Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
őstag
Lehet nem szeretni egy játékot. Gyűlölni is akár bár azt nem teljesen értem már. Egyszerűen nem kell vele foglalkozni.
De hogy valaki azért ne vegyen konzolt mert egy játék megjelent rá azért erős és bármennyire vicc volt annak a nagyon rossz volt!
Ki lehet fejteni szépen mi a baj a HZD-vel, úgy ahogy nagyon sok játékkal megtörtént már a topikban.
Ha meg egy kicsi káromkodás bántsa a szemed akkor elnézést. -
Döglött Róka
veterán
-
Wesder
félisten
"A karaktermodositas, a tobb, mint egy save file, meg a fast travel az miota az a kategoria, hogy "a lusta játékosokat lehúzzák 1-2 dollárral"?"
Karaktermódosításra van lehetősèg ingame. A fast travel már a DD1-ben is ilyen gyèr volt, azt mondják. Itt most megveheted, ahelyett hogy játékban összeszedd hozzá a megfelelő cuccot. Mondjuk ez akkor gáz ha a játékban ez vèges mennyisèg, a megvehető meg vègtelen. Az hogy extra save slotot is árulnak, az tényleg gecisèg. Ha ez tényleg így van, akkor az egy jogos pont. Csak átfutottam a listán mikor mindenki jobbra-balra posztolgatta twitteren, lehet hogy nem vettem èszre.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Moby
addikt
Amúgy az nem megoldás, hogy a játékkal játszol, de a fizetős szarokat nem veszed? Nem tudom, csak kérdezem.
Egyébként 10 óra után azt mondom, hogy évek óta nem szórakoztam nagyjátékkal ilyen jól.
A bennem lakozó szabadságharcosnak meg azzal befogom a pofáját, hogy nem veszek hozzá semmit (amit egyébként meg sok másnál sajnos meg is teszek ), de a jó játékot meg a játékidőmmel támogatom, ha már pénzt nem is adtam érte -
-
Moby
addikt
Akkor toljuk lejjeb a gatyát: eladtam 10e példányt, darabonként 10 dododót fogtam. Meg van 1 embernm4k az 1 évi csakezzelfoglalkoziksutpportálja izé, és nem a bankhitelből kellett fizetni. Szar deal?
Igen, egy olyan cégnél, ahol évi 1 milliót termel 1 ember (MS). De nem egy garázscégnél.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Ezeket a számokat nem is az MS-nek kellene adni. Mármint az MS nem ad arról számot, hogy mennyi konzolt adott el, de ez ebben kérdésben ANNYIRA nem releváns. Hogy a kiadók mennyi játékot adnak el, azt meg ők tudják anélkül is, hogy az MS mondana bármit. De megint nem ők beszélnek, hanem ilyen figyelemre vágyó oldalak, meg emberek.
-
Moby
addikt
Az, hogy mit éri meg és mit nem, nem szakmai kérdés, hanem vegytiszta gazdasági kérdés.
Nálam sem tudják a fejlesztők, hogy mi mennyi pénzt hoz, vagy visz, nem ismerik a startégiákat, bár sok mindent ők is ismerni vélnek, és sokat beszélgetnek arról, amit valójában nem tudnak semmit Én sem látok bele a játékkészítésbe, nem ezen a területen dolgozom, de ugyanazt a céget vezetem vezetem 13 éve, az anyacégében meg igazgatósági tag vagyok, valami lövésem van egy kis és egy közepes cég üzleti dolgairól és működéséről. Bár nyilván az, hogy a cégem nem lett nagy cég azt is mutatja, hogy olyan sok nekem sincs.
Nekem meggyőződésem, hogy itt durván keverednek információk, és fogalmak. Ha az ember felnyitja a nintendo storját, ilyen mobilos szintű mennyiségben vannak az 1-3$-os mocskok. De ezerszám. Namost lehet, hogy ezenek tényleg nem éri meg ez az egész, ott már a korábbi matekom sem működik semmilyen szinten, de ezt talán le is lehetne választani erről a témáról, mert kétlem, hogy akár gazdasági szinten, akár a játékosbázis tekintetében ezek a címek, stúdiók, vagy fejlesztők definiálnának egy platformot, vagy annak milyenségét. Mármint a számosságon kívül, mert mobilon nyilván van az a mondás, hogy ha csinálsz egy appot, ami nem csinál semmit, még véletlenül is letölthetik pár ezren. Na ilyen biztos nem lesz egyik konzolon sem.
Szóval nekem kb annyi gondolatom van erről, hogy szerintem rettenetesen torz minden, ami jelenleg ami ebben az iparágban történik, és ahogy az ebben résztvevők működnek, és ahogy ezt a piaca látja. Az az elképzelés, hogy csak százmilliós nagyságrendben lehet/érdemes/szabad gondolkodni, szerintem vastagon benne van abban, ami most ebben az iparágban történik. A leépítések, a bezárások, a minden.
Az évek alatt ez egy túlfújt lufi lett, ahol beteg elképzelések számok, és összegek forognak, és forogtak, teljesen irracionális az egész. És az, hogy ilyen cikkenek, és mondásoknak még van piaca, azt is mutatja, hogy nagyon mélyre ásta ezt a gödröt ez az "iskola".[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
Most tudnék egy olyan példát mondani, amit saját szememmel láttam, ahol a játék honlapjáról a különböző store felületekre mutató linkekre kattintások, a store felületeken wishlistre pakolások és egyéb metaadatok platformokra lebontott aránya utána szinte teljes egészében megegyezett a vásárlók megoszlásával regionális szinten és globálisan is.
Szóval csinálj majd egy honlapot a játékodnak jó előre és ha azt látod, hogy az adatlapjaira 10:1 arányban kattintanak, akkor érdemes elgondolkodni, az az 1 megéri-e a melót. Rajtam ne múljon, garantáltan mindenhol is előrendelem neked a szobros, maszkos, képeskönyves, matricás, felvarrós, kitűzős, poszteres, minden dlc-s Collector's Edition változatot.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
negyven2
veterán
Itt a kerdes az, hogy hogyan szamolod ki azt kicsit pocs fejlesztokent, hogy erdemes-e foglalkozni vele vagy nem.
ID@Xbox regisztráció esetén talán kaphatsz információkat ezekről. De elég valószínű, hogy ezek NDA alá tartoznak. Az is elképzelhető, hogy annyira szigorú ilyen esetben az NDA, hogy még arról se beszélhetsz, hogy kapsz ilyen infónkat. Vagy tényleg nem kapsz semmit. Mert ugye ilyen formában nem igazán hallani még pletykákat se. Tehát vagy olyan szigorú, az NDA, hogy még a nyolcad unkatestvéred is perbe fognák ha beszélnél esetleg, vagy tényleg nem kapsz ilyen infókat.
De amúgy eddig nem azt lehette hallani, hogy az ID@Xbox program, már akkor is megéri, ha pár száz darabot adsz el a játékodból? Mert ha végignézi az ember nem csak az Xbox, de a Sony és Nintendo Indie részelegét, azok tele vannak olyan játékkal, amik esetében csoda ha összesen eladtak belőlük 15 darabot.
Termesztésen értem, hiszen egy indie esetén minél nagyobb a fejlesztési költség, annál kockázatosabb self publish-ban kiadni az adott játékot. Ha meg van kiadó, akkor már talán könnyebb a helyeztt... vagy nem lásd a ResetEra-s post-ot feljebb.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Moby
addikt
Én pl. az én területemen majdnem minden cégvezetőt, vagy a honi képviselet vezetőjét ismerem. Vagy úgy, hogy üzleteknél találkoztunk, vagy úgy, hogy egyszerűen megkerestük egymást, hogy vagy neki kellett volna információ, vagy nekem. Rengeteg ilyen ismeretségem pl kiállításokról, expókról van, hogy meghítvak beszélgető partnernek ilyen kerekasztal izékhoz, vagy csak meglátogattuk egymás standját. Voltak már többen is, akikkel együtt dolgoztunk, vagy adtunk-vettünk munkaerőt kölcsön, vagy üzletet irányítottam át, mert nekünk nem passzolt, de fontos volt, hogy ki legyen szolgálva az ügyfél. A legtöbbjükkel egymás konmkurenciái vagyunk ha üzletről van szó, de szinte bármelyiket felhívthatom tanácsért, kapcsolatokért, infókért, és viszont. A cégek jellemzően nem ilyan elefántcsont tornyok, ahol csak ülnek az emberek, aztán olvasgatják az internetet
A cég mindig '"csak" egy szervezet, de üzletet mindig ember köt emberrel, és ott dőlnek el a dolgok. Szóval szerintem egyébként ha megkeresném az MS-t, még tőlük is kaphatnék korlátozottan infot (velük pont jóban is vagyok, csak nem az xbox üzletággal). -
_drk
őstag
GTA6-hoz kellene a PS5 Pro vagy már inkább PS6 egyből (Meg ugyan így a másik oldalon), mert gyenge a jelenlegi vas.
Ami elég érdekes a specs-et olvasva mert PS4 prónal 2-3x erősebb, a simától 5-10x erősebb.
Már a gta5 egész jól nézett ki, a vas adta upgrade-nek elégnek kellene lennie.Na ez most vagy bullshit, vagy nem merik elmondani, hogy a jelenlegi konzolgeneracio amúgy szar. Hiába erősebb, nem érnek vele semmit.
Legalábbis most ezt látjuk. Kissebb pályákon, szűkebb játékmenetben pl Alan Wake, returnal, demon souls látszik hogy jobban működik. De ugye nagy nextgen játékot meg nem nagyon látunk.
HFW és GoW Ragnarokot mondanám ami nagyobb és jobban is nézett ki, de elemzések alapján az se annyira. Így a laikus szemnek jó volt. -
consono
nagyúr
Majd legközelebb megkérdezem De nem ő a standard fejlesztő, mert neki a gépi kódú programozás a hobbija, 64k-s demókat meg intrókat kódol. Mondjuk ő az, aki szerint a ChatGPT is használhatatlan, mert nem tud rendes z80-as kódot írni...
"In God we trust. All others must bring data"
-
_drk
őstag
Én már régen mondom, hogy a jelenlegi AAA piac fenntarthatatlan. Ennyi pénzt 7+ évre kockázatira hülye aki beteszi. Ilyen rockstar meg Santa Monicanak esetleg.
Már az ND-nek se! Kicsit jobban megnyomjak a Woke-ot és megy levesbe az egész.
Mondjuk most a Ronin szerintem negatív reklám az egész AAA piacnak, de a Starfield se jobb ennyi pénzért és időért.
Se Új vásárlókat, se új befektetőket nem fognak hozni ezek a játékok.De kevés játék is jelenik meg ebben a kategóriában. Nagyon sok a réteg játék. Lehet csodálkozni mikor megbukik egy FF16, de az egy szűkebb rétegre céloz, meg már régen át kellett volna állni az alcímezésre.
-
TrueGooner
senior tag
Szerintem amilyen tempóban jönnek a “kézi konzolok”, muszáj lenne lépnie a PS-nek és az Xboxnak is (hamarabb, mint a Konzolok tervezett életciklusa). Nos, ha a Sony a “PS Portable-t” szánta a Handheld kategória kipipálására, szerintem mellé ment a pipa, mert amennyiben a Box jövőre piacra dobna egy Switch féle, dokkolható, de hordozható hibrid-konzolt, azzal önmagában hatalmasat nyerne, csupán a hardverrel.
Arról lehetett olvasni, hogy a Microsoftnak van valamilyen handheld prototípusa, Sony oldalról nem hallottam ilyesmit. Szerintem sok múlhat azon, melyik gyártó adja ki előbb. Nem tudom Ti hogyan látjátok ezt a kérdést, de szerintem abszolút a hordozhatóság az, amire a legnagyobb az igény.
-
NJanika
aktív tag
Van értelme csak a Handled konzolra játékok is kellenek, pont mint a Nintendonál. A PSP-m tele exkluzív címekkel amikkel a mai napig játszom (Def Jam, NFS UG Rivals, FandF Tokio Drift, InitailD) és vannak játékok amik egyszerűen jobbak Handled módban (a Switch-rol is elmondható 90%-ban) PSP-n MTX Mototrax, Crash Bandicoot, Shaun White SB, Dave Mirra BMX)
"Többet megtudhatsz másokról egy óra játék, mint egy év beszélgetés alatt." Platón
-
TrueGooner
senior tag
Csak az utolsó bekezdésedre reagálnék: Hiába a sok ész-érv a részedről. Az MS és a Sony úgy tudna versenyezni a többivel, hogy Ők az MS és a Sony. A felhasználók sokkal egyszerűbbek annál, hogy ennyire a mélyére ássanak.
+1: Úgy, hogy bemész egy boltba, és ott a polcon. Nem úgy, mint a mostani Handheld PC-k.
”Mii?! Egy hordozható Xbox/PS?! Kell!” - Kb. ennyi.
-
_drk
őstag
Voltak olyan pletykák, hogy az Xbox megpróbálhat előre menekülni, ha már ez a generáció kezd befulladni.
Ami a series S miatt jogos is lenne, azt minél hamarabb lekéne vakarni magukról.
Náluk szerintem ezért nem is jó ötlet a fél gen, mert 3 konzolra fejleszteni, úgy hogy SS-re már most nehéz, akkor meg már "lehetetlen" lesz.
Kérdés hogy a vásárlók mit szólnak ahhoz hogy ennyire hamar váltanak, úgy hogy ez a generáció alig mutatott valamit.Viszont így a Sony is gondban van mert ha ők csak fél gen upgrade-es konzollal jönnek míg az Xbox egy fullossal akkor azért kérdéses mit vegyen az ember.
A Sonynak nagy fegyver lenne egy fél genes gép, de úgy látszik az Xbox megtalálta az ellenszert erre.
Abban amúgy biztos vagyok hogy ha hamarabb jön az új generáció annak elég szar eladásai lesznek a jelenlegi miatt.
-
ρσгτσ
őstag
Xbox -on már régóta működik böngészőben a billentyűzet+egér támogatás, tehát ezeket a feladatokat pont el lehet rajta végezni. Ehhez eleve nem is kell PC. Már ha nem éppen a telefonján csinálja az ember.
Sőt, filmezni is lehet a konzolon. Ez például azért is frankó dolog, mert a top 3 TV gyártó közül az egyikben nem elérhető minden filmes előfizetés. Egy másikon pedig, ha éppen nem egy stabil FW érkezik, akkor lehetséges, hogy sz@r lesz a filmezés.
De én nem arról beszéltem, hogy PC -t kell csinálni a konzolból, tehát akkor már hozzuk például az Office -t is.
Hanem arról, hogy több játékot is elérhetővé lehetne tenni, ami miatt egy csomó ember megint nem ragaszkodna a PC -hez és azzal járó "problémákhoz". Egy stabilabb környezetben.
Szerintem a kezdetek óta baromi sokat fejlődött a konzolozás. Nem lenne ördögtől való, hogy plusz lehetőségeket kínáljon játékok terén is.
"Plusz abszolut megengedhetetlen marketing szempontbol is. Milyen dolog lenne mar az, hogy valaki megveszi a konzolt xy jatekhoz, aztan az elso elmenye az, hogy mehet vissza a boltba eger-billentyuzetet venni, mert az elso jatek, amit felrakott, hasznalhatatlan volt kontrollerrel?"
Ez kb. olyan, mint hogy a fizetős játékoknál a multihoz kell előfizetés. Ezt se mondja el "senki", de valahogy meg kell ugrani ezeket a problémákat. Különben megveszi a játékot, letölti, és rájön, hogy nem tud vele játszani. Aztán nézi a főképernyőt.
Szerk.:
Egyébként nem kell ezért sehova sem menni. Manapság már az is megoldható, hogy megrendelsz valamit és másnap reggel már nálad van. Esetenként még az is megoldható, hogy aznap.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Mike
veterán
Én azt látom magamon, hogy munkán kívül lassan semmi másra nem használom, nem az asztali pc-t, hanem a notit. Egyedül a havi bevásárlást csinálom ott mert ugyanazt több online shopban is megnézem. De tartalmat már nem, sőt míg régen filmet tv-n néztem, már évek óta azt is tableten. Ide is azon írok vagy telefonon. Egyedül a ps miatt ülök le a tv elé. Míg régen szerettem a dost, windowst bütykölni, mára az egész irritál, nincs hozzá türelmem. Szóval a tv még tartja magát igaz xcloudon is inkább már tableten játszottam.
-
F-ECT$
titán
Igen, az ABK-val együtt ez azért picit kevésnek tűnik, de azért laikusként nem mondanám rossznak. Kíváncsi lennék, hogy anélkül mennyi lenne, de azt gondolom nem kötik az orrunkra
Közben megtaláltam én is a hivatalos bejelentést, és abban is írják az ABK-t:
"Xbox content and services revenue increased 62% (up 61% in constant currency) driven by 61 points of net impact from the Activision acquisition"Dive ever, work never.
-
Moby
addikt
így még contentben is nyer a quest3.
És éppen tegnap jelentették be a Q3 exkluzív Batman: Arkham Shadow-t. -
Bad Pritt
félisten
-
Moby
addikt
-
negyven2
veterán
Nem tudom, hogy lehet-e ilyenről beszélned, vagy van valami belső félpublikus policy erről, de ha egy belsős fejlesztőstúdió, bár kritikailag siker (sajtó és játékos), de maga az ezt fejlesztő stúdió igazából csak veszteséget termel folyamatosan, akkor azt vajon egy Sony meddig pénzelné?
A Tango esetén leírtam az Xbox topik-ban, hogy bár az első Evil Within aránylag sikeres volt, de az azóta megjelent játékaik (Evil Within 2/Ghostwire: Tokyo és a Hi-Fi Rush is) nem igazán nem igazán termelt nyereséget Találtam még korábban egy cikket, ahol leírták, hogy a EV2 és a G:T is masszívan veszteséges volt a Zenimax-nak. A Hi-Fi Rush pedig hiába büszkélkedhet 3+ milliós játékosszámmal, azért eladásáilag valószínűleg nem teljesített olyan jól. És most már kijelenthető, hogy a Hi-Fi Rush volt az utolsó olyan Tango játék, amit még bőven az MS felvásárlás elött kezdtek el fejleszteni (2018).
Vagyis én csak annyit mondok, vallok most, hogy bár maga a Tango részben érthetetlen, de jelenleg (és lehet sosem) tudjuk, hogy mi vezetett ide.
Illetve de, mert Phil nyilatkozott anno egy olyat, hogy ők rentábilisé szeretnék tenni az általuk birtokolt stúdiókat (termeljenek nyereséget, ne csak vigyék a pénzt). Ugye a Sony is ezzel magyarázta az idei leépítéseiket. Ott is érdekes volt, hogy a 10+ milliós eladást produkáló Spider-Man 2 után jópár embert küldőt el az Insomniac-tól (meg máshonnan is). Vagyis ha egy 10+ milliós eladást és az azzal közvetve járó konzoleladás se volt elég arra, hogy biztonságban legyen a PS5 jelenlegi koronaékszer stúdiója, akkor nagyon komoly gondok vannak az iparban. És akkor szerintem nem kell csodálkozni, egy nem éppen a top-on lévő stúdió bezárásán (hiába sajnálatos dolog az egész).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Az a baj, hogy GP nélkül egy ilyen játék, Xbox-on nem igazán lett volna sikeres. Teljes multiplatformban talán. De mint írtam, nem tudjuk a részleteket. Tango esetében annyit lehet talán biztosan tudni, hogy 4, max 5 millió ment el az első Evil Within-ből összesen. A második részből ennek alig negyede. Ghostwire: Tokyo-nál eladásilag kb. csak annyi van, hogy a megjelenést követő első hónapban összesen kb. 100 000 db talált gazdára (ekkor még PS5 ex. volt illetve elérhető volt PC-n is), illetve, hogy aztán a Xbox megjelenés után nem sokkal elérte a 4 milliós játékosszámot (Game Pass + PS Plus is benne van).
De még egyszer, nem tudjuk, hogy mi vezetett ide, de azt szerintem egy esélyes dolog, hogy ha több évnyi veszteség termelés, és közepes kritikai sikerek után jön egy bár kritikailag sikeres, de amúgy nagy részt az érdektelenségbe lévő cím, az nem biztos, hogy javítani tud már a folyamtokon. Ugyan ez igaz részben az Arkane Austin-ra is, ahol bár a Prey kritikailag sikeres volt (inkább vegyes), de anyagilag bukás. Utána volt a Redfall bukása. A kettő között meg ott voltak a bedolgozások, amik esetében is azért a legtöbb cím az nem volt éppen sikeresnek nevezhető.
Amúgy a Hi-Fi Rush az Bethesda cím, nem Xbox Game Studios. Igen mindkettő MS tulajdon, de pl. anno a Bethesda volt az aki ragaszkodott a Redfall kiadásához.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kedvenc zene a mai napra
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- XBOX ONE játékok 1000Ft-tól!
- R36s kézikonzol csomag ajándekokkal!
- ÚJ ASUS ROG Ally (AMD Z1 !!Extreme!!) + 3 hó XBOX pass + 19k Ft értékű Dokkoló
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan