- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
WP14
őstag
válasz Szada85 #73737 üzenetére
Lehet maradi vagyok, de én már most tartok attól, hogy valamikor kénytelen leszek "okosautóba" átülni, amiktől annyira idegenkedem legalább, mint az automata váltótól (és dízelektől ).
Minél okosabb az autó, annál hülyébbé válik a tulajdonosának pénztárcája.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Szada85 #73745 üzenetére
És mindez, amiket leírtál, sokkal komolyabb vizsgálatokkal, pszichikai szűrésekkel, gyakorlati felkészítéssel, több és szigorúbb rutin és gyakorlati vizsgával hatákonyabban és olcsóbban megoldható LENNE, ha jó irányba haladnának a dolgok. Persze, a hivatásszerűen vezetők és járműveik igenis, legyenek okosak, azzal teljesen egyetértek! Nem véletlen vezették be az időkorlátokat sem hivatásosoknál.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
CsonkaImo
addikt
válasz Szada85 #73764 üzenetére
Én hallottam már magyart erőltetett angol akcentussal beszélni otthon a haverokkal. Már egy éve kint élt, így annyira beleégett az english, hogy törte a magyart.
On: Olajcsere előtt érdemes motortisztító adalékot használni? Van bármi haszna, vagy csak parasztvakítás? Hétvégén megy szervizbe az Astra, bár ritkult a kerregés, de inkább meglépem a "nagy szervizt". Azt olvastam, hogy a fogaskerekek cséréje után érdemes egy tisztítást csinálni, mert a lerakódott szennyeződések tönkre tehetik az újat is.
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #73777 üzenetére
Tervben van egy polir vagy valami?
Nekem a lampaburakat kellene poliroztatni már, d elehet inkabb csereltetetm, mert a polirrol jot nem hallottam meg. Itt az autoapolos topicban kerdeztem arat polirra, valami keramias bevonattal együtt, az faja lenne, azon gondolkozom azert Azt gondoltam a DPF et csereltetni kell, de ugy nez ki rendben van, akkor mellekvizen egy ilyen polir beevezhetne
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #73782 üzenetére
Kint nyilván te látod, de itthon a Victor's Garagr nem tűnik balkuki társaságnak. Hozzájuk érdemes begurulni.
Declare - Belülről inkább ne polírozzák. Az többet ártana kint használna. Ha megbontják a lámpatestet, az régen rossz. Nem biztos hogy lesz olyan jó az összeragasztás minősége mint a gyári, beázhat meg stb. 60 rongy a polírra meg kerámiára nekem horror. Max 10/db a polír és kb ugyanennyi az UV-s 150 mikronos fólia.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
kmarci25
veterán
válasz Szada85 #73794 üzenetére
+1 tutis topiktárs hsz-ének. Én is tettem egy próbát az olcsó, noname rádióval. Egy évig bírta. Utána vettem egy Sony-t, igaz kétszer annyiért, de a hangja is szebb, és ez már 2 éve működik.
AMD Power: tc-n is volt teszt. Ott is jókat írtak róla, plusz annyit, hogy széria előtti autókat kaptak, úgyhogy még itt-ott finomodhatnak/módosulhatnak apróbb dolgok. Szép, meg nem is drága, de továbbra is azt mondom, hogy kicsi. Második autónak jó, de kíváncsi vagyok a Grandland X-re, szerintem az lesz a nekem bejövős méret. Persze az nyilván drágább is lesz...
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
WP14
őstag
-
adalbert1
veterán
válasz Szada85 #73812 üzenetére
Honnan kaptál ilyen árajánlatot a Vectrára? Nekem H Astra 1.6 benzinre írt 180k-t munkadíjjal együtt az egyik Opel márkaszerviz, ebben ezek lennének benne: Olaj, olajszűrő, vezérlés, vízpumpa, hosszbordásszíj, gyertyák, hűtő és fékfolyadék, pollen és levegőszűrő (lehet, hogy még valamit kihagytam).
Ti mennyire bíztok meg a márkaszervizekben? Kb. mindegyik márkánál lehet jót és rosszat is olvasni róluk, általában az a legnagyobb parám, hogy vajon tényleg kicserélnek-e mindent, amit írtak, vagy csak papíron cserélődnek az alkatrészek... -
B-L-A-C-K
titán
válasz Szada85 #73812 üzenetére
Ez márkaszerviz, vagy valami magán? Insibe olajcserével meg szűrökkel ~170 ezer volt. Ha nem márkaszervizbe csináltatod szerintem ugyan ez 100ból megvan munkadíjjal, szűrökkel, olajjal.
adalbert1: Ti mennyire bíztok meg a márkaszervizekben?
Én semennyire, nyáron lesz egy alap kötelezőm, én pl vidékre viszem márkaszírvízbe mert ott van ismerős, így tudom nem basznak át. Sőt ha nem lenne végig vezetett szervizkönyve, akkor maszekhoz vinném.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz Szada85 #73874 üzenetére
Igen, nyilván az alkatrész árakat én is jobban körbejárnám. Most kíváncsiságból ránéztem a unix webshopjára, Insignia 1.6 benzines turbóhoz 280k körül van a kettőstömegű, 1.4 benzines turbóhoz csak 180k körül - K Astra 1.4 benzines turbóhoz viszont csak 140k - turbó árakat hirtelen nem találtam, kíváncsi lennék, hogy ott is ilyen árak vannak-e.
Viszont itt azért kérdéses is, hogy mennyire van szerencséd, ha 5-6 évig használsz egy autót, akkor lehet, hogy nálad pont nem jön elő a hiba - viszont azért az 1.6 Insignia vs. 1.4 K Astra közötti kb. 2-szeres árkülönbség elgondolkodtató, kérdés, hogy kényelemben visszaköszön-e a különbség (most ránéztem, az 1.6-os benzines turbó K Astrához is a 140k-sat hozza).
Amúgy meg b.sszák meg a downsizingot, nekem tökéletesen elég lenne egy 1.6-2.0 sima szívó benzines autó, kettőstömegű és turbó nélkül, de ilyet már egyre kevesebb gyártó készít.Persze mivel a jelenlegi gépet is most vettem, ezért szerintem csak 5-6 év múlva cserélek, addig meg sok minden változhat - de jelenleg 2 utat látok: egy 5-10 éves használt autót venni megint 5-6 évre (Astra vagy Insignia méretkategóriát, eseteg Suzuki Vitarát), vagy egy teljesen újat 10 évre (anyagilag ez az egyik legnagyobb szívás, viszont itt ismered az egész előéletét a kocsinak, mikor mennyit mentél vele, mindent időben szervizeltettél, stb). Viszont ez jelenleg rengeteg dolog függvénye (esetlegesen nagyobb lakásba, vagy házba költözés, akkor az viszi el a pénzt, vagy jobban fizető állás - esetleg olyan pozícióban, ahol céges autó is van-, de a szülők is öregek mindkét ágon, tehát ha közelebb költöznek, akkor lehet, hogy nem is kell annyit használni az autót, ha lesz második vagy harmadik gyerek, akkor az is változtathat rajta, vagy ha esetleg családostól elköltözünk külföldre, akkor az is, ki tudja mennyit fejlődnek pár év alatt az elektromos autók, stb), tehát most még max. csak nagyon távlati tervek szintjén van jelen a dolog.
szerk.: bicikli témához: ugyan nem G Astra, de nekem a Peugeot 206-ba belefért egy 28"-as bicikli kivett első kerékkel, úgy, hogy a hátsó üléssort síkba hajtottam - igaz, kicsit kellett próbálgatni berakásnál.
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz Szada85 #73992 üzenetére
Nekem 2001-ben volt hasonló, amikor vettem a Vectra V2000-emet, pár nap után vettem észre, hogy a kiegyenlítőben gyűlik a mustárszerű anyag, azaz hengerfejem gátrepedéses volt. Felkerestem eladót, akivel "megegyeztünk", hogy fizeti az új (bontott) hengerfejemet és úgy is lett. Utána 11 évig használtam egészséggel, toltam is neki rendesen.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Szada85 #74141 üzenetére
Most ezt kihagyom, porzik már a Béveki tankja és fizetésig nem is tudok előteremteni pénzmagot egy kis lónyálra.
De mindenesetre jó talizást!
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
-
beg
veterán
válasz Szada85 #74352 üzenetére
Valahogy így kéne megnézni:
Ültessünk be hátra középre egy kb. 70 kilós embert, majd álljunk az autóval minél közelebb a falhoz, úgy, hogy az autó hossztengelye merőleges legyen rá.
A lámpa legyen bekapcsolva és a falon a fényszórók középpontjait jelöljük meg és a két pontot kössük össze. Tolassunk hátra az autóval tíz métert, még mindig legyen a falra merőlegesen és állítsuk úgy be a fényszóró magasságot, hogy a falra vetített fénycsík a falon 10 cm-rel a megjelölt pontok alatt legyenek. Ez persze függ a gyári előírástól. Így, ha 10% van a könyvben, akkor tíz méterről 10 centiméterrel kell lejjebb világítania, ha 12%, akkor 12 centivel. A fény középpontja pedig pontosan a jelölések alá essenek. Ez azért fontos, hogy a lámpáink párhuzamosak legyenek az autó hossztengelyével.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mephi666
nagyúr
válasz Szada85 #74721 üzenetére
2éve nyáron az 52-esen jártunk hasonlóan földvár irányába haladva: 2-vel előttünk ment egy suzuki kb 70-el, mögötte egy puttonyos, aztán mi... erős szembeforgalom, előzésre 0 esély, elkezdett lassítani kb 40-re a suzuki, mert balra akart kanyarodni... szeretek követési távolságot tartani bőven, ha nem akarok előzni, hogy beférjen elém bárki... lassított a puttonyos és mi is, féket használtam rendesen... tükörből látom, hogy jön egy audi elég gyorsan, későn lassít, áll a fékbe, kerekek blokkolnak... ahogy közeledett, engedtem fel a féket és mentem rá inkább az előttem levőre, mert ott volt még hely... tükörből nézve a lökhárítót annyira megközelítette, hogy a kezem nem szívesen dugtam volna oda... előttem levő megindult, kezdtem gyorsítani én is, audis meg inkább leállt kifújni magát pár percre... ugyanezen az úton később van egy hosszú elnyújtott jobbos ív... itt ki voltak rakva 60-as meg 40-es táblák, hogy útfelújítás van... lassítottunk is, előttünk 1 autó, mögöttünk egy corolla... kanyarból kiérve meg is kellett állnunk, mert félpályás útlezárás volt... toyota is megállt kis helyet hagyva maga előtt, szemből jöttek sorban, egyszer kerékcsikorgás és több csattanás egymás után, alkatrészek röpködtek mindenfelé... a corollás nagyon figyelhette a tükröt, mert az első csattanásra már indult is lefelé az útról, viszont mögötte kb 3 kocsi egymásba ment...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
beg
veterán
válasz Szada85 #74721 üzenetére
Így már bambultam el én is, ott én voltam a szőke hátulról satuval érkező (10 óra vezetés után) De hála az égnek elég volt annyi, hogy az előttem lévő előbbre gurult fél métert. Nem kellett volna annyi, de kb 10 cm mínusszal fejeztem volna be a mutatványt ha nem reagál. Kiszálltam, elnézést kértem, megköszöntem, ő kiröhögött és mindenki ment a dolgára Mentségemre legyen szólva nem egy autónyi távot néztem be, de két lökős repedt volna.
Mondjuk itt is ennyi lett volna a minimum.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Szada85 #74721 üzenetére
Velem is volt már ilyen, hogy elbambultam egy pillanatra, aztán csak az ABS mentett meg, hogy ne koccoljak az előttem lévővel.
6-os út, M8-as körforgalom után egy pár km-el haladok szokásos 100-as tempómmal, pillanatra elbambulás, majd a következőben a következő kép: valamilyen nagyobb teherautó fordul jobbra kis íven, mögötte egy autó aki már megállt. Nem tudom mennyi lehetett a távolság köztünk, de már csak a vészfék segített. Szerencsémre akkor pont nem mondta be az unalmast az ABS és meg tudtam állni mögötte.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
mephi666
nagyúr
válasz Szada85 #74763 üzenetére
valószínűleg... sokat számít az üveg... jövőre már hátul fog utazni a srác gyerekülésben, ha megmarad a kocsi (99%), akkor műszaki után papírosan B oszloptól hátra körbefóliáztatom a gépet, hogy ne égesse szénné a nap... idén még csak elől utazhat anyósülésen hordozóban, ott a sötétítés tiltott, hacsak nem gyári, így ezen a nyáron még minden utat úgy tervezünk, hogy nagymelegben nem visszük sehova (nekem elég néha kibírni 10-15percet munkahelyről hazáig délután 3kor)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Szada85 #74867 üzenetére
Ismerősömék kocsijában 370 ezer van, és még nem volt cserélve.
Sokan mindent ki akarnak zárni mint hiba, nem kell turbó se, mind1 az hogy nem megy sehová, de ne romoljon el felfogás...Én pl egy K Astrát sima 1.4-fyel biztos nem vennék, tök jó is lenne van egy szép új kocsim, de előzni se tudok vele normálisan.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Szada85 #74885 üzenetére
Koszi az infot, ez is tobb mint a semmi.
Akivel beszeltem szerelo, az 1.9et mondta mint opcio, a 3 litereshez mondta eloszor keressek szerelot mert allitolag senki nem vallalja. Alkatreszek teren nem tudom milyen az ellatottsag. Azt olvastam hogy az 1.9 150 lovas felhuzhato a legalapabb tuningal is a 3.0 szintjere (180 paci es 400 nm).
A 100 es 120 lovast es gyengenek gondolnam ehhez a batat kasztnihoz.
Zajszigetelese milyen az autonak? Sokat palyazom, szeretnek csendet, kenyelmes 130as utazo mellett. Nagyon szaguldozni nem akarok de ha odalepek tudjak elozni 130nal is.
Szegyennek es gyalazatnak tartom hogy a 20 eves B vectraban teleszkopos a motorhazteto mig a C vectraban palca van amit szepen hajts ki. Rohej!
Kezivaltobol en 6ost akarok mindenkepp viszont nem tudom a tipusat hol tudom megnezni az adott autonal.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen