Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
Ha valaki meg egyszer szidja a magyar egeszsegugyet, istenbizony ajanlom neki az nhst Csak hogy tudja mi a dorges...
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz EQMontoya #55452 üzenetére
Az lehet, de ma engem egy se latott Se magyar, se mas. ( Olyan dologrol van szo, aminel kellett volna, ha pszichesen is tulteszem magam rajta, majd leirom)
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Valószínűleg épp most veszitettuk el Kevin kistesojat. Mikor bementünk az a&e-re hasi gorccsel, es egyebekkel, akkor anélkül, hogy orvos ramnezett volna, hazakuldtek. Egy hét múlva majd uhn megnézik, van e orvosi tennivaló.
Úgy voltam vele, csak leírom ide, mert volt, aki tudta itt, hogy jön a 2.Tudok, hogy bizonyos szempontból oka van, hogy igy alakult, de azért otthon ilyenkor legalább egy orvos megnéz.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
félisten
Sajnalom :[. Egyebkent kemeny, mert pont most hallottam odakintrol egy kicsit hasonlo sztorit (egy mehen kivuli terhessegrol volt szo, amit sok-sok hetig nem vizsgaltak meg, tehat a holgy kb. egy honapig volt eletveszelyes allapotban).
Te is probalj orvost keresni surgosen, mert ha az tortent, amit gondolsz, akkor ugyebar a potencialis komplikaciok elkerulese erdekeben esetleg szukseg lehet egy rovid mutetre (remelhetoleg nem tortent baj, es ha tortent, akkor nem kell mutet -- de ezt csak egy orvos tudja megallapitani). A surgosen alatt azt ertem, hogy elvileg egy hetet abszolut nem kene varni. Ha ezen mulik, vegyel egy repjegyet holnapra.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
tildy
nagyúr
válasz EQMontoya #55461 üzenetére
Az a baj, hogyha nem esett senkinek bantodasa, azaz egészségesen jött ki a dologból, akkor nehezen petelhető a kórház. En sem tudtam őket perelni a méhen kivulinel, ahol kivettek a bal petevezetot is, csak mert simán 2 napra az első a&es esemény után ultrahangoztak, majd másnap mutottek. ( 600ml belső verzesem volt, de mivel a véreredmények jók voltak, ezért gondolták simán várhatnak velem.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
-
szőröscica
addikt
Van valaki, aki nemi csoki vagy sor fejeben segitene nekem lebonyolitani egy nemetorszagi telefonhivast?
Ezt az autot szeretnem megvenni, csak nemi infora lenne szuksegem vele kapcsolatban, ellenben az en nemettudasom nem elegendo ahhoz, hogy baleseti serulesek, a futast alatamaszto dokumentumok, illetve szakszervizes atvizsgalas irant erdeklodjek (van egy szolgaltatas, ahol 100 euroert kimennek, es felmerik a kocsi allapotat, azt szeretnem elvegeztetni rajta).
Ha vegkepp nem talalok senkit, felhivom angolul, csak gondoltam, hogy nemetul bizonyara szivesebben beszelnek.
-
FehérHolló
veterán
válasz szőröscica #55467 üzenetére
Még ha akad is valaki, sok sikert a német nyelvű szerződés aláírásához.
Skynet is real. It's called Google.
-
parandroid
félisten
válasz szőröscica #55467 üzenetére
Ezt az autót felejtsd el sürgősen. Az jó kiindulási pont, hogy kereskedésből veszed, de ez a kereskedés akkor is csak egy török nepperé, ha nem murván állnak az autók az udvaron, hanem térkövön. Tudom, hogy drágább, de hivatalos márkakereskedésen kívül ne állj mással szóba (magánszemély megint más kérdés, az teljesen egyéni elbírálás, ott a nyugdíjas svéd orvostól a veterán szerb maffiózóig bárkivel találkozhatsz). Ami mondjuk jó pont a törökökkel (arabokkal) szemben, hogy kevésbé rátartiak, mint a németek, valószínűbb, hogy szóba fog veled állni angolul is (a hirdetés szerint beszéli is az angolt). Ezzel együtt én emaillel kezdenék, és még a borzasztóan óvatosnál is óvatosabb lennék, de főleg hagynám az egészet.
Amibe gondolj bele, hogy ha a nyelvet sem beszéled, messziről is jössz, és el is viszed utána az autót ugyanilyen messzire, akkor te vagy az ideális alany az átveréshez, és annyi kis apró trükk van a tarsolyában, hogy még csak nem is lesz illegális, amit csinál, szóval sosem fogod megfogni. Persze szerencséd lehet, de ez azért sok pénz ahhoz, hogy megkockáztasd szerintem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #55469 üzenetére
Köszönöm az aggodalmat.
-
Viszlát
addikt
Megvan a 22 ITIL kredit, orvendezzunk!
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz FehérHolló #55474 üzenetére
Ehhehe, privi akart lenni, a nagy izgalomban melleboktem...
Azert koszi
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
bobsys
veterán
válasz FehérHolló #55474 üzenetére
Azt nem, de eltudja mondani a folymatot
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
EQMontoya
veterán
Miért nincs annyi önértékelése az embereknek, hogy ha amúgy nem vezetnek autópályán, akkor ilyenkor NEM mennek fel rá?
Az összes kretén f@sz, amelyik a belső sávban padlógáz-padlófék módon közlekedik, szarik követési távolságot tartani, igazából ilyenkor egy potenciális veszélyforrás. Úgy minden harmadik autó. A motorfék meg a gyengék fegyvere.
Persze a végén sikerül egymást hülyére törni, és jó nagy dugót csinálni a tök felesleges fékezésekkel a forgalomban.Ilyenkor tripla árasnak kellene lennie az autópályának, vagy csak éves matricával felengedni, vagy valami hasonló.
Same rules apply!
-
tildy
nagyúr
válasz Tothgera30 #55472 üzenetére
De, biztos
Ma volt ultrahang, mar semmi nem volt ott.
-------------
Viszont nagyon gondolkodunk, hogy a hetvegi a&e-s tortenet miatt meg kapjanak valami szep kis levelet.emvy: 7 het + par nap.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Valoszinuleg nem, penteken is volt ultrahangom, az relative rendben volt ( 5 hetesnek szamoltak ott meret alapjan)
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
gaborbol
őstag
válasz szőröscica #55470 üzenetére
Google reviews-zok egesz korrektek:
-
trialboj
őstag
Elkészült a minimal háttérkép, akit érdekel innen töltheti le: [link]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #55477 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy exponenciálisan nő a belsősáv-fetisiszták száma. Az egy dolog, hogy az autópályán 2-3 sávon is mindig a belsőben mennek, mert csak, de a sima autóúton, vagy 4-sávosított gyorsforgalmi főútszakaszokon is ottragadnak a belsőben.
Aztán hogy ott hogy közlekednek, az egy másik. Hogy egyébként a megengedett 110-es szakaszon ő menne 100-al. De én a külsőben megyek 110-el. Gyorsabb vagyok nála. Ha előttem van, kb. 70%-uk lehúzódik, a többi nem érti, és mutogat, ha jobbról megelőzöm. Ha mögöttem van, akkor érzékeli, hogy ő a belső sávban lassabb nálam, és ezek közt is kétféle van. Aki ennek ellenére a belsőben marad, őt majd egy mögötte gyorsabban jövő újfent jobbról meg fogja előzni. A másik, aki érzi hogy lassabb, de hát övé a belső sáv, ott előzni kell. Szóval elkezdi taposni neki. De én mondjuk nem 110-el megyek, hanem 120-al. Nem szabályos, de mérési hiba, tűrésen belül van. Ő még jobban elkezd gyorsítani. Aztán néha kísérletképp nyomok egy padlógázt, és várok, hogy mi történik. És ezek a fajták addig gysorsítanak, míg mindenáron meg nem előznek. Mindegy, hogy egyébként nem sietne, csak egyszerűen ő a király, övé a belső sáv, ha kell, ha nem. Néha az ilyeneket meg szoktam zavarni. Általában 160 körül elveszti a lelkesedést, és lassít, vagy csinál valamit. Szóval az effélék 170-et még sosem mentek, de ők a királyok, akik a 110-es megengedett szakaszon 100-al is a belsőben mennek. Csak a belsőben. Mert 10 km-en akár 3-4 kamion is lehet a külsőben, és hát mit szlalomozzon. Ő nem szlalomozik, ő a király, övé a belső sáv. Az ilyen jobbra tartási kötelezetteség meg valami régmúltba vesző kommunista csökevény. Nem szabály.
Amúgy a néhol elfogyó 2x2 sáv végén is ők az utolsó pillanatban mennek csak vissza a külső immár eggyé változó sávba, természetesen index nélkül, ami az előzőhöz hasonló csökevényes hülyeség.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
concret_hp
addikt
válasz BlacKSouL #55489 üzenetére
én a hétvégén a következő mutatványt láttam: stadionoktól (ittmetn el mellettem) az aréna plázáig emberünk 3* vált sávot, előtte levőtől 50cm-re megy folyamatosan, később pirosnál padlógázas indulás a lámpánál stbstb. én közben szabályosan közlekedve a 45 (!) lóerős gépállatommal kb. 8-10 autónyival voltam előtte a BAH csomópontnál. és igen biztos ő volt, mert az autópálya bevezetőjénél megint elment mellettem, amikor lefordultunk és igen, tuti, hogy ő volt, leglaábbis elég kisesélye van, hogy pont jött volna egy kiégett lámpájú, ugyanúgy színhelytelen elemekkel díszített és hátul picit megkoccantott autó. hogy mi lehet a rejtélyes összefüggés a vezetési stílus és az autó sérülései közt
egyébként meg autózni alapból szívás
vagy fullba vagy sehogy :D
-
bandus
veterán
válasz BlacKSouL #55489 üzenetére
én végig a belső sávban jövök munkába 140-150 között, függetlenül attól, hogy 2-3 helyen 100-as tábla is van, hehe ha jön valaki, akkor lehúzódok. de kb zsámbék és tatabánya között a külső sáv minősége szörnyű, mindkét irányban. nem is használom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
Valaki emlegette itt a múltkor ezt a pilótajátékot. Kis szemfelnyitás.
Crytec210:az még a kisebb baj, hogy tényleg kb. atombombával kell kirobbantani embereket a belső sávból. Az sokkal nagyobb baj, hogy barom módon, az előttük menő seggére rámászva közelekednek, ész nélkül. Ez utóbbi csak nagyon nagy forgalomban jelent problémát, pl. ami tegnap volt, de akkor elég nagy gondot okoz: teljesen felesleges gyorsító-lassító hullámokat generálnak vele, és a végeredmény az, hogy az egész autópálya pulzál, itt-ott bedugul. Mindez persze elég balesetveszélyes is - mind a követési távolság hiánya, mind a hirtelen erős fékezgetés.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Lortech
addikt
válasz BlacKSouL #55489 üzenetére
Hosszú hétvégén én is pályáztam pár száz km-t. Kocsisor előttem, torlódás, 110-120 körül belső sávban, már mindenki hangyafasznyi féktávon belül, (nehogy egy transitos beférjen a belsőbe 90-nel előzni, ahogy lenni szokott) külső sávban lassabb járművek. Fehér csodalámpás Audi jön, beáll mögém 3 méterre, villog, behúzza két sáv közé, oda is villogtat párat, hogy mindenki lássa, hogy ő aztán megjött, mindenki vigyázzba. Aztán felgyorsul a belső, 170-ig követ, elfogynek mellőlem, besorolok, elhúz mellettem, aztán 5 km múlva megelőzöm 149-cel egy trafinál.
Meg az emberek, akik nem tudják vagy nem akarják felmérni (lásd fent fehér furgonos archetípus), hogy mögöttük a belsőben milyen sebességgel közelednek, de ő bevág, kinyomja a szemét és kilotízzel megelőzi a kamiont, de akkor már a következőt és az azutánit is, ha már egyszer 120-ig felgyorsított, 1-2 kilométerig lelassítva a belső sávot, amiből következik a torlódás, és az, hogy más lassabb járművek is bejönnek a belsőbe és gerjeszti tovább magát a folyamat. Majd ebből van az, hogy megyek a pályán, előttem satu, villogó, én is 40-re, jól van, "biztos baleset", aztán mintha mi sem történt volna, 1-2 kilométer múlva újra megy a sor.Thank you to god for making me an atheist
-
nagyúr
válasz EQMontoya #55493 üzenetére
ez egy nagyszerű játék, fateromék is tök belelkesedtek rá nyáron. 3 napon át hoztam az ellenérveket, hiába. Mindegy, ma reggel forwardoltam neki a cikket.
Hihetetlen, hogy van egy generáció, akit mindenféle baromsággal meg lehet etetni, legyen az életbiztosítás vagy üdülési jog, vitamin vagy alga, masszázsszék vagy devizahiteles visszaperelős hitegetés, elképesztő.
-------------------
autópályás dolog: igazából sokkal többen mennek lassan a szélső sávban, mint régen, mert drága a benzin, meg régi a géppark, meg a kamion- és teherforgalom többszöröse a 10 évvel ezetlőttinek, és ez a két sáv közötti sebességkülönbözet generálja a gyorsítgatásokat-cikázásokat-vészfékezéseket; a szélső sáv 90-nel, 110-zel megy.
Az M1-es amúgy végig 3 sávra kéne bővíteni, ott olyan súlyos a helyzet, egy átlagos munkanapon is.[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
EQMontoya
veterán
válasz fokukac #55495 üzenetére
és ez a két sáv közötti sebességkülönbözet generálja a gyorsítgatásokat-cikázásokat-vészfékezéseket
Ez csak féligazság, ez egy-egy fékezést generál. Ami önmagában nem működik pillangó-hatásként, csak akkor ha nincs megfelelő követési távolság: ez esetben a hátul jövő ugyanis azonnal és még nagyobbat fok fékezni. Ha pedig tartott volna értelmes távolságot, akkor simán gázelvétellel, motorfékkel meg tudná oldani.
Tegnap direkt figyeltem ezt, az előttem menő balf.. kb. minden 10. fékezésénél kellett nekem is fékezni, pedig a követési távolság nem volt több egy kamionhossznál.Same rules apply!
-
parandroid
félisten
Én a minap pont azon röhögtem, hogy fél óra alatt érek haza a suliból a délutáni / kora esti csúcsban (10km), ilyenkor rádió klasszikus rockra tekerem, és 50 körülire áll be a pulzusom. A napi minimumokat ilyenkor szoktam produkálni, van, hogy hazáig végig 50 alatt vagyok vele.
És mindezt a Minivel, ami pedig nem egy kényelmes, öreguras taliga...
Autópályázni szerencsére hajnalban, és délelőtt szoktam, olyankor remekül lehet haladni, pedig errefelé azért kicsit több az autó.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
veterán
válasz EQMontoya #55493 üzenetére
Hetvegen lattunk egy oregurat, aki ugy nem igazan figyelte a savokat, a ket sav kozott ingazott, semmi direkt kormanyzas, csak ugy ahogy az auto ment egyenesen es az ut kis mertekben iranyt valtott, szepen atkuszott egy kicsit a masik savba, aztan aki ott jott, mindig satuzhatott, de eleg szabadosan kezelte a savokat, az biztos. Na ezt sokkal veszelyesebbnek lattam, mert olyan szep lassan beuszik melle es aztan eszre se veszed, csak ha mar baj van..
Everybody lies.
-
bobsys
veterán
Remelem azert nem idegeskedtek az autoban, mert sok ertelme nincsen. Ausztraliaban a 110 az max 115, mert utanna kivesz valamelyik jeloletlen rendorauto a sorbol azonnal. Floridaban hiaba gyorshajt az autosok 80% meg hiaba a 6 savos autopalya mindenki ott megy ahol neki tetszik, ha ez a belso sav akkor ott es leszarja ha vannak mogotte meg akkor is ha 60al megy a 65 tablanal (merfold/ora ugye). Mas allamokban itt ott ismerik a jobbra tartast meg neha meg az indexet is hasznlajak
Amiota nem elek Magyarorszagon ez a jobbra tartas dolog teljesen ertelmet vesztette, felesleges izgulni rajta. Majd odaerek ahova megyek, raadasul dugo barmikor lehet eleg nagyokat szoktak csattani, nem ritka, hogy csak egy sav marad szabadon a baleset miatt (es ezert vagyok halas, hogy nem kell bejarnom semmilyen irodaba)Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 4
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tőzsde és gazdaság
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Horgász topik
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honda topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest