-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #10700 üzenetére
áhh, évente rakok félre vmennyit a fizujaimból
am a nyarakat általában végigmelózom, 670 meg sumákkal jönne (if u know what i mean )
de amúgy elvből nem költök ennyi pénzt vgara. szal nagyon kupán kell vágnom magam h megvegyem. na majd párat alszok rá. ha a 660 nonti-t tényleg tökösebb lesz. mint a 7850 és bf3, dirt3ban hozza a 7870 szintjét 220 ojróért féláfában, akkor azt veszem. am is a fullHD egy darabig nem izgat, alacsonyabb felbontásban meg a kepler is elég, még ha tényleg olyan sok compute gyilok játék is jön ki.Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #10702 üzenetére
eléggé elgondolkoztam most a gcn-en. Abu szépen leírta az előnyöket, mondjuk negyedét ha értettem
mondjuk amire lesz a gép az bf3, dirt3, proe, hitman, aliens. na most ez nagyjából fifty-fifty.
vagy a másik opció h hagyom a csába még egy évet pihentetni a projektet úgyis csak 30kért tudok albit szerezni, az meg úgy kicsit húzós h mellette alaphangon 150-170k elmegy gépre.
sumák=nettóEverybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
nagyúr
válasz tombar #10703 üzenetére
szerintem várd meg a 660-asokat ÉS az őszi játékfelhozatalt. amit Abu a GCN architektúra játékokkal kapcsolatos előnyeiről ír, az ott fog a gyakorlatban is bebizonyosodni vagy cáfolódni. ha jön 3-4 olyan high profile játék, mint a dirt showdown, az tényleg ciki nVidia oldalon - de engem azért meglepne, ha tényleg ez következne be.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
fatallerror
addikt
válasz tombar #10703 üzenetére
igen, jók és most már van ahol látni azt amit abu írt (most biztos elégedetten bólogat ) de én csak ismétlem magam h az ár a döntő, senkit nem érdekel h az egyik jobb a másiknál 8%-al ha mondjuk 15 ezerrel drágább. mind2 nagynak jók a kártyái és rosszul nem jársz egyikkel sem
tehát lehet h a benchekben meg néhány játéknál gyorsabb lesz a gtx 660as 5-8%-al de ha jópár ezressel többe fog kerülni akkor felejtős, szerintem kb 90 ezer lesz a gtx 660 ti ami bukta mert 92 ezerért már van 7950es
#10706) Löncsi: de az mégha nem is vmi pöpec, viszont arra épül majd a dirt 4 is ami meg már elég jókis autós
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Technikai előny sosem fog bebizonyosodni vagy cáfolódni. Ez szimplán csak létezik. Az a kérdés, hogy hány játékot fejlesztenek erős compute terhelésre. Olyanra, mint a DiRT Showdown annyira nem számítanék. A Codemasters nyilván beépítette az EGO motorba, így innentől kezdve valszeg mindegyik EGO játékuk forward+ lightingos. A forward+ lighting viszont csak akkor implementálható, ha a motor eleve forward render. Az AMD őszi felhozatalában a Codemasters játékokon kívül az új Hitman és a MOH: Warfighter szerepel. Mindkettő deferred render, szóval olyan durva előny nem lesz ezekben, hogy a HD 7870 is verje a GTX 680-at ahogy a DiRT-ben. Persze AVP, Metro 2033, Sniper Elite V2, Nexuiz és GR: Future Soldier szintű compute terhelés elképzelhető. Szerintem az AMD ezzel is boldog lenne, mert az is elég nekik, ha a HD 7950 van a GTX 680 közelében.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
válasz fatallerror #10707 üzenetére
Persze ez relatív... de Dirt-fanok szerint is bukás lett a dolog, túl árkádos lett, emelett a versenyek hossza megegyezik a töltési idővel kb. 2 perc verseny, 2 perc load time sokat ront a dolgon, ezt már a szuper-advanced megvilágítás sem menti meg.
De az a másik bajom, hogy a Tahiti 4,3 milliárd tranyóból áll, addig a GK104 3,5-ből megvan. Az nV hosszútávon nem adhatja drágábban mint a Radeon-t, majdnem 800 millióval soványabb a GPU, emiatt persze, hogy gyorsabb a Radeon ha megfelelő a környezet.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
fatallerror
addikt
válasz Löncsi #10709 üzenetére
én tudom mert dirt fan vagyok és ki is hagytam ezt de attól még ez a moci megy tovább majd a dirt sorozaton és a dirt 4 tuti jó lesz
attól még mert ez a dirt nem sikerült jól maga a franchise elég nagy név
hát igen az nv-nek óvatosabban kéne bánni az árcédulákkal
don't tell me what i can't do!
-
Löncsi
őstag
válasz fatallerror #10710 üzenetére
De épp ezaz, a Fermi idejében még érthető volt a picit magasabb ár mert nagyobb és összetettebb volt a lapka, erősebb tesszellátor és compute rész etc.
A GK104 kisebb és egyszerűbb felépítés mint a Tahiti, emiatt is fura az árazás. Ha a GCN annnyira jó és minden játékmotor erre épít, akkor az nV-nek illene lentebb tolnia az árát. Örülök, hogy nem ebebn az időszakban kell vennem VGA-t.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10711 üzenetére
Azért azt senki sem tudja, hogy a TSMC mekkora selejtarányt hoz a GK104-gyel. Emellett a 28 nm-es node jóval drágább, mint amennyi a 40 nm-es valaha is volt.
A 20 nm választóvonal lesz az elemzés szerint. A kisebb lapkáknál át sem érdemes váltani rá.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
válasz Löncsi #10711 üzenetére
egyszerűen csak meglovagolják a nevet. mindenhol spórolnak, ahol csak lehet + drágán is adják. amúgy ez teljesen érthető hozzáállás rövidtávon. viszont hosszútávon ez megöli a dgpu piacot. de ez is a cél.
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tombar #10713 üzenetére
Célnak semmiképpen sem mondanám a dGPU-k kivégzését. Inkább következmény lehet. Azt azért figyelembe kell venni, hogy ez a piac eleve nem volt egy aranybánya az utóbbi években. Azzal, hogy esik az eladás, nem lett jobb. Vagyis hiába tudják a cégek, hogy az árak emelésével öngerjesztővé válik a szűkülés, egyszerűen nem tehetnek mást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TomiLi #10716 üzenetére
A HDD-piac teljesen más. A VGA-k nyereséghányada borzalmasan kicsi. Ezt nem szabad elveszteni, különben nincs értelme a piac fenntartásának. A GPU-piacon a nagy pénz az IGP-ben van, nem a dedikált GPU-ban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
igen, én is az előny gyakorlati lefordulására gondoltam - az fog ősszel eldőlni. a többi csak elmélet.
#10706: akkor zárójelezzünk: "ha jön 3-4 olyan high profile játék, mint a dirt showdown (ami nem high profile)...". így jó?
#10711: az eladás egyik alapvető szabálya, hogy az árat nem elsősorban a költség határozza meg
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
tombar
senior tag
szerintem valamennyire cél is. inkább előbb pártoljanak át apukra, mint később.
am tisztán gazdasági szempontból tény h a kieső bevételt (és itt már szándékosan nem is profitról beszélek) vmilyen módon vissza kell hozni. ezt csak úgy lehet, ha drágítanak. viszont ha igazak a hírek és a nextgen konzolokban csak amd chippek lesznek, akkor érdemes lenne elgondolkodni vmilyen szinten a dgpuk komolyabb életben tartásáról. úgyis komoly árkartell megy, szerintem képesek lennének jóval kitolni a dgpuk életét. konzolokat is jórészt a trend miatt vették, tableteket meg még inkább. fel sem tudom fogni h abban mi a jó. természetesen céleszközként már más, de netezésre stb. egy meglévő gép + okosteló mellé mi a ráknak. szóval csak újból fel kellenen fűteni a pc piacot.
viszont itt hozzá kell tenni ehhez az egészhez, h a magyar közönség jóval árérzékenyebb, mint a nyugati piac. szal nekik sokkal nagyobb a fogyasztási határhajlandóságuk, mint nekünk. szegény embert még az ág is húzza...[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Löncsi
őstag
válasz KillerKollar #10720 üzenetére
ÚÚÚÚ bocsi, biztos emiatt kamu az egész, mit tettem. Helyenként gyorsabb a GTX680, ez sztem temészetes.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tombar #10719 üzenetére
Az APU-k nyilván fontos üzleti részt képeznek, de a dGPU-khoz nincs közük. Elméletben megvannak egymás mellett. A gyakorlatban az emberek nézete problémás, mert a vásárlóbázis 80%-ának elég, amit egy APU kínál. Ez jelenti az alapproblémát, amire nincs gyógyír.
Az, hogy mi lesz a next-gen konzolokban annyira nem fontos a PC-s szempontok szerint. A konzolra a játékok nem úgy készülnek, ahogyan PC-re, más a fejlesztőkörnyezet, az API, és még sok minden más. Az AMD-nek az, hogy bezsebelnek három design wint a konzoloknál elsősorban pénzt jelent, mintsem valós előnyt a PC-s fejlesztéseknél. Ha nem lenne AMD egyik next gen konzolban sem, akkor sem változna semmi, mert ugyanarra megy mindegyik cég, szóval a konzolok elvi felépítése nem módosulna. Az AMD-nek sokkal nagyobb előny az, hogy ott áll az ARM és az ImgTec a HSA mögött, mint az, hogy ott vannak a konzolokban.(#10720) KillerKollar: Úgy, hogy a teszt kerülte a max. grafikát. Értem, hogy más az oldalaknál a tesztszisztéma, de egy 160k-s kártyát azért vesz a user, hogy felrakja maxra, amit csak lehet. Főleg AA-t és AF-et.
(#10721) Löncsi: Nem kamu szerintem. Azt korábbról is tudtuk, hogy ha kerüli az adott teszt az AA-t és így a max. grafikát, akkor a GeForce-ok jobbak lehetnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Perszem csak viccből mondtam, egyszerűen játék/beállításfüggő a dolog.
De, hogy ON is legyek, a GTX660TI AVP-ben és Metro-ban, szűrőkkel hozza az OC-s HD7850-et, szerintem ez elég jó egyelőre, lévén ezek terhelik a kártyákat erősen. Olyan 70k környékén jó vétel lesz sztem.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TomiLi #10724 üzenetére
A VGA-kat könnyebb ellenőrizni. Csak megnézed, hogy az AMD most ~30 millió dollárnyi operatív profitot keresett ezen a szegmensen. Az NVIDIA legutóbb nettó ~60 millát keresett összesen, de ebből ~70-80 milla az Intel bánatpénze, hiszen 3 évig évi 300 majd szintén 3 évig 200 millát fizetnek az NV-nek, negyedéves lebontásban.
A HDD-k esetében látod a hatalmas nyereséget. Itt egyáltalán nem.(#10723) Löncsi: Nyilván az ártól sok függ majd. 70k-ért szerintem is jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Az, hogy mi lesz a next-gen konzolokban annyira nem fontos a PC-s szempontok szerint.
ezt azért vitatnám, legalábbis részben. az persze igaz, hogy más a környezet / API / whatever, viszont van néhány olyan alapvető design döntés, ami erősen befolyásolja a játék kinézetét, és ezekben számtalan esetben a legkisebb közös többszörösre mennek. ilyen pl. a modellek poligonszáma vagy a textúrák minősége - aztán vagy jön PC-n high end pack, vagy nem. de ilyen lehet a későbbiekben a fizika is - a next gen konzolokon talán már realitás lehet egy valóban rombolható környezet, ami a játék szabályaiban is megjelenik, és nem csak eye candy.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Löncsi
őstag
Nem lesz GK106 úgy néz ki. GK104-en inkább a memóriarendszert csonkolják, alsó kategóriákba pedig megy a GK107.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
KillerKollar
senior tag
Kérlek szépen írd le hogy ebben a tesztben hol írták le hogy milyen grafikai beállításokkal teszteltek...Mert csak a felbontást írják és mindenhol írják hogy High vagy Very High beállítások,amiből gondolom hogy az a max...AA-ról meg AF-ről nem esik szó úgyhogy az általad említett indok miatt valószínű hogy maxon volt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A textúrák minősége jól skálázható. Ez sosem volt probléma, ha valaki tényleg komolyan vette a PC-s portot. Aki meg nem, az ezután sem veszi majd komolyan.
A modellek skálázása egyszerűbb lesz, ha bevezetik a fejlesztők a PTEX-et. Tekintve, hogy mennyire nagy művészek felé a követelmény, ez a leglogikusabb irány a next gen gépeken. Ezzel jóval egyszerűbben skálázható a tesszellálás is. Vektor displacement map mellett akár csúszkával is, amit már korábban hiányoltál. A PTEX implementálása sem nehéz. Az AMD már megmutatta, hogy PRT-vel meg lehet csinálni elég jól. De nem hiszem, hogy ne lehetne rá írni szoftveres megatextúrázást. A Keplernél binned textúrázással akár.Agyonrombolós fizika még jó ideig nem lesz. A játékmenet nagyon nehézkessé válik, mert szétrombolt fizikai objektumokba beakadhat az AI és a játékos. Ha pedig ezeket kivesszük az ütközésvizsgálatból, akkor átmehet rajta minden. Szóval sok a gond. A fizika rombolhatósága olyan szinten lesz jelen, ahogy mondjuk a BF3-ba és a Red Faction két új részében. Ezek már nem eye candy-k, hanem valóban hatnak a játékmenetre, főleg a Red Faction. De ott kínosan ügyelnek arra a fejlesztők, hogy a potenciális akadályt képző részek eltűnjenek.
A GPU-k, illetve pontosabban az IGP-k felhasználásán más szempontok szerint gondolkodnak a fejlesztők. A GPU-kat egyelőre nem bántanák ezekkel, mert nem hatékony a procinak oda-vissza küldözgetni az adatot.(#10729) KillerKollar: Ez a baj, hogy sehol. A beállítások részletezésének mellőzése eleve nagy hiba. [link] - így kell ezeket jelölni. Ebből kiolvashatod a részleteket. Minden max., kivéve a DOF. A high/very high nem mindenhol informatív. Például a Metronál felmerül a kérdés, hogy a DOF aktív volt-e. Emellett Metronál van Very High opció is. Dirt 3-nál van Ultra opció. Nem mondom, hogy nem ezt értette ez alatt, de nem egyértelmű. És ez hiba, mert nem nekem kell találgatni a beállításokról, hanem neki kell leírni.
Az AA/AF világos, hogy inaktív volt. Az utolsó előtti oldal mér bekapcsolt AA-val vagy AF-fel. A kettővel együtt csak a Just Cause 2 esetén, pedig a Metro, az AVP és a Far Cry 2 támogatja mindkettőt. A Mafia 2-ben valóban nincs AA-re lehetőség.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KillerKollar #10731 üzenetére
Ha nem írják, honnan tudnám? Az a biztos, hogy az AA és a AF mindig ki volt kapcsolva, mert azt csak az utolsó előtti oldal elemezte, és nem mindegyik játéknál. Ez persze már önmagában kizárja a max fogalmát.
A logika semmit sem ér. Az előző generációban is rengeteg teszt ment le nem max beállítással a GTX 590 és HD 6990 összemérésénél. Múltkor is hoztál fel pár oldalt, és ott is kiderült, hogy nem mindenhol volt maxon az adott program. Pedig felsőkategóriás kártyákról volt szó. Itt a logika nem segít. Le kell írni a beállításokat jóval egyértelműbben, mint a high / very high jelzés. Főleg a Metro és a Dirt 3 esetében, ahol ezek nem jelentenek maxot a beállítások menüben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
na pont ez a lényeg - eddig a PC portot komolyan kellett venni jó textúrákért. ha ez az alap a konzolon, akkor nem kell azzal foglalkozni, hogy a portban mit csináljanak. ugyanez a ptex-szel is.
azzal pedig pont elégedett lennék fizika kapcsán, ha "csak" annyit tudnának a játékok, mint a red faction
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Konzolon jellemzően az a baj, hogy kevés a memória és a memória-sávszélesség. Ebből a két szempontból most sem fogja hozni a PC-s szintet a hardver. A next gen esetében 1-2-4 GB memóriáról hallani, és ez meg van osztva a CPU és a GPU/IGP között.
A PTEX más. Alapvetően megatextúrázással lehet implementálni, tehát technikailag csak az a hátráltató tényező, hogy van-e elég tárhely az adathordozón. Ha van, akkor lehet csinálni 30 GB-nyi textúrát, és mindig a megfelelőt kell betölteni LOD-dal. A Rage ezért használja ugyanazt a textúraadatot mindegyik platformon, mert a megatextúrázás lehetővé teszi.
A másik opció, amit a Codemasters felvetett az AFDS előadásán, hogy számolhatná a textúrát a GPU. Egyszerű matematikai képletekből állna az egész. Ráadásul ezzel a rendszer procedurális is lenne, hiszen a képlet módosításával módosul a textúra. A tesszellációra is valós időben generált displacement mapot lehetne használni.Annyit már ma is tudhatnának, mint a Red Faction. Nem kell ahhoz GPU, csak egy megfelelő motor a fizika kezelésére.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
válasz Crytek #10734 üzenetére
Igen, de csak ha nincs AA... szerintem egy ilyen kaliberű kártyánál alap követelmény, talán ott lehet előnye ahol deferred motor miatt van jóminőségű (!) Post-AA és nem kell sima MSAA (pl. Max Payne 3, vagy Serious Sam 3).
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10737 üzenetére
Azért az említett két játék erősen igényli a subpixel információt, amit csak az MSAA ad meg, különben sok lesz a temporális zavar a képkockák között. Nem véletlen, hogy mindkettőbe be van építve az MSAA, vagy annak egy speciális formája.
Önmagában egy post-process AA sosem lesz jó minőségű. Extra információk kellenek hozzá. Jelenleg a Shogun 2 és a Deus Ex: HR tartalmaz olyan post-process AA-t, ami subpixel információkkal irányított. A legtöbb játékba jellemzően csak be van hányva a post-process AA algoritmusa, és kivételbe van rakva a HUD, illetve a szövegek. Ennél tovább a fejlesztők általában nem dolgoznak, inkább csinálnak shaderes MSAA-t, ha lehetséges.
Nincs senkinek ellenére a post-process AA. Jó lehet, de csak úgy, ahogy a Shogun 2 és a Deus Ex: HR használja. Extra adatok nélkül, csak a végső képről dolgozva félkaró óriás bármelyik eljárás. Az MLAA 2.0 és az SMAA sem az igazi. Tény, hogy sokat javul a képminőség azzal, hogy megpróbálja a subpixel pozíciót keresni, de ettől nem lesz konkrét adatja, vagyis még mindig nem az igazi. Ezeknek is ugyanúgy kell az extra információ a számoláshoz.
Alapvetően jó minőségű post-process AA nincs. Megfelelő minőségű lehet, hiszen az AMD MLAA 2.0-ja és a Jimenez-féle SMAA tényleg szuperül dolgozik, ahhoz képest, hogy csak egy képkockányi információja van, de ez még mindig messze van a jó minőségtől. Elhiszem, hogy bármilyen post-process AA jobb a semminél, de ettől nem lesz megfelelő egy eljárás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Most nem technikai, hanem puszta emberi oldalról közelítettem meg. Ez a két játék szvsz szép, recésmentes és éles képet ad, zavarokkal én nem találkoztam, ráadásul nekem jobban tetszik mint az MSAA mert _minden_ zavaró élt el tud mosni, addig az MSAA gyakran téveszt és több erőforrást kér.
Jó minőséget én azért hangsúlyoztam, mert pl BF3-as FXAA már hajlamos elkenni a képet, igaz, még mindig jobb mint AA nélkül mászkálni, lévén ez a játék nagyon szénné van színezve/kontrasztolva és sok a kis objektum, emiatt sok a recefice.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
én már hallottam 8GB-ot is rebesgetni, de ha 4GB alatt lesz, akkor az valóban kevés. a 4GB már OK - a PC-s játékok sem igazán használnak többet (main RAM + VRAM)
A másik opció, amit a Codemasters felvetett az AFDS előadásán, hogy számolhatná a textúrát a GPU.
remek ötlet - az elsőrangúan rusnya lesz
Annyit már ma is tudhatnának, mint a Red Faction. Nem kell ahhoz GPU, csak egy megfelelő motor a fizika kezelésére.
meg CPU powa', ami jelenleg az xbox-ban nem éppen áll bálákban.
post process AA téma: annyit érdemes hozzátenni, hogy a grafikai stílustól nagyban függ, hogy milyen lesz az eredmény. én most pl. elővettem a Borderlands-t, és nagyon jól néz ki FXAA-val - mosás nincs, és a temporal aliasing is minimális.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én is olvastam azt a 8 magos Atom + 8 GB előrejelzést. Az Atom miatt erős a kétely bennem.
CPU-powa megvan. A Red Faction 4 maggal simán elvan. Boxon is szépen teker.
Borderlandset sose néztem meg. Nem jön be ez a rajzfilmes stílus. De lehet, hogy ott jól működik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Egy Metro bench GTX660 Ti-vel, bekapcsolt PhysX-el.
[link]Megnézem GTX460-hoz képest mit tud.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz Löncsi #10744 üzenetére
1680x1050-ben, tuningolt órajelekkel 14,7 FPS átlag 2. és 3. futásban... valamennyi előrelépés van.
Kérdés az, hogy az 1. teszt miért fut gyorsabban ? Mintha a megjelenítés is bugos lenne.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
oliba
őstag
-
Löncsi
őstag
No igen, de ha csak 1 alkalommal futtatom akkor én is jobb eredményt kapok (szar ez a bench).
Avg:19 FPS
Órajelek: 850/1700/4000, legújabb beta driver.Te eredményedből kiindulva akkor +40% kakaó van benne.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
sakal83
addikt
Mennyi lesz ennek a gtx660 ti-nek a várható ára?
Most tervezek venni egy 7850,70-et vagy gtx660ti-t. -
Sonja
veterán
válasz Löncsi #10749 üzenetére
Eszerint nem igazán annyi lesz.
Swedish Retailers Begin Listing ASUS GeForce GTX 660 Ti DirectCU II
Igaz, ez egy Asus DirectCU II, de akkor is. Elég soknak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Nyomtató topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Hardcore café
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...