Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #13610 üzenetére
Lehetett volna még tuningolni a 180-at is.
Lósz*rt. Akkora különbség van a 2 motor közt, hogy azt már nem tuningolod bele!
Elhiheted, hogy nem azért vettem 400-ast, hogy alacsony fordulaton pöfögjek...
Wankel? Nincs, nem kell!egy gyári 250-es tartósabb lehet mint egy tuningolt 180-as
Ez természetes! Mindenki tudja. De ezzel mit mondtál? Csökkentsen fordulatot...Az a faktor amit ő szeretne egy 250 .... megadhatja.
Lósz*rt 2: mondtam már, hogy nem annyival jobb egy 250-es, hogy durván jobban
menjen. Tehát azt is hajtaná, mint állat, amíg ki nem növi. (Jobbulást a fogadnak.)Ui: kisarkítottam, mert írod a 300-ast is... Nem tudom írta kcsa, hogy nem sokkal
tud többet a "300"-as a 250-esnél, szóval nehéz meghúzni, mi az ami "elég".Én annyit tudok, hogy NEKEM a 400-as, így 30 pacival (ha még megvannak) elég.
Azért tuningolom, mert kíváncsi vagyok, mi mennyi miért: mérek/grafikonozok stb.
Ha jobban megy, örülök, meglepem a C600 Sportot, örülök - de nincs jelentősége!
Egyedül annak van, hogy van egy csomó szám, ami nem hazudik: ezeket mérem.
Fogyasztás is tökre érdekel, mert tetszik egy olyan visszajelző, ami "megjósolja",
mennyit tudok még menni azzal, ami a tankban van. Nem azért, mert nem tudnék
40-50 km-rel korábban tankolni, mikor bevillan, és akkor garantáltan nem fogy ki...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen