Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    Jujj de jó hogy nyílt ez a topik :)

    Igazából minden tavasszal (amikor eljő nálam olajcsere) felteszem magamnak a kérdést, hogy jól teszem-e hogy a dupla észteres 300v motult tankolom?

    Igazából kevésbé a magas ára zavar, inkább az hogy lévén versenyolaj, nem-e nyíródnak el idejekorán a szénláncok, gyengülnek el az adalékok, romlik el a viszkozitás etc..egy év alatt? Évi 5-7 ezer km megy bele, ezért évente csak egyszer van csere.

    Nem versenyautó, de egy magas fordulatú 200 lóerős 2 literes szívó motor [link], amit leginkább élményautózásra használok nem ritkán magas fordulaton :)

    Régóta gondolkodom már a kommerszebb 8100 X-max 0W40-en.
    Ilyen viszkozitást használok 300v -ből, csak kicsit fúrja az oldalamat hogy 1 éves távlatokig vajon megmarad-e minden jó tulajdonsága? :B

    Vélemények? :)

Új hozzászólás Aktív témák