeretnék. Pl. egy V6 Insignia
De biztos gyűjtögetnék 1-2 régi gépet. E30-E39 M5 -ök, '69 -es Chevy Chevelle SS, és biztos kéne egy rat truck is
De igen, napi szinten, biztos, hogy valami új és kényelmes gépet szeretnék. Nem feltünési viszketegségről árulkodót, de sportosat, jót.
Sőt, mondok egy vadat, ha egyedül használom 99% -ban akkor elgondolkodnék egy motoron[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #37273 üzenetére
ja, ez is bennevan, de az emberek nagy része előbb ad ki pl 400ezret egy autóért úgy, hogy tudja hogy időszakosan rá fog költeni x összeget, ami egy új autónál szinte kizárt, de mégis könnyebben kivitelezhető, mint egyben lerakni mondjuk 3milliót... meg hát azon is sok múlik, hogy milyen állapotot fog ki az ember... 3 éve van nálunk az astra és a tavalyi komolyabb karosszériamunkát leszámítva szerencsére nem volt komolyabb baja: belsőlevegő keringető venti, hozzá előtét ellenállás... új akku, alapjárati motor, bontott generátor, irányjelző kapcsoló, ajtóteleszkóp és kb ennyi... de hát most lesz áprilisban 23éves a gép... töredékét költjük rá, mint pl munkatárs a fele ilyen öreg daewoo lanos-ára ...pár hónap múlva komplett vezérlést cserélünk, mert fene tudja mikor volt és ezzel se kell nagyon foglalkoznunk a jövőben
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
AMD Power
titán
válasz Declare #37311 üzenetére
Nekem pl "nagyon" megérné egy új autó. Főleg ha azt nézem ,hogy én max évi 10e vezetek, nekem egy ilyen új autó 10 évig autó lenne. De mondjuk pl ide panel elé nem vennék drága autót. Állandóan azon agyalnék mikor lopják el vagy húzzák, törik meg.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
hdman
őstag
válasz Declare #37338 üzenetére
Ma hoztam el. Nem találtak semmit, nincs semmi elégve, megolvadva. Szijak, minden ép. X akta.
A 2 honapos Dayco ékszijat viszont kicserélték, mert hidegen mindig sikitott mint a fürdős kurva. Most kapott egy Gates szíjat, ezzel eddig kussban van, de majd elválik.
AMD Power: vicc. nem fogok egy Astra kategoriás autót 3m csont alappal megvenni, felextrázva meg már 5-6+ milla annyit meg már nem ér. Ergo marad a 3-4 éves full extrás 3 milléért.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Okos Otthon / Smart Home
- Filmvilág
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Realme GT 2 - aláírjuk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen