-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatallerror
addikt
válasz ricshard444 #10850 üzenetére
változnak összevissza, most a 7950es az egyik legjobb vétel és még 2560as felbontásra is elég szóval az nv-nek okosan kell áraznia ezt a cuccost meg a kistesóját is
don't tell me what i can't do!
-
tombar
senior tag
válasz ricshard444 #10848 üzenetére
eléggé játékfüggő lesz. túl sok compute terhelés alatt meg fog halni a szerencsétlen :S továbbá sok aa mellett sem lesz megnyugtató fölénye. mondjuk ennél a kategóriánál már nem mindenki nyomja fullra a részletességet, szóval kíváncsi leszek h különböző aa-k stb. mellett mit fog produkálni. úgy tudom h a ferminél is az volt h kisebb felbontáson azonos beállítások mellett egész jót produkált a konkurenssel szemben. persze ha emlékeim nem csalnak.
visszatérve a computera és a forward+lightingra egyre inkább a gcn lesz meghatározó, főleg h a forward render megint előtérbe fog kerülni. na most a codies beújította az amdvel közösen az egot, ami nem kicsit izzasztja a compute shadereket. ugye a siggraphos cikkben szépen le van írva a téma, viszont kérdés az h mennyire lesz ez jó a kepler tulajoknak. egyrészt a maxwell nem biztos h akkorát dob majd compute terén a sok tranyó és drága waffer miatt, plusz ugye a tsmc hatékonysága is.. öhm... na most ha compute terhelés elkerülésére az nV nem szaporázza az ezen irányú törekvéseket vagy nem áll be a majdani 2 személyes sorba, akkor könnyen előfordulhat az a sarkított helyzet is a forward+lightingot használó motorok jórészt radeon karikon fog szemtelenül jól menni. ezek után minek vegyek olyan játékot? na visszatérve zöld ködből a showdownos témánál lazán jöhet a kérdés, melyik a jobb, kiszámítattni a talajvizet, meg a golfáramlatot az összes kártyán ugyanúgy, vagy egy adott eljárást ennyire egy dizájnra építeni, független attól h trend-e a növekvő compute vagy nem ( a különböző ipari kémkedésekbe, oligopol piaci környezetbe bele sem megyek). legalábbis laikus szemmel nekem ez a kérdésemEverybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
tombar
senior tag
válasz ricshard444 #10853 üzenetére
hát nemtom. beleraknak pár computeos játékot, amiben nagy a különbség, az meg elviszi az összesített teljesítményt. vagy az lesz, mint a crysisnál h azt kiveszik a grafikonokból
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
hokuszla
aktív tag
Az amd már ismeri a 660ti teljesítményét, különben minek turbóznák a 7950-et?
Szerintem nagyon jó lesz ez a kártya teljesítmény/fogyasztás-ban.10400 16GB 1660s 4.5TB
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #10857 üzenetére
jaja meg max panyek3 is stb, szal most ha minden igaz lesz újítás
hallod, nagyon gondolkodóba estem egy 7950nel[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
ricshard444
veterán
En arra leszek kivancsi hogy a jelenlegi driverekkel hogyan teljesit egy gtx670/680 az 50/70hez kepest.Biztos van valtozas kerdes hogy melyik iranyba
Vannak dolgok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tombar #10858 üzenetére
A Max Payne 3 kimarad. Iszonyat szar vele mérni, mert folyamatosan átvezető animációk ugranak be real time, és fellövik 1000-re az fps-t. Egy egész hétvégén azzal pöcsöltem, hogy találjak valami helyet, ahol nincsenek véletlenszerű részek, de csak 10 másodperces apró események vannak így. Írtam a Rockstarnak, hogy csináljanak hozzá egy benchmarkot, mert jó lenne a cucc, csak így nagyon körülményes. Helyette hirtelen felindulásból lett Nexuiz, ami CryEngine 3, és jóval egyszerűbb, mert ott van benne a benchmark opció.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tombar #10862 üzenetére
Általában ez van, ha új tesztplatformot állítunk fel. Meg kell nézni, hogy mi hogyan működik, mert ha teszt közben derül ki valami para, akkor az szívás időben. A Nexuizt is a 2,5 eurós steam akció szülte. Az ingyenes próba miatt ránéztem, és "jé há ebbe van bencsmák".
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
A Nexuizt is a 2,5 eurós steam akció szülte. Az ingyenes próba miatt ránéztem, és "jé há ebbe van bencsmák".
ez a nexuiz olyan, mint a dragon age 2. irtózatos gépigény, amit a látvány alapján sehogy nem lehet megmagyarázni
persze attól még benchmarknak teljesen jó. várjuk a tesztet![ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
tombar
senior tag
válasz tombar #10866 üzenetére
amúgy ez ilyen UT féleség, nem?
nekem azzal mindig az volt a bajom h rögtön ledaráltak. jöttek vagy 3an 4 oldalról oszt konyec jó mondjuk utána nálam is beindult a hent. elcsórtam a raksivetőt azt folyamatosan nyomtam a fire gombot. faszán ment, csak mindig belelőttem a falba és ha közel voltam kipurcantam, epic FAiLEverybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tombar #10864 üzenetére
Azért azt megnézem, hogy a bench mennyire tükrözi a játékbeli teljesítményt. Általában nincs lényegi eltérés.
(#10865) gbors: Ezt nem vettük észre. Full HD-ben elég szépen ment. 2560-ban van pár VGA, amit megevett, de az erősebbek bírták. Szóval a gépigény nem mondható keménynek. Lehet, hogy a patchek miatt. A fórumukon írták, hogy a javítások sokat lőttek a sebességen.
Nem ronda. Budget játékhoz mérten én is rácsodálkoztam. Van SSR, Bokeh DoF, HDR motion Blur, szimulált volumetrikus fények. Ja és SSDO, ráadásul ez az első játék, ami teljes felbontáson csinálja, vagyis a Cryss 2-vel ellentétben nem skálázva. Erre az SSDO-ra már senki sem mondja majd, hogy nem látja a különbséget: On - Off[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Erdei88
veterán
Nem mára ígérték a 660-ok megjelenését, vagy csak a hétre?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tombar #10866 üzenetére
Hát, kb. De amúgy nem rossz gama, szokásos Arena shooter. Csak túl gyors a játékmenet. Azt sem tudod, hogy mi történik. De bele lehet tanulni.
Amúgy valszeg a következő frissítésből kikerül, de most volt pár óra berakni valamit az MP3 helyére. Kár, hogy nem jött hamarabb a Sleeping Dogs. A sajtó el van ájulva tőle, és a PC-s port is elég jól össze van rakva. Mondjuk a Nixxes erre specializálódott, szóval náluk ez alap. Ebből egyébként azon lehet elmélkedni, hogy nem is akkora hülyeség, amit az EIDOS/SQUARE ENIX csinál, hogy egy csapatot csak a PC-s portokra tart. Szkeptikus voltam, de a Deus Ex: HR és most a Sleeping Dogs igazolja, hogy egy külön csapat jobban tud figyelni a PC-s port optimalizálására, ráadásul megpakolják extrákkal is, mint DX11, sztereo 3D, többmonitoros buli.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sakal83
addikt
Tudsz róla valamit, hogy mikor jelennek meg a gtx 660 tesztek?
Holnap le kellene adnom a vga rendelésemet legkésőbb és nehéz dönteni.
Szerinted melyikkel lennék előrébb ár/ teljesítmény szempontjából?
Hd7950 70k, HD7870 60k, HD7850 50k, vagy a gtx660 ti az ára kérdés, de az biztos, hogy az ára -25-30k-ért jutnék hozzá.
Tuning mindenképp játszik, fullhd felbontásban.
Ezt a tesztet nézegettem, és elég kicsi lett a különbség a 7870 és 7950 között
Tudom, hogy nem mondhatsz semmit, de mégis, akár privibe is
-
sakal83
addikt
válasz ricshard444 #10873 üzenetére
Néztem hidd el, de újabb driverekkel és újabb játékokat használtak itt és elég részletes+ évek óta megbízható.
Nézném én a frisset csak lenne már
fatallerror AHA, És ezért kérdeztem, hogy mikor lesz teszt
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sakal83 #10874 üzenetére
Anno 2070 (DirectX 11) - motor: InitEngine / műfaj: stratégia
Batman: Arkham City (DirectX 11) - motor: Unreal Engine 3 / műfaj: TPS
Battlefield 3 (DirectX 11) - motor: Frostbite 2.0 / műfaj: FPS
Crysis Warhead (DirectX 10) - motor: CryEngine 2 / műfaj: FPS
Deus Ex: Human Revolution (DirectX 11) - motor: Crystal Engine / műfaj: FPS/RPG
DiRT Showdown (DirectX 11) - motor: EGO Engine / műfaj: autóverseny
Metro 2033 (DirectX 11) - motor: 4A Engine / műfaj: FPS
Nexuiz (DirectX 11) - motor: CryEngine 3 / műfaj: FPS
Sniper Elite V2 (DirectX 11) - motor: Asura Engine / műfaj: TPSEzek a játékok lesznek a mi tesztünkben. Az idén megjelent DX11-es játékokból három is benn van. Ez a fő változás. A Shogun 2 ment még, mert annak most valahogy nincs rendben a sebessége az új patchekkel. Ahogy az NV javította a tempóvesztést a Kepleren, megint jött egy új patch, ami újra gondot csinál. Szóval ezt váltotta az Anno 2070, mert így a Shogun 2-t nem lehet normálisan mérni. A Sniper Elite V2 pedig az új Metro. Mondjuk ebbe azért én is benne vagyok, mert 2560-ra 4xSSAA-at írtam. Hát azt nem szeretik a kártyák. Full HD-ben a 2,25x SSAA-val még elvannak, de a 4x úgy néz ki, hogy sok. Mindegy mostmár.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
polgi803
őstag
Srácok...tudom még sehol a 660 teszt,de a mostani 7850-esem helyett megérné a 660 Ti? Kb. ebben az árban a 660 erősebb lesz,mint a 7850?
-
myckey
veterán
válasz polgi803 #10879 üzenetére
ha megvetted a Radeont és minden szuperál vele,akkor sztm ne add el.
Úgy gondolom nagyon jó kis kártya.a 660TI (sztm) sokkal drágább lesz,a 660-ra pedig nem hiszem,hogy érdemes lenne cserélned.
nem vagyok nagy szakértő,de én biztos nem cserélném le ezt a graf.vezérlőt
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
smkb
őstag
300USD, mint a HD7870...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tombar #10883 üzenetére
Az 1.0-s verzióból hiányzik az advanced lgihting egy része, ami ugye VPL-alapú valós idejű GI-t adja be. Ezt az 1.1-es patch adta hozzá a játékhoz. De azt az NV amúgy is kéri, hogy kapcsolják ki, sőt arra kérnek mindenkit, hogy hagyja ki a DiRT Showdownt. Tisztában vannak a Kepler határaival. Persze ilyen alapon ki lehetne hagyni a Ghost Recon Future Soldiert és a Sniper Elite V2-t is (ez a két játék valszeg azért nem releváns, mert nem kap olyan figyelmet, mint a sokat reklámozott DiRT Showdown, azaz kicsi az esélye, hogy valaki ezekhez nyúl ... a Ghost Recon Future Soldier esetében ez igaz, mert ma is elég bugoska).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
pontatlan voltam - hozzá kellett volna tennem, hogy itt nem a 30-40fps-re érdemes lőni. 30fps körül persze könnyen ki lehet hozni vele (asszem még ultrabrutálszupermax beállításban is 18-20fps körül ment a kivénhedt 460-asom), de ehhez a játéktempóhoz kell 50-60fps, különben a célzással gondok vannak.
persze, technikailag nem ronda, jól meg van pakolva effektekkel - jó motor az a cryengine 3. de ezek nem helyettesítik a pályadesignt meg a textúrákat. ill. azt nem értem, miért olyan erős az aliasing benne, és persze az AA meg bugos.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
tombar
senior tag
de akkor ti már az 1.1essel mértétek? mert ott tuti behal a technika.
am ez mi már h külön kéri az ignorálást. az egy dolog h inkább ne patcheljük, de ne is vegyük meg... btw amúgy sem venném meg, de ez azért érdekes. viszont ha ilyen teszteredmények lesznek, akkor az amd féle price drop hamarabb befut. mondjuk előfordulhat h megint válogatott lapkákat küldenek magas boost órajellel.Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én 40-50 között voltam 1680x1050-ben maxon. Simán aprítottam.
A CryEngine 3 egy partial deferred lighting motor. Oda a jó AA-hoz elég komplex megoldás kell. A Nexuiz szimplán MSAA-t próbál erőszakolni, apró trükkökkel. Valójában tehát nem bugos csak nem felel meg a motor sajátosságainak. Jobban jártak volna egy post-process AA-val (én ezt lövöm be hozzá driverből, SSAA-val is próbálkoztam, de az fájt neki ).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tombar #10886 üzenetére
Nem tudom, hogy melyik a legújabb patch. Letöltöttük a steamról a legújabb verziót és azzal mértünk. Valszeg 1.1, de nem követem annyira.
Minden gyártónak joga van ajánlani egy útmutatást, hogy ő hogyan tesztelne. Az NV most nem ajánlja az új játékokat (főleg a négy legújabb DX11-est, mert azok compute irányba mennek), és jellemzően a 8xMSAA-t, illetve terméktől függően a Full HD-nél nagyobb felbontást. Összességében ezeket a játékokat ajánlják tesztre: DirectX 11 Games: Battlefield 3, Batman Arkham City, Crysis 2, DiRT 3 - DirectX 10: Far Cry 2 - DirectX 9: Elder Scrolls V: Skyrim.
Az AMD útmutatói jellemzően mások. Ők tesztelnek 20-25 játékkal, bedobják az eredményeket, hogy nekik mi jött ki a különböző saját és konkurens kártyákkal, és csak arra hívják fel a figyelmet, hogy ha valami nagyon eltér, akkor azt érdemes újramérni, vagy ránézni, hogy esetleg mi lehet az oka. Nem igazán ajánlanak semmit.Itt majd alapvetően az lesz a helyzet, hogy a következő hónapokban a fejlesztőnek döntenie kell, mert most már van Kepler, tudják mire képes, és el lehet dönteni, hogy benne hagyja-e az adott játékban a compute shader effektek többségét, vagy csökkentenek a terhelésen. Igazából azt kell mérlegelni, hogy a GCN-nek a csökkenő terhelés nem gond, de a Keplernek a magas terhelés az. Valószínű, hogy próbálnak arany középutakat keresni. A Dirt Showdown, a Sniper Elite V2 és a Ghost Recon Future Soldier szerintem egyedi esetek. Valószínű, hogy nem volt már idő, vagy esetleg kedv/akarat a Kepler miatt kivenni egy-egy effektet. Ez főleg a Ghost Recon Future Soldierre értendő, mert az egy független fejlesztés, és ők is DiRT-hez hasonló (bár nem pont ugyanolyan) VPL-GI-t csináltak. Itt főleg a GI lesz a kulcs, mert azt ugye hallottuk a SIGGRAPH-on, hogy fake megoldásokat el kell felejteni és jöjjön a dinamikus GI. Na most ez is rendkívül tág fogalom, mert mára már van legalább egy tucat jó implementáció erre. A legjobb eredményt a compute shaderes megoldások adják, de lehet, hogy a konzolok és a Kepler miatt érdemes régebbi megoldások után kutatni, mert vannak. Persze tudom, hogy a BPS előadáson a compute erősítése volt a fő téma, ami logikus ösvény, de gondot jelent, ha a két uralkodó architektúra között 4,5x-es a shared memory tempókülönbsége, és a cache szervezés hatékonysága is ég és föld kategóriába tartozik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
hugo chávez
aktív tag
válasz fatallerror #10889 üzenetére
"prohardver (vmi magyar oldal)"
Besírtam.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
fatallerror
addikt
válasz hugo chávez #10890 üzenetére
ja, vannak ilyenjeim de még nem bannoltak
most h itt van a gtx 660 ti vajon mennyit kell várni a kistesójára mert így még mindig sovány a mezőny
#10892) matteo_szg: az laza, akkor nem sokat, köszi
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
matteo_szg
őstag
-
sakal83
addikt
válasz ricshard444 #10873 üzenetére
Igazad lett, hd 7950 a befutó
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #10891 üzenetére
Ilyen poénért nem bannolunk. De azért tud meg, hogy fájt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
na itt mi a pálya? azon kívül h mindjárt itt a 660as.
hogyan tovább? mit kell várni a maxwell-től?don't tell me what i can't do!
-
Löncsi
őstag
válasz fatallerror #10896 üzenetére
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
nVidia csak úgy f*ssa magából ezeket a meghajtókat.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Android szakmai topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Tippmix
- További aktív témák...