-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pvt.peter
őstag
válasz mohabá 007 #90150 üzenetére
Köszi a választ.
Viszont az általad linkelt táblázatban az 5*110*65 -ös felniméret mellett jobbra csak a 35, illetve a 41 -es ET szám szerepel, ez nem probléma?Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
válasz mohabá 007 #90154 üzenetére
Koszi szepen az infot, illetve a linket.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
addikt
válasz mohabá 007 #90187 üzenetére
Akkor a kövi kérdés: Hol az a dobozka? És van vmi amire figyeljek kiszedésnél?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Gabis
őstag
válasz mohabá 007 #90245 üzenetére
Köszönöm.
Erre gondolsz? Ez a hűtő alján van a bementi oldalon. -
Gabis
őstag
válasz mohabá 007 #90247 üzenetére
Köszönöm. Kapott egy kis WD40-et de nem segített. Kiszedem, és alaposabban megnézem, (így is érdekesen néztek rám a Kodály körönd-ön) vagy csere.
Hálás köszönet a segítségért. -
Gabis
őstag
válasz mohabá 007 #90264 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a részletes segítséget. Nem tétel egy új ára, szóval cserélem. Viszonylag könnyen hozzáférhető helyen is van. Köszi még1*.
-
athomi
veterán
válasz mohabá 007 #90552 üzenetére
Reggel indításnál kicsit csinálta, alapjáraton nem észleletem, bár a motorháztatőt nem nyitottam fel. 2 napja viszont hosszú távot mentem mikor az autóban ülve is érezhető volt. Lehet üzemmeleg motornál jobban traktorozik?
Gondolom ha a kipufogó oldali cserére szükség van, akkor már megéri egyúttal a szívóoldalit is cserélni, nehogy jövőre megint szívni kelljen emiatt. Vagy azzal nem szokott gond lenni?
Még ma délután egy gyertyacserét megejtek.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz mohabá 007 #90576 üzenetére
Erre eddig nem is gpndoltam, pedig az ötlet egyszerű, de nagyszerű. Rámegyek. Gyertyákat most cseréltem ki, az nem segített, bár ez nyilván nem meglepetés.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz mohabá 007 #90637 üzenetére
Bonyolult ez nekem
-
F_Zolee
veterán
válasz mohabá 007 #90753 üzenetére
Házi szerkezet vagy készen vetted?
-
_seth_
veterán
válasz mohabá 007 #90755 üzenetére
Miért nem teszed a szivosor alá vagy a generátor mellé? Pont a leomlo és vizhuto között melege lehet valóban.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
F_Zolee
veterán
válasz mohabá 007 #90755 üzenetére
10k alatt van az anyagköltség? A körül már kapni készen is.
-
Magnum_
nagyúr
-
addikt
válasz mohabá 007 #90795 üzenetére
Nagyonköszi
Egyébként lehet ott hagyom a helyén és a kesztyűtartóba szerelem az usb-set. Vagy fordítva...
(#90787) Sanki: Akkor ha jól értem érdemes átlátszó tartályost venni, h lássam mennyi benne az olajsár Pedig az alu-k pofásabbak, na majd látom. Köszi
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
cszolee79
csendes tag
válasz mohabá 007 #90797 üzenetére
Nem főzi meg a leömlőből feláramló hő?
Tegnap megnéztem a fojtószelepet. Atyaég, folyik benne az olaj. Legalább a kenése meg van oldvaA nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
ntomka
nagyúr
-
cszolee79
csendes tag
válasz mohabá 007 #90799 üzenetére
Astra F 1.6 1993 (ez apámé volt, én csak féligmeddig találkoztam a nyűgjeivel... meg amikor vontatni kellett)
- jajj ami fémből volt, az mind rohadt. Jobb hátsó sárvédőt az tanksapkánál, ahol ugye minden opel rohad, 2x vagy 3x cserélték tizenpár év alatt.
- gyújtáselosztó a motor tetején hogy biztos megkapja az összes hőt ami a motortérben van. Idősebb korában 1-2 évente elfogyasztott egy elosztót.
- alapjárati motor, vagy valami, az kb újkora óta szar volt, soha nem lehetett vele finoman elindulni (persze, váltó is olyan volt hogy könnyebb 3pontos kosarat dobni mint azzal eltalálni a fokozatot).Vectra B ami most van, 2.5 hónapja, ezzel még ismerkedek. Amit találtam:
- első szélvédőnél a lefolyó víznek nincs rendes elfolyása, a szélvédő tövében 2 oldalt meggyűlik a mocsok, a víz, a sár (!), 2 marékkal szedtem ki mindkét oldalról. Persze mivel évek óta benne állt a szmötyi, rohad. Renaultnál egyből ott oldalt (mindkét oldalon) volt egy kis cső ami levezette alulra az odakerülő vizet meg trutymót.
- középkonzolon a gombokban a rizsszem izzók. Ami bele van forrasztva egy ilyen kis fütyi műanyag keretbe, ahogy hozzáérek a pákával szétolvad a műanyag. Venni nem lehet csak komplett bontott kapcsolót. Marad tehát a szétberhelt kapcsoló + szigszalag + hosszú lábú rizsszem izzó tákolás hogy valahogy világítson a lámpa. Erre gondolok: https://img.index.hu/imgfrm/7/4/7/2/THM_0007817472.jpg
- rohad. Nem annyira mint az Astra, de rohad. Azonos korú filléres kotvány Renault nem rohadt, egyáltalán, egy kicsit sem.. Nem volt törve az autó. Ajtók + küszöb már cserélve, azok is rohadnak.
- könyökkatalizátoros leömlő. Pokolban égjen aki kitalálta.
Összességében ezzel az autóval 2.5 hónap alatt többet foglalkoztam mint a rönóval 10 év alatt. Itt kicsit folyik a víz (azt megtaláltam, vízcső szorítógyűrű csere), ott szar a lambdaszonda csatlakozó (amit nem lehet rendelni mert nincs cikkszáma, végül ebayen találtam, tajvanból, 5e csati és 5e szállítás), amott csöpög a karternál az olaj mert elrepedt a cső... Meg a kis apróságok amiket nem is érdemes cserélni, de idegesítenek. A repedező belsőtér műanyagok pl. hangszoró borítás. Tudom, 18 éves, nincsenek csodák, ezzel nincs is gond, de ha egy picit normálisabb anyagból csinálták volna, nem ebből a szar málló porladó GM műanyagból, akkor fele ennyi gond lenne szerintem.Amúgy nagy bajom nincs vele Elindul (ha máshogy nem sokadikra, azt majd kiokoskodjuk a gázossal), jön-megy, kényelmes, nagy, üzemel a klímája, az automata vajpuha, úgyhogy elvagyok mint befőtt. Még pár száz ezret beletolok és egész autószerű lesz.
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
ntomka
nagyúr
válasz mohabá 007 #90840 üzenetére
Ok, közben rájöttem, hogy ez másra való. Ez ha jól értem hosszú távon a katalizátornak is hasznos?
ツ Headphones on - World off
-
őstag
válasz mohabá 007 #90842 üzenetére
Na ez a gold jelzés új nekem Motor leállítás után kell legyen gold jelzésnél amikor még meleg? A második fotó hideg motorra vonatkozik és hidegen nálam is ugyanígy van, csak a vonalig, nincs feljebb. Köszi
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #90842 üzenetére
Nem Cold vagy Kalt az véletlenül? :D
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #90855 üzenetére
CÉÉÉ, mint cici /Balogh Tibi/
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
őstag
válasz mohabá 007 #90870 üzenetére
Hát esküszöm szívat engem ez a hűtés rendszer Lecsekkoltam a kupakot és úgy tűnik minden ok, a túlnyomás szelep valóban masszív rúgó, de azért be tudom nyomni óvatosan. Valószínű, hogy nem csavartam vissza rendesen a kupakot, mert ma délelőtt megállás után elkezdett ömleni a víz a tartályból a kupak mellett. Megálltam és egyszer csak látom, hogy folyik a víz az autó alól mint a patak, aztán hamar kinyitottam a motorháztetőt és levideóztam, hogy láthassátok ti is mit művelt... Az normális, hogy az oldalán lévő kis csövön tolta be a vizet ezerrel? Vagy csak forrt ? Linkelem a videót és töltök fel egy fotót a kupakról is.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Phobion
őstag
válasz mohabá 007 #90904 üzenetére
Köszönöm!
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #90914 üzenetére
Pedig bizony a fagyálló emeli a víz forráspontját túlnyomás nélkül is, nem véletlenül írtam.
A nyomás csak tovább emeli a forráspontot.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
athomi
veterán
válasz mohabá 007 #90576 üzenetére
Cseréltem. Továbbra is baromira traktorozik indításkor, sőt, a cserével talán még hidegen az alapjárat mintha kicsit lassabban is állna be. Viszont újabb hibakód nincs. De igazából gondolom a hibakód akkor jön, ha a mágnesszelep hibás működése miatt már az okoskerék megkopott. Mindegy, csere lesz, ráadásul a hátsó főtengely szimeringet is cseréltetni vagyok kénytelen.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz mohabá 007 #91531 üzenetére
Szia Köszönöm a segitő szándékot . Igen nem voltam gépközelben bocsi.
Astra G CC 1598 cm3 55kw X16szr02jh2715 M1ahogy az abs hibakód megjelenik eltünik egyszerre km/h
évekig láncos technikát szereltem de mindig csak irányítva ha mondod mit csináljak megcsinálom . hétvégente vagyok itthon és pont most jöttek rokonok és nem tudtam vele foglalkozni . ja meg ami azóta megjelent hogy folyik az olaj az olaj jel már elötte meg jelent de most már folyamat világít.
motor hibakód amióta megvettük világít de szerelő szerint fals jel hiba kódot nem tudok d emajd lehet el tudom vinni ismerőshöz hogy kinéze .[ Szerkesztve ]
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #91573 üzenetére
Na ne, egy újnál ott nincs hézag. Nem feszül be az új sem ha lent van ahogy kell.
[ Szerkesztve ]
-
odorgg
addikt
válasz mohabá 007 #91573 üzenetére
Köszi neked is!
A feltett képemen ha megnézed, hatalmas a hézag. 2cm van legalább, míg az általad linkelteken sokkal kisebb. Értem én hogy nem ér hozzá teljesen, de azért nálam már nagyon extrémen felette van a gumi perem szerintem.
Azt hozzá tenném még, hogy éles balra kanyarodásnál hallok sokszor egy nagy kattanást jobb oldalról, ami tippre a torony csapágy lehet. Legalább is olyan hangja van, mint egy hibás megfeszülő csapágynak, ami a szorult állapotból, hirtelen tovább ugrik. Lengőkarok, stabilizátor rúd szilentjei rendben vannak, szóval onnan nem jöhet ez a hang. Persze nem vagyok szerelő, de egyéb kirívó problémát nem látok.
Egyenlőre kicserélem a toronycsapágyakat meg a szilenteket, mert nem tűnik bonyolult műveletnek, és szeretek szerelgetni egyébként is. Csak rendelnem kellett egy rugó összehúzót, mert olyanom még nincs, de lényegében a szerelő munkadíjából bőven futja rá.Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #91588 üzenetére
Én tisztelem a te hozzászólásaidat, mert felkészültek, és pontosak, ne értsd félre, beléd végképp nem akartam beléd állni, csak az " ultimate, meg kertkapu kivivő" téma nem jön be. Ezen kívül a tapasztalataimat írtam le.
Én csak azzal kezdtem hogy ha egy új gumi kerül alulra akkor annak vastagsága miatt nálam két csere után is leértek ezek a gumi bogyók, és simán elforgott a kormány, mivel az az alatta lévő csapagyon fordul. Miskolci futómű szervizben ellenőrizték hogy cserélni kell mert nagy a hézag. Febi és Sachs került be, a febi fel év után összeült megint. Ha van hézag, nem működik rosszul, nem kopog, nem veszek észre semmit. Csak feltételezem hogy ha új alkatrészekkel nincs hézag akkor a 2cm nem normális.
2-3 centit összeült torony guminak felemelt állapotban már mozog az egész , mert nincs ami kozrefogja a kasztnit.
Csinálhatok majd képet, de csak kb 3 hét múlva tudok. Nekem lent van, és működik. És futómű beállításon volt így.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz mohabá 007 #91649 üzenetére
Köszönöm!
-
KrAt
veterán
válasz mohabá 007 #91649 üzenetére
Nem, az X16XEL is hengerenkénti befecsi.
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #91727 üzenetére
Ismerős minden része, gyanúsan az.
Bagóért lehet bontózni angoloktól mindent, 100k-ból kb teljes motortér új lesz. Ha utána is hibás, az szopó.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ntomka
nagyúr
-
addikt
válasz mohabá 007 #91807 üzenetére
Nem. Az összes patent állapotú (még néznek is néha ha az anyósra ülnek, h milyen feszes még az ajtó). Csak az enyém ilyen sz.r
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
cszolee79
csendes tag
válasz mohabá 007 #91817 üzenetére
Mire gondolsz? Hogy egy angol nyelvű oldalról ideollózott angol nyelvű szöveget magyarul kellene írogatnom?
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
cszolee79
csendes tag
válasz mohabá 007 #91819 üzenetére
Magyar seggbe magyar lóf@szt!
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
őstag
válasz mohabá 007 #91820 üzenetére
Köszi Mohabá nagy segítség volt és adott is egy ötletet
[ Szerkesztve ]
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
ntomka
nagyúr
-
cszolee79
csendes tag
válasz mohabá 007 #91965 üzenetére
Pedig de.
https://fusesdiagram.com/opel-vauxhall/fuses-and-relay-opel-vauxhall-vectra-b.html
13 Engine control (EC) relay (except X16SZR)A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
speedernet
aktív tag
válasz mohabá 007 #91964 üzenetére
Köszönöm szépen
Kibogozom
Egyenlőre nem látom melyik az alja meg a teteje 😀 -
ntomka
nagyúr
válasz mohabá 007 #92130 üzenetére
Köszi. Így már értem és logikus is. Pont így csinált az előző autónk is, de az még hidrós volt, itt nem tudtam, hogy van tőke, csak másképp. Akkor ez az a probléma, amit akkor oldunk meg, ha tényleg kezd problémát okozni. Még most flottul megy az autó.
ツ Headphones on - World off
-
cszolee79
csendes tag
válasz mohabá 007 #92155 üzenetére
Érdekes. Honnan származik a kép? Csak mert fogtam a kezemben ilyen szelepfedelet és átnéztem
Az 1-es a karter ami a szívócsőbe megy, stimmel. 3-as a cső ami a karterből jön fel (ez megy tovább az 1-esbe a szelepfedélen belül.) Ha belefújsz a 3-asba akkor az egyesen jön ki a levegő. És viszont.
Akkor 2-es mégiscsak a PCV leszA nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
addikt
válasz mohabá 007 #92157 üzenetére
Milyen törpe lecsapató? Én ilyet rendeltem:
Aminek keresem a helyét, nem nagyon fér el
De lényeg a lényeg, a vastag csőre teszem.Jó sok trutyit megfog, kemény
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #92159 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
cszolee79
csendes tag
válasz mohabá 007 #92163 üzenetére
OK, holnap - azaz ma - elmondod mit nem értek
... kezdem sejteni. Cam vs crank?[ Szerkesztve ]
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
addikt
válasz mohabá 007 #92162 üzenetére
Az a erősítő biztije, vmi 60 A-es csöppség
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Sanki
addikt
válasz mohabá 007 #92206 üzenetére
40-es torx.
-
Taktoj
aktív tag
válasz mohabá 007 #92233 üzenetére
Köszi a gyors választ
Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.
-
Pribi
senior tag
válasz mohabá 007 #92564 üzenetére
Szia!
Ezzel azt akarod mondani, hogy az a baj, hogy nem kap áramot, és a baja? Tehát vagy vezeték, vagy biztosíték a megoldás?
Pribi
A szerelem tűz, de a húsleves nem fő meg rajta.
-
Pribi
senior tag
válasz mohabá 007 #92567 üzenetére
Köszönöm a segítséget mindenkinek. A légtömegmérő csere megoldotta a problémát.
Pribi
A szerelem tűz, de a húsleves nem fő meg rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen