Új hozzászólás Aktív témák

  • szemesi69

    addikt

    válasz kali #94552 üzenetére

    Ez akkor bukta, ha készüléket nem tudják javítani és akkor csere utalványt adnak, amit csak az tud felhasználni aki eredetileg vette, és a nevére szól a számla.

    A tulaj nem tudja hogyan működik a garancia érvényesítése. Megkérdezte a Telekomot, és állítólag ha eladja a készüléket, a Telekom állít ki egy papírt, hogy én is igénybe tudjam venni a telefon után járó garanciát. Ez így van? Tudtok ilyenről?

    Jobb lenne élni vele, ha van ilyen lehetőség.

    Amennyiben olyan Huawei készülékről van szó, aminél a harmadik évhez HiCare regisztráció szükséges (P10, P10 Plus, P9, P9 Plus, Mate 9 és Mate 9 Pro), úgy azt érdemes átregisztráltatni a te nevedre.

    Ha nem az első hónapban van regisztrálva, akkor úgy tudom, nem él a lehetőség, de ez nem biztos, ezt a huawei tudná megmondani.

    Ui. A vásárlástól számított 3 hónapon belül kell regisztrálni: VIP SZERVIZ JOGOSULT
    SÁGI FELTÉTELEK

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi redmi note 12 pro

Új hozzászólás Aktív témák