Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz opr #15833 üzenetére

    Az a baj, hogy GP nélkül egy ilyen játék, Xbox-on nem igazán lett volna sikeres. Teljes multiplatformban talán. De mint írtam, nem tudjuk a részleteket. Tango esetében annyit lehet talán biztosan tudni, hogy 4, max 5 millió ment el az első Evil Within-ből összesen. A második részből ennek alig negyede. Ghostwire: Tokyo-nál eladásilag kb. csak annyi van, hogy a megjelenést követő első hónapban összesen kb. 100 000 db talált gazdára (ekkor még PS5 ex. volt illetve elérhető volt PC-n is), illetve, hogy aztán a Xbox megjelenés után nem sokkal elérte a 4 milliós játékosszámot (Game Pass + PS Plus is benne van).

    De még egyszer, nem tudjuk, hogy mi vezetett ide, de azt szerintem egy esélyes dolog, hogy ha több évnyi veszteség termelés, és közepes kritikai sikerek után jön egy bár kritikailag sikeres, de amúgy nagy részt az érdektelenségbe lévő cím, az nem biztos, hogy javítani tud már a folyamtokon. Ugyan ez igaz részben az Arkane Austin-ra is, ahol bár a Prey kritikailag sikeres volt (inkább vegyes), de anyagilag bukás. Utána volt a Redfall bukása. A kettő között meg ott voltak a bedolgozások, amik esetében is azért a legtöbb cím az nem volt éppen sikeresnek nevezhető.

    Amúgy a Hi-Fi Rush az Bethesda cím, nem Xbox Game Studios. Igen mindkettő MS tulajdon, de pl. anno a Bethesda volt az aki ragaszkodott a Redfall kiadásához.

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák