-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sitotomi
tag
válasz steve1021 #52974 üzenetére
Ismerőstől vettem, tudtam mit veszek. 2002-es évjárat, Y22DTR motorkód. ~245k km van most benne. Ez tuti. Én vagyok a második tulaj, nem behozott autó.
Mióta nálam van, havi 2500-3000km-t lemegyek, ez a minimum nagyságrendileg.
Melóba 50-50km Dabas-Bp. Lechner Ödön fasor. Meg azért mászkálok Pesten is össze vissza.Fogyasztást úgy mérem, hogy mindig kattanásig tankolok, liter/km*100.
Egy tank gázolajjal volt hogy 1100km-et elmentem nyáron.
Fogyasztásom volt már nyáron 4,7L is (ezt többször nem hitték el de hát ez van...), igaz akkor nem volt nagyváros benne, kb. végig főút. Nyáron átlagban 5.2, télen felmegy 5,8-ra is. (Ennél több még sose volt, akárhogy nyomtam)
Csak pályán használva, Dabas-Prága 5,4L-re jött ki pl., 140-150-el közlekedve, illetve itt kipróbáltam, hogy mennyi a vége 3 alkalommal... (Óra szerint 205, GPS szerint olyan 195... lejtőn megvan a 200 talán... )Olajat max. 15k km-ként cserélem, van hogy 12k km után. Erre elég háklis vagyok.
Szerviznél, ami nem a kopó, szűrő stb. nem szokásos alkatrész volt:
- Kellet cserélni a két kerékagyat, mindenestől, ez nem olcsó mulatság, de ha beülsz a kocsiba, az fix, hogy 100-120-nál rögtön hallod, hogy zörög-e. 50k/alkalom
- Ami a motort érinti, ott feszítőgörgő, hosszbordásszíj, generátor ékszíjtárcsa volt cserélve. A feszítőgörgő árára nem emlékszem, másik kettő 9-10k/db volt ha jól emlékszem. Fentebb linkeltem a legnagyobb számlámat valahol.
- Szélvédő csere 3x. Itt az 5-ösön rengetek nyerges vontató jár, már háromszor berepedt a kőfelverődéstől. 40k/db szereléssel együtt (ez elég szubjektív, mert van aki 80k-ért veszi magát az üveget )Hiba amiről beszéltél, szerintem az EGR szelepre gondolnak. Nekem is kipucolták egyszer. Ha jól emlékszem kb. 4-5 ezer forintot kért a szerelőm. Azóta semmi gond vele. Ha újat kell venni az 50k ha jól tudom. Vigyázni kell, mert lerakódik a korom rendesen, aztán nem tud nyitni-zárni az a szelep, és egyszer csak előzésnél azt veszed észre, hoppá nem megy az autó. Meg a szívósort is televeri retekkel.
Még ami szerintem fontos. Van egy mazdánk Xenon lámpákkal. Össze se lehet hasonlítani a vectra projektoros halogén lámpáival. Én már csak Xenon-t vennék, nem vakoskodnék...
A vectrának a lámpaburái amúgy is szar minőségűek, én 2 alkalommal políroztattam őket, meg a volt tulaj is 1x... Nagyon gáz látási viszonyokat produkál ez a projektoros lámpa, még egy megaultrablabla120 -as izzóval is, ha esőbe, ködbe, este (vagy ezek egyszerre) vezetsz.Ami a menetdinamikát illeti, szerintem napi használatra bőven jó, 92kw, 125le, jó nyomaték, 5 fővel is bátran lehet előzgetni. Ha egyedül vagyok, akkor meg oda férek be, ahova nem szégyellek. Olyan 160-ig faszán megy. Persze ne egy d4-cat 177 lovas avensissel hasonlítsuk össze, meg ne is valami 3.0tdi-vel, azok megeszik. A 2.3-as benzines mazdánk is megeszi 90-100 felett, igaz az is 166 le.
Hidegben (-10 fok) nekem pöccre indul, miután kialudt az izzító visszajelző kis ikon. Meg amúgy is, mindig pöccre indul
Azt hiszem szerelmes vagyok a kocsiba
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Minden ami hőszivattyú
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Építő/felújító topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- Hardcore café
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő