-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Grillo #12829 üzenetére
Egy hónapja? Nálam December óta... (Ezért vettem vissza Tactot, de hamarosan ő is elmegy a háztól.) De legalább előleget nem hagytam ott, egy forintot sem. A végösszeg szerintem nálam is 50 000körülre fog rúgni... De legalább lesznek szép KOSO órák (Kösz, DigitXT), új elektronika, felújított hátsó fék, új folyadékok, és egy új Scarabeo karbi (amit még majd hangolni kell).
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Grillo #12838 üzenetére
Na elvileg elkészült a Maja...
Hauptmann: Ja, elmennek, de úgysem fog semmiféle titlakozás történni. Főleg, hogy lassan nem 300 hanem 350 a benzin, újra... Occsó, mindenki az utakon, már megszoktuk... Szóval jöhet az emelés. Autósok gazdagok, a motoros burzsuj köcsögök meg pláne... Állami benzinkártyán nem csökken a havi tankolható mennyiség...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #12907 üzenetére
A savas akkuval nekem sem volt gondom vele. Sőt, a másik AGM-et is feltöltötte,
de ezt valahogy "nem akarta": nem hiszem, hogy a töltő hibája, de örülök, hogy a
CTEK beruházás nem veszett kárba, mert az ezt IS jól töltötte, meg a hivatkozott
agyonmerült autóakksit is - bár csak azután, hogy az orosz kicsit rásegített, LOL!
Lehet el kellett volna vinni az Aldis töltőt is, legalább láttam volna, mekkora a fesz.Szerk: meg most nézem, hogy van rajta újraélesztési üzemmód. Az kellett volna.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz Grillo #13428 üzenetére
Azigen, kifizetted a motor árát mégegyszer. Ja hát ilyenbe nem szeretnék belefutni. Mondjuk nekem csak kisvároson belüli pár kilométeres mozgásra kelle, max melóba egyszer kétszer 15 km-re.
Igazaból lenne rá akár 500k-m is, de mivel csak alkalmi mozgásra kellene, ahogy írtam is, nem szeretnék ennyit költeni egy motorra.
Vegyek 50-est?
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
-Mosquito-
őstag
válasz Grillo #13827 üzenetére
Volt jó meg rossz tapasztalat is velük. Amikor még az Atlanticom volt oda vittem szervizre, vizsga majd a Malossi varió beszerelésre. Mindent ledumálunk nyitásra ott vagyunk,ok. Megérkeztünk erre azzal fogad Ádám, hogy a Malossi varióból nincs 6-os csak 8 görgős verzió. Mi legyen kérdi? Jó legyen a 8 görgős, ja azt meg kell rendelni, faxa. B+ ezt nem tudtad telefonba mondani, lopom én a pénzt /időt, hogy feleslegesen kimotorozok oda és egy másik ember idejét is elcseszem aki velem jött?? Akkor? Akkor most haza megyek és ha ott van szólj, na így indított. Volt olyan is, hogy cseszett felvenni a telefont a Papa vagy Ádám, vissza sem hívott,olyankor ki kellett menni hozzájuk. Ami jó volt, hogy ha valami gebasz van akkor előbb próbálják lehetőség szerint megjavítani majd ha ez nem járható akkor cserélik. Sorolhatnék még pro/kontrát. Keményen b@xtatni kell őket, ennyi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #13943 üzenetére
Sikítsál. Hidegen az a 20W durván sűrű, ill. 50 az meg melegen is.
A gyári előírástól eltérni csak különösen indokolt esetben "érdemes",
de akkor is csak ésszel. Majára mondták pl. hogy az 50-es olaj majd
jó lesz, mert már kopott a henger. Hátööö: nem igazán szerette, ette.Nem tudom a 125-ös Scara mennyire pörgős. De 20W50 ásványi?
Szerintem cseréld le. Madisonba kell 15W50. De hidegen brutális az
olajnyomás vele, szóval gyanítom, hogy nem tökéletes a kenés sem.
Persze nem vagyok tribológus-mókus, szóval hagyom gyárilag.
(Olajszigetben néztek, hogy mibe lesz ez a 4L olaj, vmi Ducatiba?) -
dugynok
senior tag
válasz Grillo #13964 üzenetére
Kicsit zavart érzek.
Nálam a szekunder levegő és a szelep, amit mondasz két dolog. A szekunder levegőt a kipufogó a leömlő csövén egy lyukon szívja. A szelep elvileg a légszűrőhöz/légbeömlőhöz viszi vissza a kartergázt. Ez nálam úgy néz ki, hogy a hengeren a kipufogó nyílás mellett/elött van a kartergázcső, az megy a szelephez, ami a vízpumpa/gyújtásdeklire van szerelve és onnan vezetné el egy cső a levegőhöz. -
DigitXT
félisten
válasz Grillo #13967 üzenetére
A benzinpumpa a vákuumot általában közvetlenül a szívócsonkról kapja, ennek
az alrendszernek nem nagyon szabadna köze legyen hozzá. Ha a kiiktatásával
megszűnnek a gondok, keverékképzési probléma lehet inkább, ennek hatására.Lehet, hogy én is hülyeséget beszélek, csak próbálok úgy csinálni, mintha...
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz Grillo #13967 üzenetére
Ahha! Na nekem nincs a szelepemen olyan, mint a 2-es neked. Az hova megy, a légszűrőhöz?
A 9 cső nekem "elveszett" a szelepről vízpumpa szerelésnél és az én robbantott rajzomon nem is jelöli így, hogy hova megy, merre keressem...
Most már tudom hol találom azt a csövet, köszi -
csongi
Topikgazda
válasz Grillo #13998 üzenetére
Igen vissza toltheted!
Igen, mar 300km alatt fekete lesz az olaj. Elso alap hiba cserenel, hogy hidegen engedik le.
A masodik ok, mindig marad bent valamennyi, a manualokban jelzik, hogy mennyi kell cserekor, es mennyi elso feltoltesnel. Harmadik,eg az evek, benne levo km-ek. A jo olaj nem engedi ki magabol a koszt, hanem lebgteti es nem hadja kicsapodni a blokkba. Letezik moso olaj. Uzem melegen le engedni a regi olajat. felonteni a moso olajat, es alapjaraton jaratni 10-15 percig. Mivel 4 literes kiszerelesbe is kaphato, ketszer is megcsinalhato. A vegleges le engedesnel viszont el kell dontani a motort, hogy minel jobban kofollyon. Ez kepes a kokszos lerakodasokat kiszedni. A" jotekony" kokszok meg nem leteznek, aki erre hivatkozik, miert nem erdemes megcsinalni, azon csak nevess egyet, es ignorald. Olyan nem letezik, minden larakodott cucc karosit, elobb vagy utobb.
Olajcserekor az gumi gyuruket es a rez alateteket is cserelni illik. Filleres darabok, de sok kellemetlensegtol menti meg az embert.Csavar cserenel, nem mindegy milyen felulet kezelest kapott. Egyes felulet kezelesek reakcioba lepnek az aluminummal es bele rohadnak. Az aolajszuro haz fedele kis terhelesu tehetsz A2 rozsdamantes csavart, de figylej, mert ezeknek konnyebben kifirog a feje.
Legalabbis en ezt tennemIndulaskor hidegen valtozott e a motor hangja, vagy jelentkezett e fust?
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #14002 üzenetére
Én voltam a sünös a megnyúlt vezérműláncommal.
Idén a hódok cserélték az olajat. Nem volt rendellenesség...Amúgy sikerült gyertyát cserélnem a héten, szebben jár vele
a motor. (Persze csak placebo, de már km alapján ideje volt,
meg kétszer már csinált furcsa torpanást. Pedig szemre tök
szép volt, őzbarna nem dzsuva, teljesen korrekt gyertyakép.) -
TayRol
veterán
válasz Grillo #14549 üzenetére
Igen.
Nem tudom, mennyivel megy, csak vasárnap kerül hozzám, unokatesóm találta.
Magyar, 2004-es, teljesen karcmentes, 21e km-rel, minden gyári (doboz, plexi, stb), 4 kulcs, számlák, új gumi, blabla.
De hogy ne legyen minden ok, sokat jártak vele és rövid távon, benzines az oil. Remélem tényleg csak azért, amúgy minden rendesen melegszik.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Építő/felújító topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- EA Sports WRC '23
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen