Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Luck Dragon #79323 üzenetére

    A 16 szelepes mindig is sokkal kényesebb volt a megfelelö használatra/karbantartásra, amit a sokadik tulajos ´bézbózsapkás telepi gyerekek alatt nem igen kapott meg sajnos, ezért ha tényleg jó motort akarsz, akkor garantált a generállal való indítás.

    Egyébként nem véletlenül híres a C20XE, penge kis motor, és elég brutál potenciál van benne - elég csak pl. az SBD Motorsport oldalát megnézni, egészen 300 szívó lóeröig kínálnak csomagokat hozzá. :D

    Csak valami defektem folytán én a 8 szelepes reszelésbe buzulódtam bele, sokkal ritkább - ergo a sportértéke is komolyabb - egy épített C20NE, meg a meglepetés faktor is priceless, amikor kiderül, hogy egy 8 szelepes motor tud ilyet is. :)
    Messze még a vége, egyelöre egy elég lightos összeállítás van most, de apránként készülnek bele a nyalánkságok majd.

Új hozzászólás Aktív témák