-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #25600 üzenetére
Sztem két kategóriát próbálunk egymáshoz hasonlítani.
Az hogy mi mennyibe kerül, vagy melyikre mennyit lehet locsolni az egy más kérdés lesz.
egyenlőre az elvárás 300ezer, és 110es utazó. A 110 óra szerint 90-100 lesz kb.
Aztán kinek hogy. Én biztos nem érezném magam jól a 12-es keréken azM0-on
Főleg nem valós 110es tempoval. De ez én vagyok csak. -
tigipuf
senior tag
válasz Micsurin #25598 üzenetére
Váltósból persze,hogy nem kapsz 125-t, eszméletlenül túl vannak árazva a kezdő kategóriás jogsi miatt.Én is a csongi által is ajánlott elnyűhetetlen 5-600-as japán modellekre gondoltam.Nekem egy öreg 250-es karbis people van,és tudom milyen a hangja,(nem óra szerinti) 110-nél.Hát szerintem hosszú távra nem erre a tempóra ,igénybevételre tervezték,hangolták.300-as injektorosak biztos dinamikusabbak,utazójuk is magasabban van sokat jelentenek a plusz pacik.Én saját részre napi pályázásra 100 km-es távra 400 alatt nem is nézelődnék.De ez csak az én véleményem.
[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Micsurin
nagyúr
válasz tigipuf #25602 üzenetére
5-600-ast még lelakva is 400-tól lehet csak keresni és annak is lógni fog a bele még mindig.
csongi azt én értem csak azt is nézd meg 300-ért melyikből mit fogsz kapni és melyik mennyit fog elmenni adott összegű ráköltés mellett.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#50433536
törölt tag
Tudja valaki, hogy a madison 400 vagy a burgi 400 gyári kontrasztrugója hány kilós?
Az új sárga rugóra azt írták, hogy 35%-al erősebb a gyárinál, de én ugyanolyan erősnek éreztem kézzel ossszenyomva az új sárgát, mint az öreg gyárit, ami fura kicsit. Sajnos az új sárgát nem mértem meg beszerelés előtt, de a régi rugót 70 kilóval lehet összenyomni koppanasig. Ebből számolva a sárga erősített rugó 95 kilos lehet. Hát én kézzel összenyomva tök egyformanak éreztem. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25604 üzenetére
De várj már ha eleve szűk a kerete, hogy hogy ez nem kérdés? Láncápolásra a kencék etc egy nagy gép sokkal többet fog elvinni pénzben. El kell dönteni, hogy közlekedő edényt akarok vagy motort vagy kényelmes guruló fotelt nekem itt az első a megérzésem.
Láttam mit adnak itthon CB-ből 3-400-ért és azt is látom, hogy amit én vettem 600-ért arra már elszaladt még egyszer a teljes vételára pedig motorikusan kopp kopp kopp de kiváló meséltem a nyomásokat is, nincs több mint fél bar veszteség egyik hengerben sem.
Egy XJ-n ha cserélni kell a 4 csonkot az 25-30, ha beszarik a membrán akkor az lesz 25-30k ha nem kínai csodát rakunk bele, a kérdés az, hogy hány darab fog behalni? 1x25k? 2x? 3x? 4x? Lesz szerelő aki vállalja felújító készlet nélkül? Nem hiszem akkor az megint 1-2-3-4x10k?
Szép és jó mert tényleg egy megbízható és nyugodt blokk az a 600-as és baromi egyszerű az a levegős 8 szelepes de ingázni? Ilyen idős motort ennyiből? Szerintem felejtős ha költeni kell akkor is egy fotel robi fog nyertesen kijönni.(Ingáztam napi szinten 2x36-ot a FES-el is amíg a sárga szervizben volt 1 évet, M2/A - M0 - Váci - Dózsa és teljesen jó volt az az óra szerinti 110 vele a 12-es vagy 13-as roller kerekekkel alattam. )
edit.: és friss tapasztalat, a FES-el nem keveset szívtunk. [...] haveromtól vett GS-el sem keveset mert abban meg nem annyi van amennyi (~40-45k ---> 140-145k), lóg a karbi tengely és oldalról szív falst. Most megy a bontott keresés vagy a kínai ide is mint a FES-en.
edit2.: Ingáztam 125-ös Quannonnal is, a kis Kymco forgott 115-nél 7800-at 5.-ben (9800-nál tiltott) had forogjon amíg van benne olaj és nyomás, ezért mondtam a régi Majat vagy FES-t meg kell venni használni ha megkotlik szigorúan annyit rákölteni amennyiből újra beindul és megy aztán ha végképp behalt akkor az addig félrerakottból venni valami fiatalabbat a roncsot meg felgyújtani és sütni fölötte egy malacot.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #25606 üzenetére
Ezert nem veseztem a szitut.
Mindegy lesz. 300 minden formaban locsolos jetek lesz.
Azt nem tudom mi a baj az olaj levegos ingazasaal?
50Km*2.Orszaguton. Vilaglegjobb a belso egesu motornak. Ha 10km menne, akkor ok. De az 50 km kb 50 perces uzemidot is jelent.
Amugy meg mindegy, lanc vagy CVT.
Az uzemeltetes/ km ugyan lesz.
Fogyaszatas nem mindegy.
Legjobb egy injektoros blokk lenne. Csak hat 300bol. :).[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25607 üzenetére
Mire beindul pár nap kültéri állás után tavasszal, mire bemelegszel reggel a 10 fokban annyira, hogy eltudj indulni ovatósan. mire elindulsz és az első lámpánál megint ott a nyüves visszahűlés, mire kiérsz az M0-ra megint meleg... de mire beérsz a városba megint dadog és hideg akár néha bele bele is fulladgat. Jah mire beérsz a melóhelyre addigra valóban teljesen terhelhetőre melegszik.
2 évig játszottam 2x36km-re, az életben nem vennék ilyen célra még részben sem léghűtéses vagy lég-olajos gépet. A CB-t beröffentem mire a kesztyű sisak fent addigra megmozdul a víz és szívató nélkül járt az 5 fokban is és lehet indulni, 15km múlva terhelhető is kb a blokk.(néztem olajhőfokot itt is és a Hyon is, mire beértem a városba a Hyoval anno addigra kúszott 60-65 fokra az olaj M0-án valahol 50-55 körül volt )
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
-
-
bigrob
őstag
válasz Sutymorgo #25595 üzenetére
Apósom hirdeti az 500-as Kymcóját ami alig használt, megkímélt állapotban van, friss műszakival 480-at szeretne kapni érte.
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
Sutymorgo
csendes tag
válasz Sutymorgo #25595 üzenetére
tigipuf, csongi, Micsurin, köszönöm a válaszokat!
Felmerült kérdésként a jogsim, ez nem akadályozó tényező, mert megvan a rendes A kategória.
A People 300 S szerintem már tudná az elvárt minimumot, elvileg óra szerint 140 a vége, 120-as, azaz valós kb 110-es utazót bírnia kéne. Szimpatikus az injektoros mivolta és a nagy kerék. A design is bejön, menni is jó volt vele a próbakör alatt. A szélvédelme mondjuk elmarad pl a Burgonyáétól, de azt túlélem. Jelenleg 2 van belőle eladó a hahu-n, ezt néztem meg. Azóta le lett "akciózva" 250-re... Jól van fotózva, a valóságban külsőre elég viharvert szegény. Tudom, 3 kiló körül nem is fogok szalon állapotút kapni, de ezen nincs egy ép elem [kép]
. Első és hátsó fék is cserés tárcsástul. Ezek persze kopóalkatrészek, de attól még plusz költség. Viszont a gumik jók és amennyire laikusként meg tudtam állapítani, műszakilag nagy gond nincs vele. Egyetlen dolgot figyeltem meg, hogy gázelvételnél nagyon leesik a fordulat, nem tudom ez normális-e. Leállni nem állt le egyszer sem, alapjárat is van. Úgy jöttem el, hogy nem ez lesz a befutó, de az árleszállítás miatt még nem engedtem el teljesen...Kedden két 400-as Burgmant nézek meg, kíváncsi leszek, hogy milyenek a Kymco-hoz képest.
Nézegettem, nézegetek váltós motort is, de 3 kiló körül jóval öregebb vasak vannak, mint robogókból.
Pl. volt fent 310-ért egy ex-rendőrmotor XJ600N, az elgondolkodtatott, de egy nap alatt elvitték... Ha közelebb lett volna, valószínűleg egyből indulok megnézni, mert képről nem volt vészes az állapota és azért mégis csak "rendes motor". Szóval ez a vonal is játszik, de szvsz egy nagy(obbacska) robesz lesz ideális a feladatra. -
Sutymorgo
csendes tag
válasz tigipuf #25596 üzenetére
Nem akarom elhinni, hogy ennyiért csak hullák vannak.
Vagy nem létezik az autózásnál olcsóbb motorozás?? A cél, hogy az amúgy totál megbítható, 7 literes fogyasztású autóménál alacsonyabb km költségű közlekedőedényt szerezzek be a napi 100 városon kívüli km-hez. Szóljatok, ha délibábot kergetek, és kihúzom a biliből a kezem!
-
Sutymorgo
csendes tag
válasz Micsurin #25598 üzenetére
A 250-eseket kiszórtam a keresésből, mert (a fotelből) kicsit kevésnek érzem őket az M0-hoz. Valahogy úgy képzelem, hogy kb olyan lenne tartani a teherautók (nem ritkán 100+ km/órás) tempóját, mintha az 1.6 benzines autómat folymatosan 180-nal hajtanám.
De javítsatok ki, ha tévedek, mert 250-esből jóval több akad az árkategóriában (pl. az említett Majesty is, bár a kis kerék nála is negatívum).
[ Szerkesztve ]
-
Sutymorgo
csendes tag
válasz csongi #25601 üzenetére
Nem baj, ha keverjük a kategóriákat, a kérdés csupán, hogy az adott feladatra adott keretből mit érdemes. Ha érdemes valamit egyáltalán...
Abszolút nem mindegy, hogy mire mit kell majd (várhatóan) locsolni! Nem csak a vételár számít, írtam is az első hozzászólásomban, hogy "a legfontosabb szempont, hogy olcsó legyen (fenntartani is)"!
Sajnos nem életszerű minden esélyes motort szakértőhöz vinni átnézésre, így a laikus mivoltom miatt sokminden lehet zsákbamacska. Valamilyen szinten kell a szerencse, hogy az ember ne lépjen taposóaknára, és ez minden használt jármű vásárlása esetén érvényes. Egy sok autót látott, igazi biztonsági játékos sofőr kollégám is járt úgy, hogy a gondosan kiszemelt típus hosszasan keresett, nem a kínálat aljáról választott példányát megvéve is felült a szopórollerre. Pár hét után megszólalt a kuplung, 70ezer. Aztán rejtélyes fékhiba jött elő, amivel azóta is küzd. Ezeket egy átnézés se mondta volna meg előre. Szóval nem lehet MINDEN hibát kiszűrni, akkor se, ha elviszem szervízbe. Amit tehetek, hogy próbálok a számba vehető típusok iránt érdeklődni (ezt teszem most is), megismerni a típushibáikat, a próba alatt pedig az összképet nézni és a szememet nyitva tartva az "ösztöneimre" hagyatkozni.
-
Sutymorgo
csendes tag
válasz bigrob #25611 üzenetére
Köszönöm az ajánlatot, tényleg szép a gép, de sajnos kívül esik a megszabott kereten.
Ha nincs 3 kiló körül olyan robesz, amire várhatóan nem kell a közeljövőben egy kazal pénzt rápukkantani, akkor hagyom a francba az egészet. Soha nem "hozná be" az árát...
Az értékvesztési görbe végén csücsülő, de azért még használható vasak között kell megtalálnom a pelyva közt a gyöngyszemet. Mission impossible? -
#31733248
törölt tag
válasz Sutymorgo #25614 üzenetére
"Vagy nem létezik az autózásnál olcsóbb motorozás??"
Létezik, de nem ennyiért. Mivel egy új 300-as robogó árának hatodáért, hetedéért nézelődsz a piacon, sajnos a szarabbnál szarabbak között turkálsz, amit az árazásuk is jól mutat. A magyar piacon kevés az új motor/robogó, az újat vásárló emberek sokszorosa keresi a tuti vételt az olcsó vasak között. Szinte csak lelakott, elhanyagolt gépeket, olaszoktól hozott, kiselejtezett szopórollereket találnak hasonló árarányok mellett.
125-150 köbcenti fölött van egy jelentős áremelkedés az új robogók áraiban. Az új 300-as robogók 2 millió körüli összegbe kerülnek, egy Keeway Cityblade ennek a negyede (amit az árához képest jelentősen megdob a forgalomba helyezés), egy Honda PCX pedig a fele. Ezek a legolcsóbb városi közlekedőedények, olcsón veszed, olcsó a fenntartásuk és beérik 2.5 literrel városban. De amit Te keresel, az ezeknél drágább és minimum 3.5-4 litert fogyaszt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Sutymorgo #25617 üzenetére
Az en velemenyem az, hogy engedt el a dolgot. :). Vagy legyel turelmes, es kozben akciora kesz. Ha talalsz a hirdetesek kozott alkamasat, akkor azonnal le kell csapni ra, mert nincs masodik alkalom. Olcso fentartas relative. De ne lepodj meg, a gumj, fekbetet arakon sem. Foleg az ar/futasteljesitmeny aranyokom. :).
8-900 euros veteli arrol beszelunk. Szar dolog, de ez bago penz ahonnan jonnek. Es azert adjak el kulfoldinek, mert igy megszabadul a szemettol, es penzt is kap erte.A robogok olaszbol jonnek. Tudjuk az allapotat.
Olcso motorozas nem letezik , ha az autohoz viszonyitod.
Uzemeltetes arat irok vaamikor 2012 kornyekerol.
37Ft/km Atlanticra, sajat szervizelessel.
A tobbit be tudod saccolni.A motoroknal egyre tobb az Osztrak, Nemet behozatal.
Az allapotuk is jobb. Egy motor oszintebb, es jobban atnezheto. Egy robogonal a burkolat alatti reszeket homaly fedi. Es vannak ott csodak elhiheted. :D
Egy szelep allitas sem lesz olcsobb, mert mindent is le kell bontani. Eszi az idot. tornek a fulek,egyre tobb a zorgo idom....stb.
Persze ezektol lehet menetes egy vas, de az maga a csoda.Mindegy lesz mibe locsolod a penzd. Motorba vagy robogoba. Barmilyen vasba is bele lehet olni a penzt.
Nekem 600 ezerbe allt meg a 250es Honda. Az pont a mai 300 ezres kategorinak megfelleo veteli arba volt anno.
Persze sok mindent tultoltam rajta.Volt pelda a lanc szett ara. Ehhez annyit teszek, hogy egy 400as motor hajtas lanc uzemeltetese sem olcsobb egy filler sem. Egy szij, 25-30 ezer Ft, 12ezer km, es lehet cserelni.
Egy lanc 35-40 Ezer, es elmehetsz vele 40 ezret.
A szijal nem lehet jatszadozni, nem latod az allapotat, csak ha bontod. Ha szakad, akkor rombol, de durvan.
A variator tarcsa sem ket filler, az allandoan modkosulo attetel a kopasok miatt. A gorgog arat is a lanc melle lehet allitani. Nem mindegy mit teszel bele. Lehet olcso RMS.
aztan szenvedes mert melegen tapad, nem ugy valt, csapkodja a szijt...stb.M0.
Sajat tapasztalat.
jo a 110, de kell plusz teljesitmeny menekuleshez.
Leginkabb egy elozesnel, mikor a qva nagy terepjaro tol le.
Sajnos.:(.500 scara is van ebbe az arba. Vagy Beverly.
Ezeknek rendszerint a tipushibai ugyannazok. Azoknak a javitasa szerencsevel 100 ezerbol meguszhato.
Kulfoldi papirosoknal kalkulalj plusz 100ezerrel honositasra.A Diversiont azert javasoltam, mert olcso. De a celnak tokeletes.Olvass utana, es kerdezz ra mennyire nyugos az olajlevegos hutes ilyen hasznalat mellett.
Nem evjaratot veszel, hanem allapotot.
Olvasd el a kezdo hsz-be leirt tapasztalatokat.
Egy kis segitseget adhat szemlezesnel.Melyik orszagreszbe laksz?
-
yodamastah
őstag
válasz Sutymorgo #25613 üzenetére
Néztem egy ilyen 300s-t úgy 10 éve. Akkoriban kezdem el gondolkodni hogy kellene robogó motor mellé. Nos a 4 éves motoron olyan dolgok rozsdásodtak, hogy elmenekültem azonnal. Pl alsó villahíd egy rozsda tömb volt, a rugóstagok, és a villa becsúszó szárain voltak rozsda foltok. Ilyet motoron addig nem láttam. Azóta sem...
300ért biciklit vegyél, ne robogót. Egy új 300as nagyrobogó kb 2millió forint. 300ért csak hulladék lesz.
"A cél, hogy az amúgy totál megbítható, 7 literes fogyasztású autóménál alacsonyabb km költségű közlekedőedényt szerezzek be a napi 100 városon kívüli km-hez."
"Napi 100km városon kívül"-hez vegyél motort. Robogó szerűből talán legjobban egy Integra NC750 illene oda.
-
Sutymorgo
csendes tag
válasz csongi #25620 üzenetére
Ismét köszönöm az infókat! Olvastam a nyitó hozzászólást, sok okosság van benne.
Kicsit elszomorított amit írtatok, ezek tükrében nem biztos, hogy feladom az autózás kényelmét és biztonságát...
Azt reméltem, hogy két keréken is létezik amit autóban tulajdonképpen megtaláltam 2006-os Mazda3 1.6 benzin, 5 kilóért vettem, némi rozsda és esztétikai hibák vannak, lassan 400ezer km lesz benne, de olajcseréken kívül 3 év és 50ezer km alatt csak egy lambdaszondát kellett cserélni benne...
Ja, Pest megyében lakom, a Nagy Faluba van "szerencsém" ingázni.
-
Sutymorgo
csendes tag
válasz yodamastah #25621 üzenetére
Az kemény! Honnan származhatott az a motor? A jellemzően olasz múltú kínálat miatt nem gondoltam, hogy a rozsda is komoly veszélyforrás.
NC750 nagyon jó lenne, de annyit nem szeretnék költeni a projektre.
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #25621 üzenetére
Nah, pont így látom. Sok km, öreg, de amúgy jó állapotú rogobo az 500-600.és erre azért néha költeni kell majd. Abs, de még öreg az inkább 850.akkor miért adjam el a j300at ár alatt, magyar eloelettel, alig bejaratva? Úgyhogy marad. Nem hinném, hogy olyan nagyon sokat megy lefelé az ára már. Pláne, hogy már a karcos cuccokat is elkezdtem lecserelgetni, egyre szebb:)
Es nem fogom magam felhuzni, hogy "túl kicsi", "túl nagy" "gyenge az ezreshez kepest", "túl erős nekem. ", "nem vihetem el egy körre?"
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Sutymorgo #25618 üzenetére
kell megtalálnom a pelyva közt a gyöngyszemet. Mission impossible?
Mindenki ezt a tuti vételt keresi. Valószínűleg nem létezik...250-es Maját pályázáshoz felejtsd el, bőven nem megy annyit.
(Amúgy nálam annak volt a legkevesebb km költsége. De attól még
nem lesz több a végsebesség. Pedig olyan görgőt is vettem bele.)340K-ért vettem anno a 400-as Madisont, az már elég az M0-ra, ám
a fogyasztása nehezen megy le 5L/100 km alá. A ráköltéseket meg
inkább hagyjuk is: bőven 3 MFt fölött vagyok, sok szervizköltséggel.Ui: ilyen felhasználásra én is maradnék az autónál. Semmi előnye a
motornak. Persze, ha beáll az M0, akkor van, de általában semmi. -
kaktusz2
tag
Üdvözlet minden motoros társnak.
Itt a motorozás ideje,bár már legalább 1 hónapja csapatom,
viszont észre vettem hogy, föleg az első gumi felülete fel van
keményedve és ez alig változik,motorozás közben is.
Gondolom csere!?Néztem is 2 szettet ,ehez kérném a segítségetek .
METZELER FEEL FREE,illetve HEIDENAU K 64 .sokat megyek a Mátrába,
és még Gyöngyös-Tisza (Abádszalók) vonalon,de több a turamotorozás.
Állltalában 2 személy nem száguldozom 90 vagy ahogy az utviszony engedi.
Előre is köszönöm tanácsokat -
#50433536
törölt tag
A nagyrobogók alkalmasak arra, hogy két nyolcvan kilós ember utazzon rajtuk, vagy alapvetően egy emberes járművek? Van súlykorlát ezeknél? A madisonhoz nem találom sehol.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Sutymorgo #25630 üzenetére
Hidd el nem a kedved akarja senki elvenni, csak innen igazán keveseknek nem volt még egy tisztes coporollere ami vitte a pénzt, az olcsó motor mindig drága motor lesz.
Ha tényleg minimalban tolnád akkor dobnék még bele egy 150-et a keretbe és 4-500 közt egy 1993-2001-es régi GS500E-re lőnék. (levegős.. .sicc) az a 4 szelepes 2 hengeres 500-as nagyon nehezen fektethető meg ott már lehetne azon agyalni, hogy pár évig kisebb nagyobb költésekkel tudnád használni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gps76
őstag
válasz Sutymorgo #25632 üzenetére
Szia, én meg a múlt héten eladtam az Xciting R300-at 500-ért(törve volt a eleje, szerencsére csak a műanyag sérült). Annál úgy voltam műszakilag legyen rendben, észtétikai hiba még belefér, így használtam közel 2 évig. Ha tudsz egy jó állapotút kifogni, ajánlom mert megy mint az állat 270 ccm létére, és óra szerint 140 a vége, valós 110 körül szerintem lehet hajtani folyamatosan.
Nyomon követem még a fórumot, meg néha "beleokoskodok", csak vettem egy Keeway Supershadow 250-est 15000 km-el, mert "hagyományos motorra" vágytam, ami egyelőre ebben be is jött, mert ezzel úgy kell közlekedni, mint egy biciklivel, simán bekanyarodok vele egy nagyobb jobbosban is 30-35-el, míg a Kymcoval sokszor volt olyan érzésem, hogy mindjárt elhasalok ugyanennél a tempónál. Valahogy a nagykerekű motort biztonságosabbnak érzem, igaz a csomitartó hiányzik... Nézegettem én is GS500E-t, de ilyen 450 körül eléggé bizonytalan előéletű, érthetetlen okból megbontott motorú 70000 km-t futott járgányok vannak, amiket a leendő vevő fog felújítani, dobálva bele a pénzt sajna. -
Burt1793
veterán
Üdv!
Kér valaki valamit a Techpulleytól?
Eddig bírtam a 17g-os görgőtt, nagyrészt országútra ez könnyű az sh-ba, a fogyasztás meg már 3,9 környékén van.
Veszek bele 19es FR2-t. -
-
Burt1793
veterán
válasz kaktusz2 #25637 üzenetére
Egy bizonyos határig csökken a fogyasztás a görgő tömegének növelésével, viszont csökken a gyorsulás, mert alacsonyabb fordulaton tartja a motort a vario.
SH300-zal járnak a gyári 19g helyett 25g-os görgőkkel, úgy egy 15%-kal kisebb a fogyasztásuk saját bevallás szerint (a fogyasztás ugye csukló és közlekedési viszony függő).
Én most már keveset megyek Bp-en, többet az agglomerációban. NC700 kéne, tucano-val, csak lehet, hogy nem férek rá -
kaktusz2
tag
válasz Burt1793 #25638 üzenetére
Burgman 400 nem ritka az 5,5 fogyasztás,igaz kétszeméllyel,gondolom kistőmegűek a görgök mert nagyon fürge ha,odahúzom neki,amit asszony nem szeret,persze nekem nagyon bejön.de viszont 15% fogyasztás csökkenés jól jönne.A görgöket megnézem ,mikor akarsz rendelni,lehet görgök kellenének
-
Kasza08
őstag
Sziasztok!
Közel 10 év kihagyás után újra visszapattanok egy robogóra, de melyikre?
A kiszemeltjeim az Aprilia Sport City és Scarabeo 125-150-200-250. Leginkább a 200-assal szimpatizálok. 125-ös is elég lenne, de abból nincs akkora választék. Egyáltalán van valami különbség a blokkok között, vagy a koncepció ugyanaz, csak nagyobb a furat?
Azt már kiderítettem, hogy mindenképpen érdemes 2005-2006 utánit venni a Piaggio blokk miatt. Munkába járásra fogom használni elsősorban, gyakorlatilag kerületen belül A-ból B-be. Aztán pedig ott lesz a hétvége, amikor el tudunk menni kirándulni a párommal. Én 187 cm és 90 kg vagyok, párom se kicsi, 173 cm. Az egyik Sport City hirdető szerint elég kicsi a második ülés.
Ti melyik modellt, melyik ccm-et javasoljátok? -
Kasza08
őstag
válasz csongi #25642 üzenetére
8 km. A fele 60-as külvárosi tempó, a fele lámpától lámpáig.
Franciaországban béreltünk egy 125-ös Libertyt, amivel a Riviérán, Monacotól Nizzáig mentünk, és nagyon élveztük. Nem tartok tőle, hogy kevés lesz a 200-as. Nagyon tetszik a 250-es és a 300-as (küllemre), de van egy elég nagy ugrás az árban, 3-400 vs. 5-600e. Bár, ha az itteni tapasztalatok által kiderülne, hogy a 200-asnál valamiért sokkal jobban megéri a 250-es, mert tudomisén... az erősebb blokk kevesebbet dolgozik ezáltal ugyanannyit fogyaszt, de nagyobb az erőtartalék, vagy jobb az alkatrész ellátás, vagy jobb konstrukció stb., akkor megugranám ezt a szakadékot -
-
csongi
Topikgazda
válasz Kasza08 #25643 üzenetére
Nah itt nem lesz akkora elvezet.
Mas a ket vilag kozlekedesi kulturaja.Az utak minosege.
Egyeszer egyszer elvezet, aztan szepen elfogy a motor. Ketszemellyel annyira halvany a 200as, hogy, par hetvege alatt keves lesz. Egy kis emelkedos kozlekedes es veszelyes elem leszelagra. Letol a nagy SUV meg akkor is ha veszelybe sodor.
Messzebbre nem kell elindulni vele.
Nem arra van tervezve. A 250 sem lesz jobb
Legalabb egy 300as 30Le koruli szukseges ideheza.
De ha 3-400k-ba gondolkozol, neked is azt javaslom engedd el a dolgot.
Alapbol duplazodni fog az ara mire erdemben mororozhato lesz.
Utassal meg amugy sem jatek.
Itt nincs meg az Olasz, vagy tavolkeleti robogo kultura.Es a motor ero csak egy dolog. Ebben az arban egy lefutott futomuvel, fekekkel uzemelo robogot kapsz.
Nyeklik nyaklik, nyulik a fek. Libeg, felut a teleszkop.
Minden javithato, de milyen aron? -
kaktusz2
tag
válasz Burt1793 #25641 üzenetére
Burt1793 ok rendben majd utánna nézek,köszi az infót addig is.
DigitXT : nemtudom ,milyen cuccok vannak benne,szerintem jól forog
amugy nincs pörgetve pont a fogyasztás miatt.100 -120 körül szaktam vele egyedűl,utassal max 100 ha csak nem előzök.220-250 Km megyek kb 1 tankal.Sirokon voltam mult héten 50 -70 sebességgel 3 liter volt 1 személlyel .De szerintem a szívatóm se megy jól ?vagy nem olt elég meleg a motor a 0 éss első vonás közt volt félúton a mutató.
NYPD: 99 es vagyis az első széria ha jól gondolom. -
csongi
Topikgazda
válasz Kasza08 #25647 üzenetére
A jelentős részének a típushibája a tekert órás import mivolta.
Legyen a zsebedben a vételi ár még egyszer. Vagy fele ha magad szereled.
Amelyik beindul, az jön megy, de a szervíz rendszeres látogatója leszel, az szinte borítékolható.
Magyar álom marad az olcsón jót. 1000ből egy ha van ilyen vétel.
Mit kezdesz a típushibák ismeretével?
Egy példa.
Piaggio 500 blokk vízpumpa tengely gyenge.
Ha nem cserélték akkor te fogod cseréltetni.
Ha cserélték, akkor milyenre cserélték és milyen munkát végezek?
Ha nem cserélték, de azt állítják, hogy már cserélték, hogyan állapítod meg a csere valóságát?
Ha van számla, akkor megint kérdés, milyen munkát végeztek?
Vagy egy termosztát. Észre sem veszitek, hogy működik e.
A tartós használatnál fogod tapasztalni, hogy fos. Kellemes csere 30ezer az alkatrész.Egy alkatrészről beszélünk.
És hidd el az Olaszok, nagy mesterei a gányolásnak. A hazai kókányolós szerelők, szakmunkát végeznek ahhoz képest.
Ott eldobós közlekedési eszköz. Olcsó módja a közlekedésnek. Úgy is bánnak vele.
Nem a robogót szeretik, hanem az érzést amit ad.
Kifutott, mehet a levesbe.
Ide behozzák a kifutott xarokat, cserélnek olajat, meg szíjat, egy óra tekerés takarítás és máris beugrott a 300ezres ársávba.
Próbáld átszámolni az üzemeltetési költséget.
Egy kis számadat.
25FT/KM volt egy 250-es 10 éves Burgman üzemeltetési költsége 2013-ba 410Ft üzemanyag árral.
Ehhez nem nyúlt szerelő. Olasz import fő alkatrész csere nem volt akkor.
Ebbe az árba a főbb motorikus kopó alkatrészek nincsenek benne.Érdemes átszámolni, melyikkel jár jobban az ember.
Nem akarlak lebeszélni, de amit te keresel és amennyit szánsz a motorra, egy orbitális szopás utcája.
Nem véletlen a Copóroller topik elnevezés.
És továbbra is érvényes az aranyszabály. Nem évjáratot veszünk, hanem állapotot.Ha te nem értesz hozzá, akkor keress egy szerelőt aki megnézi a kiszemeltet.
Én is kikérem a véleményüket, pedig ezt-azt már megcsináltam magam is .Itt ha jól emlékszem senkinek nincs 125 piaggio motorja.
nyogo83 szerintem rendelkezik infóval. -
yodamastah
őstag
válasz Kasza08 #25640 üzenetére
Sportcity egy király gép. 150 kiló, 15 collos kerekek, nem sokkal nagyobb mint egy 50es robogó. Városban emiatt vadállat és egész stabil (mentem egy 250essel pár éve).
Viszont ez egy kis motor, még egy személynek sem egy kényelmes valami, nem hogy kettőnek. Amit te leírtál arra egy xmax 300/ J300, Forza300 lenne a minimum. Árban ezek nyilván sehol nincsenek a te elképzelésedhez, de ez a 400kért veszünk jó nagyrobogót ez 15 éve ment, most már el kell ezeket felejteni. Szorozd meg 2vel minimum.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Parkside szerszám kibeszélő
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen