Új hozzászólás Aktív témák

  • ArthurShelby

    addikt

    Ma voltam Opel Gyulainál olaj+első fékbetét cserén (48ezer ft).

    Örömmel tapasztaltam, hogy új (fiatal) munkafelvevő volt, aki (és a munkatársai is, pl myopel) segítőkészek voltak. Most hátul volt a kocsi (nem a szalonhoz közel), ott csinálják a nagyobb (és talán minőségibb) munkákat, egy kedves fiatalabb szerelő dolgozott a kocsin. Nem tudom mennyit számított, hogy néztem miközben szerel, mondjuk nálam nem adták oda a maradék olajat mint B-L-A-C-K-nek (igaz ő másik szervizbe jár, de itt is voltak üres olajos flakonok...). Láttam, találkoztam Ricsivel (insignia mester) (nem mintha ez bármit is jelentene)

    Ugye még a héten cseréltem az xenon égőt (párban, így volt kb 24ezer, osram), kértem árajánlatot rá: eredeti xenon égő 66, utángyártott (fogalmam sincs milyen márka) 22 (csak 1 db).
    Mivel tönkrement a kulcsházam, kértem rá árajánlatot kíváncsiságból (már rendeltem innen 2db-ot B-L-A-C-K hatására, már csak az érkezésre várok). Mivel a házat nem lehet cseréni, csak az egész kulcsot, az 30ezer, plusz tanítás 7 (ha van carpass), és jófejek, mert a kulcs (fém) részt megspórolják, azt csak átteszik, nem kéne kimaratni. Az elrettentő árak után kicsit így érzem magam :D

    Myopel:
    A szalonban nagyon hirdették a myopelt, de végül is csak egy nő értett hozzá.
    Ugye annyi a lényege, hogy lehet regisztrálni (email, jelszó), amihez hozzá lehet tenni a vin számot (ezt otthon meg lehet csinálni). Viszont a szerviz történet csak akkor fog megjelenni, ha azt beállítják neked, mert bizonyítanod kell személyesen, hogy hozzád tartozik az autó. Ott egy dátumtól kezdve (hivatalosan a te autóvásárlásodtól kezdve) beállítják neked, és már látszik is a szerviztörténet a beállított dátumtól kezdve (mondjuk mobil appon nem, de böngészőben igen). Ha az előző tulaj regisztrált már, akkor neki jelezni kell a fiókjában, hogy eladta az autót.

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák