Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adam_454
tag
válasz csongi #26350 üzenetére
Helyesbítek (amit később másik szerelő mondott, akitől kicsit jobban összerakva, és sokkal normálisabban kommunikálva kaptam vissza a motort), hogy nem kvázi fix fordulaton kellett volna bejáratni.
Nekem városi, város környéki utazásra kell/kéne motor elsősorban. Ha túrázásra mennék, sem az hajt, hogy minél jobban döntsem a kanyarokban a motort
Abban az útban sem az adrenalin volt hajhászva, inkább az, hogy közben ki tudtam szellőztetni a fejem.
De azért következő alkalommal nem lennék mozgó útakadályPedig néha úgy gondolom, hogy nem kell nekem annyi ccm, de ha egyik 125-ös sem szereti a tartós 90-et, akkor elengedem őket. Inkább legyen belőle 250-es.
-
lehella
senior tag
Tipp a fázós robogós társaknak a mai reggel alapján: ha vízálló/szélálló vitorlás nadrágot húzok a farmerre, akkor nem fagy le a lábam
Szerencsére nem volt semmi gond tapadásügyileg a CityGrip2 négyévszakos gumikkal, jól üzemeltek.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
gps76
őstag
válasz kaktusz2 #26355 üzenetére
Én szeretem a kámzsát, mert ilyenkor melegíti a fejemet, meg nem "kenem" össze a bukót belülről. Ami egy jó találmány a Pinlock, abszolút nem párásodik a bukó vele. Gyárilag volt a bukóhoz, csak elmozdult és párásodott, én meg hülye fejjel akkor kivettem. Nemrég újra visszaraktam, csak a szilikon részének tömítenie kell.
-
#50433536
törölt tag
Mi az a pinlock betét a sisakhoz, hogy működik?
-
Debilon
addikt
válasz #50433536 #26362 üzenetére
nincs semmilyen speciális bevonat
ilyesmire gondolj mint ami a linken van
[link]ez nem a hidegtől függ egyáltalán, és igen, fel lehet tenni többször is, de én inkább plexit-el együtt cserélgetném (nyárra egy pinlock nélküli, ősszel meg egy pinlock-os plexit)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
gps76
őstag
válasz #50433536 #26362 üzenetére
Olyan mint a 2 rétegű ablak, közötte levegő van ami szigetel.
Nekem olyan a bukó amin van rögzitője. Lidl nyitható, napszemüveges bukó, adták hozzá a Pinlockot, elvileg nem használódik el, esetleg meg fog keményedni, nem fog felfeküdni rendesen, 5 év gari van a Pinlockra. -
NYPD
aktív tag
Viszont baromi kényes, nagyon könnyen karcolódik, mivel egy rugalmas, porózus anyagból van, óvatosan kell tisztítani. Az enyém esőben pl nem sokáig bírja, de már mostanában is ha hidegebb van, lámpánál azért nyitni kell a plexit, mert az orrom magasságában egy idő után álló helyzetben elkezd párásodni, pedig jól illeszkedik. Egy éves, nyáron ki volt véve.
-
#31733248
törölt tag
Épp most írtam a motorosban, hogy szélálló réteg, melegítő réteg(ek) (nagyon jó a polár), esetleg pufi dzseki tollal/vatelinnel. Akár rávéve a motoros dzsekire, vagy a protektoringre. Még mínuszokban sem fázol. Nagyon hidegben gyakran motorozom külső rétegként egy hőtükrös, -25 fokra méretezett túra kabátban. Kényelmes és vízálló. De a legjobb, ha téli aláöltözőt is használsz.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #26369 üzenetére
Nagyplexi a kincs (főleg, hogy a markolatot is védi), nekem a motoros túrakabátomba bele lehet tenni a vízálló membránt és a bélést, így már 0 fokban is kellemes. Tucano és markolatfűtés mellett nyaksál és egy símaszk a szett, így sehol nem fázom (protektoros magasszárű cipőben). Engem nem is ez aggaszt, hanem a csúszós út, sok, keveset látó autós, láthatatlanul lefagyott kis útszakaszok (sötét, köd, eső miatt).
-
-
lehella
senior tag
Nincs valakinek eladó Tucano lábzsák? Kezdem unni a szélálló nadrág fel és levételét.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
beholder00
tag
Sziasztok!
Ma vettem egy nagyob plexit Kymco Downtown 350-re. Karácsonykor fel is szerelem, remélem jó is lesz rá. Szép új, karcmentes, ahogy kell. A kérdésem, hogy hogyan óvhatom a legtovább, hogy ilyen is maradjon? Gondolom majd inkább árnyékban hagyjam pihenni a motort és ne dörzsölgessem dörzsiszivaccsal Egyéb pro tippeket szívesen fogadok. (nem a szekrény méllyén akarom pihentetni )
-
bajnokpityu
félisten
-
#50433536
törölt tag
válasz beholder00 #26377 üzenetére
A bogár eltávolító anyagok is károsítják, meg minden tisztító szer. Azt írják hogy nem, pedig igen.
A legjobb lenne mindig csak langyos vízzel tisztítani puha ronggyal, és ha csak lehet árnyékban parkolni vele ahogy írtad, így őrizheted meg a legtovább. Semmi vegyszer, semmi dörzsöles.
De ne stresszelj rajta, ez is csak használati tárgy, csak motorozz és kész. Előbb-utóbb úgyis bemattul kicsit a naptól és az apró karcoktól.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Jó ötlet! De akkor UV álló fólia kell rá. És a belső oldalát is fóliázni kell, mert a nap ott is kiszìvja, sőt az erősebb szórt napfény is képes károsítani. Nem tudom, hogy csinalnak-e ilyet, meg hogy ér-e ennyit az egész. Inkább csak használjuk és kész, azért van. Szerintem a túlzott törődés is elveheti a motorozás örömét. Az állandó aggódás a szép drága motor miatt...de kinek hogy.
[ Szerkesztve ]
-
beholder00
tag
válasz #50433536 #26381 üzenetére
Köszi mindenkinek. Fóliázásra én is gondoltam, annyit megér, hogy a közelben lévő 1-2 fóliázóst megkérdezzek, egyáltalán árban vállalható-e a plexihez képest és miyen eredmény várható.
Egyébkén 36K volt ez a relatíve nagy plexi (Givi D6107ST), ami a kezemnél is véd a széltől. Én ezt teljesen jó vételnek gondolom.
-
mrhero
tag
válasz beholder00 #26377 üzenetére
Tisztítás előtt, ha nagyon bogaras teríts rá egy nedves törölközőt, hogy mindenhol érje a plexit. Ezzel 10-20 perc állás után simán le tudod törölni a bogarakat, mert szépen felpuhulnak. A sisakomat csak így tisztítom évek óta. Eddig bejött.
-
tag
Sziasztok. Honda Forza 300 ABS 2014-es van e valakinek?
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26390 üzenetére
Korom (és jól fejlett porckorongsérvem, kopott izületeim) miatt egyre kevésbé okoz örömet a jó öreg GS500-zal való kirándulgatás, vidéki csavargás, egy-egy "jól sikerült" motorra felszálláskor könnyedén becsípődik a derekam, és a 2 mázsás vas tologatása is baromi fárasztó már. (Ház mögötti fáskamrából motor kibányászása, keskeny, de legalább kanyargós járdán utcára kitologatása.) Szóval valami sokkal könnyedebb vasra ülnék át, és képbe jöttek a kistestű 125-ös robeszok is, a váltós 110-130 kilós, 125-ös gépek mellett. Nagy előny volna, ha nem kellene a lábamat átemelgetni a feldobozolt motor ülése fölött...
Két gépen gondolkodom jelenleg: az egyik a Honda PCX125, a másik meg a robogó kinézetű, de váltós SYM VF185i. Ha eladom a régi vasat, akkor újonnan venném valamelyiket, hosszabb távra tervezve. (Mindkettő 1,1 misi + forgalomba helyezés, a fele kb. kijöhetne a régi motorból).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #26391 üzenetére
Nagy előny volna, ha nem kellene a lábamat átemelgetni
Többek közt ezért is vagyok én is robogós... Nekem ez a kényelmes.Ez a SYM érdekes. Ugye én is ezzel a márkával kezdtem 12 évvel ezelőtt...
Szerintem amire neked kell (túrázni inkább) alkalmasabb is, mint a PCX125.
Városban talán az automata kényelmesebb, de országúton jobb a manuális.
(Mármint tudod optimalizálni a fogyasztást, meg feldobja a monotonitást.)
És a nagy kerék is jobb, úttalan utakon. Így hirtelen ennyi jutott eszembe. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26392 üzenetére
A kis SYM sokkal jobban megy (125 a gyári végsebessége a PCX 98-ához képest) - cserébe pakolhatatlan: értsd: még egy félnapos rövid gurulás cuccai (ivóvíz, iratok, fényképezőgép, esőruha) számára sincs rajta hely. Semekkora csomagtere nincs az ülés alatt - kapásból lehet dobozolgatni. Nem tudom, na.... (Na meg egyetlen kereskedője van Mo.-n, a "hírhedt" Kretzler, aki egyszer már csődbe ment a Hyosung motorkerékpárok forgalmazásával is. Azóta sincs alkatrész / szerviz azokhoz a motorokhoz, szóval neccesnek érzem a dolgot...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26394 üzenetére
A CVT-től tartok egy kicsit, hogy mennyire lesz ezt furcsa megszoknom. Magyarul mindig váltós gépeken ültem csak. Viszont bő 2 évig 125-ösöztem egy picike csopperrel, azt nagyon szerettem. Értsd: ugyan most a GS500-zal gyakran megyek 130-140-es tempóval is, de megint meg tudnám szokni a 80-90-es poroszkálást. Kizárólag városon kívül, vidéki utakon csavarognék ezzel is. Ja, és hát Erdélyt kétszer is körül jártam a tetűlassú, harmatgyenge kis csopper nyergében, és feledhetetlen élmény volt az is. Középtől lefelé: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #26396 üzenetére
A CB125F képben volt, a kis Vara az nem, mert azt ismerem: nehezebb rá felülni mint a GS-re, és maga a motor is majdnem olyan súlyú mint az. Erdélyben egy kis Varás sráccal voltunk kétszer is (lásd képek a linkemen - több képen látható). A CBF (illetve jelenleg már CB125F) viszont lassabb mint a PCX robesz, ráadásul arra is doboz(ok) kellenek egynapos túrázáshoz is. Szóval nem tudom, megy az agyalás ezerrel. (Igazság szerint egészségi állapotom miatt legjobb lenne végleg letenni a motorozásról, de abba meg - lelkileg - bele pusztulnék... Ezért gondoltam egy pehelykönnyű kis robeszra.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #26395 üzenetére
A CVT-t megszokni nem kell félnetek jó lesz ha mindenkinek jó én nem ellenzem.
Viccen kívül országúton tényleg nem fognak nagy élmények fűződni hozzá. Ugye
a 180-as Majám egy fokkal jobb volt, mint a 125-ösök, és azzal se volt annyira jó,
hogy 80-90-nel kellett poroszkálni. Előzni nem lehetett, a motor fixen vinnyogott...
Viszonylag unalmas volt. (Emlékszem, magamat szórakoztattam, hogy nézem a
fordulatszámot, hogy mennyire fixen áll, vízhőfok rendben, fogynak a kilométerek,
csak nem elég gyorsan... Ráadásul eltört a kuplung mint kiderült, de azért ment.)A bonsai-choppernek legalább megvolt az exkluzivítása, ill. a feelingje: szerintem
egy PCX125 nem erre van kitalálva. Nem mondom, hogy nem tudja! Biztos tudja,
rövid távon gurulgatni talán még kényelmes is, de hosszú távon fárasztó lehet.Szerk: félnapos rövidre, ülés alá cuccolva viszont biztos alkalmas: elég kicsi gép.
(Sokat láttam élőben, de sosem ültem rajta, így tippem sincs, hogy kényelmes-e
a mi magasságunkhoz. Igen, én is 178 cm. Már évek óta. Ki kellene próbálni.)[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26398 üzenetére
A magasságom 2 centit csökkent azóta, átmérőben viszont 15 kilót "nőttem"....
Tényleg, ezek a kis CVT-s robeszok mennyire tolerálják az egy-két órán keresztüli közel nyélgázt? A kis Csótány az elég jól bírta egy darabig, 35 ezer km körül hullott szét. (Előző gazdája is végig nyélgázon hajtotta, meg én is míg megvolt...)
szerk: az új robeszba (vagy akármibe) szerintem már összesen nem tennék 35 ezer km-t, mostanában eléggé bepunnyadtam: 4000 km volt tavalyelőtt, tavaly már csak három, míg előtte 8-9 ezer meg volt minden évben a 125-össel is, meg a GS-sel is. Szóval kibírhatja?[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Windows 11
- Anime filmek és sorozatok
- eBay
- Battlefield 2042
- Facebook és Messenger
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest