Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz ricsi8800gt #86259 üzenetére

    Nyugi, csak semmi pánik. :N Az ECN1463 hibakód az már nem hiba, csak még nem felejtette el az ECU.

    "…Az ECU csak azután törölheti az átmeneti hibát, ha az 40 felmelegítési ciklus alatt nem jelenik meg újra. Egy felmelegedési ciklus a gépjárműnek egy működési időtartama, amely elégséges ahhoz, hogy a legalább 22 fokra lehűlt motor hőmérséklete a motor elindítását követően 70 fokot érjen el…” Az ECU 1 beindítás alatt azt érti, hogy a motor eléri az üzemmeleg állapotot.(olaj,hűtővíz üzemmeleg állapot).."

    Az ECN1161 = P1161
    P1161 - Heated Oxygen Sensor (HO2S) Heater Control Circuit Bank 2 Sensor 2

    P1161 = fűtött oxigénérzékelő (HO2S) fűtésszabályozó áramkör 2 bank 2 érzékelő.

    Ha tévedek, majd a hozzáérők kiigazítanak. :B
    Szerintem ez a katalizátor utáni monitorszonda hibát mondja. Még az is lehet, hogy csak sima kontakt hiba.Húzz szét a csatiját, nézd meg.
    A szolenoidokat meg illik párban cserélni. Nem sürgős,elég lesz a szünet után.A Cromaxnál a gyári eredeti is " csak " 25 ezer péz.

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák