-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mtx1111
csendes tag
Van valakinek mostanában tapasztalata a TUTI 100+ SIM kártya rendelés hány nap alatt érkezik meg? E-mailben 2-4 nap volt, de már szerintem a 10-et is elhagytam.
-
PLaci58
őstag
Azért ezt már kicsit keveslem. Sajnos folyamatosan ennyi.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
PLaci58
őstag
válasz donjohnson #82956 üzenetére
Tuti 100+.
Nem Samsung, egy régi, talán acer telefonban van. Eddig 4G-t írt ki, most LTE-t jelez. Nem tudom mit mókolt a Voda, de ez nagyon halovány szolgáltatás. Eddig átlagban ment 3/3-at."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
stingy2
senior tag
Ma megkaptam a voda számlát, és kissé eélcsodálkoztam: 2 digi flottás előfizu, össz 4.000Ft/hó. Most meg jött egy 6990Ft-os számla.
Megnézem a részletezőt, és volt vmi világ napijegy 2990-ért. Szerbiában voltunk 2 napig, mikor beléptünk az országba, akkor jött a szokásos Üdvözüljük Szerbiában bla bla bla, igazán el se olvastam. Aztán jött a meglepi: ma végigolvastam, és ott van, hogy "Aktív roaming szolgáltatásod a világ napijegy napi 2990-ért, és ha nem kell, mondd le az 1270-es számon. Hát én ugye nem mondtam le, így ki is számlázták, pedig első dolgom volt kikapcsolni a telón a roamingot..
Nos ezek után már megbántam, hogy aláírtam ezzel a senkiházi szemét neres bandával 1 év hűséget. Ahogy letelik megy is a kukába, hogy rohadjanak meg.INTJ
-
4Grider
nagyúr
válasz stingy2 #82960 üzenetére
Nem kedvelem ezt a céget, de a világ napijegy nagyon nem lehúzás, pont azért van kitalálva, hogy a többség ne szedjen össze egy nap alatt több tízezer Ft roaming díjat. Az egy dolog, hogy erről nem tudtál, de erről nem feltétlenül a szolgáltató tehet. Ahogy kikapcsoltad mobilnetet, így kikapcsolhattad volna az automatikus napijegyet is. De szívesen látunk a másik szolgáltatónál is, ahol egy-két mega nettel összehozod majd ezt a költséget...
-
csaszi75
senior tag
válasz stingy2 #82960 üzenetére
Bocs, de külső szemlélőként olvasva az írásod épp azt írtad le, hogy elbaltáztad.. és még fel vagy rajta háborodva? Vicces szitu nah
Érdemes előbb (tehát utazás előtt) kérdezni
https://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/roaming/-/country/szerbia -
Marcsello31
őstag
Üdv! Ajjaj,mi lett volna ha egy kicsit többet használja,?!
Szerintem is mèg inkább megúszta a dolgot, lehetett volna több is.
Tuti100+ban is van már korlátlan net/ külföldi roaming ami 59giga volna jól láttam.[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz domper2015 #82966 üzenetére
Vegyünk egy példát, elmész egy nap kirándulásra, nincsen napijegyed és forgalmazol 300MB adatot (csetelsz, pici közösségi dolgok, küldesz pár képet a kirándulásról), ami egy napra nem sok.
Napijeggyel 3000-, ha nincsen napijegy 9600-, és mondjuk még indítasz hívást 10 percet, az még plusz 3690-.
Na melyik a drágább?[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Kaptál üzenetet a cégtől, nem olvastad el, nem mondtad le a napijegyet és ezért a cég a hibás.
Igen, és stingy2-nek teljesen igaza van.
Ez a szolgáltatás megrendelési eljárás teljesen elfogadhatatlan, miszerint "ha nem kell, mondd le". Ezzel a logikával bármilyen (!!) szolgátatást is aktiválhatna és számlázhatna a szolgáltató: küld egy hosszú sms-t, ügyfél nem is látja a végét, nem is olvassa el, nem is mondja le és fizethet.
Az a korrekt eljárás, ha az ügyfél egyértelműen és aktív módon jelzi: igen, akarom.Az persze igaz, hogy napijegy nélkül akár sokkal többet is fizethet, de az eljárás inkorrektségét ez nem menti.
-
zzola
félisten
válasz sifarr #82969 üzenetére
Van egy app és egy weboldal, ahol - persze ha nincsen karbantartás - mindent is látni a bekapcsolt szolgáltatásokról. Persze aki álomvilágban él, ők fel vannak háborodva.
Hol van itt a tudatosság utazás előtt?
Persze ha fordítva lenne a helyzet és kapott volna egy 30e-s hóközi számlát, akkor meg az lenne a probléma, hogy miért nem volt alap helyzetben bekapcsolva a világ napijegy...
Ismerjük már az ilyen embereket... -
félisten
válasz sifarr #82969 üzenetére
ha az ügyfél egyértelműen és aktív módon jelzi: igen, akarom.
a világ napijegy napi 2990-ért, és ha nem kell, mondd le az 1270-es számon.
Mivel nem mondta le, egyértelműen jelezte az igényét a szolgáltatásra. Egyébként az automatikus aktiválás jelen esetben jó az előfizetőnek, tehát ez egy pozitív eljárás a cég részéről. A mobilját szinte biztosan használja a user és éppen ez a szolgáltatás menti meg a horror költségektől. Ha nem kell neki, mondja le és kész.
Az is érdekes, hogy ha két napig voltak ott és nem mondta le a szolgáltatást, miért csak egy napot számláztak neki?
Fontos!
A Világ Napijegy használata során a hanghívások, SMS-küldés és az adatforgalom számlázása a magyarországi időzóna szerint történik. A Világ Napijegy egy adott naptári napon magyar idő szerint éjfélig érvényes.
A szolgáltatás aktiválása díjmentes, a Világ Napijegy akkor kerül kiszámlázásra, ha külföldön használod a telefonodat (hívásindítás/fogadás, SMS-küldés vagy adatforgalom). A szolgáltatás előfizetéses ügyfeleink számára érhető el. A szolgáltatás a sikeres megrendelést követően annak lemondásáig aktív marad. A Világ Napijegy szolgáltatás lemondását követően indított forgalmakat a forgalmi díjas roaming díjszabás szerint számlázzuk. [link]Gondolom közben mégiscsak elolvasta az sms-t és lemondta, csak azt már nem közölte velünk.
[ Szerkesztve ]
-
Z0C!
őstag
vagy ami általában szokott lenni, hogy "én nem használtam a telefont"....a telefon pedig alkalmazást frissít (mert nincs kikapcsolva) és ilyenkor kiárazódik a napijegy.
Mondjuk Szerbiában egy kicsit drágább a net, de akkor is az ügyfél érdekében van világjegy aktiválva....----- www.zoci.gumroad.com -----
-
sifarr
senior tag
Az is érdekes, hogy ha két napig voltak ott és nem mondta le a szolgáltatást, miért csak egy napot számláztak neki?
Nem olvastad el figyelmesen, hogy mit írt. Megkapta a roaming értesítőt és kikapcsolta (!!) a roamingot. Ezért számláztak csak egy napot. Gyakorlatilag pedig csak pár percet lehetett aktív roaming helyzetben. -
sifarr
senior tag
Mivel nem mondta le, egyértelműen jelezte az igényét a szolgáltatásra.
Ez nem így van. Itt egy szolgáltatás megrendeléséről van szó, ez egyben szerződéskötést is jelent. Ilyen esetekben pozitív módon kell kinyilvánítania az ügyfélnek szándékát. A hallgatás (tétlenség, nem lemondás) nem beleegyezezés.
A Voda jelenleg automatikusan összekapcsolja a napijegyet a nem EU-s roaming szolgáltatással. Ez az, ami nem helyes. A roaming az alapszolgáltatás. A napijegy pedig egy országfüggő kiegészítőszolgáltatás a roaminghoz.
Évekkel ezelőtt volt valamelyik szolgáltatónál olyan probléma, hogy a forgalomarányos netet (drága) kérés nélkül aktiválta a kártyákon, az ügyfelek pedig felháborodtak a levont összegek miatt. Meg is változtatta a szolgáltató a gyakorlatot. -
sifarr
senior tag
... nincs összefüggés a roaming kikapcsolása és a világ napijegy lemondása között.
A lemondással nincs is összefüggésben, de a számlázással (!!!) igen.
Te írtad ezt és én erre válaszoltam:
Az is érdekes, hogy ha két napig voltak ott és nem mondta le a szolgáltatást, miért csak egy napot számláztak neki?Amikor egy vodás külföldre megy/érkezik, akkor a hálózat érzékeli, hogy roaming helyzetben van. Mgvizsgálja, hogy mely országban tartózkodik. Ha nem EU-s, akkor aktiválja a napijegyet, mégpedig annyi napon keresztül, ahány napot ott tartózkodott.
Viszont ha a vodás ügyfél kikapcsolja a roamingot, akkor számára megszűnik a roaming szolgáltatás és nem számlázza tovább a napijegyet a Voda. Ahogy azokra a napokra sem számláz, amikor egész nap ki volt kapcsolva a sim. -
MODERÁTOR
izé, amikor megkapod a szerződésed, ott van rajta kerek-perec minden aktív szolgáltatás. Az ügyfél nem olvassa el, az értékesítő meg nem olvassa fel neki, amikor aláírja...
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
stingy2
senior tag
válasz csaszi75 #82964 üzenetére
És a többieknek: ja biztos elbaltáztam, mikor a roaming be sincs kapcsolva a telón csak a mobilnet. Jártam már párszor a balkánon, és ezt egyik szolgáltató sem csinálta, csak küldött egy sms-t a díjakról. A voda meg rájött, hogy csinálhat pénzt ebből.
Mindegy, tanulságnak jó volt, vodás meg csak hűség végéig leszek, addig meg ott szapulom őket a neten, ahol csak tudom😀. Ha ez nekik megért 3000ft-ot...INTJ
-
Marcsello31
őstag
válasz donjohnson #82984 üzenetére
. Ha egyszer egy SIM kártya kivàncsi lesz külföldön.
_vicc volt_. -
Z0C!
őstag
válasz stingy2 #82983 üzenetére
Ne haragudj, de nem a Voda a hibás.
A szerződéseden fel van tüntetve minden aktivált szolgáltatás.
Többek között a Világjegy is.
Téged véd, azért, hogy ne 100K-s számlád legyen ha neteznél.
Csak akkor aktiválódik, ha használsz valamit.
Ha nem volt kikapcsolva pl: a szoftverfrissítés, navigáció, stb...
Ha futott háttérben bármilyen alkalmazás (navi, email, bármi ami a hálózatra felcsatlakozhat) az aktiválja a világjegyet.
Későbbiekben mielőtt elhagyod a határt érdemes akár repülő üzemmódba tenni a telefont és csak Wifit használni.----- www.zoci.gumroad.com -----
-
SztiviVander
őstag
Most nezem itt a vilagjegy-gate kapcsan hogy feltoltosre nemhogy vilagjegy de ugy altalaban nincs is semmi nem-eu-s roaming adat/beszed extra csomag? Erdekes, regen mintha lett volna.
-
csaszi75
senior tag
válasz domper2015 #82966 üzenetére
A Vodafone APP-ban ki-be lehet kapcsolni a világ napijegyet..
Sőt, a roaming szolgáltatást is ki lehet kapcsolni.. aki gondolkodik előre, az megteszi.. -
csaszi75
senior tag
válasz SztiviVander #82990 üzenetére
Úgy látom csakis az 1-es zónát írják a feltöltőshöz.. tehát csak EU van.. (meg a pár plusz országuk.. Svájc, Monaco, Törökország.. stb..)
A feltöltőkártyás már Szerbiára is azt írja az adatra: "külföldön nem elérhető"
Beszéd van.. jó drágán -
stingy2
senior tag
Ne haragudj, de voda ügynökök kíméljenek . Ti mindketten voda alkalmazottak vagytok?
Mondjuk te tuti , a kis autóversenyző haverod kétesélyes.
Ennyire fájt, hogy beírtam, a köv. évben minden fórumon ekézem a vodát?
Ha sales-es vagy tudod, hogy a negatív vélemény kb 8x annyi emberhez jut el, mint a pozitív.
Már lezártam volna a témát, de amíg így foggal körömmel véditek a védhetetlent, továbbra is az a véleményem, hogy az ilyen félig-meddig rejtett , vagy inkább megtévesztő számlázás a tudatos vásárlókat nem védi meg semmitől, ez egyszerű lehúzás a vodafontól. Mert akár olyan sms-t is kaphattam volna, hogy felhívják a figyelmemet a magas roaming díjakra, majd ennek elkerülése végett felajánlják a világ napijegyüket pl. ha a világ szót elküldöm pl. a 3232 számra. Ez korrekt, ha akarom megveszem a horrordrága napi jegyüket, ha nem akkor 100 ezres számlát kapok (hogy honnan veszitek ezeket a marhaságokat? .) Ja, egyébként a Balkánon vagy helyi adatkártyát veszek, vagy wifi. Na, most megvetették velem a semmirevaló terméküket, tetszik nem tetszik. és most ne gyertek azzal, hogy 'ménem olvastad el az sms-t? Hát azért kicsi barátaim, mert n+1-szer voltam már arrafelé, és még soha egyik telkó cég sem húzott le ilyen módszerrel, miért gyanakodtam volna? Azt meg hogy minden egyes határátlépés előtt mobilszolgáltatós szerződést olvasgassak elég életszerű.
Ez egyáltalán nem hiszti, egyszerűen nem szeretem, ha a szolgáltató debilnek tekinti az ügyfelet, és jópénzért megvédi saját magától.
A voda nálam ezzel totál lejáratta magát, de igyekszem majd mindenkit óvatosságra inteni .
(én elengedtem, ha kibírjátok, részemről ennyi)INTJ
-
félisten
válasz stingy2 #82993 üzenetére
Ti mindketten voda alkalmazottak vagytok?
Mondjuk te tuti , a kis autóversenyző haverod kétesélyes.
A személyeskedés tiltott a fórumon.Mert akár olyan sms-t is kaphattam volna, hogy felhívják a figyelmemet a magas roaming díjakra, majd ennek elkerülése végett felajánlják a világ napijegyüket pl. ha a világ szót elküldöm pl. a 3232 számra.
Mondja, aki el sem olvasta a szolgáltató üzenetét.
Ez egyáltalán nem hiszti, egyszerűen nem szeretem, ha a szolgáltató debilnek tekinti az ügyfelet, és jópénzért megvédi saját magától.
Azt kell megvédeni saját magától, aki nem tájékozódik és nem gondolkodik megfelelően, ahogy például te sem tetted. -
stingy2
senior tag
Nos, látom nem bírtad ki, de legyen: beléptem a voda fiókomba, és ez jött szembe:
Kérlek, segíts, hol látod itt a napi 2990Ft-os költséget?
Vagy olvassak át minden határátlépéskor a telkó cégtől a bankon keresztül a biztosítóig minden szerződést?
Kár ezt erőltetned, próbálhatod rám tolni a felelősséget, de itt a voda a hunyó, mivel mint látod, elég ügyesen eldugják a napijegyük díját, sőt megtévesztően díjmentesnek tüntetik fel az ügyfél (én) fiókjában.
Egyébként jó is hogy felhívtátok a figyelmem, hogy nézzem meg a voda fiókomban, mert most már megnéztem, és mint fentebb látszik, teljesen jogosan gondolhattam, hogy díjmentes a szolgáltatás, mivel még oda is írják.
Sőt most már beugrott, hogy mikor szerződést kötöttem, ezt a listát végig néztem, és csak azt nem kapcsoltam ki, amihez oda volt írva, hogy díjmentes. És a napijegy az. Nem szerintem, a voda szerint...
A személyeskedés kikérésekor meg nézz jó mélyen magadba...
Én ismét befejeztem, 'oszt té kibírod é?#82995Dracula72 értem, és igazad is van, de ha mindig mindent rájuk hagynánk.. és innen már személyeskedés lenne
[ Szerkesztve ]
INTJ
-
dchard
veterán
válasz stingy2 #82993 üzenetére
Ez az "ügynöközés" rangon aluli prosztóság, gyakorlatilag egyenértékű a vita elvesztésével.
A helyzet egyszerű: ha úgy gondolod, hogy nem tájékoztattak megfelelően, akkor tegyél panaszt, ha jogos a panaszod akkor visszakapod az árát (és természetesen rádterhelik majd a napijegy nélküli forgalmi díjat ha volt bármi forgalom). Annyit tegyél majd meg, hogy a hivatalos választ bemásolod ide nekünk "okulásként".
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
félisten
válasz stingy2 #82996 üzenetére
Nem egészen értem mit kellett volna kibírni. Ha te nem akarsz foglalkozni a dologgal, akkor ne írj, én meg majd eldöntöm, reagálok-e többet.
Itt látod.
A személyeskedés kikérésekor meg nézz jó mélyen magadba...
Csak te személyeskedsz, én a témáról beszélgetek.Röviden, tömören, nem néztél utána a szolgáltatódnál a szerbiai utazás előtt a feltételeknek és most utólag vagy kiakadva a dolgon, miközben azt írod, téged nem kell megvédeni saját magadtól. Két percbe nem tellett volna utánajárni a dolognak és megkímélted volna magad a "kellemetlenségtől".
-
stingy2
senior tag
válasz dchard #82997 üzenetére
Ok, nyilván egy próbát megér, pláne így, hogy oda is írja a voda, hogy ingyenes.
Írok egy szívhez szóló panaszlevelet, aztán meglátjuk (persze neres cég, sokat nem várok ).#82998Lauda
Persze, majd azzal töltök egy 2 napos utazás előtt egy hetet, hogy átnézem minden szolgáltató honlapját, jááj...
A fentebbi képen látható "Világ napijegy - Díjmentes" szókapcsolatból melyik szó nem világos számodra?
Amúgy te ilyen csak az enyém lehet az utolsó szó típus vagy? Engedd már el
Nem veszed, hogy már csak szivatásból válaszolgatok neked? igazából teljesen indifferens amit írsz...Most harmadszor: ha nem válaszolsz abbahagyom.[ Szerkesztve ]
INTJ
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3,5hónapos Apple iPhone 15 Pro Natural Titan 256GB (S23/S24 Ultra beszámítás)
- 4TB -os új bontatlan 3,5"-os HDD 1 év garancia Toshiba Surveillance S300
- SAMSUNG (MU-PE2T0R) -( KÉK) 2TB SSD KÜLSŐ MEREVLEMEZ ! UJ!
- ASUS TuF F15 - 15,6" 144Hz, I5-11400H, 16/512, RTX 3050-4, TBOLT4 +SZLA +GAR +ajándék egér,egérpad!!
- SAMSUNG (QE65S90CAT) 165CM 4K Q-OLED SMART 2024 PRÉMIUM ! AKCIÓ
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs