-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31401 üzenetére
"A Ford ugyanaz, de nyári abroncsokon gurul. Körülbelül öt km/órával kisebb tempónál kezd kacsázni, mint téli gumival."
Ez inkább arról szól hogy ne járjunk tengelyenként nem egyforma gumival.
Nekem az jött le, hogy sokkal gázabb egy téli meg egy nyári egy tengelyen (vagy akár 2 nagyban eltérő nyári), mint 2 jó minőségű, egyforma téli, nyáron.
Meg arról hogy hülyegyerekeknek nem adunk autót a kezébe, pláne nem 80 LE fölöttit, de ez már más téma.
Ne érts félre, nem szándékom a télivel-nyáron kérdéskörben állást foglalni, nem arról szándékoztam véleményt mondani.Postázást nem vállalok.
-
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #31401 üzenetére
"A nyári gumival körülbelül öt kilométerrel lassabb tempónál kezdődött meg az orrtolás."
Most én vagyok a hülye, vagy ez tényleg azt jelenti, hogy jobban tapadt a kanyarban a téli mint a nyári?
Mert ez alapján ajánlott a téli garnitúra használata nyáron ... mondjuk nem 35 fokban, de 25 körül ja.
Vagy én értelmezem rosszul? Szerintem a kenődés miatt pont a télinek kellett volna előbb elengednie az aszfaltot a kanyarban.(#31422) erikke17:
Pont azt produkálja a nyitva berohadt EGR, hogy nehezen indul a gép, mivel már akkor visszajut a kipuff gáz a szívó oldalra, és így kevesebb a friss levegő. Ha még azt is írja ki a gép, hogy EGR hiba akkor 100%, hogy az lesz.
Próbáld meg leszedni és alaposan kipucolni. De előfordulhat, hogy a szorulás miatt meghalt a mechanika vagy a motor is és akkor cserélni kell.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #31459 üzenetére
mi most azért teszteltük a kb 2000km alatt a téli gumikat, hogy működnek és semmi baj nem volt átlag 90nel mentünk főutakon, autóúton 110el, nem csúszott, komolyabb fékezésnél megálltunk, stb voltak útközben hűvösebb-melegebb napok, miskolc környékén millió emelkedő-lejtő... 1 pillanatra nem nyikorgott a gumi, hogy kezdene megcsúszni... rengeteg a megoszló vélemény arról, hogy a téli gumi hogy viselkedik nyáron, de a totalcar-os tesztből is az jön le, hogy a puhább szerkezetéből kifolyólag jobban tapad és emiatt valamivel jobban kopik... az audis esetben meg franc tudja mióta használták így a kocsit: lehet, hogy a megengedett 90es tempóval soha nem érte volna őket baj, de efölött ennyivel már az íven is megcsúszott a kocsi az azonos tengelyre felszerelt különböző gumik miatt... lehet, hogy ha azon a tengelyen másik oldalt is ugyanolyan gumi van, akkor semmi baj nincs
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #31461 üzenetére
sétálj végig egy parkoló mellett bárhol a városban és nézd meg mennyi kocsin van most is téligumi ez az audis volt a közelmúltban a legdurvább eset, ami főleg a guminak köszönhető, de ez sem városban 50nel, vagy főúton 90nel történt, hanem 140nél, tengelyenként eltérő gumival... nincs tiltva, hogy egész évben téligumival járjon az ember: ha annyira balesetveszélyes lenne, nem is engednék így műszakizni a kocsit és a rendőr fejbelőné az összes téligumival közlekedőt... komolyan nézd meg mennyi ember jár folyamatosan téli gumin, mert alig mozdul ki a városból, 40-50km/h-s átlaggal tesz bele évi 5000km-eket és pazarlásnak tartja a 2 szettet ha minden napra jutna 1 téligumis baleset, aláírnám, de tudsz mutatni olyan cikket balesetről, ami egyértelműen a nyáron használt téli gumi miatt történt? szvsz ez nagyon fel van fújva
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #31463 üzenetére
olvastam ezeket a cikkeket, ezek vélemények... olvastam valami michelin-es termékfejlesztő irományát is erről, meg is lepődtem, hogy ő nem óv a "nyáron télitől", hátrányoknak csak a valamivel nagyobb fogyasztást, nagy sebességnél nagyobb zajt és a kicsit gyorsabb kopást hozta fel (de a kopásnál előbb bekövetkezik így is jóval a gumi elöregedése, ha keveset megy az ember) a totalcar-osok is arra számítottak, hogy a téli gumi jobban fog csúszni, mint a nyári, aztán pont fordítva alakult, mivel nagyobb a tapadás: ők is meglepődtek... ez már a tapasztalat olaszországban meg a 4évszakos gumikat is tiltják, tehát az sem tuti megoldás... arra az emberek 90%a azt mondja, hogy semmire nem jó: télen közel nem úgy tapad, mint egy téli...
oké, hogy a híradó nem mond be ilyeneket, de azért a balesetek nagyja kikerül ilyen-olyan hírportálra, ahonnan visszakereshető konkrét esetet 1et nem találok, ami kimondottan gumi miatt történt
leírtak közül amit mi tapasztaltunk a 60le-s 1.4es astra-nál:
nagyobb fékút? 50 / 90km/h-ról megálltunk mindenhol időben... nem úgy vezetünk, hogy folyamatosan az előttünk haladó seggébe szorulunk, mert ekkor akármilyen gumi lehetne a kocsin, reflexidőn belül már bele is mennénk vészfékezésnél
gyengébb menetteljesítmény? 50 / 90km/h-s sebességnél nem vettünk észre romlást (korábban 13as nyári gumi volt fent, a téli 14es)
menetzaj? ekkora sebességnél még nincs jelentős zaja a guminak
fogyasztás? 1.4l 8 szelep, központi befecskendezés, nem izmos gép, de 4.5-5liter közt megálltpeace
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #31465 üzenetére
ez volt féltávnál a tankolás telire 848,5 km 5.2 ide az átlag, de az út 2. szakaszának csak az elején (miskolc környéke) voltak hegyes-völgyes szakaszok, utána tokajtól kecskemétig már sík terep, jobb fogyasztás... majd rátankoltunk, elmentünk siófokra, stb, pontos értéket nem tudok belőle számolni, de ez 4.5-5 közt van
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Findzs
addikt
válasz Declare #31474 üzenetére
ez sem megoldás sajnos
a magyar emberek vannak annyira számítóak és ravaszak szarrágók (tisztelt a kivételnek), hogy kötelező szerviz előtt visszaállítanák/állíttatnák az órát gondolva a pár éven belüli eladásra
vagy ahová viszi az ismerős és kevesebbet írnak be a valósnál és majd eladás előtt visszatekeri stb.én annak látnám értelmét ha a gyár ezt nem tenné lehetővé úgy mint most arra hivatkozva, hogy javítás miatt fennhagyja ezt a lehetőséget
(a totalkaros cikket elolvasva jobban megérthető mire gondolok)
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #31496 üzenetére
Ha lecseréled a hátsó dobot, - nem fogsz elérni teljesítmény növekedést, mert a gyári rendszerben akkora fojtás van, hogy a hátsó dob szinte már semmit nem számít, csak az autód hangja lesz sportosabb.
Tuningal azt akarjuk elérni, hogy a motorból minél gyorsabban és könnyebben távozzon a kipufogó gáz.Ha kipufogó rendszert akarsz tuningolni, érdemes a leömlővel kezdeni, óriási jelentőséggel bír az autód menetteljesítménye szempontjából.
Tuningnál a katalizátort ki szokták hajítani, fojtja a motort, azonban a szabályzott katalizátorokat nem lehet csak úgy leválasztani, mert megnő a fogyasztás, hisz a motor rossz adatokat kap. Érdemes a csöveket is lecserélni, megnövelni az átmérőjüket.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #31486 üzenetére
A gyár elvileg úgy állítja be az autóit, hogy tibeti és hawaii-i légnyomás és hőmérsékleti viszonyok között is tökéletesen működjön. Valami ilyesmit hallottam ... Amikor pedig ilyen módon tuningolnak akkor nem csinálnak mást, mint az adott viszonyokhoz hangolják a motort. Nagyon nem mélyedtem bele sose a témába.
A másik indok pedig az lehet, hogy maradjon az alkatrészekben tartalék. Oké, hogy a váltó elvileg kibír 400-450Nm-t, de lehet, hogy nem addig, mint amikor csak 300-al van tekerve.
Lehet, hogy a hajtókar meg a főtengely, hengerfej + csavarok is kibírják azt a rúgást ami ezzel a növekedéssel jár, de lehet, hogy az sem annyi ideig, mint gyári beállításokkal. Vagy vehetnénk például a turbót is ... Ezek az én gondolataim.A szívósor pedig lehet, hogy a megnövekedett töltő-nyomás miatt murdelt meg nála.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mohabá 007
aktív tag
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #31554 üzenetére
a VW konszern 1.9TDI motorjában nem a vezérlés hajtja a vízpumpát (mint az opel 1,9-esében,) hanem a hosszúbordás szíj(mint pl a 2 literes benzines renault-omban). tehát így spórolhatott vezérléscserekor, de valszeg azt nem vette észre, miközben épp lefő a motor mint a kávé és annyi is volt!
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #31559 üzenetére
a vezérlés cserének nincs köze a vízpumpához 1,9 tdi esetében, csakúgy mint a féktárcsának és a szilenteknek! ez utóbbiakba azért közvetve akár bele is lehet halni, a vízpumpa ha adja megfelé magát, akkor általában elkezd csepegni, vagy hangot ad ki, összeszakadni előjelek nélkül nem szokott!
gban: annyit érdemes róluk tudni, hogy a chevy európából elhúz, így alkatrész árak és utánpótlás kissé nagyon változni fog![ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31563 üzenetére
Vízpumpát én minden második vezérműszíjjal cserélem, gondom még nem volt.
Vízpumpát azért kell a szerelőm szerint a szíjjal együtt cserélni, mert az új szíj jóval feszesebb, és egy kopott vízpumpa esetleg nem fogja bírni a feszítést.
De akkor is, ahogy diablo1984 is írta, szerintem is az elhalálozásnak vannak azért tünetei.
Még ha gyorsan el is folyik a víz, úgy megy tönkre, akkor is a duplán kifizetett vezérlés szétszedés - összerakás a legnagyobb kár ha az ember odafigyel és időben észreveszi hogy valami nem oké, az autó visszajelzései alapján, illetve odafigyelve a vízre - ez amúgy sem árt függetlenül a vezérlés-cserétől.Postázást nem vállalok.
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #31563 üzenetére
de épp ez az, hogy nem kell szétszedni érte annyira, mert olyat, amit nem a vezérlés hajt, akkor arról leveszed a hosszúbordást, leengeded a vizet, pár csavar tartja a vízpumpát, leveszed újat berakod, szív vissza és kész! megvan viszonylag rövid idő alatt! nem kell sokat belezni érte mint a vezérlésnél!
az volt a furcsa nekem, hogy az opel-es fiat motornak a vezérlés hajtotta a vízpumpát is és elbarikádozva volt! azzal cserélni kellett persze, mint ahogy írod is, de az általam írtban nem, felesleges a kettőt összekötni!
amúgy a vezérlés sem annyit bír mint írják, hanem jóval többet, de ez az a rész amit elővigyázatosságból kell cserélni, mert ha megnyikkan(szíj szakad, görgő beáll, stb), akkor viszi magával a motort is! attól függetlenül jóval többet is kibírna, mint ahogy ajánlott a cseréje!
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31566 üzenetére
Persze, pont az ugrott be nekem is hogy ott nincs folyamatos, állandó vízhőfok kijelzés.
De sehogy nincs megoldva hogy jelezzen ha magas a hőfoka a víznek
Pl. check engine vagy külön lámpa, esetleg a kijelző írogat üzenetet, stb. - csak elképzelni tudom hogy mi lehet ott a megoldás, F-em van.diablo1984: nekem is mindig azt mondja a szerelő (pedig volt hogy fölé mentem az ajánlott periódusnak), hogy ránézésre (hajtogatja, összegyűri, megtekeri hogy megnézze, látszik-e valami nyoma az öregedésnek) hibátlan a szíj, bőven időben cseréltük.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31589 üzenetére
Szerintem mindez azért alakult így, hogy el tudják adni a Cheviket.
Azok mozogtak a régi Opelek szintjén, és ha az Opelek ára ott marad ahol volt, azokat senki nem vette volna meg ugyanannyiért.
Csak hát ilyen feltételekkel sem vették meg azokat annyian mint várták (elvileg a minőség nem éri el az Opelét, de ezt csak hallomásból tudom, nincs ilyen irányú tapasztalatom, ezért is kérdeztem erre hogy na ez akkor most jó vétel-e, de minőségileg nem mondott senki semmit rá), és az Opel eladásai is csökkentek, a sok más ok mellett a magasabb ár miatt is, így rájöttek a GM-nél, hogy jól bekavartak saját maguknak, nulla haszonnal.Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz Declare #31589 üzenetére
Egy Ford vagy Skoda is messze nem prémium kategória és mégis ugyan abban az árban vannak. Mint az Opelek. De ez igaz még a SEAT-ra is. Renaultnál is csak a Fluence a kivétel. Lásd Clio, Megane stb...
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31601 üzenetére
itt Nemetorszagban pl ugy van, hogy ha hitelet akarsz felvenni, azt csak akkor kapod meg ha ellenöriztek, hogy a bevetel/kiadasaid alapjan tudod e fizetni realisan
Elvileg Magyarországon is.
Csak Németországban nem írnak be hamis adatokat, a melós normálisan dolgozik, nem lóg, ezért nem is rúgják ki, ott a vállalkozások sokkal kevésbé mennek csődbe, mert sokkal inkább jelen van a fizetőképes kereslet, így szintén kevésbé rúgják ki a melóst, kint nem rúgják ki a melóst hogy a haver / rokon / stb. kerüljön a helyére, és sorolhatnám.
Ne értsd félre, én sem vennék föl hitelt autóra, és nem védeni akarom azt a jelentős réteget aki igenis önhibájából nem tudja fizetni hitelt, mert túlvállalta magát, de vannak tényleg nem önhibás (vagy nem banki hibás) esetek is szép számmal (ha nem vesszük eleve az autóhitelt önhibának ).[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
veterán
válasz Declare #31601 üzenetére
Jellemzően passzív követője vagyok a topiknak, 16 évig Opelem volt, több mint 10 darab (talán 13?), illetve a családban is megfordult minimum 5 db.
Most VW Golfom van, mert ennyi Opel után besokalltam a márkától, de ettől még ugyanúgy szeretem.Két észrevételt szeretnék tenni a mai hsz-ekhez:
1. "VW-t drágább fenntartani." Ha nem márkaszervizbe hordod, akkor kb. ugyanannyi a szervizelése, egyáltalán nem fogyaszt többet mint egy összevethető Opel. Talán a cascó kicsit drágább rá, én évi 45 ezret fizetek 100 ezres önrésszel a Golf 6-ra. Szvsz kisebb lesz az értékvesztése.2. "Ford minőségibb mnt az Opel" Neeeem! Több év Vectra C után ültem át egy jelenleg is aktuális Mondeoba (munkahelyváltás miatt), sírni tudtam volna, tiszta Wartburrg fíling volt: bazi nagy hely, de kongó ajtó, olcsóbb műanyagok, az ajtó kárpit nyáron leszedte a könyökömről a bőrt. A futóműve viszont jobb, ugyanazt tudta a mezei Mondeo kanyarban mint a sportfutóműves Vectra C. Soha Fordot nekem.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31605 üzenetére
Volt egy érdekes cikk vagy műsor, már nem tudom, a lényeg, hogy teszteltek egy alacsonyabb kategóriás autót, biztos nem ez volt, de legyen a példa kedvéért egy F Astra, 1.4, 60 LE, fapad.
Nézegették, jó, jó,az ára meg egyenesen kitűnő, de tegyünk már bele egy légzsákot. Meg egy emberes motort, ABS-t, klímát, el. ablakot, stb., mert mindez ott van ugye a választható extrák között. Legyen még könnyűfém felni, automata váltó, meg állítható kormány is. Így a kiinduló (szándékosan fals) 2 milliós árból lett 3,5 millió. Ok, de van egy igen jó kis F Astránk, 3,5-ért. Akkor már nézzünk körbe - hoppá, ott van az Audi A3 alapmodell, ami mindezt tudja, és 3,6 (megint direkt fals ár, de lehet 3,2, 3,5, vagy 3,7 millió is, lényegtelen, már nem emlékszem pontosan a számokra, hogy ugyanannyi volt, épphogy több volt, vagy még alatta is volt a második autó). Akkor válassz, F Astra, vagy Audi A3 ugyanannyiért, ugyanazzal a tudással?
Mindebből azt akartam kihozni, hogy nem biztos hogy minden esetben a drágább a túlárazott, lehet, egy ugyanazt tudó "olcsóbb" még többre is jön ki ugyanazokkal felszerelve, mint egy alapból drágának gondolt modell.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31609 üzenetére
A lényeg, hogy egy olcsóbb gyártó olcsóbb modellje drágábbra jön ki ugyanazzal a felszereltséggel kérve, mint egy drágább gyártó drágább modellje - mert utóbbinál minden alapfelszereltség.
Nem ezek a modellek voltak, és a komolyabb autó az valami nagy BMW volt, az ár meg 10M környékén, csak példaképp írtam ezt a két modellt mert "hasonlítanak".
Vagyis végy pl. egy Skoda Superb-et, legyen mondjuk 8M, tégy bele mindent, lesz 11,5 - pont ennyi egy BMW, ami alapból ugyanazt tudja mint a full extrás Skoda, viszont a két kategória azért nem ugyanaz (szintén ne vedd pontosan a modelleket, meg az árakat, remélem így már átláthatóbb a mondandóm).Postázást nem vállalok.
-
Findzs
addikt
válasz Declare #31710 üzenetére
attól még benézhetnének néha, lassan már csak 2-3 -an fogunk itt beszélgetni
néha benéz valaki tanácsért mondunk neki valamit aztán vissza se jön többet, azt se tudjuk megjavult -e a problémája vagy nem, vett -e kocsit vagy nem
mi az a doxa?
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Declare #31712 üzenetére
nem hallottam most már ezt is tudom
(#31713) Pitu:
grat. balesetmentest
mennyiért vettétek?(#31717) AMD Power:
testszik jól néz ki, bár az a nagy légbeömlő az első lőkösön furcsa kicsit
egyébként meg jól le van maradva most az opel a vw -hez képest, nem?(#31722) KonzolKartel:
jó lett, de örültem volna egy ilyennek mikor még a h astrám volt[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
TasiA
senior tag
válasz Declare #31816 üzenetére
az én főnököm most nullázta le a 2 éves SuperB-jét (2.0 dízel). Az ugyan ezt csinálta állandóan. Indít, padló , széné húzat, majd érkezéskor azonnal leállít. Nincs 100-ezer az autóban, motor OFF, kapott rá egy 5000- eurós ajánlatot, javításra. otthagyta, kihozott egy Octaviát. Mondjuk ő megteheti, de, ha ezt az autót te veszed meg épp a vég előtt, akkor igen nagy szívás.
-
félisten
válasz Declare #31820 üzenetére
15k km enekent olajat cserelünk,
amit a gyar eloir, a japan dizelemnel 30k az intervallum
dizellel hidegben meg kimeletesebben banunk hideg inditasnal,
ahogy a benzinessel is, ez az olajfilm miatt van nem a dizel-benzin miatt
ha nagyon meg lett haktva autopalyan mondjuk, akkor a pihenöbe satufekkel beallva nem ugrunk be a toitoi ba azonnal leallitva a motort,
ez a turbo kenese miatt van, no es kell kicsit varni , hogy a motor visszahuljon kicsit, szinten nem dizel fuggo
vagy a klimat erdemes telen is neha bekacsolni, vagy hosszu nyari ut utan mielött lekapcsolja a kocsit az ember, kinyomni a klimat par perccel hamarabb, h kiszaradjon...
ez minden klimas autora igaz
-
Tomoty
aktív tag
válasz Declare #31820 üzenetére
Szívóbenzin nem ennyire "macerás", elég neki indulás megelőzően 10-20 sec járatás, hogy felkapja az olajat.
+ a turbós autóknál a turbó visszahűtésére való a megállás utáni pár perces járatás. Nálam nincs ilyen. Cserébe az én 1.8-as benzinesem soha nem fog 7 liter alatt fogyasztani.
az olajcserét meg nem tudom ki találta ki 30ekm-es intervallumra. Annak biztos elmentek otthonról, szóval tényleg érdemes 15ekm-enként cserélni.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
félisten
válasz Declare #31835 üzenetére
Miert ne lehetne osszehasonlitani? Ott meg nagyobb az igenybevetel. Ja altalaban okossabb mindenki, mint az autogyarak, amik kifejlesztik a motort es hozza ajanljak az olajat. Csak tudnam miert? Miert gondolja barki, hogy jobban ert hozza, mint az autogyar?
Mert megyek evi 10 ezret kb (most meg annyit se, havi 500 km max) es igy 2 evente ledobom az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
-
Findzs
addikt
válasz Declare #31919 üzenetére
ez komoly téma
én magam se tudom sokszor eldönteni mit akarokegyszer úgy gondolom kéne egy jó kocsi nembaj ha hitelből hisz fiatal vagyok (viszonylag) mikor ha nem most
másik oldalon meg ott van, hogy minek a jelenlegivel is ugyan oda megyek, a- ból b -be.viszont 10-15 éve megtehettem, hogy vettem szinte új, pár éves autókat f astrát, g astrát, h astrát és most visszagondolva rá, hogy hány milliót buktam rajtuk bizony bánom
a józan ész azt diktálná, hogy egy minél olcsóbban fenntartható minimális kényelemmel és minél nagyobb biztonsággal felszerelt kocsival járjon az ember, de a kisördög az ott van sajnos
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
adidas4death
aktív tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HBO Max & OD topic
- 3D nyomtatás
- EAFC 24
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Diablo IV
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest