Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Viszlát #55202 üzenetére

    Az a baj, hogy ez elvileg egy céges személyszállító eszköz, amivel 1-7 ember szokott a céghez jönni, én vezetem 98%-ban, és sajnos a mélygarázstól a belső parkolónkig 14 km a távolság. Az elmúlt 2 busz is hasonló volt, és nehéz megfelelni ezeknek összességében. Ennél hosszabb távra nem szokott menni, kivéve kb. havonta egyszer, amikor a városba be és vissza kell menni vámkezelni, ekkor megy 15+15 km-t kvázi folyamatosan (10 perc ügyintézés amíg nem megy a motor.) De ez is gyakorlatilag semmi. Messzire hivatalosan nem megyünk vele, meg nem hivatalosan se, mert magánhasználatra nem adott, céges célból meg megint nem.
    Igazából egy hasonló méretű busz benzinessel se lenne jobb, dupla fogyasztással. Legfeljebb egy egyterű. De abban valamiért nem gondolkodott se a cég, se a bérbeadó.

    Amúgy kezelésre vonatkozó megjegyzés: kérdeztem az átadót átadáskor, hogy tekintve hogy ilyen utakat megy, nem lehetne rövidebbre venni a szervizintervallumokat? Illetve mivel a másiknál is azt éreztem, hogy a részecskeszűrő nem nagyon tisztulgatott, kell-e ennél is valamire figyelni, különösen hogy így használjuk? A válasz: ne foglalkozz vele...Az AdBlue szintet nézd meg hogy mit ír ki, 40% alatt szólj. Ami nálatok kb. 3 év lesz, addigra lesz megint új kocsi.

    Szóval alapból tényleg le kéne szarni, de én meg olyan vagyok, hogy ha kézhez kapok egy új autót, még ha céges is, akkor igyekszem úgy használni mintha saját lenne, és próbálok vigyázni rá, amennyire a körülmények engedik.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák