Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz vendingo #26642 üzenetére

    S&S ne hianyold, egy baromsag ezekbe a motorkba. :). sztem
    Azt is az EU norma szulte. Autoknal csak csak, vagy robeszoknal olyan helyen ahol tomeges a robogo jarmu.
    Amit nyer az ember uzemanyagba azt elveszti alkatreszbe.

    Kinai alkatreszekkel sok tapasztalatom nincs.
    Amit magam tesztelek, az egy hatso fektarcsa az NT-n.
    Eddig benne van kb 2000Km. Semmi rossszat nem tudok mondani.
    A jelenlegi betettel egy picit melegiteni kell.
    Aztan erezheton jobb a hatasfoka.
    De ugyen ezt tapasztaltam mar,Brembo fekekkel is.

    A markaneveket meg ujra kell tanuln. :).
    Sztem ra kell jonni, hogy a foldon nem csak Japan tud tud motort gyartani.
    Ezt a szegmenst tamadjak erossen, a robogokat.
    Es ebbe sztem egyre jobbak. Es siman tugjak hozni a japan szintet. A kymco korabbi xcyring sorozattal mar jopar dologban odavert a Suzukinak.
    A Yamahat, Hondat nem erte be akkor.Azota csak fejlodtek.A hazai piacokon a fejekben kialakult tudas maitt nincs teljeserteku kirendeltseg, vagy marka lereskedes.

    Szoktam kinai robogo bemutatokrol videot nezni.
    Komolyan gondoljak a dolgot, ugy tunik. :)

    Az 50 es kategoria meg eldobos.
    A hazai kinia nagyobbaknak a fobb bajuk az olasz mivoltuk.
    Eladasa hasznaltan, a beidegzodes miatt lenne nagyobb veszteseg.
    Szoval a matek oldala egy sok oszetevos resze.

    Sztem itt nyogo83 forumtars tapasztalatait erdemes lenne megkerdezni.

Új hozzászólás Aktív témák