- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- EAFC 24
- GTA VI
- Alkoholista nevelde
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
erre mar szamtalanszor ramentunk, nem kell annyi raszter, mint ROP, tobb kartyan is kimertem mar, hogy a ROP siman limitalo tenyezo, ha annyi van belole per clock, mint raszterbol...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Beszéltük már, de jelzés értékű, hogy ezzel egyik gyártó sem ért egyet a dizájnokat látva. Az NV-nek sokkal egyszerűbb lenne nem követni az 1:1 arányt az architektúrájukkal, de mégis kínosan ügyelnek rá a Fermi után. Ahol nem sikerült ezt tartani az a GK107, ami a teljesítményt látva ölég gyengus lett. Szóval van abban valami, hogy a gyártók ennyire próbálnak építeni az 1:1 arányra. Még ez Intel is így tervez, pedig nekik aztán az a 4 color sampler nem valami acélos az Ivy-ben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
megérte rátok szólnom mert témában maradtatok
tehát akkor nyáron jön és 1,5 gb ramja lesz és kb 250-300 dollár, jó sok :/
ha pénzem lenne se vennék most gépet, majd veszek ha jönnek a játékok addig csak itt állna a semmiért 1 jó gép
don't tell me what i can't do!
-
Löncsi
őstag
Nézegettem a Szériusz Sam 3-at, Parallax map, elég jól néz ki:
[link]
[link]Nehéz elképzelni, hogy az ott csak egy 2D felület, az első képen még az árnyék is idomul a felülethez, ráadásul a Parallax minőségét még feljebb is lehet tolni, ez a shot kisebb beállításokkal lett csinálva...
Szomorú, hogy pl. erre az effektre alig fekszenek rá a tesszellációval szemben, miközben látványos, gyors, és DX9 alatt is fut.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz TESCO-Zsömle #10506 üzenetére
Nem baj, vannak vidám dolgok is.
Most nézegettem, az Augmented Reality érdekes dolgokat hozhat majd a jövőben, nagyon poén lenne egy harci szimulátor erre építve.
Ez egy dating-sim, de a többit el lehet képzelni:
[link][ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A lassú az relatív. A Kepler erős compute terhelés mellett nem hatékony, de ilyennel 100000%, hogy a Tegra nem fog találkozni még évekig. Tehát arra amire kitalálták nagyon is jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10505 üzenetére
Ez inkább POM-nak tűnik, de a lényegen nem változtat. De ennek is megvan a maga nyűgje. Például az, hogy nem támogatja megfelelően az AF-et. Az rendben van, hogy egy alap algoritmus megy DX9 alatt, de ha top minőséget és sebességet szeretne a fejlesztő, akkor kapásból érdemes DX10.1-et használni LOD utasításokkal. Emellett ez tényleg csak a talajra jó igazából. Falon már benézhetsz úgy, hogy domború illúzió eltűnik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Ez a gém kivételesen támogatja a POM + AF kombót...
Serious Sam 3 is based on the Serious Engine 3.5 and sports some of the best visuals. What’s even more interesting is that – like The Witcher 2 – this is a DX9-only title, yet it looks better than pretty much every DX11 game. There are also times that Serious Sam 3 looks better than Battlefield 3, so kudos to Croteam for really pushing the graphical boundaries. Oh, and did we mention that the game supports Parallax Occlusion Mapping with Anisotropic Filtering? Yeap, unlike CD Projekt RED and Crytek, Croteam went ahead and included support for both of them, and the end result is simply amazing. Now that’s how you develop a proper DX9 title guys.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
az AMD már számtalanszor demonstrálta, hogy élvezik, ha fejjel mehetnek a falnak architektúrálisan, úgyhogy ők nem számítanak
a Keplerről viszont nem tudok érdemben nyilatkozni - a GK104-ben egy csomó logikusnak tűnő kompromisszum van, de azon is érezni, hogy a hátsó része gyenge; a GK107 mérések meg a kriplisített VRAM miatt semmit nem mondanak. sajnos kellenek a GK106-os mérések, hogy bármi értelmeset lehessen mondani az architektúráról - így viszont nehéz magabiztos jóslatokba bocsátkozni pont a GK106 kapcsán de bátor vagyok, fenntartom, hogy helyenként a 24 ROP miatt rohadt gyenge lesz[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10511 üzenetére
És ezt úgy oldották meg, hogy az AF-et shader számolja, vagyis az ALU powert terheli. Persze meg lehet csinálni, csak eléggé eszi a számítási teljesítményt egy AF-szerű szoftveres szűrés. Oka van annak, hogy a felsorolt fejlesztők ezt nem így csinálták meg. Így ugyan nincs AF sem, de szoftveres AF-fel meg sebesség nem lenne.
(#10512) gbors: Ha az AMD fejjel megy a falnak, akkor most húzzák maguk után az NV-t, mert látható, hogy a GK104-nél és az eddigi adatok alapján a GK106-nál is ügyelnek az 1:1 raszter : ROP arányra. Azzal, hogy ekkora jelentőséget tulajdonítanak ennek a cégek, csak lehet benne valami. Ha egyedi esett lenne még azt mondanám előfordul, de a GK107-en kívül nem tudok olyan új generációs GPU-t vagy IGP-t mondani, ahol a raszter : ROP aránya nem 1:1. Ez csak koncepció lehet.
A Keplernél a legkevésbé sem érzem logikusnak a Fermihez mérhető erős visszalépést a compute hatékonyságban. Noha a Tegrával megmagyarázható. Ugyanakkor a GK104 megjelenése óta négy olyan DX11-es játék jött, ami erős compute terhelést fejt ki. Szvsz a fejlesztők sem számítottak arra, hogy az NVIDIA kompromisszumokat köt. Én inkább azt mondanám, hogy van alapja a kompromisszumoknak, de legalábbis mindegyik megmagyarázható, csak nem logikus a PC-s VGA-piacon.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Ez szerintem nem így van...
Csináltam mérést. 1680x1050, GPU - ULTRA beállítással. FPS bal felső sarokban.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
válasz Löncsi #10514 üzenetére
Ezeket az eredményeket a GF GTX460-al érted el? Csak a GPU opció volt Ultra beállításon? Csak mert azt látom, hogy ez nem maximális grafika, mivel elég csúnya. NA nem a kikövezett talaj, mert az tényleg nagyon szép, hanem az összes többi ronda, főleg a növények és úgy látom AA sincs ráeresztve. Ezeket csak az esetleges félreértések elkerülése végett mondom.
Mondjuk az is igaz, hogy a SS3 esetében a megjelenéstől számítva rengeteg patch érkezett és velük jelentősen megnőtt a játék sebessége is. Az utóbbi időszakban nagyon sokat javított rajta a horvát csapat. Megjelenéskor baromira gépigényes volt, azonban mostanra nem tudom, hogy mennyire tudták csökkenteni az étvágyat, azonban a patch changelog-okat olvasva úgy tűnik, hogy jelentősen.
Amúgy köszi az eredményeket! Minden ilyen jellegű információt örömmel fogadok, jó látni, hogy jelenleg hol tart a GTX 460 ezzel a játékkal. Feltételezem, hogy a játék a legfrissebb verzión van.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Löncsi
őstag
válasz huskydog17 #10515 üzenetére
Igen, GTX460 és csak GPU-t tettem Ultra-ra, AA is kell legyen, mivel ez a funkció bekapcsolja őket. Azt is tudom, hogy van nagyon komoly haladó beállítások fül (legelső rész óta.. ), de azt nem matattam.
De hozzá kell tenni, hogy az Ultra kifog a kártyán, sima High-on játszok, úgy sokkal gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
válasz Löncsi #10516 üzenetére
Nekem ugyan a harmadik epizód nincs meg, de a felújított First és Second Encounterben is ugyanez a motor van. Azoknál csak szinte minimumon tudtam végigtolni, mivel a kis Radeon 5470-ben nincs olyan sok erő.
Az AA valószínűleg max. 2x lehetett, mert a képeken eléggé látni a hiányát.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Löncsi
őstag
válasz huskydog17 #10517 üzenetére
Az fura, én még a jó öreg Geforce 2 Ti-vel toltam az SE-t és ment szépen... Bár lehet neked a HD verzió van meg, az többet kér, igaz sokkal jobban is néz ki a játék.
SS3-ban tuti be volt nyomva az AA, ráadásul 2 fajta is, MSAA - 4X és FXAA - Ultra. [link]
De alapvetően sima High-on játszom és itt már CPU limites vagyok amúgy is, de cserébe nincsenek furcsa belassulások mint Ultrán, kiegyensúlyozottabb a teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Kell ennek a kártyának a GDDR5 mint 1 falat kenyér. GTS450 esetén is nagy a differencia a DDR3 és GDDR5 között...
Nézegettem már kint is vannak a GDDR5-ös példányok, 30ért lehet őket hazavinni, vajon mit tudhatnak?
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10514 üzenetére
Az Ultra az nem max. Van egy részletes beállításokra szolgáló menü. Ám a játék valószínűleg az AF-en kívül annyira nem épít a compute-ra, szóval van erőforrás rá. Talán a szűrés is hardveres rásegítésű. Emellett az anizo nem csak abból áll, amit látsz a képen. Vannak a szűrésnek mellékhatásai is. Nagy kérdés, hogy a szoftveres algoritmus ezt mozgás közben mennyire jól fedi el.
Nem gond, hogy csináltak ilyen DX9-ben, de DX10.1-ben sokkal gyorsabban megoldható a LOD utasításokkal.(#10518) Löncsi: Erről a képről azt veszem ki, hogy közel sincs kimaxolva a játék. Nagyjából közepes szinten jársz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Jó, de nem fogok mindent maxra tenni az advanced beállítások alatt, régi Sam játékok óta van ilyen fül és ha mindent kimaxolsz akkor kifekteti a multi-GPU rendszereket is.
Ez olyan mintha egy szűz lánynak ész nélkül tövignyomnád, finoman fogalmazva.
Ezért vannak jó presetek és az auto-detektor.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
válasz Löncsi #10519 üzenetére
Más:
A Crytek állítólag egy jobb fajta LOD-ot fog használni a Crysis 3-ban.
Ha gond a német nyelv, itt az angol verzió.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Löncsi
őstag
válasz huskydog17 #10522 üzenetére
Fura mert elvileg sima GT640 néven is kapható...
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
válasz Löncsi #10523 üzenetére
Akkor lehet, hogy csak egy újabb szimpla átnevezéssel lesz dolgunk, habár azt sem szabad elfelejteni, hogy a link alatt szereplő információk még nem hivatalosak, csak pletykák! Majd elvileg augusztusban kiderül.
Abu85: Na, akkor ez elég gáz a boltok részéről, hogy ilyen néven árulják, ugyanis ez tényleg csak DDR3!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
tombar
senior tag
vélemény?
hogy csesznék meg. mostakarom!!!!Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
-
tombar
senior tag
válasz Szlovi #10530 üzenetére
gondolom azért, mert "iskolakezdés" van de szerintem bolondság addig várni. 1részt, mert a kisfalloszú kisiskolások a sok vramra ejakulálnak (neki meg lesz 1,5 giga), másrészt meg a 300 dodós 7870 meg egyre inkább jobb alternatíva, aki nyáron akar venni. lehet h én is 7870 mellett kötök ki, pedig tősgyökeres nV supporter vagyok komolyan, ha tényleg csak aug 3. hetében jön ki, akkor dugják fel maguknak. tiszta szégyen ez a facsarjunk még rajta egy kicsit hozzáállás, pedig én tényleg nem ellenzem a profitalapú gondolkodásmódot. remélem még a héten kijön
[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
fatallerror
addikt
-
FireKeeper
nagyúr
válasz fatallerror #10532 üzenetére
kivéve a kocka kisiskolások
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
fatallerror
addikt
válasz FireKeeper #10533 üzenetére
mind1 akkor sincs játék amiért vga-t venne az ember
szerintem az első ami vásárlásra ösztönzi az embert aza far cry 3, hitman majd november végén
don't tell me what i can't do!
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #10534 üzenetére
engem tulképp az ösztönözz h leváltsam a z x300se-met
amúgy simán az is lehet a probléma h a sok van még a gk 110ből raktáron. 570nek is lement az ára.
másrészt nem hinném h adott játékhoz kell kötni a vgák lauchát. sztem ez egy kicsit öngól. sokan vannak úgy, mint én h váltanának.
btw nem biztos ám, h nem 3 gb lesz rajta alapból illetve azt is érdemes megnézni h mennyire kell a gpunak a sok vram. több, mint valószínű h a nagy ramigényes "nem gondoltam h ennyire visszafogott computeban a kepler, de hirtelen a gcn computebajnok lett" hozzáállású játékok megölhetik fullHDban ultrán vagy már highon, de jöhet 1728 mega vrammal is, sztem az már elég. másrészt a pcb is nagyon spórolós lesz, szal nem lehetetlen a 1,5 giga ram.[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
-
tombar
senior tag
válasz FireKeeper #10536 üzenetére
persze ez is benne lehet, viszont a ti elvileg csapolt gk104 lesz és most az nVnek le kell nyelnie a hibás csipeket. abból meg biztos nem 2 van szóval szerintem a gyártókapacitás leginkább a gk106ot sújtja, habár a midrange elvileg rögtön csatasorba áll, szóval kérdéses ez az egész dolog. az is lehet h szopatják a népet augusztus végével, aztán kijön most vasárnap, mint anno a 690 is. annyi pletyka van már h tiszta ciki h semmi hivatalos (általam ismert ) álláspont nincs az nV részéről
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
fatallerror
addikt
válasz tombar #10537 üzenetére
biztos h a tsmc is benne van mint lassító tényező, egészegyszerűen nincs kapacitásuk és többen is már más bérgyártót keresnek...
az előződre is reagálva tuti h már most is kevés a 1,5 gb vram sok esetben és mivel 1 100 ezer körüli kártyát azért magas beállításokra vesznek ezért necces ha nem 2 lesz pedig szerintem sem 2 lesz :/
nem játékhoz kötöm de tény h nyáron kevesebb hardver fogy ezért nem kapkodnak a kiadással de már tuti kijött volna ha a tsmcnél nem lenne ez a szarakodás...
abu egyébként 1 gyártótól júliusi megjelenést kapott mint megjelenés
don't tell me what i can't do!
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #10538 üzenetére
igen, a tsmc-s szarakodás is nagyon benne van a dologban, habár az új node-okra való átállás egyre nehezebb. se az nV se a tsmc fölött nem akarok pálcát törni, de nem lennék meglepve h az nV saját balgasága miatt csúszott, főleg úgy h tudják h nekik nehezebben megy. persze benne lehet h éppen a tsmcnél is volt egy kis "behatás". igazság szerint messzemenő következtetéseket nem akarok levonni. nekem ez a hirtelen compute irányba való állás is fura. elhiszek én sok mindent, mert hülye vagyok, de azért sok pofátlan evolvedes játék is van nyomhatna már a twmtbp is pár vásárló központú terméket is az orrunkba, meg olcsóbb kártyákat is egyébként nem is értem ezt a hozzáállást. simán beszophatják a tegrával, ill. a maxwell is, mivel az csak első generációs jövevény lesz az amd 2. generációs példányával szemben. emellett meg lehet h nem is lesz konzolban nV gpu :S azért jobban is kapálózhatnának a pc gaming életben tartásáért egy g80, gf110, meg gk104 után...
én legutoljára azt az infót olvastam Abutól h fullosan kérdéses a dolog
de mit ne mondjak, örülnék egy korai launchnak. főleg h ahogy megjön 10én a fizum, már dörzsölném is a kezem. basszus már a 8800 gtx óta szeretnék újítani. az egyetlen "nayg" uprgadem p4 2.0-> a64 3200+, életem eddigi legjobb pozitív csalódása kockaipar téren. egymagos kis szutyok, de küldi keményen[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt érdemes figyelembe venni, hogy július közepe és augusztus közepe között, megy a szabadságolás, a nyaralás és ezzel a kiköltekezés. Stratégiailag nem ideális ilyenkor bemutatni egy-egy terméket. Persze meg lehet tenni, csak nem ez a legjobb időpont rá.
(#10539) tombar: A hirtelen compute irány logikus. Évek óta megfigyelhető, hogy generációváltásonként az ALU power mellett nőtt a shared memory teljesítmény, valamint egyre gyorsabb lett a context switch és az atomi műveletek sebessége. A GCN-nel ez meg is történt, de a Keplerrel nem. A shared memory és a context switch teljesítménye visszalépés lett. Kizárt, hogy erre készült bárki is, mivel évek óta előre lépkedtek a gyártók. Logikus dolog volt azt feltételezni, hogy most is előre fogunk menni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
válasz tombar #10539 üzenetére
eddig is volt sok amd-s és sok nv-s játék is dehát ezek csak ilyen marketinghülyeségek :]
ha nem lesz a köv konzolokban nv hardver sem számít mert ők a tegrával 1 más irányt is belőttek amiben még lehet h több pénz is lesz :]
na te maradj csöndben mert legalább jön fizetés, most fejeztem be a sulit és örülök ha találok vmi munkát : D
(#10540) Abu85: ezt írtam én is h ilyenkor nem igazán van igény hardverre :]
don't tell me what i can't do!
-
Löncsi
őstag
válasz tombar #10539 üzenetére
El van lustulva az nV, Tegra + GK100 sztem fontosabb nekik. Összeütnek egy 7 milliárd tranyós GK100-at computre kihegyezve, ott a CUDA szakértelem és van népszerű ARM chipjük is, de középkategóriás VGA nincs....
Marad az AMD.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
tombar
senior tag
nyilván belőlem a drukk szól h jöjjön már
lehet h hülyeséget írok, de nem úgy volt, h a vliw4/5 nem jók computeban, viszont a fermivel az nV effektíve nagyot lépett? mert ha folyamatos a fejlődés, akkor ezt tudniuk kellett volna. vagy csak egyszerűen beáldozták, enyyire fontos a tegra h gyakorlatilag mindent az socjük és a még alig létező apujukra raknak fel? ha jól tudom simán elveszíthetik a konzolos szeletet, nem kicsit csappan vissza a dgpu kereslet, ezt mind ellensúlyozza, ill. ellensúlyozni fogja a trend, miszerint vegyél táblagépet, meg mobilt tegrával? mert nekem nagyon ez jön le. mondjuk lehetséges h rossz oldalról közelítem meg a dolgokat. esetleg a cloudban is lehet potenciál. talán a sony is ezt akarja erőltetni h jól emlékszem.
"Kizárt, hogy erre készült bárki is, mivel évek óta előre lépkedtek a gyártók." nincsen valamilyen közelebbi konzultáció a fejlesztők-fejlesztők között? csak azért kérdem, mert elvileg tegrára nem kicsit optimalizálnak játékokat, viszont egy ilyen mértékű visszalépés nem kicsit befolyásolja az erősorrendet, főleg abban a kontextusban h a compute egyre inkább előtérbe kerül. nekem ez nagyon zavaros, mondjuk a rossz piacfelismerés is kellőképpen visszavetheti őket... előfordul néhaEverybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #10541 üzenetére
elhiszem h a tegrával van egy másik irány, de mi lesz ha megváltozik a trend? persze ez leginkább 3-4 éves távlatokban értelmezhető, de én nem támaszkodnék egy ilyen piacra. látható h viszonylag könnyen befolyásolható, viszont a cégek nem biztos h képesek gyorsan reagálni, ezért is érdekes a konzol kiesése. én nem kicsit berosálnék ha az én seggem alatt lenne egy ilyen üzletpolitika. jó, mondjuk ez függ az adott cégprofiltól is, szóval a professzionális piac biztos h továbbra is zsíros falat lesz.
am korántsem biztos h lesz bármi is ebből a fellángolásomból, mivel nem kaptam kolit h kaksáznának be... -.- azért egy 25-27 k albi már-már a kicsit sok kategóriában van, főleg h ha azt vesszük h elvileg kidobtam az ablakon 160k-t számítógépre, amiről jól tudom h nagyon, denagyon sokat fog idleben menni október elejétől zsorgalmi időszal rulz[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
fatallerror
addikt
válasz tombar #10544 üzenetére
megnyugodhatsz h nagyon jól tudják a dolgokat, majd ők megteremtik az igényt ha szükséges :] lásd apple bár ők kicsit más szint : D
nem néztem negyedéves eredményt nv részről de túl nagy bajban nem lehetnek ahogy az amd se
ja h te még tanulsz, annyira nem bánom h én már nem mert kéne pénz... az álom a nettó 110 a realitás a 105 xDDDD annyi mindent kell venni ráadásul olyan kell ami mellett még edzeni is lehet :/ na mind1 ez az én problémám :]
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tombar #10543 üzenetére
Nem, a VLIW sosem volt a compute akadálya. Ha nem volt sok a kódban a függőség, akkor brutálisan skálázódott. A Fermi csak abban különbözött, hogy nem volt lényeg a függősége, mert a végrehajtás utasításfolyam szintjén történt.
A VGA-piac nem fontos. Jó, hogy van, de ha kell választani, akkor biztos, hogy egy másik piac elsőbbséget élvez a fejlesztések során. A GCN is egy brutál compute monster rendszer. Valójában nem kellene ennyire combos, de az AMD már arra gondol, hogy jövőre komolyan integrálnak. Az NV-nél a Kepler a Tegra miatt ilyen. A Tegra 4 IGP-jének kellett valami. A G80 alapja nem hatékony, a GT200 sok tranyót zabál, míg a Fermi skálázhatósága gyenge. A Kepler ideális. Ott lett herélve, ahol a Tegra szempontjából nem lényeges a teljesítménye. A Maxwell egy későbbi fejlesztés. Biztos vagyok, hogy addigra lesz egy új NV architektúra, ami már jó hatékonyságot mutat fel compute-ban is. A Kepler ide úgy sem jó, mert a Maxwellhez olyan GPU kell, amit az NV az ARMv8/Denver procimagokhoz tervez.
Minden fejlesztő biztos nem tudta, hogy milyen lesz a Kepler. Sőt, meggyőződésem, hogy nagyon kevesen tudták. Nem véletlen, hogy abból az 5 DX11-es játékból, ami megjelent a GCN és a Kepler megjelenése után 4 erős compute terhelést fejt ki. Nem mindegyik teljesen egységes, de a mostani szinthez képest eléggé érezhető a különbség. Ez onnan jött, hogy tervezték a játékokat, és az új generációra készültek. Örültek, hogy végre brutál lesz compute hatékonyság, és lehet nyomatni a real time GI-t. A helyzet nem lett olyan jó, amilyenre a fejlesztők számítottak. Ezt lehet kommunikációs hibára is fogni, de mondjuk ha az NV mindenkinek elkürtöli, hogy harmadára csökkent az LDS teljesítmény, akkor elég nagy lett volna a szivárgás kockázata. Emellett meggyőződésem, hogy a fejlesztők így sem változtattak volna a terveken. Az effektet beépítik ahogy tervezték, és kikapcsolhatóvá teszik. Ha ugye szaggat mehet az Off, ha nem, örülj. Egyszerű ez.
Az világos, hogy pár játékban messze nem az az erősorrend köszön majd vissza, amit eddig láttál, de lesznek olyan játékok, ahol meg igen. Szóval ez programfüggő lesz. Általánosan azt nem mondanám, hogy most mindenki elkezd keményen compute irányba fejleszteni. Valamennyire mindenki lépked előre, de nem kell nagyot lépni. Minden fejlesztőnek megvannak a maga tervei. Aszerint kell fejleszteni. Persze most, hogy látják, hogy vannak eltérések, érdemes gondolkodni olyan algoritmusokon, amik mindegyik kártyának megfelel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
na most ha Te azzal vitatkozol, amit én nem mondtam, akkor én mivel vitatkozzak?
az, hogy pont most jönnek olyan játékok, amik nem fekszenek a Keplernek, az leginkább kommunikációs hiba - amikor lefektették a Kepler alapjait, akkor még nyoma sem volt ezeknek a játékoknak, és közben sem ment a suskus az illetékes cégekkel.
az akkori infok alapján 100%-osan logikusnak tűntek a kompromisszumok, és várjuk meg a BTS játékokat ahhoz, hogy véleményt nyilvánítsunk, hogy a Kepler kompromisszumai kezdenek problémát okozni, vagy csak 1-2 fura fecskénél lassú az architektúra.
btw. terveztek valamikor 680-7970 rematch-et?Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Löncsi
őstag
SS3, FXAA teszt.
Beállítás ULTRA, MSAA - 0X (Érdemes a képeket kinagyítani és teljes képernyőre tenni)
Szerintem nagyon hatékony ez az algoritmus, szép munkát végez,nem értem mi a gond vele.
A GPU kihasználtság mindössze +5% FXAA esetében.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Még a kommunikáció sem mindig hoz eredményt. Mondom egyszerűbb a fejlesztőnek a beállítást on-off opcióhoz kötni. Ha nem gyors, akkor ki lehet kapcsolni.
Persze tervezünk. Most van még pár teszt, amit meg kell csinálni, de utána újra lesz meccselve minden.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10548 üzenetére
A beépítettel sok gond nincs, de ha kinagyítod, akkor a köveken látod, hogy így is csökken a textúrák minősége, vagy ott a fegyveren a számozás, ami szintén elmosódik. A driveres megoldás ezen sokkal jobban ront, mivel nincsenek extra információk, emellett mindent szűr, mert nem tudod neki megmondani, hogy mi a HUD és mi nem az. A másik gond a temporális zavar. Ez csak mozgás közben látszik. Egyfajta zizegés a textúrákon.
Mivel az FXAA fejlesztését leállították, így ez változni sem fog.Ha post-process AA-kat akarunk erőltetni, akkor irányítani kellene őket. Ellátni subpixel információkkal. És most nem rekonstrukcióra gondolok, mint amit az MLAA 2.0 csinál, hanem tényleges adatokra. Emellett a HUD-ot ki kell hagyni a szűrésből.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Gitáros topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fizika topic
- Milyen switch-et vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- További aktív témák...