Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz joesalty #6312 üzenetére

    Telefonban normálisnak tűnt... Jó, amikor magáztam (idegent telefonban először mindig) akkor szólt érte. De nagyon korrektnek tűnt. :) Az, hogy mi a hobbija nem érdekel (de örülök neki, ha a motorok).

    Összeszedtem a hibalistát, amire nem ártana ránézni... Szerintetek kihagytam valamit? :DD

    Tünetek:
    1. Gyertya, és gyertya pipa 3000km alatt tönkre ment. Automata szívató tönkre ment (a tű és a henger alatti műanyag egyik lába letört, elektronika jó). A bontott automata szívató eleinte jól működött, majd az is meghalt (folyamatosan magas alapjárat). Rezgések?
    2. Olajfogyasztás 1000km-en 5-8dl. A motorblokkon látható olajsár, a kipufogó vége fekete, kormos.
    3. Előző tulajdonos multivariot tett bele, és kiszedte a hézagolót. Így a motor teljesítménycsúcson (8600RPM) pörgött. A gond csak annyi volt, hogy a szíj beleért a deklibe és idő előtt elkopott. Visszatettük a hézagolót, új szíj, de most teljesítmény csúcs fölé pörög. Valamint kis gáznál (érzésre a holtponton ahol a kuplung csúszik) néha rángat a motor, főleg városi araszolásoknál.
    4. Új hiba: A héten produkálta. Előzésnél elment a motor ereje, nagyobb gázra terhelésnél (motoron ülve) fullad. Sztenderen felpörög, de teljes gázon ott is fullad. Kipufogógáznak benzines szaga van. Próbáltuk a levegő csavarral megfullasztani, de nem reagált semmit, a motor tovább járt. Egy kendővel eltömve a légszűrőt sikerült biztonságos helyre juttatni a motort. Erőtlenebb volt, mint szokott, de ment.

    :DDD Félek a választól... :DDD
    De egyszer kell rendbe tenni... :DDD

    www.dongosofor.hu

Új hozzászólás Aktív témák