-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
veterán
válasz vajaskenyer #11901 üzenetére
Mert ha nem válik be és a kutyának se kell akkor újból a "0-ról" felállni nehéz lesz főleg hogy az amd egyre karajabbul tolja!
Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #11900 üzenetére
A PC-s piac az nagy. A konzolportok csak a piac egy részét képzik. Szóval attól, hogy ez kiesik, még maradnak a PC-re fejlesztett játékok. De a konzolport is megoldható, de ahhoz a GeForce mellé ARMv8-as host processzor kell. A Parker például jó lesz. Szerintem a fejlesztői oldalt elég könnyű meggyőzni az ARM támogatásáról. Itt egyedül az jelentheti a problémát, hogy a felhasználók hogyan reagálnak arra, hogy a legacy programok nem fognak menni (erre is lesz alternatíva a felhőben).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
nagyúr
szerintem ennek semmi jelentősége addig, ameddig a PC-s piacra gyártott termékük megfelelő színvonalú - felőlem akár hatodlagos is lehet a PC piac a kínai szemezett rizsgyártás 5 vállfaja mögött.
azt értem, hogy a jövöbeni generációkkal kapcsolatos találgatásokba ezt próbáljátok belekalkulálni, csak az a gond, hogy ezeknek a jóslásoknak a track recordja nem túlzottan erős. a G80/G92 geometry shaderes gyengeségei sehol nem jöttek elő, a GTX200 DX10.1-telensége egyetlen (kevés példányban eladott) játékban jelentett érdemi problémát, a két Fermis generáció pedig a kezdeti csúszkálás után kényelmesen jobb volt a Radeon 5000-es / 6000-es szériánál. a Kepler kapcsán rezeg a léc, nem vitatom, de eddig major fuckup nem volt. lehet, hogy most lesz a GRID 2-vel - nagyon kíváncsi leszek az első olyan tesztre, ami a végleges builddel és az optimalizált driverekkel lesz lefuttatva. a prognózis nem túl kedvező a zöld szín számára, ennyit meg lehet állapítani a pcgh preview teszt alapján.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindig fognak ide terméket kínálni, de az új konzolok esetében platformra kell váltani, vagy lesznek olyan konzolportok, amik nem futtathatók hagyományos felépítésű PC-n. Itt nem kérdés, hogy a Parker kódnevű fejlesztés tudja azt, amit a Kaveri APU, de az kérdés, hogy a felhasználók számára mit jelent a legacy programok futtatásának lehetősége, mert az ARM-on nem lehetséges.
Ezért távolodik az NV a konzolportoktól, mert egyelőre semmilyen formában nem biztosított, hogy a vásárlók az NV-ért otthagyják a visszafelé kompatibilitást. Ha otthagyják, akkor visszarakják a pénzt az AAA konzolportok támogatásába, ha meg többet ér a kompatibilitás, akkor eleve arra rendezkedtek be, hogy csak a PC exkluzív játékokat támogatják.
A GRID 2 az DiRT Showdown jelenség lesz. Igazából semmi meglepő nincs ebben. A GCN-en kívül minden architektúra szenved a forward+ soros for ciklusaitól.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
általános téma: OK, értem (eddig is értettem), de itt sem az időtáv nem tiszta, sem a fejlesztők végleges szándékai (mert azért az első körös pánikolás a portolhatatlansággal kapcsolatban minden, csak nem végleges). a kreatív ötletek a problémák áthidalására pedig majd a következő 6-9 hónapban fognak jönni. ha én multiplatformra tervező fejlesztő lennék, akkor most nagyon komolyan elgondolkodnék valamilyen dispatch alapú rendereren, mert egy olyannal a helyes job-méret belövése után a külön memória-domainek okozta overhead egy csomó esetben elfedhető.
GRID 2 (fatallerrornak is): azért remélem nem sértődtök meg, ha én megvárom a teszteket én is arra tippelek, hogy lassabb lesz a kepleren, de marhára nem mindegy, hogy az az 50% lesz a különbség, amit a pcgh teszt mutatott, vagy mondjuk 20%. nekem az volt az eredeti tippem (úgy tavaly szeptemberben), hogy kódmesterék igyekeznek tekintettel lenni a non-GCN társadalomra is - meglássuk, bejön-e, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
fatallerror
addikt
mivel sok nappali pálya lesz a játékban ezért a legtöbb esetben nem lesz nagy különbség.
rákerestem erre a német tesztre de elég komolytalan, majd végleges játékkal és hozzátartozó driverekkel lehet erről beszélnide nem ez az a játék ami miatt most frissítene az nvidia. hülyeség lenne a részükről (tudom h ismétlem magam)
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez gyakorlatilag a gold kód. Ha valami változik az csak a patchekkel változhat.
A Codemasters figyel a nem GCN hardverekre, de arra nem képesek, hogy a hardveren módosítsanak. Amiket beleraktak a DiRT Showdownba és a GRID 2-be azok eleve a lehető leggyorsabban futnak mindenen. Már mondtam régebben, hogy a fejlesztő nem azt nézi, hogy a Kepler ne kapjon ki a GCN-től, hanem azt, hogy az alkalmazott compute shaderrel mennyi sebességet nyernek, ahhoz képest, ha nem alkalmaznák. Mindegyik hardver pluszban van, csak a GCN többet nyer, de ettől még megtettek mindent, hogy jó legyen a többi hardveren is. Az effektek pedig sorrendben kikapcsolhatók, vagyis, ha túl sok az architektúrának valamelyik effekt, akkor off és kész.(#11912) fatallerror: Tök mindegy, hogy nappal vagy éjszaka van. A forward+ kód működését ez nem befolyásolja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
regener
veterán
Idetévedtem és látom milyen nagy információcsere folyik itt, szeretek olvasni szal nyomjátok, legalább behozom a pár éves lemaradásom
Amúgy a GRID2-re meg szerintem nem egyetlen (vagy pár) effekt-től fog függeni a játékélmény, szóval szerintem bárhogy is lesz aki játszani akar vele az beállítja normális sebességhez, aki meg szép grafikát akar menjen ki egy versenypályára
De a mai új játékoknál már lassan mindegy hogy low-on van-e a beállítás, mert pl a GRID1-nél is igen csidálkoztam hogy milyen jól néz ki, sőt BF3-at low grafikán kezdtem és azsem csúnya, max az élsimítás hiányzott.Pár év alatt igensokat fejlődött minden, még megszokni is fura nem hogy követni.
Pl. A HD6000 és GTX 500-as szériákról kevesebbet tudok mint a 600 és 7000-esről, mert szinte csak elsiklottunk azok felett. -
nagyúr
Amiket beleraktak a DiRT Showdownba és a GRID 2-be azok eleve a lehető leggyorsabban futnak mindenen.
Azért ez egy nagyon vicces állítás, ha az ember már programozott teljesítményorientáltan életében Minden kódon lehet optimalizálni, és az optimalizáció sokféle kötöttség figyelembe vételével (és figyelmen kívül hagyásával) történhet. Ha pl. a fejlesztő talál egy módosítási lehetőséget egy shaderkódban, ami az adott shader lefutását 20% gyorsítja az egyik architektúrán, viszont 5%-kal lassítja a másikon, akkor vajon mit fog dönteni? Nem akarom ezt nagyon hosszan ragozni - nem lehet ennyire leegyszerűsíteni a dolgot, számos olyan tweakelési lehetőség van, ami az architektúrák közötti egyensúlyt billegeti, és nincs helyes vagy helytelen válasz arra, hogy melyiket alkalmazzák, és melyiket nem. A végeredmény sok-sok apró döntés sorozata - meglátjuk, hogy ezeknél mennyire volt irányelv, hogy a GCN képességeivel nem rendelkező architektúrák se szenvedjék meg nagyon az eredményt. Lehet, hogy az advanced lighting / VPL GI kombinációra az volt a mondás, hogy "GCN or die!", de az is lehet, hogy nem. Ezért kell megvárni a teszteket.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DiRT Showdownban az 1.2-es patch pont arra jött, hogy legyen jóval gyorsabb. Gyakorlatilag kártyától függően 60-80% pluszt kaptunk az 1.1-es kódhoz képest. Ez teljesen korrekt optimalizálás, és nyilván bekerül a GRID 2-be is. De azzal nem tudnak mit kezdeni, hogy a GCN-en kívül az összes mai architektúra alacsony hatékonysággal dolgozza fel a soros for ciklust, mert alapvetően ez a forward+ működésének fő eleme. CPU-szerűvé kell tervezni a GPU multiprocesszorát és hatékony lesz. Ha az NV ezt a Maxwellnél megteszi, akkor náluk is jól fog futni, addig is ott vannak az opciók az effekt kikapcsolására. A forward+ teljesen likvidálható, és vissza lehet térni PC-n is a konzolos leképzőre. Szóval ha bírja a hardver kapcsold be, ha pedig nem, akkor kapcsold ki. Ennél humánusabb megoldást nem tudnak csinálni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Attix82 #11917 üzenetére
A DiRT Showdown az Ego motorok esetében az első nagyobb fejlesztés az évek során. Az eredeti motor elég őskövület rendert használt, amit trükkökkel javítottak fel jó minőségűre. Az új EGO motor már radikálisan módosított rendert kapott, ami az élvonalba lőtte a rendszert. Ebben nyilván rengeteg kutatás volt, de megcsinálták. Viszont annak a fejlesztése nem állt meg, hiszen jött a GRID 2. A továbbfejlesztések nagyobb sebességet tettek lehetővé, és a CM úgy döntött, hogy ezeket vissza patch-elkik a DiRT Showdownhoz. Ezt sok más fejlesztő nem teszi meg, pedig minden játékban van még kiaknázatlan teljesítmény, amit optimalizálással elő lehetnek hozni, csak túlzott pénzbe kerül a cégek szemében. A CM szerint megéri, és ezért nekik piros pont jár, hiszen gyorsabban fut a játék minden hardveren.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
igen, már párszor leírásra került, hogy csak a GCN szereti a loopokat. ennek viszont nyilván van valami konkrétabb indoka, amit a loop "belében" legalábbis részben lehet enyhíteni. nem tudom, hogy ez pontosan micsoda, de abból kiindulva, hogy az SLI milyen ótvar módon skálázódik a Showdownban, valami köze lehet az adatperzisztenciához. ha pedig igen, akkor a perzisztens struktúra/struktúrák paramétereinek hangolásával lehet előrelépni.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Crytek
veterán
Hát ez a metro last light nem semmi.
Physx alatt szétfossák magukat a gépek.Next PC Upgrade: 2022
-
veterán
Nekem az eddigi leírásokból úgy tűnik, hogy a Maxwell nem olyan lesz mint az AMD-s APU-k, tehát nem egy CPU meg egy GPU lesz összegyúrva, hanem egy olyan GPU lesz ami kap beépített ARMv8 -as CPU magokat, hogy több mindent meg tudjon csinálni saját maga az x86-os CPU segítsége nélkül, amivel közösen tudják majd használni a rendszermemóriát.
Tehát nem kell ARM proci a Maxwell mellé, x86-os proci mellé van eleve tervezve, ugyan olyan GPU lesz mint most a Kepler csak jobb. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Forward+ nélkül is gyenge az SLI skálázódása. Utóbbi egyébként inkább arra vezethető vissza, hogy ez a motor tartalmazza a legtöbb interframe kommunikációt. A CF azért skálázódik jól, mert a két GPU közötti összekötőhíd valamivel több mint kétszer gyorsabb adatátvitelre képes, mint az SLI híd. A Showdownt pedig erre az adatátviteli teljesítményre szabták.
Egyébként, ha leveszed a Water minőségi szintjét mediumra, akkor az SLI is jól fog skálázódni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annak úgy semmi értelme sincs, mert attól, hogy a dedikált GPU kap ARM magokat még az alkalmazás nem fog az ARM magokon futni, hiszen nem az a host processzor. Ha az x86/AMD64 a host processzor, akkor azzal az NV képtelen minden funkciót kihasználni, mert szimplán nincs x86 és AMD64 licencük.
Rakhatnak a GPU-ba ARM magokat és úgy berakhatod a kártyát a PCI Express slotba, de azok az ARM magok ilyen működés mellett szimpla koprocesszorok lesznek.
x86/AMD64 host processzor mellett a GeForce akkor tudja ugyanazt a címteret használni, ha licencelik az Inteltől és az AMD-től az ISA-t. Utóbbi nem lenne probléma, mert nyilván van az a pénz, de az Intel elhatárolódik az x86 licencelésétől a konkurencia felé.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
What we do know about the Maxwell family of chips so far from the official sources is that they will integrate general-purpose Denver ARMv8-compatible cores in addition to graphics stream processors and that they will be able to support unified virtual memory technology with microprocessors from Intel or AMD, a rather big deal for many applications. It is also logical to expect higher horsepower in general, which will boost video games, the main driver for Nvidia’s GeForce business. forrás
Egyik hozzászólásban benne van a lényeg: Sounds like they are taking a different approach than AMD or Intel. Those companies added basic GPUs to an existing CPU architecture while Nvidia will be adding a CPU to it's high performance GPU.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Először is tisztázzuk, hogy ilyet az NV nem mondott. Egyrészt azért mert ez a megoldás már elméletben is működésképtelen. Ahhoz, hogy egy GPU egységes címteret támogasson egy CPU-val arra kell törekedni, hogy az adott ISA címteréhez igazodjon a GPU. Mivel az ARM és az x86/AMD64 ebből a szempontból különbségeket mutat, így vagy az ARMv8-at támogatod vagy az x86/AMD64-et. A kettő együtt nem működik, mert egyik kizárja a másik támogathatóságát. A másik ami miatt ez nem működhet, hogy x86/AMD64 licence nincs az NV-nek, a reverse engineering pedig bűncselekmény. Úgy tudják egyébként megoldani, ahogy most a CUDA-ban van, de az a direkt hardveres implementációhoz képest igen lassú.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az SLI esetében az összeköttetés nem oldható meg SLI protokoll nélkül. A jó eredményhez a hidat rá kell integrálni a NYÁK-ra. Ezért nem lehet összekötni bizonyos olcsó GeForce-okat SLI-be, mert funkcionálisan nem alkalmasak rá.
A CrossFire két módban is működik. Az egyik a híd, míg a másik a direkt PCI Express kapcsolat. Utóbbira a GeForce csak úgy képes, ha emulálják a protokollt, ami a teljesítménynek nagyon nem kedvez, elsősorban azért, mert a processzor segítsége kell az adatok átadásához. Ilyenkor az adat a rendszermemóriába kerül, majd a processzor juttatja el a másik GPU-nak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Pontosan. Ugyanez a Kaveri APU, vagy az ARM integrációja (ARMv8+Midgard). De mint mondtam ehhez választani kell egy utat, mert fizikai képtelenség két eltérő rendszert hardveresen támogatni. Az egyikkel a hardver nem lesz kompatibilis. Tekintve, hogy az NV hivatalosan is ARM processzort tervez, így igen nagy a valószínűsége, hogy az ARMv8-hoz fognak húzni. De egyébként nyilván bármikor áttervezhető a GPU, ha meglesz az x86/AMD64 licenc.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De, pontosan erre gondolok. Sőt, ez a lényeg. Legyen egy host processzor, amin fut az OS és a program és ennek a teljes értékű koprocesszora az integrált grafikus vezérlő. Ez a koncepciója az integráció elmélyítésének.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
don't tell me what i can't do!
-
Tökmindegy
senior tag
válasz fatallerror #11934 üzenetére
Ez hihetetlen Mán megint nem tájékozódnak a PH ról.Minap azt olvastam ugyanitt ,hogy ez logikátlan lépés lenne tőlük. Csak mennek a fejük után oszt ássák a sírjukat (hosszú évek óta ,jó nagy gödröt csinálhattak már) és nem hallgatnak az okos szóra.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
fatallerror
addikt
válasz Tökmindegy #11935 üzenetére
kicsit uncsi már ez a ph/abu elleni trollkodásod, ne olvasd akkor...
egyébként meg logikátlan is
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Maxwell az egy GPU-architektúra. Arra épülnek majd VGA-k, és APU-k, ahol a Maxwell lesz az IGP, és az ARMv8 meg a processzormag architektúrája.
De berakhatod a Maxwell VGA-t az x86/AM64 processzorok mellé, csak nem fog minden szolgáltatása működni, de annyit tudni fog, mint egy mai VGA.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Tökmindegy #11935 üzenetére
Elárulom, hogy a linkelt oldalon a paraméterek alapján a GTX 780 nem lesz gyorsabb a HD 7970 GHz Edition kártyánál. Ennek tudatában döntsd el, hogy így van-e bármi értelme.
Én az NV-t egy logikusan gondolkodó cégnek tartom, ezért fogadom kétkedve ezeket az adatokat. Meg főleg azért, mert sehol máshol nem mondanak erről semmit, pedig ennyivel a megjelenés előtt már hallani szoktam ezekről a gyártópartnereknél. Egyébként nyilván mindez nem zárja ki, hogy lesz ezekből valami, de ha ebben a formában, akkor az nem lesz kedvező a tesztekben. Harmadrészt pedig a május vége a legrosszabb időpont a startra, mert mindenki rá fogja ereszteni a GRID 2-t (abban az igazi Titánt is elpicsázza a HD 7970 GHz Edition).[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
ha a titan nem húzott el a 7970 ghz-től annyira akkor nyilván 1 titannál gyengébb se fog
a kártya erősségét nézve van csak logika h nyilván nem hoznak ki 3 hónappal a titan után 500-600 dollárért titant beérő/felülmúló kártyát.... ezért próbálnak a dögös fém hűtéssel eladást kipréselni..de nem csak a teljesítménnyel van itt a gond hanem h mégis miért adnak ki vga-t olyankor amikor tulajdonképpen 1 nyamvadt játék sem jelenik meg. mivel fognak marketingelni? aki eddig nem vett titant a crysis 3hoz az most vegye meg ezt v mi? grid 2re már bevásárol előre az ember ill nem lesznek ezek még a polcokon május utsó hetében
nem hiszem h egyedül vagyok azzal a dologgal h vga vásárlásra a játékok "ösztönzik" az embert márpedig játék sem nagyon jön nyáron nemhogy olyan játék ami miatt vga vásárlásra adná az ember magát a nyaralás és csajozás helyett nyilván a hófehér szobában döglő kockák megfogják venni becnhmarkolni de ők a kisebbség szerintem
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
veterán
SZVSZ lesz ARM procira épített APU is belőle (Project Denver), de a 800-as széria alapjának szánt Maxwell egy PCIe GPU lesz integrált ARM procimagokkal (lehet csak a csúcs GPU-kban lesz), amik nem az x86-os CPU helyett lesznek, hanem erőforrás megosztásban meg egyéb dolgokban segítenek be a GPU-nak, az x86-os CPU-t tehermentesítve.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amit te írsz azt fizikailag lehetetlen megoldani. Nincs hozzá elvi koncepció sem. Amikor telepítesz egy operációs rendszert, akkor kiválasztod, hogy x86-ot, AMD64-et, vagy ARM-ot támogasson. Eszerint telepíted ugye. Ha felraksz egy AMD vagy Intel procira egy 64 bites Windows 8-at, akkor az a host processzornak megfelelően működik. Na most ebbe a rendszerbe te hogyan rakod bele az ARM-ot? Hogyan támogatod az ARM-mal az x86 virtuális memóriát például? A programot semmilyen formában nem tudod majd rábírni, hogy ne a host processzoron fusson.
De egyébként maga az egész kérdéskör teljesen értelmetlen. PCI Express kapcsolaton keresztül a rendszermemóriából etetni egy dGPU-t, rosszabb mint az IGP teljesítménye. Az AMD is csak azt mondta, hogy az elvi működést biztosítják így, de a gyakorlati az nem lesz életképes a PCI Express kapcsolat sebessége miatt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Az a lényeg, hogy minden továbbra is az x86-os CPU-n fut, az ARM magokat csak a VGA driveren keresztül lehet elérni. GPU sem x86-os proci mégis elég jól tudja használni a driveren keresztül ez-az. Semmi értelme nem is lenne ARM-ot host procinak használni játékos PC-ben, mert teljesítményben nem versenyképes a jelenlegi x86-os CPU-kal.
Senki nem akarja a rendszermemóriából etetni a GPU-t, lesz neki továbbra is saját memóriája, az ARM procimagokkal pont a PCIe busz használatát akarják csökkenteni, hogy ne kelljen minden aprósággal a host CPU-hoz fordulni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont az lenne az egyik szempont az integrációnál, hogy menjen a fenébe a grafikus driver a rendkívül kötött disjoint memóriájával együtt.
Az új konzolokban a CPU versenyképes egy mai átlag 100 dolláros procival? Nem, de nem is kell annak lennie, mert amit lehet átraknak a fejlesztők az IGP-re. Az ARM ebből a szempontból ideális, a többit meg megoldja az IGP mellette. Ez tök jó az NV-nek, mert felcsillant a szemükben, hogy végre saját lábra lehet állni, nem kell többet elviselniük, hogy az Intel mindenhonnan kitúrja őket. Építenek egy platformot és viszi a nextgen játékokat. A legacy programokkal van gond, hogy az azokkal való kompatibilitás hiányára, hogy reagálnak az emberek.
A PCI Express használatának eliminálására a GPU-t kell a proci mellé rakni és nem a procit a GPU mellé.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
fatallerror
addikt
válasz matteo_szg #11947 üzenetére
az reálisabb ár lenne a titanhoz viszonyítva (persze nagyon sok a 680ashoz képest)
don't tell me what i can't do!
-
fatallerror
addikt
don't tell me what i can't do!
-
fatallerror
addikt
don't tell me what i can't do!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Gitáros topic
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Energiaital topic
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Autós topik
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel