Új hozzászólás Aktív témák

  • Markizmark

    addikt

    válasz AMD Power #39776 üzenetére

    Pedig nem olyan rosszak azok. Persze előfordulhatnak hibák 200e km-ként, főleg ha fusi kúton tankolsz bele.
    A turbó hibákat ne vegyük számításba, mert az a sima TD-n is elvérzik, ha elvérzik a sokadik kilométernél. Azt is tudni kell kezelni. Nem úgy van az, hogy pályázunk 150-el, majd a pihenőbe beérve azonnal leállítjuk. Így hamar tönkremegy. :D
    A common rail rendszert pedig tényleg csak a szar üzemanyag tudja tönkretenni, vagyis az, ha nincs kenése a nagynyomású szivattyúnak a víz miatt és ugyancsak a víz teszi tönkre a porlasztókat is.
    Az "olcsóbb egyszerűbb" turbó dízel adagolósunk adagolója egyébként másfélszer drágább, mint egy nagynyomású szivattyú a másikba. :D
    Egyébként az első ilyen nagynyomású rendszernél tényleg voltak komolyabb gondok. Asszem az alfánál fordult elő (ők JTD-nek nevezik), hogy nem volt nyomásszabályzó szelep a nyomócsövön és egy-egy hirtelen padlózás tönkretette a dolgokat.
    A mi common rail-ünk 260e km-t ment eddig szépen, gond nélkül.
    Cimborám egy 319-es sprintert vezetett sokat pályán, szinte újan kapta meg, Skócia, Spanyol, Dánia, Francia helyekre és 800e km-nél jött elő az első hiba, a V6-os motor egyik oldali nyomócsöve megrepedt, ennyi. És 800e km nem kevés. :D

    (#39779) SPF:

    Ne a könyvet nézegesd, hanem szedegesd ki a biztosítékokat és nézz át rajtuk, látnod kell melyik szakadt.

    [ Szerkesztve ]

    Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Új hozzászólás Aktív témák