Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    30e forintból ki lett cserélve a katalizátor, a régiből már jött ki a kerámia és valami ezüst színű cucc is ami be is borította az autó hátulját is, elsőre nem tűnt rossznak de miután ki lett vágva teljesen akkor lehetett meglátni, hogy el van törve valamint át sem látni úgy rajta mint az új darabon. Észrevenni csak annyit lehet, hogy talán könnyebben veszi a fordulatot, könnyedebben halad valamint ha odalépek neki is mintha jobb lenne és úgy általánosságban is könnyedebben üzemel. Persze ez a torpanásos gondot nem oldotta meg, 6e forintért tudtam szerezni egy bontott siemens eredeti lambdát patika autóból, hátha azt berakva megszűnne a gond, ha nem akkor marad a költségesebb keresgélés a hiba után. Találtam leírást arról, hogy multimeterrel ki lehet mérni a lambdát, viszont hogy mérjem ki ha csak nagyon ritkán vacakol? Akkor gondolom egyébként jó jelet mutat.

    Euro 2-es autóba Euro 4-es újfajta vasmagos katalizátor került, ez legalább nem fog összetörni belül, szépen át lett pakolva a régiről a csatlakozás is így bontható maradt egyúttal.

    Szereztem egy eredeti gm karter gáz olaj lecsapoló cuccot is, rém egyszerű egy dolog majd berakom :)

    Mi okozhatja még a korábban leírt hibát? Azaz néha elgyengül az autó, alapjáraton is dadog, gázadásra nem gyorsul csak a fogyasztás szökik a magasba majd egy pillanat múlva begyújtja a rakétáit és mintha mi sem történt volna megy tovább. Az utóbbi 560 km alatt 3x jött elő ez a gond és egyszer tartott kb 1 percig de volt amikor elég volt egy padlógáz és abba is hagyta.

    [ Szerkesztve ]

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Új hozzászólás Aktív témák