-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Declare #71592 üzenetére
Arra gondoltam, hogy a kiégés után maradó telítettséget is tárolja általában
Injektorok állapotára is lehet következtetni élő korrekcióból. Turbo reguláció megontcsak ilyen, lehet ellenőrizni, alul-/túltöltés szempontjából, csak kell hozzá egy jó diag, ami nem sok helyen akad
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz
Declare #71638 üzenetére
Lehet,hogy hulyenek fogtok nezni de en ha tehetnem,hogy ujat vegyek valami nagyon olcsot vennek. Pl Dacia. 2-2.5 milliobol lenne egy csont uj autom. 5-6 millaert meg mar csak tenyleg akkor vennek ha mar van vagy 50millioert ingtlan a nevunkon ami "termel".
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
-
-
-
Chiftain
aktív tag
válasz
Declare #72136 üzenetére
Csak azér kérdezem mert egyrészt érdekel. Főleg mert tetszik ez a kategória. Másrészt meg olvastam olyan totalcaros cikkeket amiben az A4 tulaj elmondja hogy 2 év alatt a mostmár 4 éves audira elment úgy 2 millió hogy semmi nem romlott el rajta. Jó persze az audi. De a másikban meg a hölgy tulaj leadta a skoda octaviát ami azthiszem 3-5 éves lehetett. És hátsó felfüggesztést javítottak rajta meg kapott csomagtér rolót, illetve olaj és szűrők cseréje és 300+ ezres lett a számla. Nekem speciel biztos nem tellene ilyen szintű kiadásokra, de nem is új autóval járok...
Szóval az ilyen cikkek miatt is érdekelne a fenntartási költsége. -
kocolaci
csendes tag
válasz
Declare #72290 üzenetére
Sziasztok!
A DPF menü nem kamu. Egy cseh gyártó terméke kell hozzá. Én lassan 5 éve használom, nekem bevált. Vízhőfok, töltés, klíma és turbónyomás kijelzést is tud, vagy például gyári tolatóradar esetén kijelzi az egyes szenzorok által mért távolságot cm-ben.
Én időközben vettem videó modult is, amivel a CID-en megjelenik pl. a tolatókamera képe.
És hogy egy kis dicsekvés is legyen: a magyar nyelvű menüt és kezelési útmutatót én készítettem hozzá. -
senzaj
senior tag
válasz
Declare #72290 üzenetére
Csak a GTC
Nálam eddig 2-szer regenerált a DPF 1500-1600 km alatt, legalábbis szerintem az volt.. autópályán tempomat mellett a fogyasztás megugrott hirtelen 10 liter fölé és mikor utána alapjáratra kényszerültem piros lámpánál elkezdett dadogni a motor, mintha le akarna fulladni, aztán befejezte, viszont a BC erről nekem nem írt ki semmit. Remélem ez normális. Eddig csak benzinessel volt tapasztalatom, így ezek nálam még elég szokatlan, kicsit ijesztő dolgok.
Remélem azért ha úgy alakul elég lesz tisztíttatni, nem kell kiiktatni. -
kmarci25
veterán
válasz
Declare #72425 üzenetére
Hát, amiket írtál, az nekem meg pont tetszett a franciákban.Mindhárom márkából volt, Clio (a legelső verzió!), 207-es, 307-es, C4 Picasso. Én szerettem a puha ülést, a pedálokkal, kapcsolókkal, menürendszerekkel nem volt bajom. Sokan az elektronikát szidják, igen vannak róla rémsztorik, mint amiket Te is írtál, de szerintem ilyet minden márkánál találni. (Jó, az első szériás C5 híresen szar.
) Egyik franciával sem kellett többet foglalkoznom, mint most a Meriva-val, sőt. Persze olyan szerelőt kell keresni, aki hajlandó franciával foglalkozni és az elektronikától sem ijed meg, és még ért is hozzá. Akkor nincs gond.
Persze értem én a viccet (csak nem szeretem
), meg a geget is, csak már megütötte a szemem az, hogy a családi nap félreszervezése is a franciák miatt van.
Ma reggel megint picit rángatott az autóm... Lehet, a franciák miatt?
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Digital
addikt
válasz
Declare #72425 üzenetére
Dettó!
A Francia nekem is billegős, az üléseknek semmi tartása.
Ősszel voltunk fater 1.4-es Thaliájával Németbe, a derekam kinyírta rendesen!
Most vettünk egy H Astra-t, ég és föld a két kocsi!"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
-
válasz
Declare #72674 üzenetére
Akkot vársz hogy essen az értéke. Mire oda ér a GTC a nyugdíjas időhöz , talán vállalható lesz az Igsi piaci árra.
Az már más hogy a nagy Szervíz költsége milyen nagyságú összeget emészt fel. De biztosan olcsóbb lesz mint egy BMW-nek. (Gondolom én).
Igaz itt dupla csigusz van ami meg tudják nyomni az összeget, plusz szenzor, meg ami hozzá jár.Én vadásznék egy 4X4-est. És neki kapaszkodnék a hegyeknek.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
kocolaci
csendes tag
válasz
Declare #72671 üzenetére
Nálam a DPF tisztítás két véglete 440 - 1430 km volt. Télen, sok hidegindítással, rövid utakkal olyan 500-600 km-enként regenerál. Nyáron, jellemzően autópályán pedig 1000 km felett. Érdekesség, hogy pl.: Balatonföldvár-Budapest távon 4%-ot növekszik, de amikor a német autópályán 160+ sebességgel mentünk, akkor sem telítődött gyorsabban, igaz nem is rugdostam neki, hanem jellemzően 180 km/ó tempomat. Egyébként ennél a sebességnél 8,5 körül volt a fogyasztás (B Zafira, 1.9D, 88kW).
-
Szada85
aktív tag
válasz
Declare #72946 üzenetére
Nyilván persze, de ad egyfajta nyugalmat is talán a Casco, különösen a mai tendencia fényében, hogy egyre több mindent lopnak el. Emiatt is írtam, hogy évek múlha, ahogy egyre több ilyen Matrix-LED, egyéb csiribiri lámpa lesz, tartok töle, hogy meredeken fog felfele ívelni az effajta károkozás is..
Igaz, amit írsz, hogy ugyanabból a pénzböl a károdat is ki tudod fizetni, arányosítani kell a dolgot, hogy megéri-e a Casco, pl nekem megért ennyit a Teilkasko évi 60€-s felára, cserébe picit nyugodtabb vagyok, nem mintha a Vectra akkora érték lenne, de nekem az.Ismerösnek pár éve az öreg, de patika A Vectráját ellopták, csak, hogy autókázzon vele pár kölök, aztán mikor kiürült a tank, megpróbálták felgyújtani...
-
Calogero
addikt
válasz
Declare #72946 üzenetére
cascoval valo "kivedes" is erdekes kerdes. Igazabol elöre, reszletekben kifizeted a majdani károdat
De ha van CASCO-d akkor ugye fizeted a (pl havi díjat), de ha nincs, akkor az emberek nem biztos, hogy félreteszik azt az összeget,inkább elköltik valami másra.... És ha beüt a káresemény lehet nem lesz annyi pénzeszköz, hogy egy összegbe kifizesse a kárt.
-
-
zolikaDB
veterán
válasz
Declare #73082 üzenetére
Nem dilemmázok, nekem benzin kell.
Csak böngészem a kínálatot, és állapotot veszünk-alapon van olyan dízel, ami szépnek és jónak tűnik. De úgy alapból nehezen lelek olyat, ami benzin, nem 1.4, nem fapad, és nem munkásautó-kinézete van, mert az alapból kicsit taszít - nem az, h dolgoznak vele, hanem, h el akarok adni vmit, és kakis a portéka
Amúgy hybridből ha jól tudom, most a Toyoták (Prius 2, 3) vannak már elérhető áron, és megbízható konstrukciók. Opel odébb van még ezzel -
válasz
Declare #73086 üzenetére
Miben régi? 1012-13-as kiadás, ez már régi? Azt aláírom hogy nem valami kényelmes, meg fura hátsó ülések közti bőr átfedő lapka minősége és még sorolhatnám. De szerintem még mindig szebb ,mint az új Amperra.
A leírtak alapján csak munkába évi 16-17,000-re saccolom, ugye és még erre jön a plusz. Nem tudom hogy milyen hybrid az ami számodra szóba jöhetne, de a Prius 150 pacis kivitele talán szóba jöhetne. Aztán lehet tévedek.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
kmarci25
veterán
válasz
Declare #73183 üzenetére
Részben BLACK kartárssal értek egyet, mert szerintem az autó karbantartása nem feltétlenül jelenti az üvegek lefóliázását. Számomra a karbantartás azt jelenti, hogy pl. ha látom, hogy valahol elkezd rohadni, akkor elviszem a lakatolóhoz, és megcsináltatom, ha nekem koccanak (ahogy tegnapelőtt történt
), akkor hiába csak egy horzsolás a hátsó lökhárítón, mégis le fogom fényeztetni. Ha opálos lett a fényszóró, akkor felpolíroztatom, stb. Tehát nem kizárólag azzal törődök, ami menetbiztonsághoz kapcsolódik, hanem a többivel is.
Én is gondoltam arra, hogy fóliáztatok hátul, hogy tempomatot rakatok bele, hogy kicseréltetem a hangszórókat, de mégsem fogom, mert úgyis tudom, hogy nagyon max még 5 évig marad ez az autó. Ezek az extrák pedig nem létszükségletek, sőt! Ha meg majd eladnám, akkor ezeket a pluszokat senki sem fogja nekem kifizetni.Ha valaki megveszi az álomautóját (a BMW-s példád), akkor megértem, mert ő nyilván úgy gondolja, hogy tizensok évig szeretné használni, de szerintem az átlag tulajoknál nem ez a jellemző.
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kmarci25
veterán
válasz
Declare #73186 üzenetére
Ebben teljesen igazad volt. A különbség annyi, hogy mikor majd veszek új(abb) autót, akkor abban már gyárilag benne lesz a tempomat, a jobb szigetelés, a klíma, a kihangosító stb. És miután a mostani autóm hővédó fóliával és tempomattal is ugyanúgy semmit nem fog érni, mint anélkül, bevállalom a komfort hiányát, anyagi megfontolásból. (Persze a 20 milliósra ugyanez igaz, de miután az gyárilag benne van, külön nem kell költenem rá.)
Amit írtam, azt a lógóbelű, szétfingott autókkal kapcsolatos mondatodra írtam, de lehet, hogy csak máshogy értjük ezeket a jelzőket.
Ezert vannak a lefingott, logobelü hasznalt autok, mert "mar ennyit nem erdemes ra költeni".
Én arra gondolok ilyenkor, hogy egy rosszul, illetve sehogy sem karbantartott autóról beszélünk, nem pedig arról, hogy van-e benne tempomat, vagy fel van-e bolyhosodva a csomagtartókárpit.
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
Declare #73200 üzenetére
Az viszont nem átszexualizálás?
Értem a mögöttes gondolatot, tényleg katasztrófa ma a vásárlói oldal hozzáállása is, és ezzel a mutatvánnyal mindjárt egy kekeckedéssel kevesebb, viszont korrekt dolog elötte lefújni, ergo elfedni az esetleges gondokat, majd eladni az autót "jó"-ként?
Fordított esetben szerintem mi is kellöképpen anyáznánk, és erösen átverve éreznénk magunkat. Mert innen már csak egy paraszthajszál a púrhab+gitt kombó is végülis, és máris nepperlandban vagyunk..
Szerintem.Vaaagy úgy érted, hogy eladás elött csiszolni le a rozsdát, és utána lekezelni, ergo így lesz rozsdamentes az alváz? Mert így már más a leányzó fekvése.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Declare #73204 üzenetére
Komolyan csak ajanlani tudom ezt az 1,7 motort, annak akinek passzol az igenyeihez ez a kocsi.
Ezt így köszönjük is - azon kevesek (igény szerinti nagyképűség hozzám társítható) nevében, akik képesek egyáltalán reálisan definiálni mire is van igénye. Legyen az igény racionális vagy emocionális.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
kmarci25
veterán
válasz
Declare #73210 üzenetére
Oppardon, próbáltam már tempomatos autót (8 kerek hónapig, míg el nem vitték mind a mai napig ismeretlen emberek, ismeretlen helyre, a beleegyezésem nélkül). Igen, egyetértünk: nagyon jó, nagyon kényelmes dolog. Ugyan annyit nem vagyok autópályán, mint Te, de kb. kéthetente van egy 2x200 km-es túránk.Ezért is alapkövetelmény a következő autónál a tempomat is, de hogy én most 40+ ezret fizessek érte? Nem, annyiért nyomom a pedált inkább a pályán.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kmarci25
veterán
válasz
Declare #73238 üzenetére
Érdekes, de nálunk itthon (Magyarország), nincs túl nagy választási lehetőség: nevezetesen 2.
Egy Mol és egy ÖMV. Az összes többi az =Mol. Majd ha jársz Pesten, akkor találkozzunk, átfejtjük a maradék naftát az enyémbe, aztán kipróbálom.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
geleati
tag
válasz
Declare #73238 üzenetére
Amikor előjön, hogy prémium vagy normál dízel, akkor mindig eszembe jut ez: Megéri a drágábbik gázolaj?
Soha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
lsebestyen
addikt
-
Markizmark
addikt
válasz
Declare #73411 üzenetére
Nagyon erős a gyanúm, hogy motorféken hűl jobban az egész kóceráj. Olyankor nincs munkaütem egyáltalán, ugyan több a súrlódás, mint alapjáraton, de több levegő is ömlik a motorba a fordulatszám miatt. Mivel nincs munkaütem ezért a levegő frissen is megy ki a motorból a turbó felé. Most a menetszél hűtését nem számolom bele, mert az alapjáraton guruláskor is megvan.
Az enyém ugyan szívó béla, de jól látható az előbbi jelenség minden nap. Pályán folyamatosan 95 fok felett van a víz, lehajtó előtt elveszem a gázt és elkezdek visszapakolgatni. Mire kifordulok a közútra már jóval 95 fok alatt van a víz és onnan kezd el újra melegedni ahogy újra van munkaütem és terhelés.
Motorfék nem egy rossz találmány, túlzás nélkül mondhatom, hogy pályán sosem használom az üzemi féket, kivéve akkor, ha balfékekkel találkozom. Spórolok vele üzemanyagot és féket is és mégis elég jól érezhetően megfogja az autót. Ez annak köszönhető, hogy talán még nem kopott a motor és jó a kompresszió.Ezen felül még van háznál 2 turbódízel is és igyekszünk rájuk vigyázni, megtanultuk őket kezelni.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
hódmaci
senior tag
válasz
Declare #73413 üzenetére
Jól látod.Ezért is vagyok gondban.
Most akkor rá kell,hogy töltsek vagy nem.............hmm
Az oké hogyha rátöltök nem ártok vele na de ha nem piszkálom akkor ez oké?
Meg hát nincs is itthon tartalék olajam,akkor menjek vegyek egy litert nem olcsón miközben 1,5 hónap múlva amúgy is cserés lenne.Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
Petyyyyy
addikt
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Politika
- Renault, Dacia topik
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- LG LCD és LED TV-k
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Óra topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...