-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #73807 üzenetére
Milyen paszta, milyen gép, milyen korong?
-
Petyyyyy
addikt
válasz mohabá 007 #73816 üzenetére
Csak mosás volt előtte
Gyurma is kellett volna szvsz hogy lehozza az apró koszokat, főleg polír előtt, hogy kissebb eséllyel karcold meg a fenyezésed. Én biztos így csináltam volna.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #73807 üzenetére
No és meddig tartott átmenni az egész kasztnin, hány sorban políroztad? 3 sor esetén tippem egy erős munkanap.
zolikaDB: Valahol biztos jó az is. Formára tényleg szép de én idegenkedek ezektől a hibrid dolgoktól főleg használtan.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #73828 üzenetére
Ez sajnos ilyen. Magamnak sosem kezdenék bele mert tudom, hogy félúton meghülyülnék és szétégetném a lakkot. A lényeg, hogy jó lett, és a szinten tartás már valóban nem vészes.
Redmi Note 7
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #73828 üzenetére
125-ös a korong?
Bennem még dolgozik a mazochizmus, h nekifogok én is! -
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #74046 üzenetére
Vebbfulnak van kiolvasója.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
lsebestyen
addikt
válasz mohabá 007 #74046 üzenetére
Novoth Tibiek esetleg?
-
tutis
őstag
-
válasz mohabá 007 #74098 üzenetére
Mobil nézetben ez nem látszik.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz mohabá 007 #74100 üzenetére
Ez van...
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
F_Zolee
veterán
válasz mohabá 007 #74046 üzenetére
Sds opel. Párszor ajánlottam. Kérdést megér.
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #74260 üzenetére
Jogos! Attól még 600 ezerből egy tip-top autóvá tehető a leírás alapján.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #74262 üzenetére
Úgy kezdtem az elején, ha 2-3 száz ezret kell rákölteni, akkor megéri, ehhez viszont látnia és átnéznie kell egy hozzáértőnek. Látatlanban egy leírásból senki nem tudja biztosra megmondani, hogy mi és mennyi baja van pontosan. De azt se feledjük, hogy bármelyik használt autó megvételénél kell rákölteni, legalább egy százast, ha csak a vezérlést és folyadékcseréket nézzük is.
Szerkesztésedre: ne feledjük, hogy INGYEN autóról van szó! Tehát vegyük egy 400 ezres piaci árat egy "jól kinézőre", amire a kötelező 100-as rámegy még, azaz 500-ért még mindig ott van, hogy akár 1-2-3 száz ezret lehet még rá kell költeni arra az autóra is.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #74271 üzenetére
Úgy értettem, ha látta hozzáértő és megerősíti abban, hogy 2-3 száz ezer ráköltése megéri neki.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
_seth_
veterán
válasz mohabá 007 #74253 üzenetére
Köszi!
Csak azért agyaltam rajta, mert egyszer már felforrt venti hiba miatt a víz, motorgenerál után jó lenne ezt elkerülni
vebbful: köszi neked is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Graphics
Jómunkásember
válasz mohabá 007 #74345 üzenetére
Nincs hibakód, nincs vészüzem.
Kaptam már tippet, a középső dobban lévő értékes Palvin Barbi hajtincsek fogják meg a motort, mert elkezdett szétesni.
@lsebestyen: Ezen a vonalon megyünk tovább, mert ezt már a szerelő is jelezte, csak nem tudtak nekifogni.
Gyertyák cserélve, víz oké, motor rendben, olaj van, szóval most jön a dob, EGR-falazás és kész is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Szada85
aktív tag
válasz mohabá 007 #74368 üzenetére
&beg, HWSW:
Köszönöm a véleményeket, leírásokat, kicsit én is utánaolvastam, megméricskéltem a Vectrát, felskicceltem a falra, ahogy a nagykönyvben meg vala írva, és jól beállítottam.
Tényleg erösen a jelek fölé löttük a fotonokat, de hipp-hopp be lehetett löni a magasságot, minden rendben.
Kap majd egy müszeres kontrollt is, de sokkal jobb a lelkemnek, hogy normálisabban világítok. -
Petyyyyy
addikt
válasz mohabá 007 #74429 üzenetére
Heyho!
Majd másfél éve törpént. Akkoriban volt baj bőséggel, de nem a szívósor kokszosodása okozta a gondot. Az inkább preventív jelleggel készült, illetve tudtam, hogy időszakosan nem árt. A sajátomon nem hozott látványos javulást, ellenben apám 1.7CDTI-jén érezni lehetett, hogy visszajöttek a nyúlmókusok. Sokkal jobb kedvvel suhant és húzott a gép. Én is erre számítottam, de elmaradt a tüzijáték.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
dave0825
őstag
válasz mohabá 007 #74482 üzenetére
Üdv. Végre valaki.
Nem mindig bírtam 4500 fölé vinni, talán 2.-3.-ban.
Egyébként azóta mértem egy másikat, ez talán jobban érthető.
Mentem 80-90 körül folyamatosan 2-3 km-en át 4.-ben, és (a pontos fordulatra nem emlékszem) ahogy tartottam a gázt, ment szépen egy ideig, majd mintha leállt volna a motor, vagy leugrottam volna a pedálról, úgy visszahúzta valami az autót, majd 1-2 mp és ment tovább egy 2-300 m-t, megint megállt, megint pár száz méter, megint... Ugyanolyan időközönként csinálta folyamatosan. Közben néztem telón Torque app-ban a lambdaszonda értékeit (most mindkettőt), és mikor visszahúzta, mármint így fulladt, akkor volt fönt az érték, amikor ment folyamatosan pár száz métert gond nélkül egyenletesen, akkor volt lent cikkcakkos a grafikon, ahogy az alábbi képeken:Nem úgy értettem, hogy nem világít a motorellenőrzés lámpa, hanem hogy nincs hibakód, tehát nem reagált rá semmit, amikor lehúztam, és mentem vele 1-2 km-t. Lehet félreérthetően írtam. Működik mindkét visszajelző, ez biztos, gyújtáskor is, és ha a map szenzor csatiját lehúztam is jelezte indítás után egyből mindkettő, hogy gáz van (ezt konkrétan én is a fék-gáz nyomós kivillogatós módszerrel csináltam). Korábban a gyújtás hibát is jelezte, az EGR szelep hibát is.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Zsolt!!
aktív tag
válasz mohabá 007 #74485 üzenetére
Mit tudok vele csinalni?megvan amúgy a kupak.
-
dave0825
őstag
válasz mohabá 007 #74493 üzenetére
Okés, köszi. Vasárnapnál előbb úgysem tudom nagyon megnézni. Gyertyákat javasolták még, hogy nézzem meg, mert trafócsere előtt 1 hónappal volt kb gyertyacsere, de állítólag annál sokkal hamarabb tönkre tudja tenni a rossz trafó az új gyertyákat, és fordítva, a rossz gyertya az új trafót. Holnap megnézem a gyertyákat.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
dave0825
őstag
válasz mohabá 007 #74515 üzenetére
Édesanyámnak is volt hasonló gondja, neki a főtengely-jeladó volt rossz, neki sem jelezte ki a hibát, csak miután állítólag levették az akkusarut.
Az föltűnt, hogy most nem csinálja, amit 4.-ben, hogy 3-3500-as fordulaton fullad, elindul, fullad, elindul... Amikor csináltam a mérést, akkor ilyen volt, azóta nem jött elő ez. Viszont ugyanúgy nem gyorsul, 2.-3.-ban rángat még mindig, de följebb nem, viszont mondom, ugyanúgy nem megy.1.: ha padlóig nyomom a gázt, jobban gyorsul, morog, ahogy a levegőt jobban szívja, de jobban gyorsul valamivel. Gondoltam emiatt, meg olvastam is valahol neten, hogy nem lehet a gázpedál a ludas? Igaz, hogy az a furcsa, hogy folyamatosan ugyanolyan időközönként fulladt a múltkor, mikor mértem, az viszont nem lehet a pedál hibája.
2.: a map szenzort konkrétan észrevette egyből. Lehúztam, elindítottam, alig indult el, meg majdnem le is fulladt, dadogva járt alapjáraton. Ki is jelezte hibakóddal is azt hiszem, de a motorellenőrzés lámpával biztos, arra emlékszem.
3.: mikor kicseréltem a gyújtást, és az egr-t is, kitöröltem a hibakódokat ELM327 diagnosztikával (ez van csak nekem, ezzel mértem a lambdaszondát is).
Akksit lehúztam, de csak pár másodpercig, a fejegység beállításai nem mentek el (ezért nem akartam tovább, sokáig tart mindent visszaállítani), de az óra meg a dátum elment középről, hibakód utána se lett. Megnézem tovább ha lehúzom, pl. reggelig, ahogy írtad. Megnézem a többit is, viszont csak vasárnap lesz rá időm, meg jobb, ha apámmal együtt nézegetjük, még annyira nem értek az autókhoz, első autóm, 1 éve van meg, eddig sok gond nem volt vele. Inkább motoroztam eddig (meg ezután is ).Megnéztem a régi hibás trafóval, annyira hibás, hogy nem mindig volt rossz, néha működött rendesen. Visszaraktam azt, megnéztem azzal, ugyanúgy csinálta. Egyébként ahogy írtam, autósboltos ismerős mondta a gyertyákról, hogy együtt cseréljem, ezzel volt 1 hónap eltérés kb. Megnézem vasárnap a gyertyákat is.
Köszönöm az eddigi segítséget!
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
beg
veterán
válasz mohabá 007 #74532 üzenetére
Na ez az a szó amit kerestem
Nem tudtam hogy hívják leánykori nevén csak próbáltam körülírni.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
dave0825
őstag
válasz mohabá 007 #74515 üzenetére
Megnéztem a gyertyákat, egyforma mind a 4, de nem szépek, sok a levegő?
Amit írtál, hogy áthúz-e, még nem tudtam megnézni, de szikra van mindegyik gyertyánál: bedugtam a trafóba mindet, egyesével pedig megnéztem, hogy indítottam pár fordulatot, közben figyeltük, melyiknél van szikra, mind jó volt.
Ilyen pedig a pillangószelep, ha jól tudom, ez az. Elég olajosnak tűnik, amit nem igazán értek, mitől lehet. Légszűrőt megnéztem, tiszta, a muskátlisdobozban sincs olaj, vagy ilyesmi, teljesen száraz. Kézzel tudtam nyitni, zárni, nem szorult, vagy tapadt, vagy ilyesmi, ment rendesen. Megnéztük, alapjáraton zárva volt, majd hirtelen gázfröccsre kinyitott.
Hazafele tartva nézegettem még, hogy mit csinál, mit nem.
Olyan 9 km után egy körforgalom után megnéztem a gyorsulást, le is videóztam, hallani is lehet rajt a dolgokat:
pedál VÉGIG a padlón, amíg a videó tart, váltó 4.-ben, majd 0:03-nál benyomtam a kuplungot, látszik, hogy 4 ezerig pörgött föl, majd lassan esett vissza. Kuplungot elengedtem, "gyorsítottam" tovább, 0:15-ig (látszik, mennyit gyorsult az alatt), majd 0:16-nál visszatettem 3.-ba, fölpörgött 3700-ig kb., kuplung benyom, 3900, majd esik vissza, kuplung elenged, benyom, elenged, benyom, elenged, videó vége.
Mentem még a videó után olyan 1 km-t, megálltam, hogy megforduljak, menjek haza, leesett az alapjárat olyan 5-600-ra, és kivillant az autó+villáskulcs jel. Leállítottam, fék+gáz+gyújtás, p0505 hibakódot villogott ki, ami alapjárati léptetőmotor hiba. Utánakérdeztem, elvileg ez nem szól bele magasabb fordulaton a motor járásába, csak alapjáraton, így ez valószínű, hogy egy plusz hiba... Ha megtaláltam volna a motortérben a léptetőmotort, megnéztem volna, hogy nincs-e megszorulva, kimértem volna az ellenállását, meg nagyjából neten nézegettem, hogy lehet tesztelni, hogy jó-e, csak nem találtam meg, hogy hol van.Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
beg
veterán
válasz mohabá 007 #74610 üzenetére
A rezonátor...azmiaz? Annyit nézegettem de nem tudtam rájönni, mi dolga?
A vez.teng.jeladó nyilacskánál nem a vízhőfok jeladó van?You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mephi666
nagyúr
válasz mohabá 007 #74660 üzenetére
nekem olyat produkált az indexkapcsoló pár éve, hogy indexelésnél felkapcsolta időnként a távolságit kapcsolócsere segített... valami 3-4ezer körül volt az utángyártott, amivel azóta sincs baj (még a gyári volt benne, ami 20év után adta meg magát)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
atyca
senior tag
válasz mohabá 007 #74658 üzenetére
Köszönöm,de sajnos nem segít.
Időközben kiderült a probléma oka.
A verda egy nepperen keresztül került hozzánk.Az eredeti tulajt megtalálva kaptunk infót.
A klíma ki lett herélve - gondolom a kompresszor - így nem csoda,hogy nem működik.
Hát ez a sz@pás
Gondolom bontott alkatrész nem ajánlott a reparálásra?Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
atyca
senior tag
válasz mohabá 007 #74674 üzenetére
Nem túl sok lehet ilyenből,mert nem potyognak privátba az ajánlások...
Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
stickermajom
addikt
válasz mohabá 007 #74672 üzenetére
Köszönöm mindenkinek! Indexkart kellett csak cserélni valóban, most működik ahogy kell.
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #74791 üzenetére
versenysportban mai napig alkalmazzák. csak az a mágnes 200e forint körül van. polarizálja az üzemanyagot
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #74819 üzenetére
Először utána kellett volna olvasnod, hogy ez a márkájú olaj hogyan kerül a polcokra, akkor már nem nevetnél ennyire
Mindenféle gyártó maradékait összevásárolják, aztán jól becsomagolják és különböző minősítésekkel látják el, de neked különösen ajánlom az autódba, semmilyen mást soha ne használj!Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
dave0825
őstag
válasz mohabá 007 #74610 üzenetére
Bocs, mostanában nem volt időm részletesen válaszolni, így inkább nem írtam, mert több lett volna benne a félreértés, mint a haladás. Szóval kész lett a kocsi, jobban megy, mint mikor vettem.
A történet:
Lehúztam éjjelre az akksisarut, ahogy javasoltad, reggelre eltűnt a korábban írt P0505 hibakód, és lett helyette egy P0500, sebesség jeladó hiba. Gondolom csak találgatott az ECU, hogy mi lehet az oka annak, hogy nem megy az autó.
Fölhívtam egy, a közelben eléggé ajánlott szerelőt, azt mondta, ha nincs hibakód, valószínű, hogy a vezérlés ment el. Erre mondtam neki, hogy azzal már tavaly volt gond, meg lett csináltatva, viszont akkor volt hibakód (úgy emlékszem, de a szervizlámpa világított, az biztos), és ment az autó, csak nagyobb fordulaton rángatott, tehát nem olyan volt mint most, hogy nincs hibakód, se semmi hibalámpa, és nem gyorsul, nem megy, rángat, fullad... Erre kiakadt, hogy ha jobban értek hozzá, csináljuk meg, neki nincs rá ideje... Én nem azt mondtam neki, hogy jobban értek hozzá, vagy hogy tudom, mi a baja, hanem azt, hogy amikor a vezérlés ugrott át tavaly, akkor teljesen más volt a helyzet a kocsival. Mindegy, megnéztük a vezérlést otthon, úgy tűnt, mintha 1 fogat elment volna tényleg, beállítottuk, ugyanolyan volt a kocsi, nem változott semmi. Másnapra rendeltem új szíjat, görgőket, kicseréltük, beállítottuk, nem változott ezzel sem, nem gyorsult, fulladt, nem ment. Volt már, hogy 4x kellett indítanom, mert indítás után egyből leállt, gázpedált tartva indult csak el, mert alig volt alapjárat.
Elvittem ismerős szerelőhöz, rádugta gépre, OP-COM-mal megnézte az injektorokat (erre gondoltunk még, mert a fehér gyertya kevés üzemanyagra utal ugye), ellenállásait már korábban kimértem, mindnek egyforma 14.1 ohm volt, tehát jó, programmal is kiderült, hogy működnek, mert ha leállította egyiket, lejjebb esett az alapjárat. Üresben gázadásra morgott is a légszűrő rendesen, és lassan pörgött föl. Üzemanyagszivattyút is megnéztük, ment az is, üzemanyagnyomás is jó volt. Közben ez a szerelő beszélt egy másikkal, mert nem volt üzemanyagnyomás-mérője, akitől elkérte, ő mondta, hogy a katalizátort nézzük még meg, hátha nem megy ki a gáz, és amiatt fullad. Megnéztük, üresben, de gázfröccsre is alig volt valami szellő a kipufogó végén, így gyanús volt már.
Másnap (ma) levettük a katalizátort (12 csavar, légbeömlő, burkolat levételkor eltört termosztát műanyag könyöke miatt hirtelen termosztát rendelés és csere), már akkor potyogott ki a kipufogóból a porcelán, vagy mi, ott a csősorból ami a motorra megy, így nem maradt más, mint kipucolni teljesen, kiheréltük teljesen, kifújtuk, vissza a helyére, gép indít, pörög mint állat 6500-ig, próbakör a faluban, gyorsul, ahogy még akkor sem, mikor vettem (tavaly januárban). Pik-pakk 90-en van, 6-6500-nál szabályoz le, úgyhogy most nincs gond. Ami még maradt apró kis darabok a kipufogóban, azt kinyomta már az első próbakör alatt, de már alapjáraton is ment ki belőle.
Kicsit sportosabb hangja lett, olyan sziszegős, sercegős, menet közben is, meg üresben gázadáskor is, de gondolom ez az üres katalizátor dob miatt lehet, nem? Meglátom a fogyasztást, tavaly megvételkor 7-7.2 volt, azóta folyamatosan kicsinyenként ment fölfele, idén nyárra már 8.3 bőven megvolt, lehet, hogy folyamatosan tömődött el a katalizátor, mindig kevesebb gáz fért ki rajta.
Úgyhogy most boldogság van.
Köszönöm a segítséget, esetleg akinek ilyen gondja lenne még, ez kis rövid szösszenet () talán segít rajta.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #74982 üzenetére
Most mentem vele egy 4-5km es megint jelez. Az ut vegen megaltunk. Lealitottam. Beinditottam es nem egett. Egyebkent semmit nem "erzek" az auton. Nem rangat,megy rendesen stb.... Szinre biztos,hogy km ora miatt eg.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #74986 üzenetére
Nyakamat rá, hogy 16 pines csatlakozója van. Az enyém 98-as és már 16-os, az övé pedig H-val kezdődő rendszám, szóval új évezredbeli.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #74986 üzenetére
Ezt mit befolyásol? Miért jobb vagy rosszabb?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #74998 üzenetére
A 98-as X14NZ-m 16 pines és 2 számjegyet muzsikál. A családban a 97-es X14XE már 4-et, és az is 16 pines.
AMD Powernek 2000-es X14NZ-je van, biztosra veszem, hogy 16 pines és szerintem 2 számjegyet muzsikálna.Van itt katyvasz bőven.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
ixtom
tag
válasz mohabá 007 #75000 üzenetére
Na, nekem pont ez a gondom. Hogy villogtassam ki a hibát, ha nem megy a pedálos módszer és nincs 6. pin?
2004-es Z17DTL Astra G(valószínűleg MAP szenzor lesz a ludas, de most néha bedobja a villáskulcsos autót is)
-
B-L-A-C-K
titán
válasz mohabá 007 #75021 üzenetére
Szerintem még nekem kellene ráfizetnem...
-
aleister
veterán
válasz mohabá 007 #75022 üzenetére
Igen sajnos. Erre azóta én is rájöttem. Tudtommal az ülés alatt van valami piros reteszelős csati, ami kontaktos szokott lenni.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #75022 üzenetére
16 pines. De a computerrel nem akart kommunikalni. Igy ki lett villogtattva. 24-s hibakod. A km spiral miatt problemazik a gep. Itt a spiral csereje mennyire problemas.
Amugy nagyon korrekt a csavo es a hely is. Tobb autos oldalon volt mar cikk roluk.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
lsebestyen
addikt
válasz mohabá 007 #75100 üzenetére
De nem érted, h nem dexos2??! KETTŐŐŐŐŐŐ!! beletöltöd, és szarrá megy a motor egyből!!!
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #75100 üzenetére
A linkelt oldalon nem szerepelt,a forgalmazónál reklamálj!
(#75101) lsebestyen Remélem te vénusz étolajat töltesz sajátodba.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #75100 üzenetére
Szerintem az en Astram a legolcsobb 2000Ft-s olajjal.is megelegedne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #75111 üzenetére
Engem nem vertek át, én segíteni próbáltam, nem tehetek róla, ha hibásan adták meg a paramétereket. Sokan azt gondolják, hogy nem számít az olaj minősége, pedig olyan a motornak az olaj, mint embereknek a vér, az élteti. Persze, mindenki azt tölt sajátjába, amit csak akar, én se tennék huszonéves autóba Mannolnál drágább olajat, de azért traktorba valót se.
Ja, kérdésedre: nekem címezted a téves leírása miatti helyesbítést.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
mr_kickass
tag
válasz mohabá 007 #75485 üzenetére
Koszi, akkor lehet marad a mostani papirozas...maximum veszek szines papirt, hogy ne usson el a muszerfal szurkejetol annyira...
-
Zoja™
őstag
válasz mohabá 007 #75771 üzenetére
Elhiszem, de itt egy videó róla, hogy miről is van szó:
videó
De azóta cseréltem hőfok jeladót, a hiba ugyanúgy megvan. -
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #76084 üzenetére
Hmm itt is lesz, mert a gyári lánc ismét fos. Ez a negyedik szett 165k km alatt. Szerelők válasza: ennyit bír. Én válaszom: szerintem nem plusz gyanúsan kenési-feszítési gondja van a motornak.
Opeles voltban voltam még patentekért, kérdeztem eladót tud-e Nyiregy körül becsületes szerelőt, fizetek többet is csak legyen rendes a munka. Ő érdekesen csóválta a fejét, hátul a másik kolléga levest ebédelt és majdnem megfulladt a röhögéstől. Tényleg ennyire nincs rendes autószerelő már? Én 6-ot ismerek, abból 5-ről tudok olyan sztorit amiért nem vinném soha oda a kocsit.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz mohabá 007 #76186 üzenetére
Meglesem holnap
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
_seth_
veterán
válasz mohabá 007 #76406 üzenetére
Biztos B2-es volt mivel B1-es nem létezett belőle
Remélem, hogy felnéz ide a napokban. Van ötletem, hogy hogy kezdjek neki, de jó lenne még pár tipp. Ha felkerül a küszöbtakaró akkor kész leszek az autóval.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #76406 üzenetére
Jesz szőr.
Én egyszerűen mértem. Odatettem a küszöböt a helyére ahol lennie kell, alátámasztottam, a tetejét végig húztam filccel, majd a küszöb spoilerről visszamértem távolságot, és a vonaltól szintén visszamértem a küszöbön. majd ilyennel fúrtam fel a patentokat: [link] aztán kifújtam belülről alvázvédővel. Merthogy a gyári kifúrt lyukba műanyag bolha megy, amit én csavarral helyettesítettem, de ugye ez a rozsdának a melegágya lenne, viszont már vagy 4 éve és még nem jött elő semmi amikor utoljára láttam. Először meg voltam ijedve aztán rohadt egyszerűen ment az egész.
A gyárit csak le kell pattintani, ( el is tolhatod de nem nagyon engedi, és jobban törik) és legtöbbször törnek a patentok, de cromaxtól lehet venni.
Valahol talán van is még pár darab.. de én azokat is átalakítottam, mivel csavarnak helye nincs, én fúrtam ki azokat. Már bánom hogy nem csináltam több képet
HA jól tudom az első sárvédőnél nem lesz tökéletes az ív, mert más a b1-b2, de egyáltalán nem vészes.
mindjárt csinálok képet az ajtóteleszkópról is
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen